16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zh tas: ga m ook binnenkort maar eens inpakken!

Ik neem sowieso mee voor de baby:
    Romper korte mouw (50 en 56)
    Romper lange mouw (50 en 56)
    Shirt en broek (maat 50 en 56)
    2 mutsjes
    Sokjes
    Jasje
    Omslagdoek/badcape

Maxicosi + voetenzak

Dit komt even in mn op zo snel

(Romper lange mouw is denk ik niet nodig, ligt aan buiten temperatuur)

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    In juni heb je vaak best lekkere temperaturen. Ik zou dus een rompertje met korte mouwen in de tas doen. Meerdere trouwens, voor als er al meteen 1 vies is of je eventueel een nachtje moet blijven.
    Kleertjes zou ik gewoon een boxpakje meenemen met lange mouwen en pijpen. En een truitje met lange mouwen en een lang broekje.
    De eerste dag trok ik ze gewoon lange kleertjes aan, ze kunnen zich vaak niet meteen op temperatuur houden.

Beetje afhankelijk van je kindje, zullen de zomerkleertjes vast gauw aan kunnen! Ik heb veel foto's van de jongste in romper in de box ;)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo meiden, ik ben terug van vakantie!
    Ga nu lekker in bed liggen.

ZKH tas ga ik ook komende weken inpakken. Eerst de babywasjes maar eens doen, leuk!

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38

Kom je mijn wasjes ook doen? Mag best hoor als je het zo leuk vindt ;)

Ja ik neem denk maar van alles 2 mee, dan sowieso genoeg en als we een nachtje moeten blijven kan paps nog wel even naar huis om extra spullen te halen.

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha NEEEEEEEEE ik ben ook zeker geen huisvrouw. Heb moeite genoeg om de was van mijn eigen gezin bij te houden... vreselijk. En huis is nét geen vuilnishoop ;)

Maar babywas is 1 wasmachine vol, goed te doen en eindelijk iets wat ik kan afvinken van mijn mini lijstje.

6. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom thuis Ingeltje! Nog leuk gehad in je kasteel? Wat entertainment kunnen vinden? Succes met wassen en pakken!

Jee zwangernr2, wat een nare smak! Gelukkig was alles god. Niet gek dat het je dan even hoog zit. Let goed op jezelf hè? Knuffel!

Malaika, bij jou ook spannend zeg. Hoop dat alles goed komt. Je bent al zo ver! Zet m op meid!

FB, rot dat je je zo voelt. Fijn dat de kleine het goed doet. Sterkte!

Masami, wat een tegenvaller. Succes bij de controle. Goed voor jezelf zorgen hè!

Linie, je blijft de koningin onder de aanstaande mama's! Niemand had verwacht dat je het zo ver zou schoppen, maar een mooi formaatje kind en al een goede termijn bereikt! Gefeliciteerd !

Grumpy, jee wat heftig maar super dat je dit jaar zo anders rondloopt! Genieten en nog maar eens extra die mooie buik knuffelen!

Doowspenniej, fijn dat je weer wat opgeknapt bent!

Maggi, goed dat je zoveel lieve mensen in je omgeving hebt! Ben nog niet toegekomen aan het privé deel, sorry...

Wensdroom, weer helemaal fit? Hoe ziet het klusprogramma eruit voor het weekend?

Echt leuk dat er nog een paar echte verrassingen aan zitten te komen! Heel spannend! Mooie kaartjes Leo!

Beertje, beetje uitgerust? Laat soppen lekker zijn joh, nergens voor nodig! Lekker gegeten?

Koesterhoop, heerlijk dat je zo goed slaapt! Hopelijk blijft het zo na de bevalling ;)

Overige nachtbrakers: sterkte weer komende nacht...

Hier nog 4 werkdagen te gaan... Had gisteren weer zo'n onwijs drukke dag daar, maar wel super! Uitgeput op de bank in slaap gevallen... Vanochtend heel onverantwoord de kids voor een filmpje gezet en zelf uitgeslapen. Erna gezellige brunch met broer, schoonzus en nichtjes van 1 en 2. Middag dan ook in speeltuin doorgebracht, was erg geslaagd! Nu iedereen uitgeteld na bad, frietjes en ijsje. Hier nog even Babyboom en erna naar bed. Morgen op visite bij mijn schoonmoeder die net haar stoma heeft. Zo sneu.
    Kom vooralsnog aan weinig toe. Hebben nog geen naam, moeten nog kaartje uitkiezen en op zolder graven naar matrasje en maxi cosi. Ach ja, ondertussen geniet ik erg van het lieve hummeltje in mijn buik. Was wel geschrokken van een collegaatje die een paar dagen na start verlof beviel. Dat zou wat snel zijn, heb eigenlijk nog een maand of 3 nodig :$

Het gaat beginnen op tv! Tot later!
    Welterusten!

7. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    rot dat je je niet goed voelt fb :( hopelijk krijg je snel duidelijkheid..

kaatje: wat heerlijk dat je bijna verlof hebt.. kan geen kwaad in jou geval :)

vluchtkoffer staat zo goed als klaar.. heb er bij mij voor de baby een romper,broekje,truitje,sokjes,mutsje en een jas in zitten
    en voor mezelf joggingbroek,shirt,sokken,ondergoed en HEEL BELANGRIJK: een warme trui! na de bevalling krijg je het ijskoud dat een trui totaal niet onbelangrijk is.

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hey Kaatje goed weer van je te horen. je dag vandaag klinkt als een gezellige dag. zijn het nog 4 werkdagen voor je verlof? dan krijg je dan hopelijk tijd de dingen op de zolder op te zoeken en de kaartjes uit te zoeken en aan en naam te gaan denken. ik denk dat je er echt aan toe bent je verlof. jouw werk klinkt zo druk altijd.

Hier weer fit. na een heerlijk uitstapje keukenhof en daarna een dagje bijkomen vandaag een hoop gedaan. de tekst staat boven het bed en ook het bed is nu opgemaakt en gaan we boven slapen. ( zonder gordijnen hopelijk lukt het om daar morgen voor op pad te gaan)
    verder moet er nog wel geklust worden maar schiet steeds meer op!
    zaterdag avond moet ik zingen en zondag op visite bij mijn moeder voor Moederdag en blijven we daar ook eten en slapen. want de maandag avond heb ik ook weer koor. vaak overnachten we dan bij mijn ouders, soms ook nog van maandag op dinsdag zoals ook as week ook want op dinsdag komt de tandarts voor mijn paard en daar wil ik zelf even bij zijn.

9. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    O wat een vol programma ook voor jou wensdroom! Fijn dat jullie al zoveel hebben bereikt! Dat wordt lekker slapen straks...

Goed hoor zwangernr2 dat alles klaar is! Klinkt al op en top voorbereid! Complimenten!

Duik ook lekker mijn bedje in. Welterusten allemaal!

10. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Feb suc6 meis...hoop dat alles wel goed is :)
    Hier net terug van uit eten Chinese tapas,was erg lekker ..daarvoor stad in geweest er was weer wat te doen..ook gezellig :) outfit van vandaag ;) Bekijk bijlage 323778

11. Maggi

Maggi Niet meer actief

Zo kaatje jij krijgt nog een hoop te doen in je verlof :) Wel al een beetje ideeën over een naam of nog echt niet over gehad?
    Eén ding is zeker jij gaat echt genieten van je rust straks! Bezige bij jij..!

Vluchttas; Voor de baby staat ie al weken helemaal klaar (2 setjes 50 (broek, trui, romper korte mouw, mutsje, sokjes, slofjes), en 1 setje in zelfde samenstelling maat 56. Ik moet namelijk sowieso één nacht blijven. Daarnaast heb ik een omslagdoek in de tas zitten en een vestje (maat 56). In de maxi cosi heb ik een lekkere voetenzak.

Voor mijzelf is ie nog niet helemaal klaar. Toilettas is zo goed als compleet maar kleding zit er nog niet in. Zoveel kleding pas ik momenteel niet en ik verwacht na de bevalling ook niet alles te passen, dus het meeste draag ik nog en zou ik toch wel weer uit de tas halen. Maar wil dit binnen 2 weken toch wel erin hebben zitten.

Is het trouwens genoeg om mijn verzekeringspasje mee te nemen (zit standaard in mijn portemonnee) of moet ik ook de polis meenemen?

Ingeltje fijn dat je weer terug bent van vakantie, gezellig! Al ben je nooit echt afwezig geweest :) Nu lekker aan de babywasjes dus!

Zwangernr2 goede tip van de dikke trui. Zweet momenteel als een otter dus denk echt niet aan dikke truien. Ga 'm er morgen gelijk in stoppen.

Gezellig dagje gehad met vriendin! En daarna een heerlijk groot stuk zalm voor mezelf gemaakt. Hmm!!
    Bedankt voor al jullie reacties op het privéforum, ben er nog volop mee aan het stoeien :) Eindresultaat volgt snel!

12. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    dikke sokken en een dikke trui heb je echt wel nodig na de bevalling:p daar kwam ik met mijn zoontje wel achter.. heb het nog nooit zo koud gehad en lag met dikke trui en meerdere dekens in bed na de bevalling :p het resultaat van het harde werken :D

maggi: sta je niet normaal in de computer van het ziekenhuis? ik ben namelijk mijn zorgpas kwijt.. misschien toch maar weer eens aanvragen;)

13. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Ha dames,

Even snel bijgelezen, gelukkig gaat het met de meeste van jullie goed. Fb hoop dat je snel opknapt.

Verder even geen uitgebreide reactie. Net pas thuis na een lange maar erg gezellige dag; eerst autocross hier in het dorp en daarna onverwacht tapas eten met vrienden. Ben nu echt helemaal gesloopt dus slaap lekker allemaal!

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O? Beide keren geen last van gehad! Kreeg het kennelijk heel warm van mijn kindjes Hihi

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heb je geen pons kaart maggi? Die is hier voldoende.
    En bij een grote baby zul je maat 50 misschien niet eens nodig hebben. Ik heb nu alleen maar 56 gekocht.

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Zo effe gauw via mobiel. Nu gauw slapen xxx

17. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    Ik heb te snel gesproken! Lig hier nu al een uur klaar wkkr! Geraakt nieg meer in droomland Door dat denken de hele tijd! Ml ligt nog lkkr te snurken :(

18. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Hi Hi ik doe weer met je mee koesterhoop...

Ml ligt hier ook te snurken en dat is nou niet bepaald bevorderlijk voor de nachtrust...

Ik denk dat ik qua kleding voor mezelf een lang wijd tshirt neem voor tijdens de bevalling en idd een paar sokken voor de zekerheid. En voor daarna m'n joggingbroek en een tshirt. Moet voldoende zijn...

19. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Ik heb in de tas voor de baby kleertjes maatje 50, kleertjes maatje 50/56 en ook nog kleertjes maatje 56 zitten.van alles 2 rompers korte mouw en zonder mouw. broekje en t shirt.( 3 setje dus) 3 paar sokjes en 3 mutsjes. vestje in maatje 56, slofjes en een omslagdoek. voor de maxi cosi een wikkeldeken of voetenzak.
    maar we blijven ook nog bij de draagmoeder na de geboorte van de kleine ( vermoedelijk 1 dag/nachtje.) maar hoe of wat precies zien we dan wel. verder moet ik dus ook wat spullen mee die kant op nemen.
    de draagmoeder heeft luiers,aankleedkussen,billendoekjes, hydrofiel doeken, washandjes, een badje, verzorgingsproducten, slabbertjes
    zelf neem ik mee: 2 kruiken met zakken,2 flesjes en melkpoeder de kinderwagen bak (daar gaat ze in slapen iig bij de draagmoeder)
    kunnen jullie nog dingen bedenken die ik mee zou moeten/kunnen nemen?

20. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Goedemorgen meiden,

Kaatje, leuk om weer van je te horen! Gelukkig voor jou nu ook echt de laatste loodjes op je werk. En de rest van de dingetjes komt vast goed tijdens je verlof!

Grumpy, inderdaad heftig van vorig jaar. Ik bedacht me deze week ook dat ik ben uitgerekend in de week dat ik vorig jaar ontdekte dat ik zwanger was, wat dus ook is misgegaan. Dubbel hè.. Gelukkig nu bijna een gelukkige mama!! Geniet maar lekker van het weekend met je familie (in ons mooie Brabant;))

FB, hopelijk gaat het al wat beter?! Succes vandaag, hopelijk valt het allemaal mee.

Masami, balen zeg dat het weer tegen gaat zitten! Knuffel!

Slecht slapen: hier ook nog steeds vaak wakker door plassen en pijn en harde buiken helaas.

Vluchttas, staat hier dus al een tijdje klaar, maar nu ook met de babyspulletjes. Komt overeen met de rest hier en van 50 en 56 beide een setje.

Hier nog steeds wat menstruatiepijn en erg veel last van steken en pijn in onderbuik en schaambeen. Zal wel bekkenpijn of indalingspijn zijn. Maar lopen gaat zo erg moeizaam. Vanmiddag controle in het ZH, ben benieuwd of er ook weer gemeten wordt en hoe het er nu voor staat!

Fijn weekend alvast!!

Deel Deze Pagina