Joehoeeeeeeeeee!! Wat een bikkel ben je toch... wat jij allemaal doet met een gezin, een baan... pff!! Jij hebt je verlof dubbel en dwars verdiend hoor
Snif! Nu kappen hoor! Ben hormonaal verweekt en knetter labiel! Te lief! Hiep hiep hoera voor Grumpy!
Joepie!! Steeds meer meden met verlof! Lekker hoor geniet er maar van. Ik moet nog 5 weekjes werken en dan heb ik ook verlof kan ook al niet meer wachten hihi. Dat van die zeekoe...bij mij wordt dat ook ng wat. Mensen vragen nu al hoe lang ik nog moet. De vlos vond het een mooi buikje. Mooi gemiddeld. Ik voel me inmiddels enorm dankzij al ie opmerkingen. Vanavond naar het ziekenhuis voor de bevallingsinfo....brrr toch altijd weer heftig de verlosafdeling enzo. Ik heb daar toch twee jongetjes op de wereld gezet en nu komt ons meisje ook al bijna...spannend!! Linie vervelend meis van die blaasontsteking en wat een rund zeg die arts. Had ik ook bij de eerste. Zei de apotheker: uhh mevr. Hoever bent u? Nou 37 weken. Nou dan mag u deze antibiotica niet. En maar goed ook want hij kwam met 39w1 dag! Echt dom! Ik hoop dat het nu beter gaat met je! Yahoo 29 weken!! Bijna de 30 in en aftellen maar!! Krijg alleen wel de kriebels van mijn zwager. Die heeft de babykamer behangen van het weekend en wil nu niet zeggen wanneer hij het af komt maken. Grrrr ik wil verder! Wel gordijnen besteld en lamp gekocht. We hebben ook het geboortekaartje binnen (proefdruk) zoo mooi! Ik ga zo zwemmen met de oudste. Ik hoop dat hij voor de 35 wkn af mag zwemmen hihi! Liefs
@ Koesterhoop: Tja bezoekschema maak ik omdat mijn vriend echt NIKS kan onthouden... Ik ben hier de lopende agenda en om mezelf te beschermen van het feit dat het risico er in zit dat er dus 3 dubbele afspraken gemaakt worden en het een kermis aan mijn bed wordt heb ik dat schema maar voor vl gemaakt. Nu hoeft ie ook niet aan mij te vragen of we dan al wat hebben en kan hij mooi zonder met mij te overleggen de afspraken inplannen. Dus als ik dan lekker slaap kan ik ook lekker blijven slapen. Zeester: voor jou schiet het ook al lekker op zeg! Bijna 30 weken alweer!! Time flies! Wij hebben ook zo'n info avond op de verloskamers gehad en ik kon me toen echt niet voorstellen dat ik daar straks ook lig te bevallen.... En zeer frustrerend van je zwager... Snap dat je je op zit te vreten bij het idee dan je niks weet!
Mooi hoor strijkertje!! Wij hebben aan de muur gewoon een weekkalender hangen, dus daar komen de afspraken hier op. Maximaal 2 keer per dag. 's Ochtends na 10u, 's middags na 15u en 's avonds nog rond een uur of 20.
mooie belly leo! strijkertje: mooie foto's kaatje: jeeeej bijna verlof grumphy: jij ook al.. lekker van gaan genieten vanmiddag een gesprek gehad en waar ik zojuist tegenop zag pakte allemaal positief uit mijn zoontje gaat tijdelijk op die kamer tot dat ik mijn andere kamers in het huis krijg ook gaan ze me helpen met het brengen en ophalen van mijn zoontje als hij naar de speelzaal moet kwam ze zelf mee! en verder volgende week mijn allerlaatste weekje dat ik officieel mee doe met de verplichte dingen. dus ik ben weer gerustgesteld en kan deze week alles.klaarzetten voor de kleine kan niet wachten om haar bedje optemaken
Mooie foto's Strijkertje! En wat fijn zwangernr2! Super dat ze je zo willen helpen! Heeft het duimen draaien toch geholpen Voor jou nu dus ook de laatste loodjes met de verplichte dingen! Nog ff doorzetten dus en dan ook lekker genieten van je verlof!
