Hilarisch Tiempje! Rond de uitgerekende datum kun je al gestoord worden van alle "en...?" telefoontjes en berichtjes. Lief bedoeld en zeker ook voor de aanstaande opa's en oma's een spannende periode natuurlijk, maar een beetje rust is gewoon heerlijk! Daarom mijn mening dat je moet doen wat goed voelt om zo goed mogelijk te kunnen ontspannen als het erop aan komt. Als je je dan druk moet maken over wie jou wanneer hoort kreunen of gillen schiet het gewoon niet op. Je hebt al je handen vol aan weeën opvangen. Wellicht is een middenweg een goede optie voor jullie? Ze zijn wel op de hoogte dat het echt begonnen is (schrik niet van een aantal valse starten) maar zijn niet bij jullie of in het zh? Wij maken het af zoals het begonnen is, met z'n tweetjes (ok, verloskundige en kraamhulp waren niet bij de conceptie...) Voor de kids moeten we backup regelen, dus iemand zal het toch weten. Erna telefoontjes en berichtjes de wereld in en champagne en beschuitjes met de kids. Onze oudste heeft het nog steeds over het leuke feestje nog geen uur na de geboorte van zijn jongste zusje! Spannend Beertje dat jullie toch gaan spieken! Zet m op morgen! Bh the way, wel een poes, alleen geen pas bij mijn bevalling Grumpy, hier na heel veel hoesten ook veel last van de buik, vooal onderin. Het zal inderdaad een gevoelige periode zijn gezien de groei ed. Lekker warm bad/douche en een beetje rust? Had vooral gisteren ook veel harde buiken. O ja, worden jullie ook GESTOORD van de spellingcheck zo nu en dan?!
Pfff... ben me toch zenuwachtig voor de 20wkn echo morgen. En dan te bedenken dat ik nog tot morgen avond 18:30 uur moet wachten voordat het zover is...
Thanks voor de info! Hier duurde het ook zoiets. Fijn om dingen te delen. Allemaal nieuwe pijntjes is even wennen... (Vooral omdat je niet weet wat het is...) Ingeltje ook nog bedankt voor je info + Kaatje ook! Ik ben ook geen stilzitter en was gister best druk... Vandaag heb ik me koest gehouden Slaap lekker iedereen!!!
Hoop dat jullie allemaal een lekker weekend hebben gehad! Er is weer superveel geschreven en ik heb niet alles onthouden, maar ik heb wel onthouden dat Grumpy eindelijk haar beeb gevoeld heeft! Jippie! Mooi he?! Zwangernr2 blij dat je weer beter bent! Wensdroom doe je rustig aan? Dat flauwvallen is niet niks! Verder las ik iets over bandenpijn - heb ik ook en ik las iets over familie die bij de bevalling zou zijn... Nou echt niet dus! VL is erbij en mijn moeder en voor de rest alleen de gyn of vk etc. De rest wordt pas gebeld als ons meisje er is. Oh ja, Ik ben bijna klaar met de NL beschrijving van het verschoningsmatje. Wil nog ff wat foto's en tekeningetjes toevoegen ter verduidelijking en dan kan ik hem versturen. Gisteren ff langs Ikea geweest (niet mijn idee op zaterdagmiddag! :x ) maar goed wel wat bedjes en kinderstoelen bekeken En vandaag van mijn opa en oma een box (Bopita Brent) en Boxkleed (Jollein gebreide kabels in grijs) gekregen. Verder nog flink gescoord bij de Prenatal qua kleding en een bummer omdat ze geen blije doos meer hadden staan Alle meiden die morgen voor de 20 weken echo gaan heel veel plezier en succes morgen! Ben benieuwd hoe de lijst eruit ziet na morgen!
Wat een hoop echo's morgen, succes!!!! En rot als je laat moet.. Pfoei, veel afleiding zoeken dan! Haha, die manderijn was grappig, zie hem al gaan haha! Alles gelezen maar ff geen puf voor reageren.. Lekker naar bedje nu. Trusten en morgen verwachten we mooie plaatjes
Hoi meiden, Pffff hier slaan de zenuwen nu toch echt hevig toe voor morgen.... Ik wacht ff tot vl klaar is met werken (kan elk moment zijn) Dan laten we samen de honden uit en dan proberen te slapen.... dan is het voor mijn gevoel sneller morgen! Gelukkig hoef ik morgen niet lang te wachten... ik mag om 8.30 ons meisje al bewonderen.... en fingers crossed dat alles goed mag zijn! Ook voor de overige 6 dames!
