16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

http://juni.messageboard.nl/forum/ Voor FB :) Ons privé-plekje :)

Veel mensen met klachten.. Laatste loodjes he meiden! Merk ik hier ook wel genoeg van :x

Pff beroerde nacht gehad hier zeg.. Maar 5 uur geslapen.. Ik slaap normaal al niet voor half 1, maar mijn bekken doet nu zo zeer, niks ligt lekker meer, en t was half 4 ofzo vannacht.. Als ik van mijn zij op mijn rug draai heb ik zo'n vreselijke pijn in mijn heupen.. Net alsof je kuitkramp hebt maar dan in je heupen, en zonder kramp, maar alleen met pijn (snappen jullie het nog? :D).. Heb me nog wel even vermaakt met de kleine, die zit elke keer met z'n voetjes te trappelen en als je dan terugkietelt dan trekt ie terug en doet ie het weer, leuk spelletje :)

Vanavond hopelijk wat eerder slapen.. Vanmiddag dutje doen zit er niet in, mijn moeder komt ook voor de bellypaint en die blijft vanmiddag om mijn smerige ramen te zemen :D (Vorig jaar zomer verbouwing gehad incl. nieuwe ramen en ze zijn sindsdien nog niet gewassen :) )

Fijne dag allemaal!

2. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Hier ook weer een betere nacht gelukkig! Jullie goed geslapen (in ieder geval tot het snoozen ;) ?)
    Zijn jullie ook zo traag, log en moe? Het is wel super gezellig met die kleine, maar kijk er ook naar uit weer op tempo te kunnen vliegen!
    @po: hier ook nog niet in huis. Halen we bij de apotheek samen met de klossen, staat op het Kraamzorg lijstje hier ook in geval van bedrust na zh bevalling. Heb deze eerder geukkig niet nodig gehad:D Zit bij ons in een mega plastic zak, dus ook geen slopen nodig.
    @maagzuur: hier gaat het nu ook snel met de rennies! Bah!
    Jossie, succes met die echo morgen!
    Linie, hoe is het met jou vandaag?
    Bl0empje, die purelan vond ik idd ook geweldig. Ze zeggen wel dat bv geen pijn mag doen, maar bij de eerste dacht ik op dag 3 echt dat ik ermee zou kappen. Die pijn bij aanleggen! Verschrikkelijk! Erger dan de bevalling (en die was al niet fijn bij nr 1). Na de purelan was dat over! Erna ook nooit meer gehad.

Zo, weer een wasje draaien, douchen en richting Utrecht voor een mega vergadering van een uur of 6 ononderbroken :$
    Tot later allemaal!

3. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen van die pijn Leo. getver. Wat lief van je moeder dat ze komt zemen! Hier vliegt onze hulp door het huis heen. Helaas wordt ze 28 mei geopereerd en moet ze een aantal weken revalideren, dus ik hoop nog iemand te vinden voor het zware werk...

4. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja hoor, tot het snoozen goed geslapen. Wel wat plas-pauzes gehad maar daarna gelukkig weer snel in slaap gevallen.

Po: Ik wil ook in het ziekenhuis bevallen maar stel nou dat ik het ziekenhuis niet mocht halen oid voor de zekerheid maar in huis halen.

Maagzuur: Zo even naar de kruidvat lopen om rennies bij te halen... Vliegen er hier ook doorheen:(

Hier ook traag, log en moe maar ja de laatste loodjes inderdaad!

Leo: Wat fijn dat je moeder de ramen komt zemen... Heeft mijn schoonmoeder hier vorige week ook gedaan!
    Veel plezier met de bellypaint!

Kaatjesbaby: Pffff moet er niet aan denken, een vergadering van 6 uur non-stop! Succes ermee. En hoop dat je inderdaad een vervanger voor je hulp kan vinden!

5. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Goedemorgen meiden,

Leo, veel plezier vanmiddag!

Jossie, hoe lang mag jij nog tot je verlof? Succes! En fijn dat de kleine wat rustiger is nu!

Bloempje en Kaatje, raden jullie dan misschien aan om de purelan sowieso al te bestellen ipv af te wachten hoe het gaat?

Po: ik had gelezen dat de po dan vooral is als je op de bovenetage geen toilet hebt? Die hebben wij wel, dus ik had eigenlijk niet bedacht om die te gaan halen..

Zwangernr2, hier draaien de duimen ook voor de kamer! En wat rot dat het bij jou ook zo onrustig is!

Pooh, lekker hè een warm bad! Jammer dat je niet wat langer hebt kunnen slapen..

Kaatje, succes met je vergadering! Pittig hoor!!

Maggi, leuk dat je een gezellig dagje met je zus hebt gehad!!

