bij ons mag er Cbbbi achter staan. draagmoeder denkt dat de kleine al aan het indalen is maar zeker weten doen we het niet. kreeg vandaag ook een mail van de draagmoeder ze voelt zich nog goed en is lekker op vakantie. alleen het wordt nu toch wel wat zwaarder allemaal en soms weet ze niet hoe ze moet zitten i.v.m. de buik. maar dat is logisch en de kleine is iig lekker beweeglijk en druk. en heeft elke dag wel een keer de hik wat erg grappig is volgens de draagmoeder
Hier ook zeggen mensen dat, ze geloven het niet echt. Ik begin nu ook wel benieuwd te worden hoor Hebben jullie een voorgevoel?
Grappig, wij zeggen ook 'hij'. Ik denk een jongetje en mijn vriend denkt een meisje. Heb een punt buik dus zou een jongen kunnen zijn.. Maar ook een meisje Zwanger2, hoe is die nou?? Ik voel de hele avond getrappel beneden in m'n buik, hoop dat kleintje aan het indalen is.
Jeetje Zwangernr2 wat een schrik!! Fijn dat dat ctg er goed uit zag. Was de echo ook goed? Of heb je dat inmiddels laten weten en heb ik erover heen gelezen? Knuf!! Malaika ook vervelend zeg.. Linie wat heerlijk dat alles goed was! En dat de kleine nog steeds zo goed groeit en nog iets bovengemiddeld is. Die groeit gewoon lekker in zijn eigen tempo verder. Goed zeg Op naar de 35 weken! Ben ook erg benieuwd naar de geslachten van de "verrassingsbaby's"! Hier druk maar gezellig dagje! Vanochtend kwam onverwacht een excollega langs die eerder weg mocht moest van het werk ivm overbezetting. Ze had lekker cupcakes meegenomen dus wel gezellig! Toen zij weg was, was het al 17u!! Snel gegeten daarna want in de avond zou ik weer bezoek krijgen van mijn jeugdliefde, haha! Hij heeft zelf een vriendin en kindje van een half jaar, dus nee, niks op die manier Maar was gezellig en nu pas weer alleen. Ben wel helemaal op! Zo lekker slapen dus in mijn frisse bedje. Vriendin vanochtend zag dat mijn bed afgehaald was en wilde het heel lief voor me opmaken om me te ontlasten. Zeg ik geen nee tegen! Is trouwens wel echt om de paar dagen nodig om mijn bed te verschonen, want ik zweet echt als een otter 's nachts (en eigenlijk overdag ook!) Heel mijn lichaam en bed voelen dan gelijk klam. Dus na 3 dagen haal ik de lakens maar weer af, ligt dan echt niet meer lekker in zo'n voor mijn gevoel plakkerig bed.
linie: fijn dat de kleine is goedgekeurt en hoop dat de pijn mag afnemen.. sterkte! malaika: knuff voor jou! echt vervelend zag een paar mooie geboortekaartjes voorbij komen.. dacht van leo? ze zijn erg leuk! maggi: gezellig dat er een excollega langs kwam krijg nu gelijk zin in cupcakes dacht dat ik al had gepost maar zag nergens mn bericht staan.. dus waarschijnlijk op verzenden vergeten te drukken.. hier weer thuis na een lange dag ziekenhuis ctg was helemaal goed en de echo ook! de gyn was erg lief door ons alles goed uit te leggen en door er flink de tijd door te nemen we hebben goed het gezichtje gezien en haar mondje ging flink open en dicht nog een extra bevestiging gekregen dat het echt een meisje is alleen jammer genoeg geen foto gekregen nou wou kleine meid ook niet op de foto.. net haar papa dus... die krijg ik ook nooit normaal op een foto. maar goed ben blij dat alles goed gaat en let nu voortaan beter op zoonlief is vanavond ook nog thuis gekomen vond het niks aan om hem een dag te moeten missen haha.. maar goed ik ga slapen nu slaap lekker iedereen!
Brr ik lig alweer ff wakker. Vannacht al 2 keer naar de wc geweest. En dorst.. niet normaal! En ik lig absoluut niet lekker. Kussen tussen benen, een onder m'n buik en nog steeds aan het draaikonten ellende! excuus voor dit ego bericht
Nou Beertje...., hier the same!!!! Haha.... Ik lig gelukkig nog wel goed, dat is het probleem niet. Ongeveer 45 minuten geleden gaan plassen en nu gewoon klaarwakker!! Ben maar vast wat "To-Do" lijstjes gaan maken, moet toch wat... Hopenlijk kunnen we de slaap nog even vatten. Gelukkig hoef je morgen niet eruit om te werken! (Ik ook niet hoor!) Dames; allemaal een hele fijne Hemelvaarts/Vrije dag vandaag. En voor de harde werkers; werk ze.... Nog fftjes!! Xxx
Hier ook hoor,ik dacht blijf wel liggen maar dat gaat voor geen meter joh,dan dat op mijn vrijdag ,achja straks hebben ons ukkie in armen en somige houden papa's e mamas de hele avond wakker hé Vandaag naar babydbump toe " j=fijne dag meisden,eerst ff koffie
Hier ook een wakkere. Was rond 5 uur wakker en ben rond half 6 maar opgestaan. Dat gedraai in bed vind ik maar niets, dan maar internetten. En ook ik heb wat lijstjes gemaakt, o.a. wat er in de ziekenhuistas mee moet. Straks naar het ziekenhuis om opnieuw mijn urine te laten controleren. Hopelijk laten ze me daarna weer vrij. Fijne dag allemaal.
