Pfff. Hier een nachtmerrie.... Vreselijk. Zal 'm maar niet in details vertellen. Kwam neer op veel bloed dat niet leek te stoppen en daaruit voortkomend of t kindje nog wel leeft of zwaar gehandicapt ter wereld zou komen.... dat zou ik pas over een paar weken (bij de bevalling) te weten komen Komt vast omdat ik eind vd avond wakker werd met 1 enorme steek door mijn buik (denk weer dat ik teveel lucht in de buik heb) en de combi met t zh gisteren. Voelde de kleine al een paar dagen zo'n 1 a 2 keer per dag. Vk wilde mij daarom toch meteen doorsturen naar zkh voor ctg... Zelf had ik t idee dat t wel goed zat. Heb al 2 periodes dit eerder mee gemaakt... en daarna voelde ik haar vanzelf weer meer. Daar in de wachtkamer begon de kleine alweer te spartelen.... Toch nog ruim een uur aan de ctg gelegen... kleine deed alles prima, maar bij mij werd met een behoorlijke regelmaat weeenactiviteit gemeten, zo om de 5 min... Vreemd want wat ik op die momenten voel is dat mijn buik wel hard wordt, maar op 1 plek. Je ziet de buik dan ook helemaal scheef gaan staan, dus ik dacht dat ikregelmatig een duwtje kreeg Schrok dus best dat dat als weeenactiviteit geregistreerd was. Vreemde was ook dat ik eerder kon aangaven (dan t apparaat) wanneer ik zo'n buik op voelde komen. Het schijnt dat een ctg eerder een wee registreert dan de vrouw m voelt. Grappig was dan ook dat toen de echo kwam, ik iedere x een seintje kon geven wanneer t weer begon. Als de gyneacoloog daar dan heen ging zagen we de kleine van binnen ook duwen. Alleen had deze gyneacoloog nog nooit mee gemaakt dat een ctg dat dan registreerd.... dus voor de zekerheid een inwendige echo, maar bmm zat nog bijna helemaal goed dicht. Al met al goed nieuws dus en mocht ik 3 uur later weer naar huis.... Zal van de schrik nu vast zo raar dromen, gelukkig is de kleine nog mooi beweeglijk, dat werkt dan wel weer geruststellend... Joja, mooie buik en boom. Wijntje, geen last van. Drink en dronk nooitalcohol. Mis alleen mijn Tiramisu Kijken of ik nog wat durf te slapen (droom vaak zo verder in de droom) Welterusten
kh eng zo'n droom, maar wel fijn dat in het zh geconstateerd is dat de kleine het goed doet en de bmm nog bijna gesloten is. snap dat je schrok van de geregistreerde weeën activiteit. maar je mocht naar huis dus rustig aan zou ik zeggen. maar snap wel dat je door dit alles vreemd en eng kan gaan dromen. hopelijk heb je toch nog even lekker kunnen slapen. zwangernr2 een liter ijs , wow wel veel hoor.. doe je rustig aan met het uitzoeken van de spullen? FB ook lekker met de babywas bezig geweest lees ik en genoten in de zon. her wordt het een beetje saai " we doen niks anders dan bezig zijn om de slaapkamer af te krijgen" dus ja ook vandaag weer verder klussen. morgen verjaardag vieren van de moeder van mijn man. was 1 mei jarig maar viert het vandaag. dan kunnen we ook het speeltoestel geven dat we als cadeau gekocht hebben. iedereen een fijne dag
Oh super mooie boom jojo! En een beste buik! Zal mijne ook we weer eens posten. Krijg regelmatig te horen dat hij nu echt groot wordt haha. En hoor vask dst ik zo mooi zwanger ben... geen opgeblazen gezicht en ben alleenin de buikregio aangekomen. Laat maar komen die complimenten haha! Wensdroom veel klus plezier, er komt vanzelf een eind aan en een fijne verjaardag wat een leuk cadeau geven jullie! Kh och meis wat naar zo'n droom. En toch ook weer ff schrikken van die weeën activiteiten. Waren het nu echt weeën of had je wel gelijk met het duwen van de kleine? Geruststelling dat alles nog goed dicht zat! Wij gaan vandaag de box ophalen en dat betekend dat er een kast iit de kamer moet en dus ook opgeruimd moet worden. Geen zin in bah! Wasr blijft toch mijn nesteldrang? ! Fijne dag dames!
Ja die dromen zijn verschrikkelijk en ze lijken zoooo echt mr goed dat het niet zo is! Mooie babykamers :love:
Beertje of er aan het klussen vanzelf een eind komt weet ik zonet nog niet.. we wonen in een oude voormalige boerenwoning en daar moet van alles gedaan worden.. nog veel plannen dus je blijft wel bezig denk ik.. maar dat wisten we van te voren en daar hebben we voor gekozen.. natuurlijk wordt het wel steeds meer zoals we het zelf wil hebben
Hey meiden, Hier gisteren mijn laatste dag gewerkt!! Nu lekker met verlof! Hebben we goed uitgekiend want het mooie weer komt eraan. Ik moet 10 september weer beginnen met werken dus heb zo'n beetje 18 weken vrij, 2 weken vakantie eraan vastgeplakt. Ik ben ook weer op controle geweest in het ziekenhuis en het hoofdje ligt nog steeds naar beneden. En heb een informatieavond gehad en de verloskamers bekeken wat erg prettig is. Voor mij nog 4 weekjes, ik zal ongeveer week 36 met de groeiecho en afspraak met de gyneacoloog op 16 mei horen wanneer ik word ingeleid. En als ik dan wordt ingeleid moet de baarmoedermond wel rijp zijn anders kan dat ook nog wel 3 dagen duren door middel van een ballonnetje of gel wat dan word aangebracht. In totaal kan ik met de bevalling 8 dagen moeten blijven, 3 dagen ervoor en 5 dagen erna vanwege mijn zwangerschapssuiker. Maar ja komt allemaal goed natuurlijk maar komt allemaal wel heel dichtbij nu. Ik ga nu ook beginnen met de wasjes en het strijken. De enveloppen alvast klaarmaken dan kunnen de geboortekaartjes er zo in. En vooral niet vergeten te genieten nu...... Ik zag hele mooie buiken voorbij komen!! Ik wens iedereen een prettig weekend!!
