Wijntje, klinkt wel lekker , maar mis het niet echt... Het 1e wijntje na mn vorige zwangerschap was lekker, Maar viel als een blok in slaap binnen paar minuten! En dat heb ik sindsdien bijna altijd als ik alcohol drink... helaas!
Wensdroom,ik heb geen last van je wijntje hoor...Als je er maar van geniet toch,mij doet het niks ,ben echt een bier drinker ook daar kan ik prima zonder mee leven,ik vind erg erg lastig om niet te roken,daar heb ik erg moeilijk mee,ik dacht dat makkelijk zal zijn,maarja ik rook hier en daar eentje,maar echt niet elke dag of meer dan 2,vind heeeeeel knap van mezelf want ik rookte 1 pakje per dag... Maar nee hoor zonnetje schijnt,ga straks lekker op het terras zitten en een paar lekker alcoholvrij jills ..ook lekker..Maar eerst weeeeeeeeeeeer stofzuigen enzo,word gek van.. Geniet ze van de lekker weer girls
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Verlof begonnen - Cbibi 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH - Cbbbi 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbbbi ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cbbbi ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I. 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis/ZKH 20 juni ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Verlof begonnen - Cvibi ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cbibi ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH 24 juni ♥ FB1984 (28)- 2e kindje(J) - FV - ZKH 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbbbi 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH - Cbibi 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbbbi 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (14) Meisjes (15) Jongens (6) Verrassing/Geheim! Afspraken Mei: 2 Zwangernr2 VK, Tiempje controle echo VK, Wensmoeder-draagmoeder VK, Ingeltje glucosetest 3 Doowspenniej Groeiecho 5 Koesterhoop Pretecho 6 Strijkertje, Peetje2012 start verlof!, Maggi 34wkn echo 7 FB1984 start verlof!, Pinkster groeiecho, Kleinmonster VK 10 Leo85 start verlof!, Veetje83 echo + controle vk 13 Doowspenniej VK, Ingeltje extra groeiecho ivm voorlopen in groei 14 Pooh85, Liesjuh1977 infoavond borstvoeding, Veetje83 extra groeiecho ivm achterstand groei 15 Kimmey, Bl0empje start verlof!, Zeester infoavond bevallen, Liesjuh1977 VK 16 Beertje1987, Grumpy start verlof!, Tiempje VK, Zwangernr2 Liggings echo 17 RooDje VK 20 Liesjuh1977, Pinkster start verlof! 21 Kaatjesbaby start verlof!, Kleinmonster Groei echo 23 Wensdroom Controle Gyn 27 Maggi 37wkn echo 31 Jossie81 start verlof! Juni: 3 RooDje infoavond bevallen 19 Zeester start verlof! BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren... Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Nee joh Wensdroom, schrijf alsjeblieft gewoon lekker over je wijntje!! Geniet er lekker van hoor, is helemaal verdiend We weten waar we het voor doen, en dan maakt het echt niet uit om dat eventjes te moeten missen!!
Lekker hoor die wijntjes maar ik mis ze gelukkig echt niet... mis mijn filet veel meer Kleine update vanaf hier. ben net terug uit het ziekenhuis (controle) En ik mag terug naar mijn eigen vk. De controles waren allemaal goed.. heb wel voor de zekerheid aan de CTG gelegen maar ook deze was goed. Verder lag de kleine al met zijn hoofd in mijn bekken en ze meent ook dat hij al vast lag maar durfde dat niet voor 100% zekerheid te zeggen. Ik mag dus zoals het er nu uit ziet op Cvibi Mijn volgende afspraak bij de vk is 16 mei Ga nu lekker genieten van de zon
Heerlijk Kimmey dat alles goed was en dat je weer terug naar je eigen VK mag! Lekker genieten van het zonnetje nu Ik heb trouwens sinds een week of twee pijn aan mijn knieën, opstaan van de bank en na bukken weer omhoog komen is echt geen pretje. Voorheen nooit last van gehad! Herkenbaar voor iemand?
Heerlijk weer vandaag , Al paar dagen niet gereageerd sorry, Kroningsdag ertussen en toen ziek.. Ontzettend misselijk geweest en veel slapen. Dat schoot er snachts nog wel eens bij in. Dus beetje balen weer.. Heb zon ontzettende nesteldrang alleen lukt er niks. Voel me dan zon waardeloze huisvrouw en mams voor mini . Weet ook niet zo wat ik er mee aan moet. Maar ja dat was mijn klaagzang maar weer ff haha Vandaag groei echo gehad, en mini lag goed op schema wel iets kleiner als gemiddeld maar niet verontrustend dus. Mini heeft wel lange benen hhaha, en wilde zijn gezichtje helaas niet laten zien. vruchtwater ook even opgemeten, en ze kwam op zon 9/10 uit wat ook gemiddeld is. Al met al een fijn kindje nu , zon 1500 gram Echo mevrouw zei als ze zouden schatten dat het zo rnd de 6 7 pond zou uitkomen maar eerder naar de 6 dan de 7 pond ben benieuwd Gelijk de liggings echo afgesproken met haar , rond de 36 weken Die is nu 31 mei Hier snak ik ook soms naar een wijntje haha , maar ben erg blij met de alchovrije jillz nu haha. En geen problemen mee hoor wensdroom. Manlief drinkt ook nog gewoon enzo dus ja even volhouden dan maar @ anti conceptie die zag ik ook nog voorbij komen , nog niet over nagedacht vorige keer niets gedaan. Maar om te verkomen dat ik zo zwanger ben van de derrde zal ik toch echt aan iets moeten. Huisarts maar navragen dan , werd namelijk gek van de mycrogon 30 pil vanwege de vele hoofdpijn, kreeg steeds van de apotheek ook merkloos spul ... Tiempje blij dat je beetje hersteld van de operatie en de wondjes nu dichtgaan. Lijkt me wel heftig hoor zo tijdens de zwanerschap Maggi dat van die knieen ja als ik gebukt zit kom ik nu ook bijna niet overeind, moet echt de leuningen pakken of iets voor me hebben. Kimmey finn dat je weer terug. Bij de vk mag, en dat alles goed was Pinkster kan hier ook wel die stofzuiger het ruim uitgooien grrr haha Vluch tas hier nog niet klaar en ook nog niet over na gedacht, haha nesteldrang zit in de weg eerst alles netjes voordat ik die klaar heb staan. Argggg Nou vergeet ik ook waarschijnlijk een hele hoop zoals linie en kim enzo, Lees altijd wel alle updates maar ben dan kwijt wat ik moet reageren sorryyyyy
Ohh ladies genieten jullie ook zo van het weer? Ik ben vanmiddag een beetje in slaap gevallen op de loungebank buiten. Nu een beetje rode armen... zwangerschap masker maak ik me niet al te druk om, verdwijnt toch wel weer na de bevalling. Wensdroom praat maar lekker over wijntjes hoor! Ik kan ook prima zonder, zit tegenwoordig ook aan de jillz 0.0 errug lekker! Pinskter knap dat je zo ben gemonderd mer roken. Ik rookte voor ik zwanger werd ook bijna een pakje per dag. En eigenlijk na de test geen last van trek gehad. Tot van de week: we zaten buiten uit te buiken van het eten en lekker te relaxen en opeens dacht ik: wat gek ik heb wel trek in een sigaret! Niet aan toegegeven uiteraard want zou dat super zonde vinden. Ben nu al 7 maanden gwstopt en ben van plan dat ook te blijven. Vanmiddag geshopt voor de kleine, twee extra lakentjes, dekentje erbij, pakje en sokjes, luieremmee van tommie tippee sangenic, extra hydrofiel luiers en washandjes, hoeslaken extra kledij hangers. Had een tas vol! Oh ja en een flessen set van avent. Was veel in de aanbieding bij babydump. Q
Ik moest heel de dag werken, dus geen zon helaas Word jaloers op al jullie zonverhalen Zit trouwens pas op +4kg, vorige week woog ik zwaarder... Hier ook ad Jilz0% Houd normaal wel vn een lekker wijntje of prosecco. Maar dat komt wel weer! Dus Wensdroom: neem lekker een drankje en post er ook gewoon over! Sorry meiden maar niet de puf om te reageren, dus bij deze iedereen een fijn weekend!
meiden dat ik een wijntje neem is maar heel erg af en toe hoor! Ik kan prima zonder.. maar er was nog wat over van een feestje en weg gooien vind ik ook zonde. ik mag ook niet vaak alcohol want dat is niet goed voor mijn lever die door de hartziekte toen ik nog vocht vast hield ook beschadigd is en een milde vorm van levercirrose heeft. en dus is het ook maar heel soms dat ik t neem, bijvoorbeeld met een feestje en met oud en nieuw , kerst of zo verder eigenlijk bijna nooit.
Wensdroom, geen probleem hoor als je over een wijntje post. Over een paar weken doen we gewoon met je mee ! Ik dronk eerst iedere dag een wijntje. Vond ik zo lekker. Maar mn man drinkt door de weeks nooit alcohol en toen ben ik daar ook mee gestopt. Vind er weinig aan om alleen aan een glas wijn te zitten en hij heeft melk haha. Toen we voor vruchtbaarheidsbehandling in t ziekenhuis terecht kwamen ben ik helemaal gestopt, want kon de vruchtbaarheid toch wel aantasten. Ben dus al meer dan een jaar "clean" ! Poeh net even naar dorp geweest. Ik denk nog steeds dat ik alles nog kan en een top conditie heb. Dat viel dus tegen. Was kapot na een half uurtje. Nu lekker op de bank VI kijken ! Fijne avond!!
