Liesjuh gefeliciteerd een zoon leuk! zag dat de jongens wel voor staan.. En ik zag dat ik 2x in de lijst sta bij morgen voor de 20 weken echo maar we hebben hem toch echt maar 1x hoor Moet nog wachten tot vanavond. Strijkertje hoe laat heb jij de 2 poging voor de 20 weken echo? Beertje succes met het hartje bekijken
Liesje gefeliciteerd een jongen! Wensdroom en strijkertje heel veel succes! De jongens staan idd erg voor, maar de verrassingen kunnen het nog goed maken. Duurt alleen nog even. Zat gisteravond met ml op de bank en Pinky was de hele dag al erg druk. Gaat mijn knoop niet ineens op en neer! Mijn man gelijk zijn hand op mijn buik en nog een beweging en ze stopte. Jammer dat het voor hem zo kort was, maar we hebben allebei erg gelachen om mijn broeksknoop die ineens leefde. Hier vandaag niet zo fit. Oor zit dicht en hoofdpijn. Ook wat snotterig, maar zit vooral in de holtes. Weet iemand of ik neusspray van otrivin mag gebruiken? Bijsluiter heb ik helaas weggegooid...
Tiempje, bedoel met xylometazoline erin? Die mag volgens mij niet. Wel gewone zoutoplossing. Beterschap voor alle zieken. Hier nog niemand ziek in het gezin, maar ik hoop dat dat zo blijft, ik hoor om me heen alleen maar rampverhalen. Meiden met goede echo's, gefeliciteerd met het mooie nieuws! Meiden met echo's vandaag: veel plezier en succes! Luieremmer: hebben we bij zl wel gehad, maar nu wil ik er geen meer. Ik gooide de meeste luiers toch meteen in de bak buiten, dus het is zonde van het geld voor ons. Luiertas: ik heb afgelopen zaterdag een mooie gekocht bij de babydump. Een mooie leren, die er nog een beetje als gewone tas uitziet. Buik: mijn buik is de laatste dagen weer ontploft, ik ben echt flink gegroeid. Grappige is dat je aan de achterkant niet ziet dat ik zwanger ben, ik groei mooi naar voren. Buik is nog wel flink gespannen, zal wel door het groeien komen. Ik ga zo weer lekker de stad in, babykleertjes shoppen. Fijne dag allemaal!
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -ZKH (gyn) ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV-ZKH 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - ZKH ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (11) Meisjes (15) Jongens (6) Verrassing/Geheim! Afspraken Februari: 5 Wensdroom 20w echo, Strijkertje poging 2 20w echo, Wensdroom 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika metingen en gyn, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo, Grumpy 20w echo 8 Linie VK 11 Leo85 VK,Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo 12 RooDje 20w echo, Pooh85 VK, Strijkertje Gyn 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK, Liesjuh1977 VK 14 Malaika gyn 18 Jojo12 VK, Zeester geslachtsbepaling, Tiempje VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK 28 Zeester VK, Grumpy VK Maart: 4 Maggi echo (25 weken) 12 Koesterhoop pretecho 13 Bl0empje Controle VK BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Gewone neusspray mag helaas niet alleen die met een zoutoplossing (en die werken niet erg goed helaas). Bij mij duurde de benauwdheid door de klachten 2 dagen verkoudheid helaas nog niet over. Gewone neusspray is slecht omdat de werkzame stof de slijmvliezen van je neus doet krimpen (waardoor je beter kan ademhalen) maar ook andere slijmvliezen in je lichaam reageren hierop waaronder de placenta waardoor je kindje minder voeding krijgt. Volgens sommige mag je wel een paar dagen gewone neusspray gebruiken en voorns andere niet dus ik durfde het toch niet aan. Beterschap!
fijn liesjuh! Een jongen, gefeliciteerd!! Wat een hoop goed nieuws gister zeg! Strijkertje en wensdroom dat geldt ook voor vandaag hè succes dames! Ik heb gisteren heerlijk gekookt en iedereen vond t lekker, dat talent had ik niet voor mijn zwangerschap haha! Morgen 8u gaan wij voor de echo en daarna naar de gemeente voor de erkenning. Ik geniet van deze week vrij en lig nog lui in bed Vakantie: wij gaan de eerste week van sept een weekje weg. M'n lief neemt 2 weken nadat de kraamhulp weg is. Luiertas: ben ik de enige die schrikt van die prijzen?! Duur! Heb last van m'n rechter heup/ bil, lijkt op spierpijn.. Zal t morgen aankaarten bij de vk Allemaal een fijne dag en nogmaals toitoi dames!