strijkertje komt zeker dichtbij nu voor jou.. lekker dat je zo lang verlof hebt.. het is inderdaad handig om nu alles klaar te gaan maken.. en zoals je zelf al aangeeft vergeet niet om die laatste paar weken te genieten..
pinkster mooie foto's mooie buik. hier ff kort een pauze, de kast staat en nu zijn we de stroom aan het trekken. nog 1 muur moet overnieuw worden geschilderd en dan kan de rest van de plinten erin. tussendoor buiten gezeten en van de zon genieten. terwijl we wat drinken namen en een boterham aten.
kh: naar zulke dromen gelukkig zijn dromen bedrog al lijken ze soms levensecht.. wensdroom: fijn dat het klussen zo opschiet en ik doe wel rustig aan pinkster: mooie buik strijkertje: lekker gaan genieten van je verlof heerlijk! hier vandaag dagje bij vl geweest lekker genoten van het weer tussen mij en hem gaat het weer zoals vanouds en vond het gewoon jammer om weer naar huis te gaan.. nu gauw zoonlief in bed stoppen het is al veel te laat voor hem.. fijne avond iedereen
Zo daar ben ik weer.. Al vallen m'n ogen dicht. Helaas kreeg ik na die nare droom van vannacht, gewoon een 2e nare droom. Ben dus om 06.00 er maar uit gegaan, wilde niet weer gaan slapen.... Ze lijken idd levensecht. Ik heb eigenlijk geen idee, ik denk dat het de beweging van de kleine is. Maar heb daar geen reactie meer op gehad in het zh. Maar omdat bmm nog goed dicht zat was er volgens heb niks aan de hand. Die 'harde buiken/ bewegingen' had ik al weken zo regelmatig en dat gaat vandaag dus ook gewoon door. Zal wel goed zijn, ze hebben me vast niet zomaar laten gaan Vandaag schoonouders op bezoek gehad en lekker ge bbq't... Nu vallen mijn ogen bijna dicht, maar durf eigenlijk niet zo goed naar bed te gaan. Zie er gewoon tegenop... Mooie buik Pinkster. Het zit er bijna op Wensdroom, hou het goede doel maar voor ogen Zwanger2, goed om te lezen dat alles weer goed gaat tussen jullie. Strijkertje, dat is echt al wel heel snel... Heb het gevoel dat ik me er nog niks bij voor kan stellen, maar heb nog +/- 8 weken te gaan (als het goed is Ik moet wel gaan slapen, ogen vallen dicht. Ik zeg alvast welterusten
Hi meiden, Sorry maar ik heb wel bijgelezen maar er blijft niks hangen... Mischien omdat heel mijn hoofd vol zit.. ben namelijk stront verkouden Donderdag bij vk geweest en ons meisje loopt wat achter qua groei, dus voor de zekerheid doorgestuurd naar gyn. Daar ben ik gisteren geweest en die maakt zich niet zoveel zorgen. Moet wel over 2 weken terug naar gyn om te kijken of ons meisje wel gewoon door groeit, als dat zo is (wat ze wel verwacht) is alles goed en mag ik terug voor controles naar vk. Vandaag een zwangershoot gehad, en zijn al wel leuke foto's uitgekomen. Ik heb er een paar. Zal er hier een posten zonder gezicht en dan op privé een paar met gezicht
Vreselijk Kh die nachtmerries, ik heb er zelf ook erge last van. Durf nog nieteens te geloven dat ik over een paar weken écht mijn kleine mannetje in mijn armen heb!! Fijn dat alles gewoon goed was in het ziekenhuis, goed dat ze er goed naar kijken. Slaap lekker! Laat die ogen maar lekker dichtvallen en hopelijk een rustig nachtje voor je! Wensdroom goed aan de klus dus! Pinkster mooie foto's, en zoals altijd goed gekleed Strijkertje jippie verlof!! Geniet ervan! Pooh wat een gave foto!! En een heel mooie buik zeg, prachtig! Goed dat jullie meisje in de gaten wordt gehouden wat groei betreft, maar zo te horen geen enkele reden tot zorg! Vandaag boodschappen gedaan, naar de apotheek en naar de dodenherdenking, maar het is fysiek gewoon bijna niet meer te doen. Kan geen 10 minuutjes lopen zonder totaal uitgeput te zijn en harde buiken.. En bukken enz gaat al helemaal niet meer! Krijg mijn schoenen amper meer aan. Allemaal erg vermoeiend maar kan moeilijk het hele huishouden laten liggen. Baal daar wel van! Hoop dus echt dat de kleine die toch al aan de grote kant is besluit met een week of 38 te komen Dan is het nog net te doen. Maar wel rot, zat net gewoon te janken bij de wasmachine toen ik alles erin moest stoppen en het lukte bijna niet (zelfs ernaast zitten deed pijn). Zo maar lekker naar bedje! Slaap lekker allemaal!
Oh maggi, wat rot dat het allemaal niet meer gaat zoals je zou willen... Hier wordt alles ook steeds moeilijker! Ik hoop dat je het toch nog een paar weekjes uithoud zo. Mooie foto FB en hele mooie buik!