Ik mocht 5 dagen Otrivin (ik had huismerk Xylometazoline) gebruiken van de huisarts. Beterschap! Holtes zijn erg vervelend!
Hey, die info had ik idd ook gevonden. Vond alleen ook nog wel veel info van bv gyneacologen die het echt nog afraden. Daarom durf ik het dan zelf niet zo goed, ben ook wel een angsthaas hierin hoor Heb het zelf 1x gebruikt op de ergste dag toen ik echt niet kon slapen erdoor. Verder zoutoplossing en dampo maar mis mijn neusspray wel Hoop dat je snel opknapt en beter nu even iets gebruiken dan straks aan de antibiotica (lijkt me namelijk nog veel slechter..)
Ook beterschap voor Kaatje! Hoofdpijn is echt vervelend Ik weet niet wat ik heb vandaag maar barst juist van de energie! En ik heb de neusspray ook gebruikt om verdere problemen te voorkomen, maar moest uiteindelijk toch nog aan de antibioticum helaas Voel de kleine steeds meer en vaker op een dag-> zo leuk
Ik vind de luiertassen ook erg prijzig! Deze week even kijken bij de Prenatal of ik wat leuks zie, zaten kortinsstickers bij de laatste WIJ dus misschien heb ik er nog wat aan, en direct even de doos ophalen! Malaika heerlijk even shoppen! Strijkertje is nu bij de echo; ben benieuwd! Wensdroom: jij moet nog wel even geduld hebben vandaag, succes! Ben benieuwd of de jongens voor blijven staan..
Ben trouwens bij 2 etossen geweest voor de Felicitas-box, beiden op... Jammer! Hoelang duurde het voordat jullie een mail kregen voor de blije doos? Heb het nog niet zo lang geleden aangevraagd namelijk. Rustige werkdag, allemaal zieken...
een paar dagen niet geweest, en zo ik moet een heel boekwerk inhalen, ik ga het zo allemaal terug lezen. ik heb wel iets gelezen over harde buiken: daar heb ik ok nog steeds last van inmiddels is er urine op kweek gezet en morgen kan ik daar over terug bellen. ik heb het vooral snachts na het plassen en als ik net een stapje te hard zet. met mn bekken/ SI-gewricht gaat het redelijk goed als ik maar rustig aan doe en regelmatig met mn voeten omhoog ga zitten. ik lees ook dat er meerdere een boom strak in de babykamer hebben, wij ( de oma's en ik)gaan hem zelf schilderen. De blaadjes worden van behang, een houte vogelhuisje en ik heb van die krijtbord vogeltjes gekocht. de boom hangt straks iets over de commode en in 2 van de takken worden planken verwerkt. ook ik ben inmiddels over de helft , vanmiddag de kraamzorg over de vloer, en morgenavond de 20 weken echo. ben benieuwd of onze kleine jongen goed groeit, de vorige keer heeft ze hem al helemaal na gekeken en alles was in orde, ik maak me daar geen zorgen meer over, en vind het heerlijk om weer even naar hem te spieken. ik ben blij dat ik binnen zit want het begint me hier toch een partij te hagelen, de straat is gewoon wit van de hagel. inmiddels is het overgegaan in SNEEUW. ik ben gek op sneeuw normaal gesproken maar ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik krijg door de kou meer last van mn handen.
Beterschap voor de zieken! Snel weer opknappen! Een vriendin van ons gebruikt een delta baby sleep, zodat de baby geen voorkeurshouding krijgt. Hebben jullie daar ervaring mee? Ben echt een leek hoor, hihi!
Ik zou het pas aanschaffen wanneer het een probleem wordt! Meeste baby's gaan vanzelf wat meer met hun hoofd draaien, zo niet dan kan je er altijd nog 1 aanschaffen!
waneer is het laatste boekje geweest van wij jonge ouders. is hier alweer zeker 4 wkn geleden. ik heb ook nog steeds geen bericht ontvangen van de blije doos, en heb deze toch zeker al 2 mnd geleden gepost, en daarvoor via de computer al aangevraagd. denk dat ik als ik het niet vergeet vanmiddag eens bel. hier ook lekker wat langer in bed blijven liggen, bleef moe vanmorgen. had tegen ml gezegd dat ik zou opstaan als het wat warmer was onder, maar helaas weer in slaap gevallen. vandaag heeft onze oudste haar eerste citotoets benieuwd hoe het haar vergaan is vanmiddag naar de longarts, ben eens benieuwd, nu ik ziek ben helpt het pompje maar weinig. en eens navraag doen of het niet daardoor kan dat ik een lage bloeddruk heb. voor de dames die vandaag weer echo hebben, LEKKER GENIETENNNNN VAN JULLIE HUMMELTJE.
