Wow, mooi pooh en fb!!! Kh, heb je een beetje kunnen slapen?? Nare dromen zijn niet fijn en kunnen je behoorlijk van slag maken inderdaad.. Pinkster, ook een mooie buik! Maggi, herkenbaar van de 10 minuten lopen.. Frustrerend he?! Ook niet leuk dat je was er zelfs niet meer makkelijk in gaat en uitgaat. Rustig aan dus.. Knuf! Zwanger2, fijn dat het weer goed is met je lief! Ik heb gister een foto shoot gehad bij m'n tante in Zeeuws Vlaanderen. Was heel bijzonder om dat met haar te doen! Flink eind rijden maar het was het waard. Vannacht bij m'n ouders geslapen want de kleine van m'n zus wordt straks gedoopt. Gisteravond heeft mijn moeder de kleine ook mogen voelen, zij is naast mij en mijn partner de enige die het heeft gevoeld. Wel heel bijzonder! Geniet allemaal van de zon vandaag!!
Mooie foto's allemaal zeg! Zal binnenkort ook weer ff een nieuwe plaatsen Hier vandaag opruimdag hihi.. Vooral de babykamer, zodat we volgende week alles kunnen schoonmaken en inrichten (kleertjes wassen en in de kast e.d.).. Verder weinig te melden, fijne dag allemaal!
Dank jullie voor de reacties! Jossie, zet je hier ook een foto van jouw shoot neer als je de foto's ontvangen hebt? En veel plezier met de doop vandaag! Het weer werkt in ieder geval mee. Vanmiddag hebben we een verjaardag, en dan ga ik vanuit daar mijn vriend naar een collega brengen. Die vertrekken dan voor hun werk voor 1 dagje naar Lelystad. Aangezien ze daar morgenvroeg om 8 uur moeten zijn leek het ze verstandiger om vanavond al te gaan en dan een hotel te boeken. Morgen avond is ie weer thuis dus ik vind het ook wel een fijn idee dat ie vanavond al gaat. Wordt anders morgen wel een heel vermoeiende dag als ie eerst om een uur of 5/6 smorgens aan moet rijden, dan de hele dag in lelystad en dan weer terug rijden.
Haha an kom je vanaaf dicht bij. Pooh, woon in lelygat lol Mooie buik foto,s hoor Zo vandaag genieten van lekkere weer ff boodschapje doen dadelijk keuken een sopje en de was al uitgesorteerd en een in de machine oja ook de vaatwasser al aangezet Stofzuigen en dweilen laat ik denk morgen mijn man maar ff doen Fijne zondag allemaal
Lees over fotoschoot en komen mooie foto's voorbij. Maggi rustig aan dan maar rot dat je zo vermoeid bent en het fysiek zwaar voor je is. toch nog even volhouden. Pooh het is een eind rijden naar Lelystad ja.. de draagmoeder woont daar in de buurt en wij reizen vanuit regio Nijmegen regelmatig dus die kant op .. toch gauw 1,5 a 2 uur onderweg zeker als je in de file staat. slim idd om dan vanavond al die kant op te gaan voor je vriend. Wij gaan straks naar de verjaardag van oma ( moeder van mijn man) weer zit iig mee dus lekker buiten zitten denk ik.. Mijn man is nu gras aan t maaien en ik ga nog heel ff terug t bed in en uitrusten van gister. Gisteren nl een hoop gedaan. de kast in elkaar gezet en staat al boven en de bedombouw ook al , een hoop gesjouwd. nu nog de letters van de week op de muur schilderen en dan kan de rest van het bed ook naar boven. Ik ga " I have a dream" als tekst boven het bed op de muur schilderen. We slapen nu dus met de matrassen op de grond nog beneden maar eind deze week gaan we naar boven verhuizen. Nog wat plinten plakken en 1 muur opnieuw schilderen en dan is het boven klaar! Iedereen een fijne dag en geniet van het weer!
Doowspenniej: Ik kom zelf niet in de buurt vana Lelystad hoor haha. Ik zet mijn vriend af bij een collega in de buurt van Eindhoven en zij rijden samen naar Lelystad dus mijn vriend komt dan wel bij je in de buurt. Zij moeten morgen op het circuit in Lelystad zijn!
