16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Ingeltje, Feb 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo Meiden!

Wat een mooie dag vandaag:) Nu heb ik ook heerlijk vd zon genoten, wel voorzichtig, aangezien ik heel gevoelig ben voor pigmentvorming en ik ook al wat kleine plekjes heb op m'n gezicht, dus factor 50 een petje en met regelmaat niet in de zon. Ik merkte ook dat ik er niet zo goed tegen kan, nu ik zwanger ben...

Jossie: mooie foto's hoor! En wat bijzonder dat je moeder de kleine heeft gevoeld!
    Pooh: mooie foto's van je shoot! Goed dat jullie meisje even extra gecheckt gaat worden, hopelijk is alles gewoon netjes!
    FB: ook een mooie buik!
    Zwangernr 2: ben meteen een McFlurry gaan halen, toen ik je post las:D Was die van jou lekker? De mijne heerlijk!!! Fijn dat weer oké is tussen je vriend en jou.
    Ingeltje: mooi kasteel waar je bent! Hopelijk slaap je snel weer wat beter! Geniet je lekker van je verlof? Fijne vakantie nog saampjes!
    Wensdroom: succes nog met klussen! Alles straks helemaal netjes als jullie meisje er is:)
    Maggi: lekker dagje gehad? Hoe is het met je pigmentplekjes? En plezier morgen! Heb je weer een echo? Balen dat je gister geen goede dag had. Hopelijk vandaag weer wat beter!
    Kh: gatsie van die nare dromen! Hopelijk vannacht beter geslapen? Kan echt een zwangerschapskwaal zijn die levensechte dromen.
    Beertje: en de kamer nog opgeruimd voor de box???
    Strijkertje: fijn dat je met verlof bent! Nog even en dan is die kleine van jullie er al! Je kan echt gaan aftellen:)
    Pinkster: ook een prachtige buik!
    Jojo: mooie kroningsbuik:) En leuk is de boom geworden! En het kamertje ook:)

Zo, ben weer bij;) Op naar m'n laatste volledige werkweek!

2. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier ook nog een fotootje van mijn buikkie😃 met 32 weken.

3. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,106
    1
    38
    Hoi meiden!

Heerlijk weertje he vandaag?!

Ingeltje, dat ziet er heerlijk uit. Geniet ervan!
    Jossie en grumpy: mooie buikjes hoor!
    Wensdroom: fijn dat de verjaardag en het cado geslaagd zijn. en war betreft het klissen, het is een heel project maar als het straks af is dan was het alles waard!

Wij hebben inderdaad het huis opgeruimd voor de box maar toen mijn man hem in elkaar ging zetten kwamen we er achter dat er een heel verkeerd bouten en moeren pakket bij zat! :( dus gebeld naar babypark en krijgen nu nieuwe schroeven opgestuurd.

Vanmiddag verrast met een babyshower! Moeder en zusjes hadden alles geregeld. lekker in de tuin gezeten en moesten spelletjes doen zoals geblinddoekt een luier verschonen en baby hapjes proeven en raden (bah wat vies! Alleen de fruit hapjes gingen nog wel haha) als kado een doomoo seat gehad en een luiertaaart en een avondje weg met vriendinnen naar stand up comedie. Geslaagd dagje dus!

4. pooh85

pooh85 Bekend lid

Oct 15, 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat leuk beertje! Toch een babyshower zoals je al vermoedde...
    En leuke cadeaus gekregen zeg!

Ingeltje bedankt voor de tip! Ziet er mooi uit en is ook niet super duur. Houd ik in mijn achterhoofd.

Jossie Hele mooie foto's!

Grumpy: Ook een hele mooie buik!

5. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,082
    0
    36
    #4205 zwangernr2, May 5, 2013
    Last edited: May 5, 2013
    hahaha grumphy :) de mijne smaakte naar meer :p haha ik had de magnum classic :D welke had jij? mooie buikfoto trouwens :)

wensdroom: leuk dat het kado geslaagd is :) wat hebben jullie gegeven dan?

beertje: leuk een babyshower :) maar vies van die babyhapjes :p het idee alleen al hahaha :p

hier een avond rustig aan gedaan en zo proberen te gaan slapen :) morgen weer een drukke dag.. mijn moeder belde me vanmiddag ineens op om te vragen of ik morgen kom eten en ze wou even met mij het dorp in.. verraste me eigenlijk.. laatste keer dat ik ben blijven eten en iets met mn moeder samen deed is al meer dan 2jaar geleden.. dus dit kwam wel als een verrassing aan. maar wel leuk :) begin trouwens een nieuwe verslaving te krijgen waar ik best van baal... energiedrank... heel af en toe wil ik weleens een blikje drinken maar krijg er steeds vaker zin in nu :( voortaan maar het gangpad met energiedrank in de winkel maar vermijden ;) haha

6. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zwangernr2 we hadden oma een speeltoestel gegeven schommel, speelhuisje en glijbaan ( dus eigenlijk meer voor de kleinkinderen ;))
    veel plezier met je moeder morgen..