Succes strijkertje Tiempje: die is idd niet goed voor de placenta..las net de bijsluiter op internet en ik zou het niet durven Jojo: ik heb me idd maar ziek gemeld.. Malaika: geniet lekker van het shoppen ik ga van de week zogauw ik me weer beter voel het dorp in
Ik ben laatst bij de apotheker geweest en die heeft de nieuwste informatie opgezocht en het mág tegenwoordig wel. Maaarrrr zo kort en zo weinig mogelijk. Ik kreeg bijvoorbeeld heel erg hoofdpijn omdat mijn holtes dichtzaten, daar heb ik toen met mate xylometazoline voor gebruikt 2 dagen.
luiertassen zijn idd best prijzig ik heb er een van de draagmoeder gekregen die had ze nog liggen. wil iemand mijn echo van vandaag aanpassen? staat er 2x op dat is natuurlijk niet nodig. en krijgen hem ook echt maar 1x.
Goedemorgen! Hier ook nog aan de otrivin, volstrekt veilig tegenwoordig. Zie apotheek site Apotheek.nl - Medische informatie - Medicijnen - Xylometazoline FNA Ook ontzettende hoofdpijn, heel naar. Iedereen fijne dag en succes met de echo Strijkertje en vanavond wensdroom!
Super! Dank, ik gebruik het nu sinds gisteren. Maar zal het niet te veel gebruiken. Was zo bang dat ik anders aan de antibiotica moet voor oorontsteking. Ga wel veel stomen en verder aan de zoutoplossing.
Ik pas de lijst vanavond wel aan met de nieuwste gegevens, dan haal ik sowieso alle afspraken die zijn geweest er al af
oké dank je ingeltje het viel me op vandaar e ik dacht 2x tja dat kan en zou leuk zijn maar helaas denk niet dat ze dat doen
Precies, ik heb het ook echt alleen gebruikt ter voorkoming van bijholte-ontsteking. Gewoon een verstopte neus zou ik uitzingen (maar mijn neus was gewoon vrij). En idd wat jij zegt, om een oorontsteking voorkomen is erg slim om dan dit te gebruiken.
Oh wat kletsen jullie toch veel haha.. Kijken wat ik nog weet Gefeliciteerd met de mooie echo's en succes voor de dames van vandaag! @luieremmer: Hier komt er dus wel 1, omdat ik niet midden in de nacht naar beneden en buiten ga lopen voor de grijze container haha.. Vriendin zei vooral dat de stank in de zomer anders erg is, en haar kindje is nu 1, en als ze wat vaster gaan eten dan zijn die poepluiers ook niet erg fijn Dus ik denk dat ik haar advies overneem.. Die cassette's zijn altijd wel ergens in de aanbieding, dus dat scheelt dan ook weer.. Luiertas enzo heb ik nog helemaal niet naar gekeken.. Ons grote project de babykamer moet eerst af haha, dan nog de kinderwagen, en dan de kleinere dingetjes.. @vakantie: wij gaan in de voorjaarsvakantie 2 nachtjes weg.. Blijven gewoon in NL. Manlief werkt in het onderwijs, dus verder weg lukt niet. Hij is wel zo rond de uitgerekende datum klaar, dus daarna wel lekker lang thuis tot begin september @ lientjuh wij doen de lange cursus (9 avonden).. Volgens de mail zijn we met 6 stellen, dus lekker knus groepje denk ik
Ingeltje: wil jij mijn afspraak even aanpassen? Deze donderdag gaat niet door en hij is verzet naar 14februari
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV-ZKH 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - ZKH ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (11) Meisjes (15) Jongens (6) Verrassing/Geheim! Afspraken Februari: 5 Wensdroom 20w echo, Strijkertje poging 2 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika metingen en gyn, Wensdroom VK, Nonma 20w echo, Grumpy 20w echo 8 Linie VK 11 Leo85 VK,Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo, Masami VK 12 RooDje 20w echo, Pooh85 VK, Strijkertje Gyn 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK, Liesjuh1977 VK 14 Malaika gyn, Zwangernr2 VK 18 Jojo12 VK, Zeester geslachtsbepaling, Tiempje VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK 28 Zeester VK, Grumpy VK Maart: 4 Maggi echo (25 weken) 12 Koesterhoop pretecho 13 Bl0empje Controle VK BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na ca. 2 maanden afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft