Hier nog niet alles klaar, maar wel zo goed als... Ach dan duurt t wachten misschien wat minder lang, zolang we nog bezig zijn
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Verlof begonnen - Cbibi 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH - Cbbbi 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbbbi ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cbbbi ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I. 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis/ZKH 20 juni ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Verlof begonnen - Cvibi ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cbibi ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH 24 juni ♥ FB1984 (28)- 2e kindje(J) - FV - ZKH 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbbbi 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbbbi 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (14) Meisjes (15) Jongens (6) Verrassing/Geheim! Afspraken Mei: 2 Zwangernr2 VK, Tiempje controle echo VK, Wensmoeder-draagmoeder VK, Ingeltje glucosetest 3 Doowspenniej Groeiecho 5 Koesterhoop Pretecho 6 Strijkertje, Peetje2012 start verlof!, Maggi 34wkn echo 7 FB1984 start verlof!, Pinkster groeiecho, Kleinmonster VK 10 Leo85 start verlof!, Veetje83 echo + controle vk 13 Doowspenniej VK, Ingeltje extra groeiecho ivm voorlopen in groei 14 Pooh85, Liesjuh1977 infoavond borstvoeding, Veetje83 extra groeiecho ivm achterstand groei 15 Kimmey, Bl0empje start verlof!, Zeester infoavond bevallen, Liesjuh1977 VK 16 Beertje1987, Grumpy start verlof!, Tiempje VK, Zwangernr2 Liggings echo 20 Liesjuh1977, Pinkster start verlof! 21 Kaatjesbaby start verlof!, Kleinmonster Groei echo 27 Maggi 37wkn echo 31 Jossie81 start verlof! Juni: 19 Zeester start verlof! BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren... Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
hier cbbbi wil iemand het erachter zetten? En as maandag officieel met verlof, maar nu in de ziekte wet. Parasol, heb ik nog niet. Komt wel. Kleertjes wassen, ik was ze op een kort programma en doe ze dan heel even in de droger. Echt maar 10 minuutjes en dan zijn ze heerlijk zacht. Wensdroom, heerlijk een wijntje. Nog even geduld en ik mag ook Wond is vandaag iets beter. Hechtingen beginnen wel erg te trekken. Ook logisch want buik is echt met groeispeurtje bezig. Ben benieuwd wat de chirurg maandag te zeggen heeft....
Zo meiden... ik heb net de afspraken van Tiempje en Zwangernr2 gelijk maar even op de lijst verwerkt. Heb het errug rustig op kantoor vandaag dus had wel even tijd... Hier sinds een paar dagen 's avonds extreme last van misselijkheid, echt na een uurtje of 7 het gevoel dat ik moet overgeven van alles wat ik eet of drink. Overdags eet ik al in etappes kleine beetjes en dat gaat goed, vrees dat ik dat vanaf nu 's avonds ook moet gaan doen. Geen grote maaltijden meer voor mij dus want dat gaat niet meer goed. De mama slips vd Hema waar ik 1 van jullie over hoorde praten had ik vh weekend al in m'n handen toen ik daar even stond. Die leken mij ook wel comfortabel zitten voor zover ik dat kon zien. Toch maar eens 2 aan gaan schaffen om mee te beginnen en uit te proberen, alles beter als boxers en strings die niet meer lekker zitten. We moeten toch echt nog een paar weekjes...
Ohh wensdroom, ik begin hier spontaan te kwijlen als ik over je wijntje lees.... in de winter mis ik het niet drinken totaal niet maar met dit weer krijg ik wel zin. Zo maar eens alcoholvrij rosebeer oid kopen Fb; leuke lamp! creatief hoor! Tiempje; fijn dat de wond aan het genezen is. Wel rustig aan blijven doen he! Liesjuh; heerlijk zo'n rustig dagje op het werk! Hoeveel dagen moet je nog tot aan je verlof? Ik ben zelf gelukkig niet misselijk na het avondeten maar merk wel dat ik dan maar de helft van normaal kan eten. Wat vervelend dat jij echt zo enorm misselijk ervan wordt! Pinkster; vind het ook erg dichtbij komen hoor! En kleertjes kopen is idd erg leuk! Maar ben er nu maar mee gestopt, anders heeft de kraamvisite straks niets meer om te geven Hier schijnt vandaag heerlijk de zon, dus even de babykleertjes die ik van mijn zus heb gekregen gewassen en die hangen nu lekker buiten te drogen. Nu even boodschappen doen en dan genieten van het heerlijke weer.
Oh wijn!!! Dat klinkt zeker heerlijk met dit zonnetje! Ook als ik iemand wijn zie drinken op tv ben ik al jaloers hihi.. Maar met ook nog borstvoeding in het vooruitzicht zal ik toch echt nog een tijd geduld moeten hebben Maar geniet maar lekker van voordelen van niet zwanger zijn Wensdroom, snap dat jij het maar wat graag anders had gezien en daarvoor ook graag je wijntjes had laten staan.
Lekker wensdroom met een wijntje op de bank. Dat is dan idd weer het voordeel ! Het enige wat ik mis is een rode wijn, Prosecco en gerookte zalm. Nog even en ik mag weer lekker aan de Prosecco ! Haha ik zit ook regelmatig aan de 0% rose bier jojo. Liesjuh, wat vervelend dat je steeds misselijk bent. Ik zou ook zeggen, kleine beetjes eten en drinken, maar dat doe je al. Hopelijk is het snel over.
