Hoi Luca!!!! (we kennen elkaar van de nod-lijst) Ik denk dat ik mij kan aansluiten. Mijn laatste menstruatie gehad op 31 augustus. Dus voor nu is mijn uitgerekende datum 7 juni 2013. Ik durf alleen mijn banner pas te veranderen als ik a.s. vrijdag op mijn nod een positieve digitale cb-test in handen heb.... Hopelijk wordt het hier heel gezellig!!
Ik ken jullie ook van de nod lijst en na vandaag een mooie duidelijke positieve test te hebben gehad kom ik me hier ook melden... Zoals ik nu heb berekend sta ik op 5 juni...
Juni 2012 Mama's Bevallingslijst 1. 2. 3. Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Zo, dit is voorlopig de lijst ik laat jullie hem voorlopig even zelf aanpassen en invullen aangezien we nog maar met weinig zijn Mocht dit niet werken dan wil ik hem wel beheren Heb de namen nog maar even zwart gelaten aangezien we op het blauw of roze nog even moeten wachten Als je het geslacht niet wilt weten kun je je naam natuurlijk wel in groen zetten
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. 3. Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - ? jaar - ?e kindje 6. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft. Luca: heb wel even het jaartal veranderd ps. wat betekenen jouw afkortingen ZH en FV? Shay01, ik heb jou er ook tussen gezet goed? Wat is je leeftijd en hoeveelste kindje is het?
Hier nog een juni 2013 mama Afgelopen maandag positief getest en ik denk dat ik 2 juni uitgerekend ben!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - ? jaar - ?e kindje 6. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft. ZH = ziekenhuis, FV = flesvoeding BV = borstvoeding, toch?
oh haha ik zie nu pas dat ik 2012 had gezet Leuk weer een nieuwe juni mama erbij Ik dacht net even ik ga alvast alle medische rompslomp regelen, het gaat er hier iets anders aan toe dan in Nederland, moet eerst naar de huisarts voor een verwijzing om bloed te laten prikken, dan bloed prikken en ook de gyn bellen waar ik onder controle zal staan voor een eerste afspraak, die heb je meestal pas rond de 12 weken hier. En aangezien ik nog steeds geen huisarts heb dacht ik mooi dan ga ik erheen kan ik me meteen inschrijven. Maar natuurlijk was hij er vandaag niet dus ik moet er morgenochtend heen voor die doorverwijzing, dan ga ik daarna wel meteen door voor bloedprikken is dat ook weer gebeurd. Wel meteen de gyn gebeld voor een eerste afspraak en die is vroeger dan verwacht, 15 oktober al! Dat is de dag nadat ik van vakantie terug ben dus wel fijn, hoef ik na de vakantie niet nog te wachten op mijn echo Hebben jullie al een vk gebeld? Mijn dochter is vandaag een potje chagrijnig en doet alles wat ze niet mag.. pfff wordt er zelf ook sago van!
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - ? jaar - ?e kindje 6. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - ? jaar - ?e kindje 6. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Leuk, dames. Een eigen clubje! Als ik het goed heb uitgerekend ben ik op 01-06-2013 uitgerekend. Vanmorgen kreeg ik een envelop met informatie en de afspraakbevestiging van de verloskundige. Leuk, dacht ik. Voorpret! Maar toen ik het gelezen had, barstte ik in tranen uit. Ik werd ineens heel bang. Ergens houd ik rekening met weer een MA/MK.. Ik wil het zoooooo graag!! Wanneer hebben jullie allemaal jullie eerste echo? Ik heb maandag 22 oktober de eerste echo in het ziekenhuis, ben dan 8+ weken. Enorm eng, want de laatste keer was die echo niet goed. Als die echo wel goed is, mag ik naar de vk. Daar heb ik de eerste afspraak op maandag 29 oktober. Heb vandaag ook weer alle echofoto's en -filmpjes van de zwangerschap van Leah van zolder gehaald. Zo leuk om het weer te zien!
Heb ook vandaag weer de echo-foto's van onze eerste bekeken, echt zo leuk! Ik heb nog geen afspraak staan, moet zelfs de huisarts nog bellen voor een afspraak.
He Daantje gezellig! ik heb hetzelfde als jij, de eerste dagen helemaal niet bang, alleen maar blij. Nu begin ik toch weer te vrezen dat het niet goed zit. Heb ook helemaal geen symptomen. Ik heb mijn eerste afspraak/echo 15 oktober (zie lijst) bij de gyn. We lopen hier standaard bij de gyn en normaal gesproken krijg je pas met 12 weken een echo dus ik was er best verbaasd over. En toch vind ik het nu ook weer eng ineens want stel dat het met 7 weken niet goed blijkt te zitten.. Gelukkig heb ik afleiding want ik heb zaterdag mijn laatste werkdag en ga maandag op vakantie en kom pas de 14e terug, de dag erna heb ik de afspraak al! En ik houd me er ook maar aan vast dat ik op mijn NOD al een 3+ test had dus hopelijk betekent dat veel hcg en een gezonde zwangerschap Hihi lekker nostalgisch alles weer bekijken! Ik zat vanmorgen ook mijn oude buikfoto's eens te bekijken
Juni 2013 Mama's Bevallingslijst 1. DaantjeM - 28 jaar - 2e kindje - ZH 2. Btje -30 jaar - 2e kindje - ZH - BV 3. Luca 2504 - 23 jaar - 2e kindje - ZH - FV 4. 5. shay01 - ? jaar - ?e kindje 6. 7. Lappie - 37 jaar - 2e kindje 8. Giraf - 29 jaar - 3e kindje - ZH - ? 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. (?) Meisje, (?) Jongen, (?) Verrassing Afspraken Luca2504 - 15 oktober eerste afspraak gyn Wil je de lijst aanpassen, zoek dan de laatste lijst op en haal de quotes weg zodat de opmaak behouden blijft.
Mag ik ook in jullie clubje? Al sinds zondag heb ik een steeds donker wordende positieve test in handen dus ik denk zwanger te zijn Zoals ik het nu denk ben ik op 8 juni uitgerekend. Morgen ga ik een digitale CB doen er als daar 'zwanger' op komt te staan, dan pas ik mijn banner aan Het is ons 2e kindje. We hebben een dochter van juni 2010 en een zoon van sept 2011. Het wordt sowieso een ZH bevalling, aangezien deze medisch is ivm teveel bloedverlies bij mijn vorige bevallingen..... Ik zie dat jullie ook allemaal al een kindje hebben, leuk! Spannend weer alles dan hè En Luca al op 15 okt al de eerste echo! Das al lekker snel joh!
Oh ik heb trouwens nu ook totaal geen zwangerschapssymtomen, maar dat had ik bij de 1e 2 ook pas na 6 weken ofzo, dus het hoeft niks te betekenen........