Pffff wat een K-weer... Kom net terug van de honden uitlaten en met dit weer vraag ik me weleens af waarom ik ook alweer honden heb.... Ach als ik dan weer thuis ben is die gedachte ook weer weg haha
Hey lieverds, Ik ben verliefd! Net groei echo gehad en de kleine is nu 2170 gr, mijn bloeddruk 139/76. Helemaal een schatje is het mijn lief en schoonmoeder gingen mee en hebben lekker foto's gemaakt. Zal er eentje toevoegen (of 2) Hoofdje ligt beneden maar nog niet ingedaald. Agenda's: je kan ook als je samen iPhone hebt de agenda's koppelen voor kraambezoek afspraken. Hebben wij gedaan en hoop dat dit lukt zo. Invulboek of ontwikkelingsboek: ik wil ook nog oei ik groei aanschaffen/ krijgen. Verder idd een leuk invulboek voor het eerste jaar lijkt me ook erg leuk. T wordt wel tijd voor ons zonnig verlof he!
Ah Jossie wat een knapperd! En zo fotogeniek al!! Ik mag morgen weer voor echo naar de gyn, hoop dat ons meissie zich dan ook goed laat zien!
Wow jossie wat een mooierd!! Echt superfoto's en zo duidelijk, die onderste is gewoon net een 3d foto! Helaas hebben ze bij mij niet van die duidelijke beelden, jaloerrrss! Lekker van genieten Pooh succes en geniet ervan En inderdaad hopelijk net zulke mooie beelden! En ingeltje bedankt voor het wijzingen!!
Wat mooi Jossie!! Een fotomodel al! Hebben jullie je nog steeds goed kunnen bedwingen om niet tussen de beentjes te willen kijken ?? Pooh, veel kijkplezier morgen!
Ja, haha, niet tussen de beentjes gekeken al dacht m'n lief toch een piemeltje te zien maar aan de neus denkt hij toch nog steeds te zien dat het een meisje is en ik denk nog jongetje. We'll see!
Hallo lieve bijna-mama's Goede start van verlof, lekker weer Heb heel luie dag tot nu toe, om 16:30 gedoucht en boodschapjes gedaan, lekker Thais-curry-soepje gemaakt. ML werkt tot laat, hij heeft ouderavond op school. Ikke alweer 'lui' op de bank Jossie: wat een prachtige echo-foto's! En fijn dat de kleine nu iig naar beneden ligt, is ie ook weer wat rustiger? Ik heb sindskort onze agenda's samen op de IPhone: echt ideaal! Handig om van elkaar te weten wanneer je een afspraak hebt en straks helemaal als de kleine er is. Ingeltje: super voor het bijwerken van de lijst met alles er weer op Liesjuh: nog een dagje en dan ook met verlof:yeah! En Kaatjesbaby heeft het er ook opzitten nu (denk ik....) Pooh: succes en plezier morgen met de echo! Linie: ik heb dat kraambezoek-boek kado gekregen, heb er nog niet in gekeken. Ik hou deze gewoon, denk ik, had er anders denk ik niet eens 1 gekocht... En ik heb 'Oei ik groei' kado gekregen van m'n moeder en m'n man wilde graag de 'Babycare-bijbel' En beterschap nog! Maggi: fijn dat je vannacht beter geslapen hebt! Kleinmonster: kan me voorstellen dat je toch wat onrustiger hebt geslapen door die slijmprop. Hopelijk blijft de kleine nog lekker binnen! Pindakoek: veel plezier weekendje-weg! Hopelijk is je blaasontsteking snel over! Strijkertje: fijn dat de echo goed was! RooDje: niet stressen meissie! Hier ook nog geen wasjes gedaan en vlgs mij ben je daar niet zo lang mee bezig hoor... Gewoon machine aan en ophangen/in de droger Ook nog geen badstandaard, vluchtttas en luiertas.... Komt goed! Beebje heeft veeeeel liefde nodig Beertje: gefeliciteerd met je neefje! Mooie foto op PF Jojo: heel goed van jou, die roosters op de babykamer En beterschap voor je hond! Zoooooo, zal vast wat meiden zijn vergeten *sorry*
Dit heb ik kado gekregen van m'n collega's. Had echt helemaal niets verwacht, was helemaal verbaasd... Had niet eens een traktatie Dag later heb ik m'n collega's verwent met veeeeel chocolade
Meiden even een zwaar ego bericht. Ben gesloopt na vandaag disuga verder niet reageren op anderen... Ik had vandaag cursusdag dus vanmorgen vroeg op pad. Rij ik een half uur op de snelweg begint mijn auto te ratelen, rook onder de motorkap en stinken. Plots valt oe uit en geen vluchtstrook te bekennen. Ik wist niet wat ik mee maakte. Doodsbang werd ik. Auto stil gezet op een soort verdrijvingsvlak. Maar het verkeer raasde aan alle kanten langs me heen. Pechpaal stond aan de andere kant dus moest de snelweg oversteken!!!! Doodeng. Ik scheet in m'n broek. Maar veilig de overkant bereikt. Anwb gebeld en auto na een uur ongeveer weg gesleept samen met mij. Total loss dus niks meer aan te doen Wat een kut dag. En van alle stress harde buiken niet normaal. Gelukkig nu weer een lekker bewegelijk beebje, maar op gegeven moment begon ik me daar ook nog over op te winden. Straks heeft mijn stress negatieve invloed op die kleine! En nu gesloopt. Moe en uitgeput. Ik ga zo proberen te slapen, mijn ogen doen er zeer van!