Liesjuh gefeliciteerd met jullie zoon!! Degenen met echo's vandaag; succes! Hier een enerverend ochtendjes achter de rug.. Werd vanochtend vroeg wakker gebeld door een vriendin dat haar vader dood aangetroffen is in zijn huis. Politie kwam bij haar aan de deur om het te vertellen. Ben er gelijk heen gegaan met mijn slaaphoofd en broek over pyjama heen. Ben nog nooit zo snel geweest. Maar wat vreselijk zeg, was zelf helemaal ontdaan om haar zo te zien. Later kwam haar familie die wat verder weg woont en heb ik ze met zijn allen alleen gelaten om nog even een dutje te doen. Dus een niet al te vrolijk begin van de dag
Oh Maggi, wat naar zeg! Lief van je dat je meteen naar haar toe bent gegaan. Zeker een naar begin van de dag. Sterkte voor je vriendin. Nogmaals succes voor Strijkertje en Wensdroom vandaag! Liesjuh, leuk een zoon, van harte! Vervelend Tiempje dat je niet fit bent. Ik had ook begrepen dat de babyneusspray van otrivin evt wel mag.. Kaatje en zwangernr 2 ook beterschap! Grumpy, fijn dat je de baby vaker voelt nu En lekker dat het beter met je lijkt te gaan! Snap dat je het afklopt hoor Maar lekker genieten van hoe je je nu voelt dan maar! En nog maar 2 nachtjes tot de echo! Kleinmonster, ik ben benieuwd wat er uit de kweek komt. Ik heb hetzelfde met de harde buiken 's nachts. Er was geen blaasontsteking te vinden vorige week, maar het is niet op kweek gezet.. Mama15, ik heb vorige week "Wij jonge ouders" ontvangen, 2 weken daarvoor al de blije doos. Hier weer een slechte nacht, pff. En ook flink veel pijn aan mijn rug, maar een beetje rustig aan vanmiddag. Ga toch wel echt merken dat het zwaarder gaat worden nu Maar ben natuurlijk niet de enige hier.. Vanochtend naar mijn 'vrijwilligerswerk' geweest. Vanmiddag komt er nog een buurvrouw koffie drinken, lekker burgerlijk klinkt dat Inmiddels ook flinke hagel- en sneeuwbuien hier, getsie!
Niet aanschaffen. Je baby regelmatig bij wakker zijn op de buik laten liggen en flesjes of speelgoed van beide kanten aanbieden. Niet om je bang te maken, maar lees bij twijfel de info op de site voor wiegendood preventie Wiegedood
Wat afschuwelijk Maggi! Wat ontzettend lief dat je er meteen heen gestormd bent! Veel sterkte... Linie en kleinmonster, ook hier regelmatig harde buiken. Kan volgens mijn vk geen kwaad, evt kun je een buikband ter ondersteuning dragen (kost ca 10 euro via Medela). Weet niet of dat helpt in combinatie met je rugklachten Linie? Mijn vk raadde deze aan: Zacht ondersteunende buikband Mama15, ook ik heb vorige week "Wij jonge ouders" ontvangen en kort daarvoeor de blije doos afgehaald. hoop dat je je ook gauw beter voelt en dat alles ok is bij de longarts.
Maggie, wat vreselijk!! Wat ben je een fijne vriendin dat je meteen naar haar toe bent gegaan! Heel veel sterkte!!! Kaatje, dat ding schaf ik dus niet aan zie ik al. Bedankt voor de info! Ik wilde een dagje rustig aan doen, maar zit me te vervelen haha! Heb vanalles om te doen, maar heb er geen zin in en toch verveel ik me! Klinkt wel heel erg nu ik dit zo type !
Oh Maggi wat erg Lief dat je er meteen heen bent gegaan. Wat je zegt een enerverende ochtend voor jullie. WBT de blije doos: Toen ik hoorde dat Pinda al een mail had gekregen ben ik mijn email gaan checken (we lopen namelijk gelijk) en toen vond ik de email in mijn spam folder :x Afgelopen zaterdag langs de Prenatal geweest, maar toen bleek dat ze er geen meer hadden! :x:x Komend weekend dus maar weer ff langsrijden... Gisteravond veel last van bandenpijn. Merk dat mijn positiebroeken, afgezien van mijn leggings dan ook niet lekker meer zitten. Vandaag gaat het gelukkig wat beter. Over de luieremmers ga ik nog ff nadenken. Luiertassen vind ik ook erg duur en heb wel eea gezien, maar ik koop nog niks. Mijn vriend vind het niet erg als het gekleurd is, zolang het maar niet alleen maar roze en zoet is.
Jee maggi, wat erg voor je vriendin! Lijkt me verschrikkelijk om zo te weten te komen. Hier loopt de echoscopiste behoorlijk uit helaas.. merk dat ik tocj wel beetje gespannen ben. K bedoel het hartje., is niet zomaar iets! Meiden met echo's vandaag veel succes!
wij jonge ouders vorige week gehad en ook de mail om de blije doos op te halen, het ophalen moet ik nog wel gaan doen. Beertje succes met wachten snap de spanning maar komt vast goed.. Maggi wat erg voor je vriendin en lief dat je er gelijk heen bent gegaan. Hoe is het met Strijkertje gegaan die moest vanochtend toch al? Wij gaan al vroeger naar de draagmoeder toe dus ik ga zo douchen en me klaar maken.. tussen de middag warm gegeten en voor onderweg of straks bij de draagmoeder nemen we brood mee. ben heel benieuwd.