Hier kreeg het antibiotica verhaal nog een staartje pff. Door die allergische reactie kreeg ik einde van de dag een nieuwe kuur. Las ik de bijsluiter, stond er heel duidelijk op: liever niet gebruiken in de laatste 2 weken van de zwangerschap ivm mogelijke bloedarmoede bij de baby. :$ En aangezien het zeker bij mij natuurlijk de vraag is hoe lang het nog gaat duren vond ik dit niet zo prettig om in te nemen! Dus weer naar het ZH bellen. Maar dat moest natuurlijk allemaal weer overlegd worden en ik zou weer teruggebeld worden. Dat gebeurde pas om half 9 gisteravond. De arts vond het inderdaad niet zo slim van de andere arts die dat had voorgeschreven, dus ik zou weer een nieuwe krijgen. Omdat ik me zo slecht voelde en ook al wat verhoging had moest ik het ook meteen gisteravond nog hebben, dus vriendlief weer naar de apotheek in het ZH voor de nieuwe kuur. Uiteindelijk dus pas gisteravond laat met de kuur begonnen;) Voel me nog niet echt beter, echt een vervelende pijn, en ben doodmoe. Zou de hele dag wel kunnen slapen denk ik.. Nou ja, hopelijk gaat het nu snel beter.

Succes met de laatste loodjes voor de nog werkende meiden!!

6. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    wow linie snap dat je daar van schrikt.. wat slecht van die arts zeg maar ook van de apotheek.. want die horen het toch na te checken?
    gelukkig kwam je er nog optijd achter en krijg je weer nieuwe

slapen gaat hier aardig.. slaap jammer genoeg niet meer voor 12uur.. hoe moe ik ook ben maar slaap vaak wel nog een nacht door :) was met mijn zoontje wel anders!

leo: veel plezier vanmiddag :) en erg lief van je moeder zeg :)

po: niet eens aangedacht.. is dat perse nodig als je wss een ziekenhuisbevalling doet?

vanmiddag om half 1 het gesprek.. ben nu al helemaal kapot.. flink benauwd en menstruatiekramp.. harde buiken zijn gelukkig wel wat afgenomen.. net voorzichtig de woonkamer gezogen en vraag mijn huisgenootje of ze straks wil dweilen.. ik ga nu tot het gesprek rustig aan doen.. zoonlief ligt toch even te slapen :) fijne dag allemaal!

7. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden, word net pas wakker :)! Heb wel het merendeel van de nacht wakker gelegen en al met m'n man ontbeten vanmorgen, maar iig nog heerlijk even geslapen :)!

Po, hier zijn maandag de klossen en de po bezorgd. Hebben wel een wc boven, maar de kraamhulp had er toch een po bij besteld. Nooit aan gedacht dat deze steriel moet blijven. Hij zit in t plastic dus hoop dat dat genoeg is.

Pfff ja sloom en log ben ik ook de laatste dagen. Als ik me omdraai in bed, dan zeg ik zo de zeekoe draait zich weer om ;)!

Meiden met een bellypaint veel plezier.

Linie, he bah wat een narigheid zeg. En wat goed dat je de bijsluiter vooraf gelezen hebt. Slecht van die arts. Hopelijk ben je er nu met de nieuwe kuur snel van af!!

Zwangernr2, ik duim ook voor je voor die kamer!!

Kaatje, wat zal jij gesloopt zijn na zo'n vergadering. Dat is al lang als je niet hoogzwanger bent, laat staan nu.... Succes!

Fijne dag allemaal. Ik ga even wat eten :)!

8. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Linie: Wat slecht van die arts en van de apotheek! Ik hoop dat de nieuwe kuur snel aanslaat!

Zwangernr2: Succes met je gesprek vanmiddag, duimen draaien nog steeds!

Peetje: Haha dat van die zeekoe herken ik.
    Mijn vriend zei laatst tegen me dat hij me nu op een ander zicht heel aantrekkelijk vind omdat ik zijn kindje draag. Ik kijk in de spiegel en zei: Pfff aantrekkelijk, ik voel me net een zeekoe!!

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hé Linie wat slecht van de apotheek en arts hopelijk gaat het gauw beter!!

zwangernr2 succes met gesprek vanmiddag!

kaatje je zal wel gesloopt zijn na zo'n vergadering succes ermee

meiden met belly paint veel plezier!

voor allemaal succes met de laatste weken..

hier hebben ze net de ramen voor de gordijnen gemeten en man lief is naar het werk. vanmiddag komt de vrouw van mijn neef op visite gezellig!

zo dadelijk eerst ff de boodschappen doen.

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Dankjewel! Het is ook fijn om het op te schrijven, stukje verwerken en iets om terug te lezen.
    Net nog even het 2e verhaal aangevuld en god wat moet ik dan weer huilen hahahha!

