16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Zeker schrikken Beertje,fijn dat met jullie goed is en jammer van je car
    AAhhh wat een leuk pakketje Grumpy!!

Ik heb niks met planningen niet eens over na gedacht,ik laat gewoon gebeuren denk ik
    Kadotjes laat ik aan mensen zelf want ik weet het ff niks
    Ik ga morgen in de stad zoeken voor een kraamboekje
    Nog een half dag werken dan heb ik morgen ook verlof..kan niet wachten,ga lekker uitrustig want fit ben ik ook helemaal niet meer om als een gek te gaan poetsen,ik moet alleen de boel bij houden alles is redelijk netjes..soo
    Slapen ging vanacht wat beter,5 uurtjes door geslapen yyeeehhhh

2. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
  3. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ff kort berichtje manlief vandaag ff thuis :)
    en wil filmpje kijken

beertje jeetje dat is schrikken,
    pinkster ontzettend schattig truitje,
    super mooie echo foto
    ehh
    great job met de lijst !

vandaag naar de vk geweest, was maandag niet thuis manlief kon niet meer naar huis rijden.
    dus verzet naar vandaag
    alles was goed en gelukkig mijn bloeddruk was laag 105/60
    is wel eens hoger geweest zag ik op de lijst
    even gevoeld op men buik en auw psies dat beurse plekje haha
    maar goed kreeg CBIBI mee :) hij was al ingedaald maar lag nog niet vast
    ( ps als de lijst weer wordt bewerkt mag dat er in ?
    volgende afspraak is de 28ste mei bij vk

verder zal ik morgen weer uitgebreider reageren. xxx en slaap lekker allamaal alvast

4. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    Volgende afspraak 28/5 :)

5. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    hm balen :( wou een foto plaatsen van hoe het nu eruit ziet maar krijg het op mijn telefoon niet voor elkaar :( stomme telefoonupdate! morgen via mijn laptop dan maar..

6. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    20130516_160130.jpg
    het ledikantje :)

7. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beertje, dat is schrikken. Gelukkig veilig de overkant gehaald. Wat al gezegd is, jouw baby'tje zit veilig bij jou en heeft t heel goed! Ben wel blij dat er verder niks gebeurd is zeg. Bah, net op en stuk zonder vluchtstrook.

Pinkster, haha leuke trui.

Zwangernr2, wat een leuk en lief bedje.

Ik mag trouwens ook als verlof op de lijst :)! Bedankt :)!

Ga nu snel slapen. Truste!!

8. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    jeetje Beertje dat is schrikken! jammer van de auto maar gelukkig met jou en beeb alles goed.

Kaatje eindelijk verlof laat de ontlading maar komen! je verlof heb je iig verdient

Pinkster wat een leuke shirt/trui heb je

Zwangernr2 lief bedje.

Grumpy lief van de collega's.

mooie echo foto , weet niet meer van wie.

Zo ik ga vanmiddag lunchen met iemand uit de omgeving, contact gelegd via zp en zij is uitgerekend in juli. lijkt ons leuk om elkaar te leren kennen en wie weet kunnen we straks samen met de kindje s leuke dingen doen, baby zwemmen of zo. nu ng ff terug mijn bed in. man vertrekt naar t werk dus ga nog ff lekker op bed liggen.

9. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Goedemorgen.

Dat is idd schrikken als je ineens zo stil komt te staan en van die enge capriolen moet uithalen. Gelukkig zijn jullie veilig thuis gekomen.

Wat een geweldig shirt, echt humor...

Wat een geweldige en mooie duidelijke echofoto
    Leuk bedje, ga m hier vandaag ook opmaken.

Gister ochtendje gewerkt en toen begon mijn verlof. Ik werd echt overvallen van vermoeidheid, schrok daar een beetje van. Wel aan toe gegeven dus hele middag op de bank gehangen. Het gevolg was dat toen ik naar bed ging ik geen rust meer in mijn lichaam vond (lichaam wou niet meer stil liggen) en bijna niet heb geslapen.
    Ook niet handig dus. Ik zal dus toch op zoek moeten gaan naar een goede balans tussen actief zijn en rusten....

Zag net ineens in mijn kraampakket allemaal merkloze babyproducten (shampoo/ lotion e.d) Ik neem aan dat ik dat net zo goed eerst kan opmaken?
    Of is het beter om de eerste tijd steeds hetzelfde merk te nemen? Bedenk me nu dat ik (v.d producten die ik al heb) ook allemaal merken door elkaar heb. Dat is toch vast geen ramp?

10. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    volgens mij kan dat geen kwaad hoor kh.. ik had voor mijn zoontje toen ook.verschillende producten van verschillende merken gebruikt omdat ik die kreeg van iedereen

dat is wel leuk wensdroom! veel plezier vandaag :)

ik ga vandaag ook even kijken naar het kraampakket.. ik ga denk ik alles los kopen.. gister ook iemand naar mijn bed laten kijken die als kraamverzorgende heeft gewerkt.. zij vond mijn bed ook aardig hoog en gaf me gelijk dat ik hem niet op klossen wil zetten.. dus denk gewoon dat ik een extra matras erop gooi en kijk wel hoe dat ligt

11. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Goedemorgen!

Pinkster, ik heb diezelfde foto voorbij zien komen op Facebook whahaa! Jij moet dus eenzelfde FB vriendje hebben als ik whaha!! Erg grappig shirt, vond ik toen al;)

Kaatje, jij mag zeker trots zijn!! Ga er lekker van genieten!!

Kh, ik ga ook eerst de verzorgingsproducten uit het kraampakket gebruiken.

Wensdroom, wat leuk dat je hebt afgesproken met iemand van zp. Veel plezier!

