16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    He bah Maggi, wat balen zeg! Daar zit je inderdaad niet meer op te wachten nu:(
    Morgen dus ook dat lekkere drankje drinken! Hopelijk valt het allemaal mee. Weet je wel hoe groot je mannetje nu wordt geschat? Ik heb woensdag de extra groeiecho, dus ff benieuwd.. Succes meid!

2. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dankje! Ja wat voor drankje moet ik me daarbij voorstellen?
    Ze hebben hem niet gemeten, ze gaan eerst kijken "hoe erg" het morgen is! En dan zal ik het wel horen. Zou normaal gesproken pas over 3 weekjes weer groeiecho hebben.

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oei maggi wat een schrik! Gelukkig houden ze je nu goed in de peiling.

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik heb hem donderdag ook gehad. Vond het erg meevallen hoor. Is een flesje met een zoet drankje. Had hem zo leeg!
    Uitslag had ik nog niet voor ik op vakantie ging maar zal allemaal wel mee vallen hier. Anders hadden ze wel gebeld.

5. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Oh hmm... schrikken hoor. Hopelijk valt het echt mee. Het is een dikkig mierzoet drankje, maar gewoon in een keer achteroverslaan en neus dicht;) Zet m op!

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier buikje 1

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    En 2

8. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Oh en Liesjuh, wij hebben een Alecto babyfoon, weet even niet precies het type meer (mag de trap niet meerdere keren per dag op), maar ook goede verhalen over gelezen. Wij hebben geen camera erop.

9. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Mooi zeg Ingeltje!:)

10. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Babycook had ik gekocht in de aanbieding en was toen 100 euro
    Is veel geld, maar tis gezonder dan potjes en die zijn ook niet goedkoop. Ik vind het ook een voordeel dat alles in een apparaat kan en idd stomen is ook gezonder dan koken.
    Ik geloof dat de Avent stomer/blender goedkoper is dan de babycook en die kan je ook met ING rentepunten kopen trouwens.

11. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    En nog één van voren haha.
    Moet zeggen dat hij zo op de foto maar klein lijkt Hihi . Ik kan mijn teennagels niet meer knippen heb ik ontdekt. Vooral onderin hangt het probleem haha hij ligt met zijn dikke kop daar beneden

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hè maggi balen zeg.. maar ze gaan je goed in de gaten houden.. benieuwd wat er morgen uit komt.. succes.

Liesjuh wat betreft babyfoon ik wilde er ook een met camera en mijn man heeft wat soorten op internet vergeleken en wij hebben de luvion grand elite gekocht. idd wel duur maar voor mij met camera erg handig omdat ik dan hopelijk door dat ik op t schermpje de baby kan zien minder vaak de trap op en neer zag gaan en dat scheelt voor mijn hopelijk ook aan energie.

wat betreft de slaapkamer wij zijn niet onze slaapkamer aan het opknappen maar een nieuwe aan het creëren. tot nu toe sliepen we beneden en hadden we aan de hele bovenverdieping( nou ja hele 2 slaapkamers ) niks gedaan. en het is een oud huis en boven moest echt een hop gebeuren. plafond op beide kamers omhoog en isoleren muren overnieuw stucken en bij 1 kamer kwam t pleisterwerk van de muur af dus eerst alles af krabben en dan weer opnieuw stucken. nieuwe plinten op t plafond en alles schilderen en nieuwe vloer erin enz.. hoop werk en we deden dat samen in de weekenden en soms werkte mijn man er in de avond aan. nieuwe stroom draden zaten nog hele oude enz.. kortom er moest veel gebeuren.
    we zijn begonnen met de kamer voor de baby die is op een paar kleine dingetjes na klaar. en zelf wilde ik ook dus boven gaan slapen i.p.v. beneden en die kamer is nu ook bijna klaar.

13. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah Maggie dat is balen. Drankje is goed te doen. Ik was eigenlijk blij dat ik iets mocht drinken, maakte me niet uit wat het was :)! Succes morgen en ik duim voor een goede uitslag!!

14. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dankjullie!
    Peetje dat dacht ik ook; ik ben morgenochtend vast allang blij dat ik weer wat mag drinken! Moet echt even een herinnering aan de badkamerkraan hangen; loop 's nachts zonder na te denken vaak erheen om even wat te drinken.. Moet ik nu niet hebben!

15. Maggi

Maggi Niet meer actief

Baby was hier trouwens nog steeds niet ingedaald; ligt wel nog met zijn koppie naar beneden en zoals vorige keer nog met zijn rug naar mijn buik toe! Wist ik al want ik voel en zie hem telkens zijn billen omhoog duwen uit mijn buik, haha! Voetjes had hij helemaal bij zijn gezichtje liggen :)

16. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    he gatver maggi :( inderdaad logisch dat je niet goed voelde :( ik duim met je mee voor een goede uitslag maar balen is het wel zeg :( sterkte!

ingeltje: mooie buikfoto's! zal morgen eens een buikfoto maken :) al heb ik biet het idee dat hij dikker is geworden

vandaag bij mn ouders geweest en voor de eerste keer in minstens 26maanden mee blijven eten.. was gezellig alleen kreeg op het laatst weer voorweeen.. denk tenminste dat het voorweeen zijn.. ik kan ze zowat vergelijken met persweeen ;) weet iemand dit of dit ook voorweeen zijn?

17. Maggi

Maggi Niet meer actief

En Ingeltje mooie foto's!!

Klinkt heftig Zwangernr2! Zou je niet even ernaar laten kijken voor je straks thuis ligt te bevallen??

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Reageer ff kort: wat balen Maggi:( Goed dat ze je goed checken!!! Hopelijk valt het allemaal mee morgen!

Ik heb de laatste dagen gevoel dat m'n eten blijft hangen... Lijkt net of het niet wilt zakken... Iemand tips???

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    He maggi wat balen meis! Gelukkig was met je mannetje alles goed. En het is alleen maar positief dat ze je nu extra in de smiezen houden!

babycook ga ik denk maar niet aanschaffen. Ik kan eventueel ook stomen in de magnetron en dan alsnog pureren. En alhoewel stomen wellicht gezonder is, koken is daarmee niet ongezond haha. En die hapjes komen hier sowieso het huis niet in! Lekker zelf kokkerellen :)

Zwangernr2 klinkt inderdaad niet erg fijn. Zou je niet de vk op de hoogte brengen? Ik ben natuurlijk nog maar een leek en groentje op het gebied van bevallen, maar voorweeen horen volgens mij niet vergelijkbaar te zijn met persweeen... :S

Grumpy misschien wat vaker verspreid over de dag kleinere porties eten? ik merk dat mijn avondeetlust ontzettend is afgenomen. Door de dag gaat het wel, maar zodra ik moet koken zakt de moed me in de schoenen. Als het eenmaal op tafel staat eet ik 3 happen en zit ik nokkie vol. Ben sinds ik zwanger ben ook veeeeeel minder vlees gaan eten. Terwijl ik voorheen echt een vlees mens was. Nu eet ik 3 hapjes en geef ik de rest aan m'n man.

Morgen mijn laatste dagje werken! Officieel gaat mijn verlof in op 16 mei, maar omdat ik nu voor 50% in de ziektewet zit en dit mijn laatste werkweek is komt het al iets eerder in zicht! Heerlijk! Ook te horen gekregen dat ik opleidingstechnisch geen vertraging op hoef te lopen en na mijn verlof een nieuwe periode start! Goed nieuws dus :)

Fijne avond dames!

20. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @maggi: pff wat balen meid! Sterkte!
    @zwangernr2: oh dat klinkt ook naar! Misschien voor de zekerheid je verloskundige bellen!?
    @ingeltje:mooie buik hoor ;) hier nig steeds een bescheiden buikje en weinig verschil met drie weken geleden.

Merk wel dat als ik wat langer loop ik wat draaierig word. Ik krijg als het goed is zsm bericht over de uitslag van de bloedtest....

Deel Deze Pagina