met mij gaat het ook goed.. erg geschrokken samen met vriendlief.. hij was ook een beetje boos omdat dit gebeurt was maarja ik heb het niet expres gedaan en dat weet hij gelukkig ook.. we krijgen straks nog een echo en hopelijk daarna weer naar huis
linie succes straks met de groeiecho hopelijk is alles goed met jullie kleine en hoop dat de menstruatiekramp snel afneemt
Zwangernr2, zo dat is schrikken! Gelukkig gaat t goed met jullie meisje. Hoop dat je na de echo weer naar huis mag! Ik duim voor je!
Jeetje zwanger2, zeker schrikken. Maar dat had mij ook kunnen overkomen (wie niet!). Gelukkig lijkt het erop dat het goed is gegaan, fijn! Mijn vriend neemt na z'n 'verlofdagen' ook vakantie op zodat we de eerste 3 weken lekker met z'n 3-en zijn. Dan heeft hij nog iets over aan vakantiedagen en gaan we later in het jaar waarschijnlijk er nog een weekje tussenuit.. Hier zijn de hele nare dromen gelukkig weer opgehouden, maar slapen gaat niet zo goed meer. Of ik voel de kleine de hele tijd zitten als ik op mijn zij lig, of ik val gewoon niet in slaap en dat terwijl ik goed moe ben. Nu een paar daagjes vrij en volgende week de laatste werkweek en dan verlof.. Arrrgghhh!!!.... Spannend.
Hoi dames, hier even ene ego bericht. Het is hier weer een beetje spannend. Vanmorgen bij de gyn geweest en zoals ik al vermoedde was mijn bloeddruk gestegen. Onderdruk schommelde tussen de 85 en de 90. Ik heb urine moeten inleveren en bloed moeten laten prikken. Ook heb ik er medicatie bij gekregen. Vanmiddag krijg ik telefonisch de uitslag en hoor ik dus meer. Het verbaast me niets, ik had al zo'n voorgevoel. Verder krijgen we de suikerwaardes maar niet onder controle, dus mijn medicatie is vandaag weer opgehoogd. Er kan nog meer bij. Ik baal er wel van, het ging best aardig en ineens is daar dan het omslagpunt. Ik hoop dat de dokter nog een beetje op tijd belt, ben ondertussen wel heel benieuwd naar de uitslag. Het zou me niet verbazen als ik me ergens komende dagen nog ene keer moet melden op de verloskamers om alles nog eens te controleren, maar ja ook wel goed dat ze er zo bovenop zitten.
jeetje zwanger2 dat is schrikken en malaika dat is ook vervelend zeg, oh vk wel ff gebeld , was verder niet veel aan de hand , omdat ik geen klachten verder heb die kunnen wijzen op hoge bloeddruk dus even afwachten wat de kweek verder zegt ,
OMG zwangernr2 :O Volgens mij is alles nu wel goed toch??en je kreeg een echo??/Hoes dar mee??? Ik schrok ook wel mee hoor ppfff Oow Malaika,heb je dat weer...suc6 meid!!! ML en vrijdagen...hij heeft 1 dag van ze werk en hij neemt 1 week vrij als de vk weg is ,vonden we het beste... Linie,hoe was je echo meid??? wie houd de lijst ook alweer bij?? vorige keer heb ik gedaan en ging het niet best :s Hier net klaar met eten zo naar schonouders die gaan vanacht op vakantie ,gaan we even uit zwaaien en daarna wat drinken met schoonzus en haar vriend,vandaag gelukkig minder misselijk,hoop dat er zo blijft,het is gewoon niet leuk meer + brandemaagzuur agggrrrrrr maar the show most go on ....Fijne avond meiden@!!! suc6 met alles ...
Wat schrikken Zwangernr2! Gelukkig is alles in orde met jullie meisje! Malaika: wat balen zeg! Wel goed dat alles goed gecheckt word! Succes hè! Linie: ben ook benieuwd hoe het is gegaan vandaag. Pinkster: fijn dat je minder misselijk bent, en maagzuur is vervelend hè. Heb d'r ook last van, ik neem dan Gaviscon tabletten en werkt goed! Succes ermee! Gelukkig weer thuis... Nog bedankt voor de tips, at al wel in kleine porties maar nu nog kleiner, gaat wel iets beter. Alleen vandaag weer misselijk, pfff denk dat m'n lijf aan rust toe is oid. Nog even doorbijten...
Oh schrikken zwangernr2! Maar gelukkig lijkt alles goed te zijn met de kleine.. Ongeluk zit in een klein hoekje wat dat betreft.. Balen dat het niet zo lekker gaat Malaika! Hopelijk gaat het snel beter! Verlof/vakantie: ML werkt in het onderwijs, krijgt naast de 2 vaste dagen nog 5 dagen extra en daarna heeft ie als het goed is en de baby iets te laat komt nog 7 weken aansluitend zomervakantie Als de baby vroeg komt moet ie tussendoor nog wel btje werken, maar dat is dan toetsweek en rapportvergaderingen, dus niet zo druk als normale lesweken.. We zeiden al: bij de volgende plannen we dat ook weer rond deze tijd.. (Da's dan weer het voordeel van de MMM ) Verder hier vandaag geboortekaartjes uitgezocht Nu nog tekst verzinnen en dan proefdrukjes laten maken.. Ben blij dat we in ieder geval een kaartje hebben uitgekozen haha.. Hebben we dat ook weer gehad Heb ze toegevoegd (zijn gewoon de voorbeeldkaartjes hoor, niet onze namen dus ) Fijne avond allemaal!