Haha wat een lotgenoten! Hier ook de hele nacht door wakker. Moest 6 x plassen en had een droge mond. Maar ik heb voor de verandering internet uitgelaten. Had gehoopt dat weer beter/sneller te slapen. Maar helaas, niet geholpen Misschien dat ik dan voor die laatste paar weken toch nog op zoek ga naar een voedingskussen waarmee ik ook kan slapen. Heb deze week meer wakker gelegen dan geslapen en voel mijn energielevel nu ook behoorlijk zakken. Iemand tips qua kussen? Suc6 Malaika, spannend vandaag. Pinkster, shop ze. Allen, fijne dag vandaag. Hier nu lekker paar dagen vrij, volgende week nog werken en dan start mijn verlof (17 mei)
wat een drukte zo vroeg malaika: succes vandaag! hoop op goed nieuws voor je ik heb vannacht wel weer heerlijk geslapen.. 1x eruit omdat mijn zoontje wakker werd.. even geknuffeld en weer gelijk in slaap gevallen. vandaag verder weinig wat te doen fijne dag iedereen!
Ben hier al even niet geweest met reageren, wel mee te lezen. Gisteren naar de vk geweest voor controle. Het goede nieuws is dat ik hem heb mogen zien en ook zijn gezichtje duidelijk heb kunnen bekijken. Hartje en niertjes werken helemaal goed en dat is erg goed nieuws omdat ik dus een SUA heb (2 aders in de navelstreng ipv 3). Ik heb dus kans dat de baby kleiner is dan gemiddeld. Nu had ik met 29 weken een echo en toen liep hij voor (pap 58%) dus ik helemaal blij. Maar nu bleek gisteren dat hij ondertussen wel achterliep in groei ongeveer 2 weken. Nu had ik daar wel wat rekening mee gehouden, maar zoveel had ik niet verwacht. Nu blijkt ook nog dat ik krap vruchtwater heb, wat ook kleine of te kleine baby tot gevolg kan hebben . Ik moet nu volgende week al terug komen bij de vk ipv over 2 weken en voor weer een echo. Hij heeft al door laten schemeren dat er nu een grote kans is dat ik in het zh moet bevallen ivm veiligheid baby door te weinig vruchtwater. Wat hoogstwaarschijnlijk weer een inleiding tot gevolg heeft, omdat de kans nu groot is in mijn situatie dat mijn zoontje eerder wordt gehaald/ingeleid. (volgens mijn vk) Sorry voor het warrige verhaal, maar ben nog wat van slag Moet 16/5 weer naar de vk
masami wat rot snap dat je van slag bent.. maar zo te lezen houden ze jouw en je baby goed in de gaten..hij loopt nu dan wel wat achter maar ze letten goed op dat het goed met hem blijft gaan. en tja ziekenhuis bevalling als het beter is voor de baby. onze draagmoeder wilde ook graag thuis bevallen maar zal ook een ziekenhuisbevalling worden (ziekenhuis en vk hadden wat onenigheid daarover) en nu zal ze in het ziekenhuis bevallen maar met eigen verloskundige. hadden we ook graag anders gezien maar ja..
Vervelend wensdroom dat jullie ook naar het zh moeten, maar wat je zegt alles voor de gezondheid van de baby's. Wel fijn dat ze met eigen vk mag bevallen. Ik ben 2x eerder bevallen in het zh en vond dat ook niet erg. Moest ook wel ook 2x medisch namelijk, en nu dan dus weer.
Oh masami das een tegenvaller , maar wel fijn dat de niertjes goed zijn. Hopelijkis volgende week de kleine goed gegroeit en hoef je niet ingeleid te worden.., Wensdroom finn dat het wel met de eigen vk mag. Daar bouw je toch meer een band mee op @ slapen hierook rot nacht achter de rug. En ook avond. Tig keer wakker en toen ook nog eens de kleine overstuur door een ontzettend vieze luier ? Maar goed vandaag maar helemaal niks, Ben bang dat gisteren toch teveel stress dagje is geweest. Had gisteren nog na de urine controle toch even de vk gebeld. Was niet zoveel aan de hand zolang ik maar geen klachten erbij kreeg. Zoals strakkeband pijn gevoel in bovengedeelte buik. Ernstige hoofdpijn wazigzien duizelig of vochtvasthouden Maar gisteren avond dus wel ineens knallende hoofdpijn En harde buik maar niet die sstrakke band dus denk oh oh. Maar om 10 gelijk naar bed gegaan met twee paracetamol Gaat nu wel beter maar hoofdpijn is niet helemaal weg dus ff helemaaal niks vandaag o.o Ff aankijken dus en snel maar eens verder met geboorte kaartjes En moet nog alles wassen haha , waar je al niet aan gaat denken ineens.. Sorry voor dit ego berichtje ff
Doowspennie, lekker uitrusten dan nu. Slapen is trouwens elke nacht een probleem pff maar hoort erbij zeggen ze.
Masami balen zeg! Wel fijn dat hart en niertjes goed waren.. Gelukkig houden ze het goed in de gaten! @voorkeur: meeste mensen denken hier een meisje.. ML ook. Ik weet het niet zo goed.. Droom wel steeds vaker over een meisje, maar vind verder niets een goede graadmeter haha.. Bakerpraatjes geloof ik niet in, dus ik heb eigenlijk geen idee.. @slapen: hier ook drama, elk uur wakker om van de ene pijnlijke heup op de andere te draaien, pff.. En dan reken ik plassen, dorst, benauwd of maagzuur nog niet eens mee Fijne dag allemaal! Hier is het nog steeds opruim-dag