Ik heb helemaal geen probleem met slapen ook niet na het opstaan voor te plassen zalig gwn maar ik denk wel dat daar ook verandering in komt
Wat rot Masami! Het is maar goed dat je streng in de gaten gehouden wordt en tsja inderdaad, alles voor de kleine! Doowspenniej doe maar heel rustig aan vandaag, kan me voorstellen dat je schrikt van zo'n band gevoel! Slapen: Wat een nachtbrakers hier he! Ik ook hoor, hele tijd zoveel draaien, zweten, wc, droge mond, pijn in heup, kramp in been, enz enz. De baby is tegenwoordig als ik in slaap lig wel iets rustiger, die is vooral overdag actief! Dus hij houdt me op zich niet meer zo wakker. Maar ik pak dus echt mijn telefoon niet want als ik daaraan begin ben ik dus écht klaarwakker Was weer laat op vandaag dus net pas ontbeten.. Zo maar even in de regelmodus; telefoontjes plegen, administratie.. En vanmiddag komt een vriendin gezellig op de thee. En morgen alweer hele middag ziekenhuis op de planning! Eerst voor gesprek met begeleider, daarna een uur wachten :S en dan weer controle bloeddruk, echo en uitslag van de urinekweek (voor de blaasontsteking). Deze week is werkelijk voorbij gevlogen!
masami: wat een rotnieuws zeg.. gelukkig werken de organen wel goed.. heel veel sterkte wensdroom: voor jullie ook mooi balen zo eindig je een zwangerschap ook niet leuk als er zoveel onenigheid is doowspenniej: doe je rustig aan? lekker uitrusten vandaag maggi: week is inderdaad snel voorbij gevlogen veel plezier met je vriendin vandaag hier komt nu even alles naar buiten zetten qua vriend,zwangerschap,begeleiding enzo.. denk dat het van gister komt.. heb weer genoeg last van mijn hormonen nu.. dus ik zit vandaag voor de mensen die dicht bij me staan in de negeermodus omdat ik het niet op hun wil afreageren.. nu maar even mn ogen sluiten en straks wat gezelligs met zoonlief gaan doen slaap lekker
Zit ik dan in t ziekenhuis. Pfff Voel me sinds gister niet goed. Net ctg gehad. Bloeddruk, hartslag goed. Baby hartslag ook goed. Nu urine en bloeduitslagen afwachten. Ze vind t vreemd en twijfelachtig!! Ik baal!!!!
Sterkte fb! Waar heb je last van? Gelukkig met de kleine alles goed op ctg! Masami, balen joh! Maar idd wel goed nieuws van de organen. Lekker he al die gebroken nachten. Dat gaat nog wat worden haha! Heb gelukkig wel lekker kunnen uitslapen tot 9.00 uur. Daarna zijn wr even naar de baby dump geweest want de gordijnen waren eindelijk binnen.. ben er erg blij mee Verder weinig plannen voor vandaag. Lekker uitrusten. Het huishouden is momenteel een zooitje maar kan gewoon de energie niet opbrengen om te gaan soppen. Erg he...
Sterkte FB! Hopelijk komen ze erachter waarom je je zo slecht voelt Knuffel! Beertje leuk dat dat gordijnen er zijn Krijgen we ze te zien? En nee hoor helemaal niet erg van het huishouden, heb er ook werkelijk geen puf meer voor. Dat is voor later! Nu belangrijker dat we onze rust pakken. Heb iets gepost op priveforum en hard jullie ideeën nodig
FB sterkte hoop dat ze erachter komen waarom je je niet goed voelt. gelukkig met de beeb alles goed volgens de ctg. knuffel Heb al ff niet meer op t privé forum gekeken zo druk bezig hier! Beertje leuk dat de gordijnen binnen zijn. wij moeten voor onze eigen slaapkamer binnenkort ook de gordijnen gaan uitzoeken want de rest is bijna klaar.
Ben weer thuis! Ze vinden t vreemd en moeilijk! Alles is in principe goed, behalve mn witte bloedplaatjes/cellen Morgen weer terug en alles nog een keer. Ctg, echo, urine, bloed.. Zwangerschapsvergiftiging gaat ook door hun hoofd. Maar omdat alle uitslagen goed zijn is t lastig! Morgen weer even afwachten!
Jaa ik zal als het straks helemaal af is wat foto's op het prive forum zetten! Maggi ik heb even gekeken en je maakt het ons niet gemakkelijk haha! Zometeen lekker Chinees eten bij pa en ma, lekker zelf niet koken haha. Net als het huishouden heb ik daar sinds kort een schurft aan. Eet al weken makkelijk, salade of pasta en rijst. Of we eten bij m'n ouders
Vervelend FB dat je zo niet weet waar je aan toe bent!! Hopelijk weet je morgen meer. Wel fijn dat ze er goed naar blijven kijken en je niet met een kluitje het riet in sturen. Lekker Beertje, eet smakelijk zo! Same here, ben ook ineens heel makkelijk geworden wat die dingen betreft Haha nee ik weet het, ik maak het jullie bepaald niet makkelijk Maar wie weet heeft iemand een creatieve ingeving
ja vervelend FB ! dacht er hier ook dus even aan, hopelijk is het niet en heb je gewoon ff een beroerde dag bij jou ook urine op kweek ? sterkte iig niks zo naar zkh te moeten maar vanmiddag even geslapen toen de kleine ook op bed lag nou ff makkelijk lasanga in de oven en rustig aan doen voel me nou stukken beter ! ben benieuwd wat er uit de kweek komt.. haha maggi had al een berichtje geplaatst was gelijk even wezen kijken.