Oh jeetje, dat is echt schrikken Beertje!! Kan me voorstellen dat je doodsbang was!! Balen van je auto, maar gelukkig zijn jullie tweetjes oké!! Doe maar rustig aan meid! Grumpy, wat lief van je collega's! Ziet er mooi uit dat pakket. Geniet nog maar lekker verder van je luierdagje!! Heb je verdiend
Jeetje Beertje wat eng zeg!!! Gatsie zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je er mega-gestrest bent. Zo eenmalig heeft dat echt geen negatieve invloed op je kleine hoor. Neem je rust en hopelijk trekken de harde buiken weg. Dikke knuffel van mij!
Meiden, zit met tranen in mijn ogen op de bank... Laatste werkdag zit erop! Ben best trots, opgelucht en ineens doodmoe. Ben echt toe aan een flinke huilbui. In positieve zin. Tot gauw! X
Jeetje Beertje wat een schrik! Kan me voorstellen dat je doodsbang was.. Heb hetzelfde meegemaakt een jaar geleden en toen zat er nog geen kleine in mijn buik, dus laat staan hoe jij je voelt.. Gelukkig is alles met jullie in orde. Doe maar heel rustig aan vanavond, even goed bijkomen van de schrik. Dikke knuffel!! Grumpy wat een prachtig pakket heb je gekregen! Lief zeg van je collega's Klinkt in ieder geval alsof je je verlof heerlijk begonnen bent. Geniet ervan!! Kaatje ahh, ook jij bent eindelijk aangekomen bij je verlof! Kan me heel goed voorstellen dat je heel trots op jezelf bent, wat heb jij doorgebikkeld zeg! Laat alle emoties maar lekker komen en geef toe aan die lekkere huilbui! Geniet van je verlof!!!!
Grumpy wat leuk van je collega's! Jossie mooie foto's! Beertje poeh wat een rotdag heb je gehad zeg, kan me voorstellen dat je er dan ff helemaal doorheen zit! Dikke knuffel! Kaatje lekker uithuilen en dan genieten van je vrije tijd Ik mag ook in de lijst met een haha, zit al 5 weken thuis Vandaag veel harde buiken ondanks niks doen, dus lig al lekker op bed tv te kijken.. Laatste loodjes
Grumpy, wat een gaaf pakket zeg! Superleuk! Beertje, meid wat een pech. Kan me goed voorstellen dat het spannend was zeg de snelweg oversteken...brrr Kaat, Ach lieverd das vast de ontlading! Geniet maar lekker van je verlof en huil maar even lekker. Dat helpt soms zo! Jossie (dacht ik, weet niet meer zeker hihi) Wat een mooie echofoto's zeg! Wauw en zo duidelijk. Lief hoor dat neusje zo!! Ik heb volgende week groeiecho en bevallingsgesprekje bij de vlos. Ons meisje is eergisteren weer goed gekeurd bij de 'gewone' controle. Ze ligt toch met haar koppie naar beneden. Terwijl ik ze telkens ook daar voel schoppen. Ze ligt lekker opgevouwen waarschijnlijk! Gisteravond info avond over het bevallen in het ziekenhuis. Toch wel weer even confronterend. Ben duidelijk nog niet toe aan het bevallen haha! Bizar genoeg kwamen we tijdens de rondleiding op de verloskamer waar de oudste geboren is (slik!) en gaan we op de zaal kijken waar ik na zijn geboorte opgenomen ben, omdat hij zo groot was en zijn suikers gecontroleerd moesten (dubbele slik). Ik word daar gek genoeg wel enorm emotioneel van pffff hormonsters!! De bevalling (die erg tegenviel) van hem kwam weer helemaal terug....pfff was blij toen ik weer naar huis mocht hihi!! Liefs
beertje: bahhh, ik dat ik langs de kant van de weg een potje zou zitten janken. maar moeten jullie nu nog opzoek naar een nieuwe auto? kaatjesbaby: kan me die ontlading wel voorstellen, laat lekker lopen en geniet van je verlof. grumpy: wat een lief pakketje van je collega's , ook jij natuurlijk lekker genieten van je verlof. ik ga lekker douche en met een kop warme melk en theebischuitjes op bed liggen. blijf erg rommelen daar binnen.
Beertje, wat een schrik!! Maar inderdaad gelukkig is met jou en de kleine alles goed! Grumpy: Wat een lief pakket van je collega's! Kaatjes baby: Jeeeeeej verlof!!!! Hier ook 2 huilavonden gehad met de start van mijn verlof. Zal de ontlading wel zijn.... Laat de waterlanders lekker stromen en geniet verder lekker van je verlof! Ik heb het al de hele dag koud dus ga het bad maar vol laten lopen.
jeej beertje wat een verhaal! gelukkig ben je er heelhuids van afgekomen.. goed uitrusten nu linie: bedoel je zulke boeken als oei ik groei? vond dat wel leerzame boeken en dat tvprogamma trouwens ook jossie: wat een mooi kleintje! ben benieuwd als hij/zij er is je kan nu al zo duidelijk het gezichtje zien grumphy: leuk kadootje zeg erg lief van je collega's vandaag bij de vk geweest en de liggingsecho gehad.. onze meid ligt met haar hoofd beneden en weegt nu ongeveer 2200 gram.. vandaag ook haar bed opgezet en opgemaakt en alles staat bijna klaar nu.. hopelijk mijn zoontje ook dit weekend naar zn eigen kamer en dan zijn wij hier ook helemaal klaar nu nog even relaxen en daarna naar mn bed toe fijne avond iedereen!