Wensdroom, gewoon lekker van je wijntje genieten hoor. Jij hebt het al zwaar genoeg gehad en wij kunnen best even zonder. Al droom ik er af en toe natuurlijk wel over Grumpy, balen zeg dat je heel de dag hebt moeten werken met dit weer. Hoop voor je dat het komend weekend ook een beetje mooi weer wordt! Beertje; jij bent flink aan het shoppen geweest zeg! Moet je nu nog veel of heb je alles? doowspenniej; balen dat je ziek was, beterschap!! Ennuh je huishouden komt volgende week wel weer. Maggi: hier geen last van mijn knieen. Maar best kans dat het komt omdat je gewoon meer gewicht omhoog moet krijgen door je buik! Kimmey; fijn dat je gewoon onder controle bij je vk verder mag! Hier vandaag boodschappen gedaan, lekker van het zonnetje genoten en samen met ML bij mijn vader gegeten. Nu lekker op de bank en zo lekker slapen! Fijn weekend allemaal!
Haha ja ik herken het peetje! Ik was er ook niet vies van. Nog een paar weken geduld, dan proost ik op de geboorte van een prachtig knulletje! jojo ik denk dat ik aardig rond ben nu maar moet nog wel even een lijstje maken dan weet ik het zeker
Hier nog even een foto van mijn 32+3wkn buik op kroningsdag en een foto van hoe mijn MDFboom is geworden. Boom heeft wel wat kleur maar de rest vd kamer heeft aardetinten en is erg rustig dus ik ben er erg blij mee Weet trouwens niet of er achter mijn naam al CIF moet of pas als hij in deze positie is ingedaald?? Ingeltje jij weet mij dit vast te vertellen Beertje: heb precies dezelfde twijfels over de bevalling(kwam jou stukje weer tegen toen ik terug aan het lezen was). Heb ook altijd geroepen dat ik in het ZH wilde bevallen maar ben nu erg aan het twijfelen. Heb het idee dat ik thuis veel meer zal kunnen ontspannen dan in het ZH waardoor de bevalling ook makkelijker zal gaan. Maar omdat ik zo twijfel heb ik met mijn VK afgesproken dat ik op het moment zelf pas kies(zorg dat en alles thuis geregeld is voor een bevalling en ik heb me alvast ingeschreven in het zh). Maar goed eerst moet de kleine uit stuit draaien want anders kan thuis bevallen sowieso niet... Succes met kiezen!
jojo mooie boom en mooie buik grumpy jammer dat je met mooi weer moest werken maar er komt meer mooi weer aan! beertje je hebt flink geshopt zo te lezen leuk! doowspenniej fijn dat de controle goed was dat je kleintje wat achter ligt in groei geeft net zolang het binnen de curve is.. ons kindje ligt ook wat achter rot dat je ziek bent maggi vervelend dat je zo'n last van je knieën hebt kimmey fijn dat je onder controle naar de vk terug mag. tiempje fijn dat het beter gaat en de wondjes nu dicht gaan.. hoe gaat het verder met iedereen hoop goed allemaal. vandaag weer verder geklust en tussendoor steeds buiten wat gegeten en gedronken dus ook nog van het zonnetje genoten.. kamertje is bijna klaar. nog een paar daagjes en we slapen op onze nieuwe slaapkamer nu ga ik iig lekker naar bed nog in mijn oude slaapkamer, welterusten en slaap lekker allemaal
Tsoo weer ff goed bezig geweest! Hele dag lekker in de zon gezeten in de tuin. Zoontje lekker spelen Ook eind vd middag nog een kinderverjaardag Net 1,5 uur bezig geweest met babywasjes strijken, vouwen en opbergen in de kast gaat wat worden! En ik weer wat meer rust in mn lijf Zo lekker douchen of in bad, en dan mn bed in! Vriend heeft nacht
Maar nu eerst nog ff tv kijken met een lekkere twix En maar duimen dat ik vanacht hierdoor geen last krijg van maagzuur
goedeavond sorry ben erg stil vandaag.. druk bezig geweest met mn slaapkamer.. probeer mijn spullen intekorten want heb in mijn andere kamers straks nog minder ruimte en nu gaat het nog en ben liever zelf met mijn spullen bezig dan dat ik het andere laat doen wensdroom: ik stoor me niet aan het feit dat jij iets over een wijntje post.. dat is het zelfde als op een terrasje zitten en iemand naast je besteld een biertje.. ik drink sowieso bijna geen alcohol.. ik word er alleen maar irritant en melig van haha zag nog een mooi buik voorbij komen en een mooie kamer erg leuk! las iets over twixen.. lekker! ik heb vanavond een literbak met ijs naar binnen gewerkt nu lekker mijn bed in en gaan slapen slaap lekker