Jeetje, zwanger2, wat een toestand! Ben je alweer thuis? Met helmpje op voortaan en buik beschermer haha! Maar niet leuk en schrikken zeg! En Leo, wat een leuke kaartjes! Jullie weten ook niet wat het gaat worden he? Blijft een verassing! Gisteren op yoga waren ze ook zo verbaasd dat wij het niet weten. Fijne hemelvaart allemaal en rustig aan iedereen!
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Verlof begonnen - Cbibi 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH - Cbbbi 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbbbi ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cbbbi ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I. 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis/ZKH 20 juni ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Verlof begonnen - Cvibi ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cbibi ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH 24 juni ♥ FB1984 (28)- 2e kindje(J) - FV - ZKH 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbbbi 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH - Cbibi 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbbbi 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (13) Meisjes (15) Jongens (7) Verrassing/Geheim! Afspraken Mei: 10 Leo85 start verlof!, Veetje83 echo + controle vk 13 Doowspenniej VK, Ingeltje extra groeiecho ivm voorlopen in groei 14 Pooh85, Liesjuh1977 infoavond borstvoeding, Veetje83 extra groeiecho ivm achterstand groei 15 Kimmey, Bl0empje start verlof! & Belly Paint, Zeester infoavond bevallen, Liesjuh1977 VK 16 Beertje1987, Grumpy start verlof!, Tiempje VK, Zwangernr2 Liggings echo, Kimmey VK 17 RooDje VK 18 Bl0empje Fotoshoot 20 Liesjuh1977, Pinkster start verlof! 21 Kaatjesbaby start verlof!, Kleinmonster Groei echo 22 Beertje1987 Controle VK 23 Wensdroom Controle Gyn, Bl0empje Liggingsecho 27 Maggi 37wkn echo 31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho Juni: 3 RooDje infoavond bevallen 19 Zeester start verlof! BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren... Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Zeg maar wat je graag in het lijstje erbij wilt, ik kan het nu wel even toevoegen...! Op de laptop gaat dat makkelijker dan via de telefoon, zeker nu de lijst alsmaar langer wordt... Hihi. @Zwanger2 en Malaika; Voor jullie beide een dikke knuffel. Voor de rest even geen puf vandaag.....:x Knuff!
Leuk kaartje Leo! En er zijn 3 echte verrassingen hier op de lijst: Leo, Jossie en ikke. De rest die in groen staan weet hij wel vlgs mij Wij moeten nog een kaartje uitzoeken, best lastig...
Ben je weer thuis zwangernr2? Grumpy, zwaar voor je met die klachten, zet m nog even op! Malaika, balen zeg voor je! Maar idd goed dat ze je zo in de gaten houden! Leuke kaartjes Leo! Verlof papa: hier ook de cao dagen en als de kraamzorg weg is ook nog 1 week. Maar we willen in september graag nog op vakantie, dus dan nog 2 weekjes. De echo was goed hoor De kleine had alleen het hoofdje verstopt, dus ze kon niet helemaal nauwkeurig meten. Uk is nu ongeveer 2500 gram!! Iets bovengemiddeld nog steeds dus, maar niet te groot. We zouden bij een voldragen zwangerschap gewoon rond de 3500 gram moeten uitkomen volgens de grafieken. Ze kon niet met zekerheid zeggen dat de kleine al is ingedaald, ze dacht het wel, maar dat moet de gynaecoloog vrijdag beoordelen. Nog steeds menstruatiepijn hier, hopelijk morgen minder, anders moest ik toch voor de zekerheid bellen. Hopelijk kan het wachten tot vrijdag. Fijne avond en dag morgen!
Ik had vanmiddag ook wat last van buikkrampen laag in m'n buik. Was beetje zeurderig gevoel. Dacht dat ik misschien moest poepen, maar dat was het niet. Nu is het weer over. Jullie enig idee? Linie fijn dat alles nog steeds goed gaat met jullie kleine. 2500 is een mooi gewicht toch? Ik zou in jouw situatie blijer zijn met een boven gemiddelde dan ondergemiddeld gewicht. Pfff ik begin echt een beetje ongeduldig te worden. Het idee dat het nog 7 weken duurt vind ik veek te lang klinken. Maar het alternatief van nu bevallen staat me ook niet aan!
Ben ook zeker blij met een bovengemiddeld kindje hoor!! Is idd alleen maar positief als het toch nog te vroeg komt. Die buikpijn herken ik! Ga ook steeds naar de toilet terwijl dat het toch niet is-) Weet het dus ook niet, las dat het met indalen te maken kan hebben??
Het geslacht blijft hier echt een verrassing ja.. Soms vragen mensen wel eens of we het écht niet weten.. Of zeggen we dat we ons verraden omdat we altijd hij zeggen, maar dat hebben we zo afgesproken.. Tis hij tot ie geboren wordt, dan kunnen we eventueel over naar zij.. Het klinkt ook zo gemeen Moet wel zeggen dat ik het nu wel erg spannend vind worden en wel benieuwd ben of het een jongetje of een meisje is wat zo druk rondspringt in mijn buik Nog even geduld
Jep! Heb 'm erbij gezet....... Heb de lijst die ik al gepost had aangepast, met jou afspraak erbij. Anders komt die lijst straks 3x Voorbij op 1 pagina; is zoveel scrollen dan hé... hihi!