Als iemand een wijntje drinkt, dan vraag ik of ik even mag ruiken haha. Bijna iedereen zegt, ach eentje mag je er wel, maar doe het toch maar niet. Hoe graag ik soms ook wil !
Voor de dames die in de buurt van de Duitse grens wonen, ik vind Krombacher en Erdinger witbier alcoholvrij errug lekker! En daarnaast is de alcoholvrije sect (vergelijkbaar met prosecco) uit Duitsland ook heel erg goed te doen. Niet te vergelijken met de alcoholvrije meuk hier....
Haha nee ik ook niet hoor, zelfs geen klein slokje! Maar wat zal dat eerste wijntje straks dubbel genieten zijn En meteen hard inslaan hihi Lalala
klopt zeggen ze bij ook maar ik heb gelezen dat alcohol in de placenta komt en dat de baby het binnenkrijgt en vervolgens de alcohol in het vruchtwater plast en dat de kleine het vervolgens weer binnen krijgt omdat ze van het vruchtwater drinken.. bij dat idee zou ik me ongelovelijk schuldig voelen als ik iets van alcohol neem liesjuh: beterschap!
Nee hier ook echt geen alcohol, maar kijk er wel weer naar uit hoor! Lekker 's avonds op de bank/balkon met een wijntje! Wel weer een voordeel van geen borstvoeding geven, ik kan gelijk weer zonder gedoe overal aan Maar mis misschien nog meer mijn biefstukje, filetje, enz. Ben gek op rood vlees.. Misselijkheid hier ook enorm 's avonds! Soms zelfs al voor het avondeten, kan dan gewoon bijna niets op omdat ik echt bang ben het er allemaal weer uit te gooien. Gelukkig ging het gisteren goed na twee avonden misselijkheid, dus hopelijk vandaag weer een goede dag. In ieder geval probeer ik overdag maar vast zoveel mogelijk gezonde dingen binnen te krijgen, dan is het niet zo heel erg als ik 's avonds niet meer op kan dan een boterham of zoals eergisteren een bordje witte bonen in tomatensaus, haha. Hier ook alleen maar wachten wachten.. Heb alles inmiddels wel in huis! Ben nu wel begonnen met de vluchttas klaarzetten, die staat open in het kamertje en elke dag stop ik daar wat spulletjes bij van het lijstje. Jullie al begonnen met de tas?
Ja ik ben ook bezig met de vluchttas. Iedere keer komt er weer wat bij. Hoop 'm niet nodig te hebben, maar je weet maar nooit. Maggie, ik ga ook geen borstvoeding geven, dus kan direct na de bevalling aanvallen, haha. Zal er vast niet meteen zin in hebben, maar het idee dat het weer mag.... Hmm en sushi bestellen zonder na te hoeven denken wat ik wel en niet mag ! Klinkt wel een beetje als geklaag, maar zo bedoel ik het niet hoor, laat het nu met alle liefde staan !
Zo! Net op mijn gemakkie in het zonnetje teruggewandeld vanaf de verloskundige! We zijn weer goedgekeurd Kleine lag ook al met haar hoofdje in mijn bekken ingedaald (dus ik mag op cbibi!) en de volgende afspraak is over 2 weken (17/05) Zou iemand zo lief willen zijn om dat op de lijst aan te passen voor mij? Het is een dubbele afspraak omdat ze de bevalling en alles eromheen met ons wil bespreken. Heb wat folders meegekregen, dus ga zo maar eens rustig lezen. Ik heb me ook aangemeld voor een informatie avond over bevallen in ons plaatselijk ziekenhuis op 03/06. Het begint nu allemaal wel heel dichtbij te komen Haha Ik las net iets over alcohol, maar daar verlang ik niet naar. Ik drink eigenlijk zelden en al helemaal geen wijn Zou wel een lekkere biefstuk van Loetje lusten en ik heb al gezegd dat mijn eerste maaltijd in mijn kraambed superverse zalm- en tonijn sushi moet zijn Hoor dat het een zonovergoten bevrijdingsdag gaat worden. Hebben jullie leuke dingen in de agenda staan?
reageren doe ik vanavond op jullie , maar zag een aangepaste lijst voorbij komen waar mijn afspraak nog niet in verwerkt staat zou iemand die willen aanpassen? 23 mei controle gynaecoloog in het ziekenhuis.
lees trouwens jullie reacties op mijn wijntje , sorry meiden, als jullie het lastig vinden dat ik daarover schrijf geef het dan aub aan? Ik probeer inderdaad maar de voordelen te zien en als ik sommige klachten van jullie lees ben ik soms blij dat we voor de optie draagmoeder zijn gegaan en ik niet het 'zelf proberen' heb doorgezet.. want mijn lijf reageert nu op sommige dingen al best heftig en dan zouden die weleens heel erg kunnen verdubbelen als ik wel zwanger was geweest, gezien dat jullie als " gezonde" personen ( weet natuurlijk niet alles van iedereen dus wil niet oordelen) al last van vocht in de benen en polsen hebben, en cts enz..