Dankje Linie voor de snelle reactie! Net even een warme douche genomen en het is nu weer afgezakt. Hopen dat het zo blijft en anders bel ik alsnog, al is het midden in de nacht. Heb inderdaad een nummer gekregen waar ik dan heen moet bellen. Dat nummer waar ze me eerst niet serieus namen Maar neem aan met bijna 36 weken dat ze dat nu wel doen Blaasontsteking heb in in ieder geval niet (vorige week getest), dus het zal inderdaad wel het indalen zijn!
Fijn dat het wat beter gaat! Inderdaad gewoon bellen hoor, daar zitten ze voor. En die ene vervelende dame is vast vrij vannacht
Wat een goed nieuws!! Fijn hoor! Enneh.... is het je nu na 6/7 maanden nog steeds niet opgevallen dat die lieve jongedame Grumpy heet zonder 'h' ertussen?
Ik denk ook wel iets van indalen, want dat kan idd venijnig doorgaan. Bij weeën zou je toch iets van een ritme moeten ontdekken wat terugkeert. Bellen is nooit gek. Maar wat je nu hebt gedaan is ook slim, douchen, want bij een echte bevalling trekt het niet weg na douchen zeggen ze wel.
Ah goed te weten! Wist het niet, leek me gewoon heerlijk even een warme douche. Altijd fijn die ervaringsdeskundigen hier Het is nu gelukkig rustig!
even een kort berichtje van deze kant: vanmiddag de verloskundige langs gehad voelde me al 2 dagen niet zo en de harde buiken waren ook anders dan anders. Het blijkt dat ik indalingsweeen heb, hopelijk voel ik me met een paar dagen weer beter. heb ook af en toe pijn beneden dat komt omdat ie waarschijnlijk toch nog iets probeert te draaien in mn bekken. maar inmiddels mag ik dus op cvibi en er zou 1/4 verstreken zijn van mn baarmoedermond. iemand een idee hoe je slijmprop eruit ziet? ik gebruik nog steeds mn intiemdouche en er kwam net een aardige prop uit met wat bloed. Sorry voor het viese verhaal.
Klinkt idd als een slijmprop Kleinmonster. Bij mij zijn ze vaak gelig met wat bloed. Beertje, wat leuk!! Gefeliciteerd!! Ik kijk morgen even op het privéforum. En Grumpy, lekker genieten nu!!
*zwaait weer vanuit bed* Gefeliciteerd tante! Maggi, ingedaald en wel? Rustige nacht. Klinkt idd als slijmprop kleinmonster. Wacht nu nog niet op ie bevalling, kan nog lang duren... Linie, klinkt toch raar "bij mij zijn ze altijd..."! Wat fijn dat het zover gevorderd is inmiddels! Zo, hier nog 1 werkdag te gaan. Welterusten!
He wat naar, zeker na een lange vergaderdag! Heb je nog wel een beetje geslapen? succes met werken vandaag!
Kan goed de slijmprop zijn! Mag je die douche nog wel gebruiken? Lijkt me aan het eind niet meer zo verstandig, ivm infectiegevaar... maar dat zou ik even aan de VK vragen want ikheb er de ballen verstand van