16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    #441 zwangernr2, 5 feb 2013
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
    kleinmonster: haha idd.. dacht op het laatst ook dat het een jongetje zou worden maar moet zeggen dat ik deze uitslag ook niet erg vind :D want vriendlief wil helaas hierna geen kinderen meer omdat hij 2 genoeg vind (zegt hij nu) dus mocht dit mn laatste kindje zijn (wat ik niet hoop:p) dan ben ik toch heel erg blij dat ik een jongetje en een meisje heb :D en we hebben al een prachtige naam in ons achterhoofd :)

hoop dat je pijn niet meer terug komt nu.. zou het ook eng vinden hoor

liesjuh: fijn dat je werk akkoord is gegaan :)

2. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Vandaag met mijn moeder even door de kleertjes gegaan ik heb nu:

Maat 50-56, 9 setjes waarvan 3 maat 50
    Maat 62, 12 setjes
    Maat 68, 7 setjes

Hiervan zelf wat gekocht, maar ook al erg veel gekregen. Ik ga nu eerst ook niets meer aanschaffen.

Ik ga er vanuit dat de kleine met ongeveer 3 maand in mt 62 zit en met ongeveer 6 maand in 68. Maar dit weet je natuurlijk nooit precies. Mijn zusje haar zoontje is nu 6,5 maand en heeft maat 74.

3. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dit zijn in ieder geval de kleertjes tot nu toe:
    Heb trouwens ook nog een heel stel vestjes in maat 56 en 62

4. Maggi

Maggi Niet meer actief

En maar gelijk een buikfotootje van gisteren!
    Hoe is het met jullie buikies? Fototijjjjd!

5. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Mooie buik! En best een boel kleertjes al hè? Leuk! :D

@Tiempje, bedankt voor je antwoord, hier kan ik zeker al wel wat mee. Moet me nog maar ff inhouden, eerst maar eens bij wat vrienden gaan 'shoppen' voor kleertjes. Waarschijnlijk komt daar al genoeg vandaan en hoef ik helemaal niet zoveel bij te gaan kopen. En straks tijd zat om nog kleertjes te shoppen idd.

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Kzal ook ff m'n buikie spammen :D
    Deze is van afgelopen zondag

7. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    #447 Tiempje, 5 feb 2013
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
    Hier mijn buikje, hij is nog niet zo spectaculair... Lijk trouwens net een dood vogeltje hoe ik erbij sta ;)

8. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Mooie buikjes hoor! Moet ik nog even wat meer mijn best doen, hihi.

9. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Ja sorry dames dat ik 3 keer een 20 weken echo krijg maar liever het zekere voor het onzekere. Jullie mogen best jaloers zijn hoor!! Dat zou ik anders ook zijn. Het geboortekaartje is al uitgezocht, we waren het gelijk met elkaar eens en hebben hem al besteld inclusief de naam al. Stel dat het opeens geen jongen maar een meisje wordt kan dit geboortekaartje voor beiden maar daar gaan we natuurlijk niet van uit maar heb vorige week wel gehoord dat dit is gebeurt. Diegene zal wat minder blij zijn geweest want ze had de jongenskleertjes en alles in de kleur blauw al in huis maar ja ik denk er zijn genoeg vrouwen die niet eens kinderen kunnen krijgen....

10. Maggi

Maggi Niet meer actief

Liesjuh dankje! Ja veel kleertjes al he, morgen komt een laatste lading via zalando en daarna ga ik mezelf laten bannen op al die kledingsites ;P

Wauw Roodje dat is echt een prachtige buik zeg voor nog geen 20 weken en een eerste zwangerschap. Geweldig, heel mooi!

Tiempje bij jou begint ie ook duidelijk te worden hoor!! Volgens mij ben jij van jezelf echt hartstikke slank met platte buik of niet? Leuke trui trouwens :)

11. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    En hierbij de schoenencollectie van Pinky! De rode en witte zijn vroeger van mij geweest en de zwarte van mijn zusje.

12. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Ja ik weeg 62 kg en ben 1.79m. Dus niet veel vlees op het bot. Was 5 kg afgevallen, maar zit nu weer op 62 kg. Dus laat de kilo's maar komen!

Dank je! Ben gek op sterretjes :)

13. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Tiempje schattig buikie hoor!
    Die van jou is ook mooi Maggi! :D
    Leuk al die toetertjes!
    Meer graag dames!

14. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Beertje!
    prachtige buikjes hier!

15. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo reageer ff snel vanaf tel want de oplader van de laptop is zojuist overleden...
    Iedereen met goede echo's vandaag gefeliciteerd!

Strijkertje: 3 x is scheepsrecht hè.

Zal nog ff vlug foto van mijn buik spammen en dan hoop ik dat ik morgen weer op de laptop kan.... Is toch fijner!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,8 KB
      Weergaven:
      7
  16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zo hier ben ik:)

Maggi: wat naar van de vader van je vriendin:( Wat verdrietig zeg! En wat lief dat je meteen naar haar toe bent gegaan!

Wensdroom: als het goed is, is de echo achter de rug. Hopelijk alles goed!

Beertje: fijn dat het hartje er goed uit ziet!

Strijkertje: fijn dat het er tot nu toe ook goed uitziet. Maar dus nog een keer... Goed dat ze er goed naar kijken!

Zwangernr2: duim voor jullie huisje!

Maggi+Roodje+Tiempje: wat een mooie buiken. Vooral vd 1e twee al groot zeg! De mijne echt nog niet hoor... Maar vlgs mij zie je het ook sneller als je wat kleiner bent... (Of heb ik dat mis???)
    Voor de rest veel kleertjes gezien (ik heb nog bijna niets...), leuk!

Ik merkt heel erg dat ik m'n buik nog voor mezelf wil houden, bijna geen patiënten op m'n werk weten het en dat vind ik ook wel prettig, ben heeeel blij hoor, maar merk dat ik er van binnenuit van wil genieten (of hoe je dat ook zegt...). Draag dus een fleecetrui waar ik het lekker mee verberg;) En dat kan ook nog makkelijk aangezien ik nog een klein bolletje heb:)

17. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ohh tiempje wat een leuke schoentjes!! Aan de schoenencollectie ben ik nog niet actief begonnen, je brengt me op ideeën.. ;)

Pooh ook een lief buikie! En precies op de 20 weken zie ik, gefeliciteerd!!

18. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dankje Grumpy. Ja ik ben in ieder geval niet zo lang (1.65 meter) maar weet niet hoe het met de andere dikkere buikjes zit? Ook klein? Er zou wel een verband kunnen zijn.

Meer buiken!:)

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Vlgs mij is er wel een verband hoor als je kleiner bent, heb je geen ruimte verder en komt die buik wel naar voren:)

20. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dat van binnenuit genieten klinkt trouwens ook heel goed! Echt iets van jou (jullie) zelf. Ook een mooi en heerlijk gevoel! Bij mij is het alleen zelfs met mijn dikke donzen jas aan niet meer te verbergen, dus ik geniet maar van binnen én buiten :)

Deel Deze Pagina