Maar inderdaad, elke bevalling is anders. Je kunt niets anders dan je er aan overgeven en vertrouwen op de mensen om je heen, je baby en je eigen lijf!

11. Maggi

Maggi Niet meer actief

He bah Linie wat slecht inderdaad! Gelukkig nu een nieuwe kuur, hopelijk slaat die snel een beetje aan. Want dit is ook niks zo :( Slaap maar lekker de hele dag hoor, als je je zo voelt! Knuffel!

Zwangernr2 veel succes vanmiddag! Goed dat je een deel van de huishoudelijke taken uit handen hebt gegeven, want volgens mij ben jij wat dat betreft wel iemand die dat wel in haar eentje doet of niet!

Kaatje wauw 6 uur vergaderen! Sterkte en succes! Zou het echt niet volhouden ;) Nouja, het moet maar nog even!

Leo vervelend van je rotte nacht.. Fijn dat je moeder komt helpen met de ramen! Zal het wel flink van opknappen! En veel plezier met de bellypaint!!

Dat logge zeekoe gevoel heb ik ook hoor :D Omdraaien in bed is echt geen pretje; van zij naar rug gaat goed en dan op de andere zij draaien... pfff dat is me zwaar! Als ik dan dat stukje op mijn rug lig is het gewicht op mijn buik trouwens echt zwaar en niet prettig! Voel dan echt de baby (en placenta vast ook..) hard drukken en zwaar op de buik liggen. Gek hoor!

Hier een redelijke nacht gehad; wel laat in slaap gevallen maar mag verder niet klagen. Om 11u eruit en zo even met vriendin wandelingetje maken. Daarna staat alweer een andere vriendin voor de deur voor een kopje thee en een taartje. Ik vermaak me vandaag wel :)

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #4592 Ingeltje, 15 mei 2013
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
    Jaaaaaaaaaaaaaa die bedoelde ik! Je bent geniaal :):)

Ik ga die volgende week wel even zoeken in onze thuiszorg winkel. Heb hem zelf nog niet gebruikt, in juni 2010 hadden ze deze nog niet.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wow wat goed van je Linie!! knap gedaan en wat vervelend dat je nu nog niet kon starten :(

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ff een fotootje showen :D Post strx wel meer in het privé forum :) Maar vind m supermooi geworden :D Aan de rechterkant zitten ook nog bloempjes, maar daar heb k zo snel geen foto van zonder mijn hoofd erbij ;)

M'n raampjes zijn heerlijk schoon beneden.. Boven doe ik zelf nog wel een x, die zijn klein, hoef k niet voor op trapjes enzo.. Kan k misschien strx nog ff een dutje doen als mams klaar is :)

15. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Ik heb me ook aangemeld voor het prive-forum, toch maar eens ff kijken. Ga niet alles lezen nu maar staan mooie dingen op.:D Ik mag morgen weer naar het ziekenhuis voor een groeiecho en afspraak met de gyn , ben benieuwd hoe groot de kleine is! Ik wens iedereen een fijne dag!! Ik ga zo een tukje doen ben bekaf...:)

16. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel mooie bellypaint Leo!! Ik zal straks op het priveforum de rest van de foto's eens gaan bekijken!

17. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thx voor jullie opbeurende lieve woorden!
    Bijna halverwege de marathon...
    En morgen laatste werkdag! Joepie!

Prachtige belly!!!

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    mooi Leo en kaatje succes nog 1,5 dagje!

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Heel mooi Leo!
    Kaatjesbaby: succes nog, bijna halverwege de vergadering, je bent bij me in de buurt... En succes morgen met je laatste werkdag!
    Bloempje: bedankt voor alle tips!!! Handig een vk in ons midden:D

Ik heb VERLOF!!! Yeah! Dus er mag een :cool: achter m'n naam. Ook voor de lijst: cbibbi en 17 mei controle vk. Ik heb met 36 weken een liggingsecho.

Ga jullie vanaf meer stalken:):):) en ook weer meer reageren op iedereen:D

20. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kaatjesbaby: Kom op, je kunt het... de laatste loodjes op het werk!
    Succes!

Grumpy: Jeeeej verlof!!! Heerlijk is dat! Ik heb er nu al een halve week verlof opzitten en al veel voorbereidingen gedaan.

Ben net klaar met het bezoekschema maken voor het kraambezoek.
    Heb een snelhechter met blaadjes van dag 1 t/m dag 14 en dan alle tijden erop gezet.
    Zo hebben we makkelijk 1 overzicht van alle bezoek dat zich meld en hoeven we niet 2 agenda's te raadplegen als mensen bellen.
    Wel makkelijk om zo alles in te plannen zodat het niet te druk wordt op 1 dag.

Deel Deze Pagina