16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Hoorde het net op de radio. vreselijk zeg! hoop dat ze ze vinden.

Na ff te hebben thee gedronken ga ik nog even lekker terug het bed in. Ben nog moe van de heerlijke dag van gisteren in de Keukenhof. wilde er al jaren heen kwam er steeds niet van en nu gister geweest.. het was heerlijk!:) geniet er nog van na en mijn lijf ook nou ja dat heb ik er voor over.

mijn man moet vandaag nog werken morgen heeft hij weer vrij.

Hoe zit het met jullie mannen? nemen die ook vrij na de bevalling? de 1e we(e)k(en) als de kleine er is?

Mijn man neemt 2 weken vrij. Officieel heeft hij ook geen bevallingsverlof dagen, maar on-officieel wel gekregen, baas en kamer baas vonden dat wel zo logisch. t is toch zijn kind.
    maar via de officiële regels krijg je 3 dagen bevallingsverlof als je partner moet bevallen.. ( ik ben partner,maar beval niet) dus officieel geen recht op bevallingsverlof .. maar dus wel gekregen.. dus dat is wel prettig.

2. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Wensdroom mijn man neemt vrij de eerste twee dagen en dan neemt ie nog wat vakantie op als de kraamzorg weer weg is.

Peetje ik zie het net op de tv echt ijselijk!

Hier een dorpje verderop is gister een fietser doodgereden. M'n zusje ging naar haar werk en zag het liggen. achteraf is het misschien iemand die we wel kennen. Echt erg ook. Een van m'n grootste angsten...

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen!

Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Ons appartement is niet heel ruim en onze slaapkamer ligt aan de galerij. Vind het niet zo´n prettig idee dat iedereen die langsloopt alles mee kan krijgen.... Vwb de kosten, sta er wel bij stil dat je medische kosten goed bij gaat houden wat je zelf moet betalen (inclusief alle autoritten richting ziekenhuis). Deze kosten kun je nl aan de belasting terugvragen!

Zie op fb ook van alles voorbij komen over die jongetjes, bah je moet er niet aan denken. Hopelijk worden ze snel gevonden!

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Overigens las ik eerder (weet niet meer wie) dat het verlof ingegaan is en tot 1 oktober geen wekker meer om 5 uur. Moest wel een beetje lachen.... want vrees dat we de natuurlijke huilwekker wel gaan krijgen hoor ;)

5. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Haha ja dat was ik :) maar die wekker vind ik niet zo erg (zeg ik nu;))

6. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hee dames! Net terug van de verloskundige en kleine man doet het volgens het boekje! Ligt keurig met koppie naar beneden en zit tegen indalen aan. Was daar ook een term voor? Ik ben ook weer goed gekeurd, bloeddruk mooi laag 130/60 en het blauwe plekken gevoel was doordat beeb al wat tegen de onderkant aan diwt met zijn koppie. Volgende afspraak is over 2 weken op 22 mei, kan iemand dat er in zetten voor mij?

7. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    beertje fijn dat alles goed was

en wensdroom super van de baas van je man dat hij daar toch in mee werkt :D

Zelf toch maar vanochtend even plasje ingeleverd bij de ha,
    gevraagd of het eventueel niet op kweek moest.
    omdat morgen hemelvaart is deden ze het direct even :)
    das wel top.
    blaasonsteking had ik niet meer , maar urine was niet helemaal schoon
    en ze vond er wat eiwit in dus nu even op kweek gezet. ben benieuwd verder
    moet je eigenlijk dan de vk nu ook op de hoogste stellen of
    kan dat wachten tot maandag

8. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik zou denk wel even je vk bellen ivm de eiwitten in je urine. Kan ze even je bloeddruk meten aangezien eiwitten kunnen duiden op zw vergiftiging... beter een keer voor niks bellen dan te lang afwachten..

9. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ beertje daar dacht ik zelf ook aan maar aangezien ik steeds geen hoge bloeddruk heb ?
    voel me verder ook niet ziek ofzo
    alleen erg moe

10. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,
    Weer bijgelezen.

Babyfoon: Wij hebben de Luvion grand elite met camera dus. Dit hebben we omdat mijn schoonouders tegenover ons wonen en als die ooit een keer oppassen kan kindje mooi in eigen bedje en kunnen zij bij elk geluidje even op de camera kijken in plaats van elke keer voor niks naar de overkant te rennen.

Mooie buikjes zag ik voorbij komen!

Maggi, Fijn dat het weer goed is.

Verlof vl: vl heeft cao-dagen vanuit de baas en daarna 2 weken vakantie.

Hier nog 2 daagjes werken voor mijn verlof! Alleen morgen en overmorgen nog! De tijd gaat wel sloom op het werk gezien ik zo uitkijk naar mijn verlof.

11. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik zou toch het zeker voor het onzekere nemen. Ook al is je bloeddruk steeds laag hij kan in een dag omhoog gaan. Denk je ook niet dat het voor je eigen gemoedstoestandbeter is?

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Doowspenniej ik kan me aansluiten bij wat beertje zegt.. beter het zekere voor het onzekere en zeker beter voor je gemoedstoestand.

beertje fijn dat de controle goed was.

en pooh bijna verlof.. snap dat je t nu langzaam vind gaan op t werk en je naar je verlof uitziet.. betreft babyfoon wij hebben ook de luvion grand elite met camera. ons lijkt het voor mij handig zodat ik niet steeds te trap op hoeft en het hopelijk scheelt in de energie.

13. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hier gaat het ook zoooo sloom vandaag;) Lekker zeg, nog 2 daagjes werken: heerlijk! Hier na vandaag nog 4 dagen:D:D:D
    Energie is hier ver te zoeken...

Maggi: fijn dat alles toch oke is!
    Linie: yes de beeb zit nog veilig binnen!
    Rest: even ZWAAI!!!

14. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    hoihoi.. na mijn post van vanmorgen wou ik zoonlief uit bed halen en ben met mijn stomme kop over zijn loopauto gevallen recht op mijn buik :( gevolg ik lig nu tot 6uur vanavond in het ziekenhuis aan een ctg :( hals over kop mijn broer laten komen voor mijn zoontje en die brengt hem nu naar mijn zus waar hij vannacht mag slapen.. maar mooi balen is het wel :( gelukkig ziet de ctg er tot nu toe mooi uit en doet de kleine meid het goed :) maar schrikken was het wel

15. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Jee zwangernr2; dat is zeker schrikken! Gelukkig gaat het goed met jullue meisje Hoe gaat het met jou? Heb je je erg bezeerd? Sterkte! Dikke knuffel

16. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dat is schrikken zwangernr2 gelukkig gaat het goed met jullie meisje.
    gaat het ook goed met jou? heb je je erg bezeerd? sterkte knuffel

17. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Getverderrie meis wat een narigheid!
    Heb je je erg zeer gedaan? Is alles zover ze kunnen zien in orde met de beeb?

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zie dat ik hetzelfde vraag als beertje waren denk ik gelijk aan het typen

19. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tjeetje zwangernr2, wat schrikken zeg!! Fijn dat de ctg aangeeft dat de kleine het goed doet! Hopelijk gaat het met jou ook goed op de schrik na.

20. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Hè dat is schrikken zeg!! Gelukkig doet de kleine meid het goed!! Fijn dat ze het meteen goed in de gaten willen houden! Succes nog en hopelijk dus lekker weer thuis vanavond!!

Hier al voor de 2e dag erge menstruatie-achtige pijn, word er wel weer onzeker van ;) Straks in ieder geval de groeiecho, maar de controle afspraak is pas vrijdag.

Grumpy en Pooh, succes met de laatste werkdaagjes meiden!!

Deel Deze Pagina