Maggi: wat een naar nieuws heel veel sterkte voor je vriendin Luieremmers: schaffen wij niet aan.. loop liever wat vaker naar de kliko.. Dames.. Ik wil jullie vragen om ff keihard voor mij te duimen... Ik sta nummer 2 op een huis!!!!!!!
Dankjulliewel voor de lieve meelevende reacties Zo fijn! Ben hard aan het duimen voor mooie echo's vandaag. Spannend! Hoop dat we de positieve berichten van gisteren voortzetten vandaag! Zwangernr2 woohoo! Maar dat is geweldig nieuws! Gewoon nummer 1 het huis heel erg tegen maken door de slechte punten van het huis te benadrukken in zijn of haar bijzijn. En als diegene het daardoor niet meer wil er zelf mee vandoor gaan! ;P Haha gemeen he, maargoed voor jou is het nu gewoon even heel erg belangrijk om een fijn huisje te vinden! Wanneer hoor je of het mag komen kijken?
Nou alles weer goed op de echo hoor!!! En het is nogmaals bevestigd dat het een JONGEN wordt! Maar ik mag volgende week maandag nog 1 keer terug want ze moeten het hartje met de kamers nog checken want die was niet goed te zien omdat mijn ventje aldoor aan het draaien was. Maar wel weer mooi en genieten van de echo, en dan heb ik er volgende week weer een. Nu net boeken met geboortekaartjes opgehaald(mooi op tijd) bij de drukker, nu met manlief mooi doorkijken. Dus zet maar op de afspraken lijst : 11 februari 3e controle 20 weken echo Hoop dat het wel de laatste keer is want heb er 2 uur over gedaan om naar Amsterdam te komen. Dan liever dichter bij huis hier in Hoorn bijvoorbeeld...
gefeliciteerd strijkertje. ik ga voor je duimen zwanger2 toch wel fijn als jullie samen met jullie eigen gezinnetje door kunnen. is niks op het laatst verhuizen, hebben wij bij ons eerste kind gehad, resultaat, door de hecktiek stress en zelf slepen is onze dochter te vroeg gekomen dus hoop dat je gauw goed nieuws krijgt.
Hehe na twee uur springen, huppelen en schuddenbuiken in het echo centrum eindelijk ook het hartje goed gekeurd! Meneer weigerde pertinent om te draaien! Hij was wel van stuitligging gedraaid met hoofdje naar beneden maar n og steeds geen optimaal zicht op het hartje! Uiteindelijk na duwen en trekken soort van beeld gekregen waarop ze alles kon zien en zag er allemaal normaal uit! Haha strijkertje, wou dat mijne iets meer van jouw kleintje had. Het is ook nooit goed he!? Wel lekker dat de rest er goed uitzag! *duimt ook voor zwangernr2* spannend hoor!!! Zou wel lekker zijn als je nu alvast over kan! Nu even uitrusten, kreeg op gegeven moment een harde buik van het duwen en trekken! Uk vond het ooo helemaal niks want die was me toch een partij wild aan het zwaaien met zijn armen...
Fijn, goed nieuws Beertje en Strijkertje!! En Strijkertje, volgende week dus nog een keertje spieken Zit vast goed! Kaatje, heel bedankt voor de tip! Zat al over zo'n band te denken. Nu meteen ook maar besteld! Hopelijk geeft het wat verlichting, want dit is echt niet fijn. Ik ga nog even plat nu voordat ik ga koken en daarna zal ik mezelf naar de zwanger&fit cursus moeten slepen...
maggi: hahaha ik zal wel zien of ik nu eerste word. vind zo een tweede plek heel frusterend strijkertje: gefeliciteerd en ben best jaloers dat jij 3x 20weken echo krijgt haha linie: succes bij de cursus! beertje: je kleine is nu al lekker eigenwijs haha rust maar goed uit! goed voor jullie beiden zoonlief heeft nu ook de griep te pakken.. we steken elkaar allemaal goed aan haha kunnen we samen gaan uitzieken. voel me gelukkig niet meer zo ziek als gisteren! en koorts is gelukkig ook aardig gezakt.
@Maggi, wat vreselijk van de vader van je vriendin zeg! @Mama15, ik heb de Wij Jonge Ouders ook vorige week gehad en ongeveer 2 weken daarvoor de Blije Doos opgehaald. @Zwangernr2, Ik duim keihard voor je dat je het huis gaat krijgen! Ik zit nog steeds lekker op m'n blauwe wolk... Heb vandaag akkoord gekregen op m'n werk om van m'n overlopend aantal overuren een dag minder in de week te gaan werken. Volgende week heb ik vakantie, vanaf de week daarna ga ik dus de woensdagen tot aan m'n verlof niet meer werken, maar lekker 2 om 2 qua dagen, hoop dat ik op die manier wat meer m'n rust kan gaan vinden. Kreeg vandaag de tip van een collega om in de uitverkoop vast te kijken naar winter kleertjes voor de kleine man voor volgend jaar omdat het nu echt scheelt qua prijs. Goede tip dacht ik zo, maar heeft iemand enig idee welke maat ik dan zou moeten kopen, kleine is dan zo'n 6mnd oud. Ik heb sowieso niet zo'n idee hoeveel ik van welke maat moet kopen vooraf qua kleertjes... Iemand hier die daar wat meer zicht op heeft?
