Haha Peetje, dat is zeker knap je teennagels lakken!! En lekker genieten van je verlof!! Pooh succes met de laatste loodjes deze week! En Wensdroom, veel plezier morgen!
Grumpy mooie buik! Met mijn pigmentvlekjes gaat het redelijk; ik smeer nu ook standaard factor 50 en het wordt niet erger. Tot nu toe valt het eigenlijk niemand op. Sommige dingen zie je zelf veel erger dus ik hoop dat het zo blijft, dan is de kans ook groter dat het ook weer helemaal wegtrekt strakjes. Beertje leuk een babyshower! Grappig die hapjes Ik ga ook zelf pureren (met staafmixer), babycook lijk me ideaal maar dat geld kan ik beter besteden! Linie woohoo gewoon bijna 34 weken al he! Dat is echt goed! En inderdaad weer een mijlpaal! Haha bikinilijn, nagels knippen enz.. gaat hier ook echt niet meer.. Bikinilijn doe ik ook maar wat in het wilde weg, zie het al een paar maanden niet meer Vind het knap dat sommigen nog kunnen lakken! Peetje geniet van je verlof! En fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad, alleen jammer van de night after.. Om 14u echo, heb er zin in! Zou een vriendin meegaan maar zij moet onverwacht werken, dus nu lekker alleen op stap! Heb ik vorige keer ook gedaan en was eigenlijk prima te doen! Dus ach, volgende keer bij de laatste groeiecho maar weer iemand meenemen (die ik dan lang van tevoren boek )! Ik ga proberen toch weer eens een fotootje te scoren straks, als meneer niet als met zijn hoofd in het bekken ligt tenminste. Want ik heb werkelijk geen idee hoe hij er precies voor ligt!
goedemorgen linie: sorry van mn mcflurry gepraat hahaha peetje: lekker dat je verlof is begonnen lekker van genieten met dit weer en heerlijk zeg.. het strand.. krijg er spontaan zin in maggi: veel plezier bij de echo vanmiddag hier alweer lekker van het weer genoten nu even zoonlief in bed leggen en zelf ook even rusten vanmiddag naar mijn ouders toe fijne dag iedereen
ondergoed: ik draag nog steeds mn eigen strings en heb een paar boxers (van de action) gekocht, voornamelijk voor na de bevalling maar draag ze nu ook af en toe. ik heb vorige week een nieuwe voedingsbh gekocht deze draag ik af en toe, is wel voorgevormd maar geen beugel en dat vind ik soms toch best prettig. stofzuigen: doe ik veeeel minder dan voorheen, van iedere dag naar 1a2 keer in de week schoonmoeder doet het op vrijdag, dan doet ze boven, beneden + trap. Badkamer en wc en de ene keer keuken andere keer woonkamer schoonmaken. jojo: dat wat meer in je schulp kruipen dat merk ik hier ook. heb minder behoefte om wat af te spreken. Zit ook al een hele tijd thuis en vond het toen verschrikkelijk maar nu vind ik het heerlijk. wat een mooie boom en buik!! kh: mooie lamp heb je gemaakt!! Wijn: de alcholvrije bubbeltjes wijn van de gall en gall is erg goed te doen. de rode vind ik niet zo, is vrij zoet. eten: ik wil graag na de bevalling een wit pistoletje met carpaccio, rucolasla en pijnboompitjes . maar heb al van meerdere gehoord die graag bv een broodje taartaar wilde en er na de bevalling niet aan moesten denken. FB: dat je gelijk na een wijntje in slaap valt kan heel prettig zijn, is een stuk beter dan slaappillen . zon: ik ben heerlijk van het zonnentje aan het genieten maar smeer mn gezicht wel in met factor 20 en houdt mn gezicht zo veel mogelijk in de schaduw. verder heb ik topje aan zodat mn buik niet vol in de zon zit. gewicht: ik ga voor me gevoel in eens hard, bijna een kilo per week terwijl ik voor mn gevoel niet meer of slechter eet. josie: mooie fotoshoot babyhapjes: ik ga ze ook zelf maken met de staafmixer misschien een paar potjes in de kast voor nood. bikinilijn: ik blijf het ook fanatiek proberen om de boel daar een beetje netjes te houden, vriend heeft al een paar keer gegrapt dat ie me wel even wil helpen. ben al een paar dagen niet helemaal in mn doen, last van mn buik. en vanmorgen al kokkend boven de wc gestaan maar had nog niets gegeten dus kwam ook niets uit ,geen koorts. maar moet zeggen dat ik me nu inmiddels weer wat beter voel. dus net even een doek door de woonkamer en gang en lekker aan het wassen zodat alles buiten opgehangen kan worden. misschien komt het ook wel omdat ik al weer een aantal nachten slecht slaap. kan mn plek niet vinden, heb het warm en moet gem 2a3 keer naar de wc snachts. morgen weer afspraak bij de vk, ben erg benieuwd of de kleine verder ingedaald is, heb erg last van mn bekken en banden gehad en krijg de laaste dagen ook van meerdere mensen te horen dat ik mn buik lager ben gaan dragen. ik ben een hoop vergeten maar moest ook bij lezen van meerdere dagen. nu ga ik even boodschappen doen voor vanavond, met dit weer vind het wel erg dat ik niet meer mag fietsen. maarja nog even en dan doe ik hopelijk alles weer.