Zo weer controle gehad, bloeddruk lekker laag 105/60, gemiddelde buik, beeb is goed aan het indalen. maareuh...... bij mij mag er vibi achter? 2 weken terug was het nog bibi..... Nu qua kilo's op +12,1 Verder allerlei info over het bevallen meegekregen, mogen nu fijn gaan nadenken over welke houding ons het prettigst lijkt, alsof ik dat van tevoren weet? Verder marktplaats weer aan het afstruinen voor draagdoeken. Heb nu een bod gedaan op zo'n tricot sling maar wil ook nog graag een draagdoek. Zijn er hier nog mensen met tips? En welk merk ik het beste naar kan kijken? Oja volgens mij heb ik e vorige berichten idd te vaak iedereen succes met de laatste werkweken gewenst voor verlof, ga ik niet meer doen Straks lekker asperges eten met vl en mama. Zin in! HOpen dat ik onbeperkt nog genoeg weg ga krijgen. Verder heerlijk luie dag gehouden, slecht geslapen en harstikke moe vandaag dus heb er lekker aan toegegeven.
Super fijn nieuws zeg Zwangernr2. Kun je hopelijk ook lekker gaan ontspannen en genieten van de laatste weken! Kaatje: 6uur vergaderen hoe vaak moet je dan tussendoor even naar het toilet... denk dat de rest gek van mij zou worden Linie: gelukkig heb je zelf goed opgelet bij de ab, hoop dat deze kuur gaat werken en je snel wat opknapt! Strijkertje: leuke foto's! Grumpy: jeeehhhhh verlof!! Geniet ervan Ingeltje: wat een ontzettend mooie bevallingsverhalen heb je geschreven, heb wel echt even een traantje moeten wegpinken Leo: leuke foto's van je bellypaint! (heb even op pf al gekeken)' Wensdroom: gezellig gehad met je bezoek? Hier vanmorgen even naar mijn oma geweest, daarna naar de bouwmarkt en heb vervolgens zelf een luchtrooster op de muur in babykamer bevestigd, vond dit toch wel erg knap en technisch van mijzelf Zo even bij mijn vader eten en dan naar de verjaardag van mijn nichtje die vandaag alweer 3 is geworden. Nu even met mijn hond knuffelen want die is al ziek sinds zondag, echt zo zielig!
Draagdoek: ik heb m van bykay. Bij mn zoontje veel gebruikt, fijn ding en binnen 2 tellen sliep hij. Alleen t knopen is effe goed oefenen, pfoee
Hier ook ByKay, geoefend met kraamhulp met goed resultaat. Relatief weinig gebruikt eerlijk gezegd. Voor later ook Baby Björn buikdrager en nu nog steeds in gebruik goede rugdrager, deze meer gebruikt. Nog een half uur vergaderen...
Even snel; sinds een uurtje enorme last van krampen in de onderbuik; lijkt op menstruatieachtige pijn maar heftiger (heb er normaal geen last van). Zitten geen pauzes tussen dus echt aan één stuk door. Indalingsweeën of ?? Het is op zich niet zo erg dat ik niets meer kan doen maar heb deze pijn nog niet eerder gevoeld. Wat zal ik doen??
Leuk foto's strijkertje!!! En mooie bellypaint ...Leo??.. Ik ook nog 2 dagen werken meiden!! Nou 2 dagen ..vrijdag ben ik half 12 al klaar dus dan al verlof!!!!! Hier gaat stukje beter,ook al niet echt best...maar ik ga niet klagen vandaag,volgens ml ben ik een zeikert geworden :'( ... Net gegeten,ramen gelapt ..ml en zl zijn naar de voetbal training,vandaag voor het eerst naar Fjes ,vind ie erg spannend Nu benen omhoog,laptop op schoot,tv aan,drinken op tafel,suikervrij snoepjes bij de hand...
Hmm, misschien zijn het inderdaad indalings- of voorweeen. Maar lijkt ook op wat ik steeds heb en dat komt mede door de blaasontsteking. Als je het niet vertrouwd of lang aanhoudt zou ik gewoon het ZH bellen hoor. Je hebt toch vast wel een nummer gekregen waar je heen kunt bellen voor dit soort dingen? Sterkte!!