Maggie: wat een naar verhaal. sterkte voor je vriendin peetje2012: ik ken het gevoel, dus je bent echt niet de enige wensdroom: veel plezier bij de echo en ik hoop voor jullie dat je de kleine ook kunt voelen vandaag. zwangernr2: ik zie dat ons voorgevoel niet juist was. gefeliciteerd met je meid. en ook ik ga hard voor je duimen dat jullie maar snel als gezin bij elkaar kunnen wonen. luieremmer: heb ik van een vriendin gekregen, 1 met navulringen, wil proberen deze voornamelijk snachts te gebruiken. Heb straks ook een verschoningskussen beneden. oh slecht nu weet ik even niet wie nog meer op blaasonsteking was getest, maar uit onderzoek blijkt dat ze het niet altijd alleen uit de urine kunnen halen en kweek toch een stuk precieser is. Ik heb namelijk ook smorgens het gevoel van een blaasonsteking maar overdag niet. tot vandaag, heb nu al de hele tijd het gevoel dat het echt daar gaat zetten dus hopelijk komt dat morgen ook uit de kweek. hier vanmiddag in eens heel veel pijn rechtsonder in schrok me rot, ben naar boven gestromeld broek uit en een tijdje met een kussen tussen mn benen gelegen. het zakt later wel af en de rest van de dag in mn restjoggingbroek rond gelopen. kraamzorg is geweest en ik heb recht op aanvullende kraamzorg (49 uur in totaal ) maar heb aangegeven dat ik nog niet weet of ik daar gebruik van ga maken vriend is de eerste week ook vrij.
Ik dacht dat de kraamzorg voorlopig nog niet langskwam, maar pas tegen het eind vd zwangerschap... Lijkt me nog zo vroeg nu, of ligt dat aan mij?
Sorry dames niet alles teruggelezen!! As maandag hebben we opnieuw de 20 weken echo maar dan bij de gyn. Hopelijk kunnen we dan zien wat het word!! maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is
Strijkertje&Beertje: gefeliciteerd met jullie goede echo's! Lekker genieten ervan! Maggi: wat naar nieuws zeg! Sterkte voor jou en je vriendin, altijd erg naar als vrienden iets naars overkomt. Knuffel vanaf hier Zwangernr2: spannend ga voor je duimen Blaasontsteking: hoor hier meerdere over, naar zeg! Heb zelf ook steeds dit gevoel maar bij testen en kweek komt bij mij steeds niets uit. Gevoel schijnt ook te kunnen komen van geirriteerde banden. Hoop dat jullie snel meer weten! Kraamzorg komt hier geloof ik rond de 34 weken
Dankjulliewel lieve meiden! Knuff!! Strijkertje en Beertje, gefeliciteerd!! Wat fijn dat alles goed is! En strijkertje ik ben ook wel een beetje jaloers dat je drie keer naar je kleine mag kijken Maar het is natuurlijk niet voor niets. Kleinmonster dat is schrikken die pijn! Wellicht de normale groeipijnen? Gelukkig is het gezakt! Dat zijn veel uren kraamzorg trouwens! 7 uur per dag dus? Volgens mij is het na de bevalling heeeeerlijk, maar als ik nu denk aan iemand vreemds een hele dag over de vloer word ik er niet zo blij van, haha! Liesjuh het is lastig te zeggen welke maat je kindje tegen die tijd heeft. Het ligt er natuurlijk aan of het een groot, klein, smal of wat voller kindje is. Daarom begin ik ook maar niet met kleding inslaan voor tegen die tijd. Ik heb nu kleertjes tot 62 en een shirtje en shirtje en vestje maat 68 gewoon omdat ik die zo leuk vond. Van 50 heb ik een setje of 5 en van 56 ongeveer 7/8 setjes en wat losse broekjes en shirtjes. Van 62 heb ik nu 4 setjes maar ik laat het daar maar bij, aangezien er tot die tijd nog zat tijd is om te shoppen! Luieremmer nog even; zat te denken dat ik natuurlijk ook een hoge normale pedaalemmer (met voetpedaal) kan kopen ipv zo'n plastic (en eigenlijk best lelijk) geval. Dan kan ie als meneer uit de luiers is nog op een andere plek van pas komen! Of zou dat meer stinken dan een luieremmer met deksel? Zal elkaar niet veel maken denk ik toch?