Meiden al een aantal weken niet geschreven hier, schandalig maar had geen puf meer ervoor.. Linie: yeah bijna 34 weken, ben zo blij voor je! Ondergoed: ik draag ook nog gewoon mijn strings en soms hipsters die slips die over je buik heen komen vind ik maar niks hoor! Gewicht: 7 kilo aangekomen, buik wordt niet echt groter/zwaarder lijkt wel...mja kan nog hoop in die paar weken gebeuren... Huishouden: hier ook iets minder maar blijf wel regelmatig poetsen en stofzuigen, heb ook drie huisdieren en al die haren is niks Gisteren plantjes voor in de tuin gehaald en onkruid weggehaald...bedacht ik me opeens dat ik dit alleen met handschoenen mag doen.. gelijk vk gebeld en kom nu net terug van het zh, bloedprikken voor toxomoplose...(waarschijnlijk niet goed geschreven). Aaahhhgggrr...heb ik weer
Bedankt voor de reacties over me buik! Ik zag het ook vele mooie buiken voorbij komen...die tattoo ook super gaaf hey !!! weer vergeten natuurlijk van wie het was! Ff gauw een bericht... Ik voel me VRESELIJK!!!! Net alles uit lijf eruit gekots,zo misselijk ben iik..en ik was al zo blij dat met beide zwangerschap helemaal niks voelde,heb hier ook vaak gezegd,was best trots op,maar nu...pppff hou me mond dicht..zo moe ook,zo misselijk,duizellig... Dus zl lief is bij ze tante en ik ga ff een poosje me bed in...zie alles dubbel! :,<
Pinkster rot zeg.. die misselijkheid en duizeligheid. fijn je zoon bij een tante is. kruip er maar lekker in en hopelijk knap je daarvan op en voel je je snel beter Linie wow morgen al 34 weken.. wie had dat verwacht.. super hoor! Pindakoek goed dat je gelijk vk hebt gebeld en bloed heb geprikt. wanneer krijg je de uitslag? Kleinmonster rot dat je niet in je doen was en je niet zo lekker voelde. lastig ook dat je zo slecht slaapt.. succes bij de vk morgen en wie wet is de kleine idd al een stuk ingedaald dat daar je last van de bekken en banden vandaan komt en ook het vaker naar de wc moeten en daardoor meer wakken en slechter slapen. ik ga lekker de zon in met een boek , vanavond de hond van mijn ouders weer naar huis brengen want mijn ouders zijn terug van hun vakantie weekje en ook moet ik zingen vanavond dus moest toch richting mijn ouders want ik zit daar in het dorp nog bij het koor. en ga daar elke week op maandag nog naartoe omdat ik het gewoon gezellig en leuk vind ook al woon ik nu wat verder weg.