Pfff...ben zenuwachtig en denk dat de beeb dat ook voelt...voel hem/haar de hele tijd.. Succes allemaal morgen!!
LEUHEEEUUKK!!! Zo toevallig, die hebben wij ook gekocht gisteren! Ofjah, we hadden de Bopita Brent in gedachten om te kopen, maar eenmaal bij de Babydump vond ik die ineens wat instabiel uit zien.... Ofjah. In tegenstellig tot deze; TWF Box Timo Zonder Lade Wit | TWF Timo Zonder Lade | Baby-Dump Terwijl die er echt precies hetzelfde uitziet!!! Maar uiteidelijk toch besloten dat we die laatste pakte ivm stevigheid en afwerking. Maar wel inderdaad ook dat grijze boxkleed van Jolijn met die kabels! Vond 'm zo leuk! Alle echodames morgen; veel succes!!! En probeer ondanks de spanning toch wat te genieten! Liefs
Succes lucky 7! Ik heb besloten dat we in dit topic geen gekke fratsen toestaan . Alle baby's komen vanaf 37 weken en allemaal kerngezond . Toi toi toi !
Zo, wat een pagina's hier! Ik hou het niet meer bij! Gister heerlijk geshopt, wat nieuwe positiekleding en eindelijk babykleertjes gekocht hihi, kon me niet langer inhouden En een bekkenband, nu hopen dat dat helpt met werken, gaan we vd week uitproberen.. Bij het passen had ik in ieder geval al een gevoel van: wat heerlijk!! Dus denk dat dat zeker wel helpt.. Dames met echo's: succes! Hopelijk allemaal gezonde baby's Wij moeten nog even wachten tot donderdag.. Gister had ik koude handen en die legde ik op m'n buik, en ik kreeg me toch een rotschop! Ik schrok ervan haha.. Normaal is het nooit zo duidelijk dat bewegen.. Hopelijk komt dat vaker, vond het wel cool Verkoudheid lijkt weer wat af te nemen gelukkig, ik stoom regelmatig met inhalatiecapsules vd Etos (die mogen tijdens de zwangerschap) en 's nachts 1 kapot maken op m'n kussen helpt goed om beter de nacht door te komen.. Ook bericht gehad vd cursus Samen Bevallen Die begint ook in maart, lijkt al zo snel! Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen vandaag is het zo ver lig nu alweer wakker haha.. Ben behoorlijk grieperig en heb nu ook koorts gekregen maar heb mn vriend gezegt dat ik hoe dan ook naar de echo ga Voor de meiden die vandaag ook mogen heel veel succes En las gister iets over een mandarijn door het mannelijke geslacht persen.. Kwam niet meer bij van het lachen
Goedemorgen dames! Ook ik lig al een tijdje te woelen in m'n bedje. Ben echt enorm nerveus. .. en het helpt ook niet dat vl naast me ligt te snurken als een houtzagerij. ...nog 4 uurtjes! Ik ben het met ingeltje eens, geen gekke dingen hier op dit forum! Ik ben er nog niet helemaal bij met m'n hoofd dus heb globaal gelezen en sorry dat ik niet op iedereen reageer. Voor alle andere zes dames: heel veel succes vandaag en we gaan ervoor! !!
dames met de echo's veel succes en plezier.. wij mogen morgen (dinsdag) avond pas.. hopelijk dan weer stuk beter maar lijkt dat ik een beetje grieperige verschijnselen heb en het flauwvallen daar een beetje door komt.. verder ook toch wel wat zenuwen voor de echo van morgen. vandaag og maar een dagje rustig zo veel mogelijk niks doen en in bed liggen hopelijk gaat het dan snel beter las dat zwangernr2 ook griepverschijnselen had jij ook beterschap!