Hihi, ik ben bang dat de hond dumpy aanziet als haar kindje. Ze blijft bij dumpy in de buurt en zodra ik vlakbij dumpy kom, rent de hond snel er naar toe en gaat erbij liggen. Als dit straks nog zo is pak ik m af, anders krijgen we een schijnzwangere hond. Aan de liefde voor dumpy ligt het niet haha!
Wat een mooie kamer Maggi! Heb ook zo'n zin om te beginnen, maar moet op de stukadoor wachten.... Wat een naar bericht zeg, ik ga het niet lezen want jank momenteel om echt alles, pfffff.
Aah dankjulliewel! Het is ook wel erg leuk om ermee bezig te zijn Wensdroom ja dat is zo, zo gaat de tijd wachten wat sneller en ben je toch tegelijkertijd heel fijn bezig met jullie kindje! Dat lakentje is erg schattig ja, het is dat ik er inmiddels al genoeg heb want anders.. maargoed, ik zeg niets want ik heb van wel meer genoeg en toch blijf ik kopen dus zou goed kunnen dat ie alsnog komt! Haha Peetje, wat grappig van je hond. Dumpy komt inderdaad bepaald geen liefde tekort zo te horen! Arme hond denkt dat ie een kindje heeft Dumpy heeft iets losgemaakt hoor! Hij ziet er ook zo zielig uit, daar moet je wel moedergevoelens voor krijgen! Hoe komt het trouwens dat dat forumlid is overleden? Of is dat niet bekend? Zo erg...
Ik heb trouwens dit kussen laten maken voor in de stoel in het kamertje; hij komt morgen met de post! Helemaal in de stijl van het kamertje met de ruitjes en het vogeltje
Leuke kussen maggi Sodeju.. Heb een knallende koppijn en ben echt kapot moe..durf alleen geen paracetamol meer te slikken omdat ik laatste dagen elke dag al 2 in nam..
Wat mooi maggie. Door wie heb je het laten maken als ik vragen mag?? @peet ja ik woon achter jou geloof ik hihi (dragonder oost) Wat een vreselijk bericht he over dat forumlid en ze was ook nog eens pril zwanger. Het raakt me enorm! Ben ook benieuwd naar kaat... liefs
Wat naar die koppijn Zwangernr2 Bij mij helpt veel water drinken ook nog wel eens tegen hoofdpijn. Maggi superleuk dat kussen in dezelfde stijl! Ik wacht hier op VL (die werkt op vrijdag altijd een half dagje) Hij zou melk meenemen. Ik ga wentelteefjes bakken. Heb ik zo'n zin in! Het water loopt me nu al in de mond!
Ik ben ook benieuwd naar kaatje weet iemand iets van haar? rot zwangernr2 die hoofdpijn. maggi wat een mooi kussen zeg!
Idd, vreselijk bericht... kreeg het vanochtend ook.. erg heftig voor haar man en dochter.. @maggi, wat een superleuk kamertje, en kussen.. mooi hoor met dat groen... Wij gaan vanavond de spulletjes halen en zondag beginnen met verven en schuren.. zoooon zin in @linie, fijn dat je ook de positieve kanten kan zien nu.. je was toch een van de laatsten?!?.. ik blijf iig duimen voor je.. Veel plezier met babyshoppen zometeen (of ben je ook inmiddels al klaar?) Hier net ook weer tonnen aan de baby uitgegeven... eerst veel stofjes gehaald voor de quilt.. daarna naar prenatal voor een vest (voor mij), aerosleep top en hoeslaken, en wilde ook een matrasje halen.. Had mijn zinnen gezet op eentje van 66 euro met antimosquito, en speciaal laagje tegen afplatten van het hoofdje.. bleek ik dus verkeerd gekeken te hebben en was dat formaat wiegje.. de ledikantmaat was 'maar' 189... we kijken nog wel even verder... Zal zo even kijken of ik de foto van onze echo gister kan posten... we kregen er 'maar' een mee... Misschien ben ik gewoon de vorige keren te verwend geraakt met meerdere foto's ...maar die ene is wel heel lief.. Ben al druk aan het kijken of hij iets specifieks van ml of mij heeft
Dank! Heb het laten maken door BB Creations. Website van haar: Startpagina - bb-creations.nl - baby & kids lifestyle Lekker wentelteefjes! Krijg er trek van.. Zo maar even aan de boterham. Beetje een tegenvaller Marjolein veel plezier met het halen van de spulletjes voor het kamertje. Klinkt in ieder geval als alsof je een leuk middagje hebt gehad met alle spulletjes! Ben erg benieuwd naar de foto
Ik woon vlak achter de brede school. T speelkwartier heet t. Mijn oudste zit erop....hihi veenendaal is toch kleiner dan je soms denkt haha!!
Ik kan niet helemaal opmaken of je mijn 'grapje' begrijpt.... ik woon er dus niet.... wat leuk dat je woont bij het speelkwartier... daar heb ik vaak op het kdv gewerkt toen ik nog bij het uitzendbureau werkte... Hebben je kinderen daar ook op het kdv gezeten, zeester??? misschien heb ik ze dan wel eens op de groep gehad..
Zo ik zal ook maar even inchecken op deel 2! Wat een super leuk kamertje maggi! Mag ik vragen waar je de lamp vandaab hebt? Wij zijn nog zoekende en het kleurtje is wel wat wij ook in het behang hebben! Gatver wat een naar bericht! Ik word hier niet goed van al die narigheid. Gister is ook een kennis van me opgenomen in het ziekenhuis na een uit de hand gekopen ivf poging... bah! Leuk nieuws dan: vanmiddag op kraam visite geweest bik een oud collega haar dochterje is nu bijna 3 maanden. Wat een schatje! Mijn moeder gevoelens kwamen helemaal los! Toen ik haar vast had smolt ik helemaal! Dacht echt nog 20 weken dan mag ik ook lekker tutten! Ben ook benieuwd naar kaatje! Hopelijk was alles goed! Masani jij ook gefeliciteerd met de goede echo! Wat houd dat werveltje dan precies in? Nog 3 nachtjes slapen en dan zijn wij ook van die spanning verlost....