pinkster en kleinmonster: beterschap! wensdroom: geniet van het zonnetje pindakoek: wanneer krijg je de uitslag? spannend.. ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt.. ondergoed: ik draag ook nog steeds strings.. mijn moeder vind het een schande maar onderbroeken zitten mij gewoon niet lekker.. ik baal al dat ik boxers na de bevalling aan moet voor al het kraamverband huishouden: heb mijn momenten van nesteldrang maar als ik moe ben doe ik niks dan mijn troep opruimen en laat ik de zooi van mijn huisgenoten zo liggen.. helaas hebben we ook een luie huisgenoot hier die volgens mij verwacht dat wij haar afwas wel doen.. was het van de week wel zat.. had nog gevraagd wil jij je eigen afwas doen? zei ze tuurlijk maar ging ze gewoon weg.. toen heb ik haar afwas van het aanrecht gehaald en naast haar slaapkamerdeur gezet.. het heeft overigens wel geholpen achja nog een paar weken en dan zit ik alleen hier in huis.. ik kijk er al naar uit
Maggi in de nieuwe WIJ jonge ouders staat een heel stuk over zwanger de zomer doorkomen wbt de vlekken raden zij aan RoC Anti-Brown Spot Face Cream te gebruiken met SPF 50. Misschien is het wat! Veel plezier bij je echo vanmiddag! Ik ben heel benieuwd! Beertje wat leuk die babyshower! En lekker verwend ook! Pinda hier ook de afgelopen paar dagen in de tuin bezig geweest, maar wel met handschoenen! Het ziet er weer vrolijk en gezellig uit! Hopelijk heb je geen toxoplasmose opgelopen. Wanneer krijg je de uitslag? Pinkster dat is geen goed teken, duizelig en misselijk! Heb je misschien te lang in de zon gezeten? Of ben je te druk geweest? Wensdroom leuk naar de keukenhof! Morgen hebben ze geloof ik de eerste echte stranddag voorspeld, dus volgens mij zit het met de temperatuur wel snor! Linie gefeliciteerd met de 34 weken! Wie had dat gedacht?! Zo fijn dat je je kleintje nog bij je mag dragen! Kleinmonster balen dat je zo slecht slaapt. Ik moet er meestal 1x uit per nacht om te plassen, maar soms heb ik zo'n last van maagzuur dat ik niet in slaap kan komen en uren wakker lig. Het zijn de laatste loodjes, dus we moeten nog ff doorzetten! Zwangernr2 hier afgelopen vrijdag naar de Macdonalds geweest speciaal voor de Milkshake kokos. Toen ie op was wilde ik er eigenlijk nog een ZO lekker! Teennagels lakken lukt hier niet meer. Gelukkig heb ik met mijn babyshower een foot spa behandeling kado gekregen van Rituals, dus een lekkere pedicure, massage en teennagels lakken! Binnenkort ga ik een afspraak maken, nu het mooie weer er is kunnen we weer slippertjes en sandaaltjes aan! Bikinilijn doe ik nu op gevoel, maar ik zit er over na te denken om een brazillian wax te nemen. Dan heb ik er een aantal weken geen omkijken meer naar. Vind het zo'n gedoe en lig er graags enigszins gecultiveerd bij tijdens de bevalling! Mijn benen scheren lukt nog wel, maar vreemd genoeg heb ik niet zo heel veel haar meer op mijn benen op het ogenblik! Hier wel een babycook aangeschaft. Gelukkig van de centjes die wij van mijn schoonouders kregen, maar anders had ik er zelf voor gespaard. Ik wil liefst geen potjes voor de kleine en idd zoals Ingeltje zegt zsm met onze pot mee eten.
Pfff wat een hitte, hahaha. Mooi weer is fijn maar het is toch ook fijn dat je naar binnen kan vluchten als de zon te warm wordt. Dat stuk heb ik ook gelezen roodje, over zwanger de zomer door komen. Oh jee pinkster, doe je wel rustig aan? Hoop dat het snel zakt. Wensdroom, leuk samen naar de keukenhof. Moet morgen qua weer lukken! Bikinilijn doe ik ook op gevoel. Ik moet zeggen dat het me meevalt. Ik had het moeilijker verwacht. Ach, zo hebben al die jaren oefenen toch nog baat.