Wensdroom: Wat een mooie tekst boven je bed! En zo toepasselijk ook! Rust nog maar even lekker uit en veel plezier op de verjaardag van oma
Jossie ben benieuwd naar je foto's En veel plezier op de doop vandaag! En ja inderdaad frustrerend zeg! Ben nu ook begonnen vocht vast te houden. Maargoed, nog even volhouden!! En nog een paar verjaardagen lees ik; gezellig! Dat worden vast tuinfeestjes Wensdroom inderdaad leuk die tekst boven je bed! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! Hier vandaag weinig op het programma; wel nog even wat kleine dingetjes in huis proberen te doen en dan lekker met factor 50 op mijn gezicht buiten van het zonnetje gaan genieten! En dan morgen om 14u is het alweer zover, mag ik de kleine weer zien, jippie! Iedereen een heel fijne dag!
Haai dames, Ik zit in bad in een kasteel Hihi! Ben op vakantie in België. Heel gaaf verblijf in een gerenoveerd kasteel. Zal eens kijken of ik een foto bij kan plaatsen. Helaas ben ik verschrikkelijk moe want al twee nachten bijna niet geslapen. Kom gewoon niet in slaap. Bijslapen gaat ook niet. Erg gehorig hier en mijn lijf wil gewoon niet. Dus nu even in bad ter ontspanning. Kusaan iedereen en tot gauw
goedemiddag kh: vannacht geen nare dromen meer gehad? maggi: herkenbaar.. hier word ook alles steeds zwaarder.. al lijkt het de ene dag erger dan de andere dag fb: mooie buikfoto pooh: ook een gave foto en goed dat ze het even in de gaten houden van jullie kleine meid je hoort vaker dat er vermoedens zijn dat een kleine te klein is en later blijkt er niks aan de hand.. maar beter het zekere voor het onzekere jossie: gaaf van die fotoshoot en erg bijzonder dat je moeder de kleine ook heeft gevoeld succes en veel plezier bij de doopdienst leo: schoonmaakze kun je hier ook niet komen? ben te lui vandaag hahaha wensdroom: fijn dat het nu allemaal opschiet klusze vandaag hier een verveeldagje.. heb vanochtend een uur in de keuken gestaan om pannekoeken te bakken mijn zoontje heeft ze met smaak opgegeten bij de lunch en straks gaan we even naar de mac voor een milkshake en mcflurry helaas geen bevrijdingsfestival voor mij dit jaar heb tegen mijn vriend gezegt dat ik.volgend jaar wel mee ga maar mag alleen mee met zijn vriendenclub als ik zijn muziek respecteer.. alleen jammer dat ik metal geen muziek kan noemen haha achja vind het het ook heerlijk om mijn zoontje te zien genieten dus daar doe ik het voor fijne dag iedereen
Wow Ingeltje, dat ziet er erg gaaf uit, dat kasteel! Waar in Belgie is dat ergens? of hoe heet het, ga ik ff googlen. Misschien ook wel iets voor ons. Ik hoop dat je vannacht beter slaapt! Zwangernr2: Hmmmmm pannekoeken voor de lunch.... lekker! Tja ik kan Metal ook geen muziek noemen, al is mijn muzieksmaak heel breed. Inderdaad als je kinderen plezier hebben heb jij dat als moeder vaak ook dus lekker van genieten!
Hier wat foto's vast weer op de zijkant maar lukt niet anders via iPhone.. Ingeltje, wat heerlijk, vakantie! Enjoy!
Jossie wat een mooie foto's!! Prachtig zeg! En Ingeltje nou dat ziet er uit als genieten, heerlijk!! Veel plezier nog en het is te hopen dat je vannacht wel een beetje slaapt!
ingeltje dat kasteel ziet er gaaf uit.. jossie mooie buikfoto's. net terug van de verjaardag van oma ( moeder van mijn man) het cadeau was zeer geslaagd. ze vond het erg leuk. de mannen hebben het ook gelijk opgebouwd en de kids ermee gespeeld. heerlijk buiten gezeten.. echt genoten.. voor nu iedereen een fijne avond.