Bedankt allemaal!! Had ook wel het gevoel dat het een jongetje was; we noemden het ook al steeds Kareltje, was toch vervelend geweest als het een haar was Maar blijft toch even afwachten. Echo ging erg lastig, hij lag namelijk met gezicht en organen naar beneden, was dus een erg zoekwerk en liggen op rare kussens ed om alles goed in beeld te krijgen. Het enige wat direct goed in beeld kwam was zijn piemeltje, als een echte man waarschijnlijk erg trots hierop Zal zo even wat foto's van mijn mobiel sturen. Verder ben ik nu helemaal blij!!!! Vooral omdat alles goed was, toch een hele opluchting. En nu heerlijk blauwe dingetjes kopen Ik hoop dat we vandaag nog 6 blije reacties krijgen! Go girls!!
Hier was de echo ook goed!! Nog steeds een meisje en ze lag al met haar hoofdje voor de uitgang haha. Zal proberen een foto te plaatsen:
Nou bijna helemaal voor niks geweest :x Wat een flut echo apparaat heeft dat flevo ziekenhuis zeg!! AMC was veel beter! We konden amper iets zien en toen we zeiden dat we dmv ICSI zwanger waren geworden zei ze: ooohh maar dan hebben jullie recht op een prenatale screening via de gyn. dus dan maken we even een andere afspraak. Wel gevraagd of ze nu kon zien of het een jongen of meisje was..ze dacht een meisje te zien...maar ons eigenwijsje had de handjes er steeds voor Ruggengraat, hoofdje en handjes zagen er iig mooi uit. Toch wel fijn omdat er open ruggetjes in de familie voorkomen!! Waarschijnlijk dus as maandag een vervolg echo...hoor ik morgen pas!
wat raar dat ze je dat niet eerder hebben verteld dan dat je recht hebt op een ander soort echo hopelijk snel een vervolg echo iig fijn dat je weet alvast dat er geen open ruggetje was omdat dat da in d familie voorkomt en of je dus een meisje krijgt is ook nog even op zekerheid wachten .. jammer dat je nu weer moet wachten
Jammer zeg Pindakoek! Nou ja, gelukkig toch ook nog goed nieuws gehad en hopelijk kun je snel terecht voor een nieuwe echo!
jojo gefeliciteerd met jullie kleine boy rn pooh met jullie kleine meid ik mag ook zo gaan voor de 20 wkn echo nog een uurtje trouwens moet je daarna ook nog bij de gynacoloog komen ik weet t niet meer hahaha erg he hier vannacht ook slecht geslapen en vanmorgen eerder eruit dan normaal en ben ook best zenuwachtig gek eigenlijk he volgens mij weer lage bloeddruk want voel me al de hele tijd niet goed dames die vandaag ook echo hebben succes en veel plezier
Ja, ik heb het ooit wel gehad. Ik ga er maar van uit dat het geen kwaad kan, aangezien we niet vlak voor de bevalling zitten en ik morgen 20 weken ben. Dank je wel!
He wat naar! Gelukkig alwel vast kunnen zien dat het ruggetje goed was. Positieve is dat jullie nu binnenkort weer jullie uk mogen bewonderen!!
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -ZKH (gyn) ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-ZKH (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-ZKH 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - ZKH ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (10) Meisjes (12) Jongens (4) Verrassing! Afspraken Februari: 1 Kimmey 20w echo 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo, Beertje1987 20w echo, Madchen30 20w echo, Liesjuh1977 20w echo, Pindakoek 20w echo 5 Wensdroom 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo 8 Linie VK 11 Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO), Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo 12 RooDje 20w echo, Pooh85 VK 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK, Liesjuh1977 VK 14 Malaika metingen 18 Jojo12 VK, Zeester geslachtsbepaling 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK 28 Zeester, VK Maart: 4 Maggi echo (25 weken) 12 Koesterhoop pretecho 13 Bl0empje Controle VK BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Hier ook goed nieuws! Alles zag er voor zover ze dat kon zien goed uit! We weten ook wat het wordt en we zijn er heeel blij mee, maar houden dat voor onszelf... (sommigen weten dat ik op dit forum schrijf en wil voorkomen dat ze er zo achter komen) Morgen moet ik nog wel even terug komen want ukkepuk is al een echt eigenwijzie! Lag met ze ruggegraatje voor het hartje dus dat kon ze nu niet goed beoordelen. Hartje wel weer even gehoord en klonk verder prima maar ze moeten het toch even bekijken. Verder alles binnen de curves, alle orgaantjes aanwezig en zagen er normaal uit. Ook geen klompvoet, openruggetje of openschedel. Pfoe wat een opluchting zeg! En die kleine was toch druk! Aan het trappen met die beentjes! Placenta lag mooi aan de achterwand en niet voor de uitgang dus dat gaat geen problemen opleveren Ik was dus bellen met thuisfront dat alles goed was verstap ik me en val ik op de grond :S Gelukkig viel m;n vriend me val goed op en kwam ik op m'n knieen en armen terecht. Dus buik heeft geen klap gehad. Maar wel weer een lekkere actie dus... Maar ik ben helemaal blij! Zo'n mooi kindje nu al!!
Jippie!! Gefeliciteerd Jojo met jullie knul en pooh met jullie meisje!! Wat fijn dat alles goed was. En pooh wat een schattige foto, ik zie een heel lief wipneusje! Pindakoek inderdaad raar hoor, hopelijk gauw meer duidelijkheid! Maar fijn dat het ruggetje er in ieder geval goed uit zag! Al een zorg minder!
Even spammen! Mooi profiel foto'tje en die trappelende pootjes die nu ook al weer goed hun werk doen haha
Ook goed nieuws bij de andere dames gelukkig! Pooh wat een dotje! Lief koppie hoor nu al! En jojo, gefeliciteerd met jullie manneke! Pinda: vervelend hoe het is gegaan, gelukkig was wat ze konden zien wel goed dus dat is weer een zorg minder! Liefs!!
Joepie, nog meer goed nieuws! Morgen lekker nog een keertje kijken ! Hihi wat een actie, hopelijk heb je je niet zeer gedaan!