Jeetje, ben ik een weekend druk loop ik gelijk weer heel veel pagina's achter. Eens kijken of ik nog ergens op kan reageren. Kimmey fijn dat je weer naar je eigen vk mag, toch altijd fijner. Beertje lekker geshopt en bijna compleet, als het goed is ben ik op de verzorgingsproducten en een babyfoon na helemaal compleet... (hoop ik!) Jojo Mooie oranje buik hoor! Ik zal die van mij straks ook nog even posten, had een oranje buikband laten maken speciaal voor Qday. De boom is ook mooi geworden. Wensdroom ook lekker eigen slaapkamer aan het opknappen zo te lezen, hebben wij de afgelopen dagen ook gedaan. Afgelopen nacht na 1 week op de logeerkamer te hebben gelegen eindelijk weer in ons eigen bed kunnen liggen op de opgeknapte slaapkamer. Wat was dat lekker wakker worden vanmorgen zeg! Kh82 Vervelend dat je weer aan de CTG moest, wel fijn dat de kleine juist toen lekker begon te bewegen. Maar ondanks dat is het toch fijner als het niet nodig is en gelukkig zat wel je bmm nog helemaal dicht. Kan me voorstellen dat je best eventjes geschrokken bent weer. Strijkertje lekker begonnen met je verlof, leuk! Ik eind volgende week, kijk er al errug naar uit. Ga er maar lekker van genieten en idd alle tijd nu om de wasjes te doen en de enveloppen te schrijven. Pinkster mooie buik foto's weer, je straalt echt helemaal! Pooh85 Wat een gave foto van de shoot zeg! Mooie tattoo ook trouwens Wel vervelend dat jullie meisje achter loopt met de groei, maar als ik dat zo lees komt het wel goed en mag je gewoon weer terug naar de vk. Dat zou wel fijn zijn! FB, Jossie en Grumpy Ook al zulke mooie buikfoto's! Beertje wat leuk dat je bent verrast met een babyshower Linie Alweer 34 weken, gaat hard hè, ik donderdag ook al! Mijn buik zit ook steeds meer in de weg, schoenen en sokken aantrekken en idd ook die bikinilijn zijn een ramp aan het worden. Ik doe het ook op gevoel en hopelijk lijkt het dan toch nog ergens op... Peetje ook al met verlof, lekker hoor. Tijd om te genieten en de laatste loodjes door te komen. Ik heb ook 3wkn vakantie aan m'n verlof geplakt en een weekje ervoor, vandaar dat ik volgende week vrijdag al m'n laatste werkdag heb en 7 oktober pas weer aan het werk zal moeten. En Pooh ook bijna verlof, nog ff en we zitten echt allemaal thuis. Wel te merken dat de laatste weekjes eraan zitten te komen. Gaat hard nu met die verloven. Maggi Hoe was de echo, gelukt om een fotootje van meneer te scoren? Babyhapjes willen wij ook zelf gaan maken. Gewoon lekker pureren in de keukenmachine en bakjes in de vriezer zetten. Kan me zo voorstellen dat de beeb dat stukken lekkerder gaat vinden als die potjes. Die zal ik alleen uit nood of bij een dagje weg gaan gebruiken. Pindakoek tuinieren laat ik nog ff lekker over aan mijn vriend. Doe ik, net zoals de kattenbak verschonen wel weer na de bevalling. Nu kijk ik toe en geef ik aanwijzingen. RooDje Ik herken dat wel van bijna geen haar op m'n benen hebben tijdens de zwangerschap, m'n oksels net zo. M'n bikinilijn groeit iets harder maar ook niet keihard gelukkig! Hier vh weekend onze slaapkamer afgemaakt qua klussen, heerlijk dat deze nu is opgeknapt zo vlak voor m'n verlof en kraamtijd. Kan ik lekker gaan bevallen in een pas opgeknapte kamer. Heerlijk! Vanavond weer SamenBevallen cursus, een vd laatste keren, schiet ook al op. We kunnen nu echt al gaan aftellen meiden, nog een paar weekjes en dan hebben we allemaal onze kleine uk in onze handen. Ben echt super nieuwsgierig aan het worden. Even een vraagje wbt babyfoons, weten jullie al welke je gaat aanschaffen? Wij willen er graag eentje met camera en hebben gehoord dat Luvion een goed merk zou zijn. Ik zal zo de lijst weer even aanpassen, zag dat Kimmey en Doowspenniej nog wat voor op de lijst doorgegeven hadden.