Ja urine word ook op kweek gezet... Afwachten maar weer morgen! Hopelijk "hoort" het er gewoon allemaal bij. Vind niet erg om me zo te voelen als nu! (Liever niet, maar beetje doorzetten en nog ff aanpoten) Zolang het maar geen kwaad kan voor de baby
FB toch rot hoor dat je je zo voelt ook al gaat het met de baby goed. hoop toch dat ze mogen meer weten. sterkte iig en een knuffel
Wat rot FB dat je je niet goed voelt, fijn dat het met de kleine iig goed gaat. Maar wat zijn je klachten, als ik vragen mag? Doownspennie: fijn dat je je weer wat beter voelt! Masami: ook geen fijne berichten, wel goed dat alles goed in de gaten wordt gehouden! En wat veel meiden die slecht slapen zeg Hier vandaag ook geen topdag, vanmiddag erg misselijk en erg moe. Weinig gedaan, gaat nu weer beter, voelde de kleine ook veel minder, normaal 's ochtends wel even, nu heb ik niet zo'n druk beebje hoor, maar dat 'stillere' maakt toch onzeker, merk ik. Ben soms bang dat het toch nog mis zal gaan op het einde... Heb het al een paar keer in m'n omgeving meegemaakt... Zullen de hormoontjes ook wel zijn... Lig nu lekker op de bank en kleine voel ik al weer meer. Morgen werken en daarna door naar Brabant, gaan een weekendje weg met m'n broers en ouders+aanhang. Best gek, vorig jaar had ik de dag na Hemelvaart de echo bij de vk, waaruit bleek dat het niet goed zat. Ik reageerde op dat moment vrij nuchter en de vk zei dat het belangrijk was om er samen wel om te huilen. Ik dacht echt zo van 'nee dat hoeft niet'. Eenmaal op de parkeerplaats belde ik m'n moeder en barstte meteen in tranen uit... Vorig jaar was het dus best een beladen weekend weg en nu een jaar later zo anders weer Had ik toen niet durven dromen! Fijne avond iedereen nog! Xxx
Weer een hoop geschreven, maar vermoeide dag gehad dus ben bang dat ik wat mensen ga vergeten. Alvast sorry hiervoor. FB: Hoop dat verder alles goed gaat. Doowspenniej: Rustig aan he! Slapen: Hier ook verschrikkelijk... na toiletbezoek, maagzuur e.d. ook klaarwakker... Ach laatste loodjes.... Vanmorgen vraagt vl ineens aan mij of ik mijn vluchtkoffer al ingepakt heb.. .Ik zeg, nee doe ik komende week in mijn verlof... hoezo?? Hij zo: Ik droomde dat we in het ziekenhuis waren voor de bevalling en jij je vluchtkoffer niet klaar had dus wij waren daar zonder koffer. Ons kindje was zo groot als een peuter en het was ineens een jongen hahahaha. Dus van het weekend maar de kleertjes wassen en dan mijn vluchtkoffer inpakken voor de gemoedsrust van vl.
hahaha pooh , die is leuk haha nou door alles gisteren avond heb ik de halve nacht wakker gelegen ... met ohh moet nog alles wassen en de vluchttas inpakken en kraampakket halen en dergelijk ! en de geboorte kaartjes nog afmaken heb nog aardig wat knutselwerk ben vandaag maar weer verder gegaan met de geboorte kaartjes is lekker rustig knutsel karweitje
Grumpy: ik heb sinds gister constant harde buiken, en pijn in mn bovenbuik en onderrug. Het komt niet met vlagen, maar pijn blijft constant! ook erg misselijk, onrustig... Weet niet precies hoe ik t moet uitleggen. Baby beweegt wel erg goed en veel...
Schattig Pooh van je vriend Vervelend zeg FB! Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen! Neem veel rust, als dit je lukt. Beertje: veel plezier bij familie! Maggi: was 't gezellig vanmiddag met je vriendin? Heb een reactie geplaatst op je bericht in privé-forum.
Hahaha pooh lekkere droom van je vriend! Hoop niet voor je dat de baby zo groot als een peuter is hihi. Eten was lekker. Nu weer thuis zo babyboom kijken. Heb het nog nooit gezien dus ben benieuwd. Ik moet ook nog een hoop wassen en klaar zetten hoor! Zit er een beetje tegen aan te hikken. Ben niet zo'n huisvrouw... :-o wat doen jullie voor pakje in de zh tas? Ik weet niet zo goed hoe ik hem moet kleden. Romper met korte of lange mouwen? Boxpakje met of zonder vest? Ben soms best onzeker weet zo weinig van dit soort dingen en op internet word ik ook niet echt wijzer...