Beertje leuk een babyshower , maar idd de babyhapjes lijken me ook vies.

fijn dat je van de zon hebt genoten grumpy

ik ga iig nu lekker naar bed zat op de bank al te slapen

iedereen welterusten

7. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,082
    0
    36
    leuk wensdroom :) zullen de kleinkinderen erg blij mee zijn :) vooral met dit weer haha :) en ja dankje :) ik ga wel vaker langs bij mijn ouders maar deed nooit meer wat alleen met mn moeder.. omdat onze band niet altijd even goed was.. maar deze zwangerschap lijkt de band wel weer te versterken.. en ben ik eigenlijk best blij om :)

8. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,106
    1
    38
    Ja de conclusie die ik uit het proeven van de baby hapjes heb getrokken is dat mijn kind die bagger niet gaat eten. Verse groenten pureren met de staafmixer is 10x lekkerder en gezonder neem ik aan. Maar het grappige was dat een hapje (bruine bonen met appel) vroeger mijn lievelingshapje was dat ik nog baby was. Nou ik kan me er echt helemaal niets bij voorstellen haha

9. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

Nov 16, 2007
    20,510
    2,427
    113
    Female
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja smerig hè die hapjes! Ik ben erg blij met mijn babycook. Smaakt Veel beter.
    En na een paar maanden gaan we gauw over naar de maaltijd gewoon met ons mee eten.

10. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

Oct 10, 2012
    2,106
    1
    38
    Ja is het een aanrader ingeltje? Ik stond er laatst nog voor maar vind het een hoop geld. Wat zijn de voordelen ten opzichte van de doodgewone staafmixer?

11. pooh85

pooh85 Bekend lid

Oct 15, 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden,
    Iedereen een beetje goed geslapen?
    Hahaha ik zie de gezichten al voor me bij het proeven van die babyhapjes :D.
    Wij gaan hier inderdaad ook voor vers pureren, alleen doen wij dat gewoon met een staafmixer.
    De babycook vind ik er erg praktisch uit zien maar ik kan er gewoon niet zoveel geld voor neerleggen. En ik heb hier een staafmixer in de kast staan die ik nooit gebruik, dus nu kan ik m eindelijk gebruiken.

12. Linie

Linie Bekend lid

Oct 2, 2012
    903
    38
    28
    #4212 Linie, May 6, 2013
    Last edited: May 6, 2013
    Hoi meiden!

Allemaal een lekker weekend gehad? Ik heb ook lekker van de zon genoten (en jeej eindelijk een beetje verkleurd:)) en wat vrienden- en familie bezoekjes gehad, gezellig!

Jossie, Pooh, wat een mooie buiken zeg! Mooie foto's van de shoot!
    Grumpy, ook al een echte buik! Mooi hoor! En succes met je laatste lange werkweek dan meid!
    Jojo, leuk je boom!! Ook rustig gehouden net als wij dus. Ik zal binnenkort ons kamertje met boom eens showen.
    Ingeltje, lekker joh! Vind de Ardennen ook altijd leuk! En dan ook nog wel in een kasteel, geniet ervan!
    Oh Maggi, wat rot dat het zo zwaar wordt! Je kunt natuurlijk ook niet snel even hulp vragen bij die dingen.. Knuffel meid! En vandaag je echo toch? Veel kijkplezier!!
    Beertje, leuk een babyshower!! En haha die hapjes! Wij gaan ook zelf pureren hoor!
    KH, ben je weer bijgekomen en weer wat lekkerder kunnen slapen? Naar hoor die dromen, hier ook al een paar keer. Dan ben je inderdaad flink van slag. En schrikken zeg die weeenactiviteiten op de ctg! Gelukkig doet het niets met je baarmoedermond, maat doe maar een beetje rustig aan!
    Wensdroom, fijn dat het cadeau zo geslaagd was voor alle kids!
    Zwangernr 2, fijn dat het weer goed is met je vriend! En ook met je moeder dus een leuk dagje gehad! Fijn voor je! En stop eens over die mcFlurry;) Ik wilde ook toen ik het las gisteravond, maar VL had niet zo'n zin om het te halen haha!

Hier gaat het dus best goed! Vrijdag nog een beetje bloedverlies gehad, maar verder geen gekke dingen meer. Houden zo:) Morgen alweer 34 weken, wauw, dat is ook echt wel een veilige mijlpaal. Vanaf dan wordt er echt niet meer geremd! Mijn buik gaat ook wel echt hard nu en gaat ook erg in de weg zitten met schoenen aan doen etc. Enneh, bikinilijn netjes houden bijvoorbeeld :( Pff ik zie het gewoon niet meer, dus ik doe maar wat :$ Misschien maar eens met spiegel proberen, wil er toch ook een beetje netjes uitzien tijdens de bevalling hoor haha! Maar ik ben blij dat mijn buik zo groot heeft mogen worden natuurlijk! De allerlaatste kleine spulletjes zijn besteld nu dus wat dat betreft zijn we er zo goed als klaar voor. De wasjes en strijk zijn gedaan, wil alleen graag nog de commode en kast beter indelen, maar dat is een meerdagenplan voor mij deze week aangezien ik bijna niets mag ;)

Fijne (werk)dag allemaal!

13. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

Aug 17, 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, jeeeeee linie morgen al 34 weken. Jij krijgt een super baby, want het luistert erg goed naar ons, toen we zeiden dat ie nog een poos moest blijven zitten :)!

Haha, ik scheer m'n bikinilijn ook op gevoel, kan het ook niet meer zien haha. Had pas m'n benen geschoren en kreeg hele rare plekken. Nooit last van gehad, maa t begint nu pas een beetje weg te trekken.
    Heb van de week wel m'n teennagels nog zelf gelakt. Vond het erg knap van mezelf. Toch een voordeel van hypermobile zijn haha. Alleen m'n linkervoet ging wat lastiger, want toen zat z'n ruggetje in de weg :)!

Gisteren naar Noordwijk geweest. Het was heerlijk op t strand. Heb echt genoten. Pluk er nu de vruchten van, heb geen oog dichtgedaan van de pijn, maar wel een leuke dag gehad.

Vandaag begint m'n verlof. Moet 22 september pas weer beginnen :)! 3 weken vakantie eraan geplakt.

Geniet van t mooie weer meiden!!

14. pooh85

pooh85 Bekend lid

Oct 15, 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Peetje: Wat knap dat je zelf je teennagels nog kan lakken. Die hoop heb ik een aantal weekjes geleden al opgegeven toen ik geen lucht meer kreeg bij het optrekken van mijn benen. Ach een half gelakte voet is ook mooi :D

Klinkt wel lekker een dagje strand, alleen jammer dat je daar vannacht de prijs voor moest betalen.
    Geniet maar lekker van je verlof.
    Voor mij deze week nog 3 daagjes en dan heb ik ook verlof!
    Ik heb er ook 2 weken vakantie aangeplakt dus mogen we tegelijk weer beginnen met werken.

15. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

Aug 17, 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer mooie buiken voorbij zien komen :)! We krijgen echt al een mega toeter he :)?

Ingeltje, ziet er super mooi uit. Heerlijk even weg zijn. Geniet ervan!

Beertje, leuk dat je een babyshower hebt gehad. Wil ik ook, haha, maar denk niet dat ik er een krijg.

Kh, wat een rot dromen! Hopelijk slaap je nu beter, zonder dromen. Ik droomde vannacht dat m'n man vreemdging. Het was levensecht.

Dacht net, nu ga ik iedereen langs, maar ben het nu alweer kwijt :(!

16. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

Aug 17, 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik liet m'n voeten op de grond staan en probeerde mezelf dubbel te vouwen om bij m'n voeten te komen :)!

Lekker aftellen, nog 3 daagjes werken en dan ook verlof :)!

17. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

Feb 7, 2013
    380
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Oh teen nagels lakken en bikini lijn bijhouden lukken nog aardig, ga gewoon op bed zitten stoel ervoor en daar mijn voetjes op hahah
    Tja bikinilijn gewoon met scheermesje der langs zodat het beetje netjes blijft hahha

Oh nare droom dan zeg,

En verder jeehj lekkere dag en manlief vrijm, broerlief komt langs om wat te helpen met ophang klusjes , laa mijn man nou twee linker handen hebben waardoor alles op mij afkomt.

Moet nu afsluiten kleine heeft de honden brokjes gevonden.... :):)

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Ik vind het toch heel wat hoor dat jullie nog je teennagels lakken..
    kan me toch voorstellen dat dat lastig is met een dikke buik

gister heerlijk genoten van de zon en gezellig met de familie

vandaar een dagje rust. en als het mogen ook weer mooi weer is een dagje naar de keuken-hof in Lisse. ik wil daar al een paar jaar naartoe maar op de een of andere manier komt het er maar niet van.. dus ik hoop op mooi weer dan ga ik er lekker een dagje op uit samen met mijn man die een dagje vrij neemt hiervoor.

19. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

Aug 17, 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk wensdroom, naar de keukenhof. We kwamen er gisteren nog, bijna, langs toen we naar Noordwijk reden. Wij willen er ook heel graag heen, maar ik kan niet meer zo veel lopen :(! Morgen wordt het ook aan de kust meer dan 20 graden, dus het zal er heerlijk zijn :)!

Via de ANWB site, kun je kaartjes kopen met korting :)!

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

Oct 18, 2012
    3,487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Peetje je kan er ook rolstoelen huren.. dat moet je dan wel van te voren doen.. want op de dag zelf kan het niet meer. mocht je toch nog erheen willen. ik dacht het is of deze week erheen of t komt er niet meer van..is maar tot de 20 ste geopend en als je maar denk komt volgende week wel voor je t weet is het weer gesloten en ben je nog niet geweest en een dagje weg naast al dat klussen van de afgelopen tijd zal ook zeker lekker zijn , ff gezellig met z'n tweeën nu het nog kan

Share This Page