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Verlof begonnen - Cbibi 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH - Cbbbi 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbbbi ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cbbbi ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I. 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis/ZKH 20 juni ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Verlof begonnen - Cvibi ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cbibi ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH 24 juni ♥ FB1984 (28)- 2e kindje(J) - FV - ZKH 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbbbi 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH - Cbibi 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbbbi 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (14) Meisjes (15) Jongens (6) Verrassing/Geheim! Afspraken Mei: 2 Zwangernr2 VK, Tiempje controle echo VK, Wensmoeder-draagmoeder VK, Ingeltje glucosetest 3 Doowspenniej Groeiecho 5 Koesterhoop Pretecho 6 Strijkertje, Peetje2012 start verlof!, Maggi 34wkn echo 7 FB1984 start verlof!, Pinkster groeiecho, Kleinmonster VK 10 Leo85 start verlof!, Veetje83 echo + controle vk 13 Doowspenniej VK, Ingeltje extra groeiecho ivm voorlopen in groei 14 Pooh85, Liesjuh1977 infoavond borstvoeding, Veetje83 extra groeiecho ivm achterstand groei 15 Kimmey, Bl0empje start verlof!, Zeester infoavond bevallen, Liesjuh1977 VK 16 Beertje1987, Grumpy start verlof!, Tiempje VK, Zwangernr2 Liggings echo, Kimmey VK 17 RooDje VK 20 Liesjuh1977, Pinkster start verlof! 21 Kaatjesbaby start verlof!, Kleinmonster Groei echo 23 Wensdroom Controle Gyn 27 Maggi 37wkn echo 31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho Juni: 3 RooDje infoavond bevallen 19 Zeester start verlof! BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren... Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Zo even heel snel.. Geen goed nieuws in het ziekenhuis! Bloeddruk was enorm gestegen, 145/90, en heb ook ineens last van vocht vasthouden. Dus voor de zekerheid hebben ze me urine laten afnemen en getest. Daar vonden ze echter geen eiwitten in maar wel suiker Dit was of zwangerschapsdiabetes of permanente diabetes Morgenvroeg dus naar het ziekenhuis voor een uitgebreid onderzoek en dan krijg ik gelijk daarna de uitslag. Verklaart wel de snelle groei van de kleine. Aan de hand van de uitslag wordt gekeken hoe nu verder te handelen. En vrijdag weer terug voor een extra echo + algehele controle. Totaal niet wat ik verwacht had dus; ging er echt heel blij en zorgeloos heen, gewoon gezellig weer even kijken! Roodje; ik had dat artikel inderdaad gezien! Zal eens kijken waar ik die zalf kan krijgen! Dankje voor de tip
He getverderrie Maggi! Nogal wiedes dat het dan de laatste tijd niet zo lekker ging! Vervelend dat je denkt dat je er bijna bent en dan dit nog op je bordje krijgt Heb je uberhaupt wel een echo gehad of was er paniek in de tent?
Roodje ik heb wel een echo gehad, alles was met het mannetje helemaal goed! Dus dat is wel fijn om te weten. Wordt nu wel extra in de gaten gehouden dus vaker controle! Dat is op zich wel fijn. Ik wacht nu morgen af en probeer gewoon kalm te blijven. Het ergste wat er kan gebeuren zei ze, is dat ik eerder moet bevallen. Nu 34 weken dus goed, over 3 weken zit ik al in de normale termijn. Effe effe effe proberen tot dan uit te stellen! En ja, verklaart inderdaad waarom het allemaal niet zo lekker loopt lichamelijk de laatste tijd!
Fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt, maar het komt ineens wel heel dichtbij allemaal! Idd maar even afwachten en proberen kalm te blijven, maar kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig is alles helemaal ok met je kleine (grote!) man! *knuffel*
Inderdaad wel echt schrikken! Nu maar even lekker bunkeren want na twaalf uur vanavond mag ik niets meer eten of drinken *knuffel terug!*
Ik heb hem via marktplaats gekocht hoor. Idd erg duur. Maar het is gewoon lekker gemakkelijk want alles gaat in 1 bakje. Stomen is gezonder dan koken. Ik vond hem echt fijn. De fruithapjes waren spert lekker door het stomen ook.