Fijne dag allemaal, hopelijk wat zon vandaag!!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat grappig dat jullie verzorgingsproducten erin hebben zitten. Ik alleen maar de bevallingsdingen

13. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Ja, best veel ook, van het merk Natalis? En zelfs een leuk speelkleedje, wasmandje en serviessetje. Jammer zeg dat t bij jou minder is..

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Goedemorgen dames!

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben gelukkig weer een beetje bij gekomen van de schrik.

Wat een prachtige mooie en duidelijke echo foto's zag ik voor bij komen! Het lijken inderdaad wel 3d echo's!

Kaatje meis eindelijk verlof! Wat een ontlading brengt dat met zich mee he? Geniet er van!

Mijn kraampakket is ook niet zo romantisch haha. Net onderbroeken, gazen en kraamverbanden voeren de boventoon. Geen verzorgingsproducten if zo.

Geboortekaartje: gister een modelkaartje binnen gehad waar ik helemaal verliefd op ben geworden (staat op pf). We gaan nu eerst bij de drukker hier in de buurt nog eens kijken of hij deze ook heeft want dan kan manlief de kaartjes gewoon ophalen de volgende dag. En anders bestellen we hem via internet.

Nu onderweg naar mijn allerlaatste tentamen dit lesjaar. Ik heb er eigenlijk nog een paar in juni maar ben na gisteren zo geschrokken dat ik alle les activiteiten maar op een lager pitje zet tot na de bevalling.

15. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goedemorgen (lig nog in bed:))

Lief bedje zwangernr2!
    Leuk shirt Pinkster!
    Ik heb vlgs mij ook alleen kraamdingen voor mezelf in het pakket... Maar vind het al heel netjes dat ik het gratis vd verzekering heb gekregen;)
    Kh: je hebt even tijd nodig om te wennen aan je verlof, ik ben ook veel vermoeider nu. Maar dat mag nu allemaal:)
    Wensdroom: veel plezier met de lunch! Ik heb ook 2 leuke contacten door ZP. Spreek ook af en toe af. Erg leuk! Had ik nooit verwacht;) Van een ander topic (is nu wat rustiger), een vd meiden is 2 weekjes minder ver dan ik, hebben veel uitwisseling van dingetjes, vind het erg leuk:D
    Kaatje: geniet van je welverdiende verlof! Vind het niet zo gek dat alle emotie eruit komt...
    Beertje: hoe is het nu met jou?

Ik hoop iig dat het niet meer zo regent... Wil nog wel even een blokje om of even naar de stad toe. En daarnaast zou een zonnetje ook erg fijn zijn:):):)

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Fijn dat het wat beter gaat Beertje! Succes vandaag met je laatste tentamen!

17. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    veel te lang niet geweest, druk druk druk! Maar huisje wel weer uitgemest. Babykamer nu echt helemaal klaar en tuin ook weer redelijk op de rit. Zelf niet allemaal gedaan, maar gedelegeerd.

In het martini zhs geweest en daar helemaal niet serieus genomen. Wilden advies van chirurg niet zomaar overnemen. En vonden dat mijn wond na 2 weken wel genezen moest zijn. Ze hadden het ook erg druk en gingen er over vergaderen en zou dan na 2 weken meer horen.... Vervolgens zat ik met stress in mijn lijf op weg naar huis. S avonds knoop doorgehakt en besloten toch in Winschoten de ks te doen.

Gebeld naar WS en gelijk voor dag erna afspraak. Super leuke gyn, een dame typetje ADHD met erg veel humor, en nam gelijk advies chirurg over. Werkte nog maar een week in Winschotenm dus had alle tijd voor me en gaat ook de ks uitvoeren op mijn verzoek. Nu een last van mijn schouders.... Moest er niet aan denken om weer zo lang in onzekerheid te zitten, omdat een Co niet het advies van de chirurg over wilde nemen.

Wil iemand het volgende op de lijst zetten voor mij:
    23 mei controle VK zhs

20 mei afspraak gyn (krijg ik gelijk datum ks door)

Heb nu ook al een week verlof! Dus dat mag er ook op

Baby: cbibi, ze kon niet zien of ze al vast lag omdat ze dan precies over mijn wond moest....

Geloof dat dit alles weer was.

Linie al ontsluiting, spannend!

Mooie buik en kamer, strijkertje

Leuk shirt, pinkster!

Zwanger2, fijn dat je gesprek zo goed ging

Balen van de autopech en wat spannend en weet niet meer zeker of het nu beertje was????

Wat leuk wensdroom! Als het klikt, kun je mooi alles delen samen.

Iedereen die verlof heeft of bijna heeft, jippie!!!

Oef, de rest zit wel in mijn hoofd, maar komt er even niet uit ;) denk wel aan jullie hoor.

Zwaai en knuffel!

18. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Was beertje idd! Veel succes vandaag!

19. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik werk overigens in FireFox omdat ik alleen daar de kleurtjes, teksten e.d. goed te zien krijg.

Jossie, snap dat je verliefd bent! Ik kijk zo uit naar de liggingsecho over 2wkn, kunnen we onze kleine vent nog een keer op beeld bekijken en de keer daarna al in het eggie :)

Jaja, ik ben de uurtjes al aan het aftellen hoor, nog 7 uur te gaan, om 17u gaat de vlag uit en ga ik genieten!

En ik heb ook m'n wasjes nog niet gedaan, vluchttas en luiertas nog niet ingepakt. Dus ook namens mij RooDje... niet stressen, komt vast goed! :D

En wat een leuk cadeautje van je collega's, lief zeg!

Beertje1987 Damn... wat zal jij geschrokken zijn zeg! Gelukkig is het alleen je auto en hebben jij en de kleine verder niets. Hoop dat je een btje geslapen hebt.

Wel fijn dat jullie verder zijn gekomen nu met het geboortekaartje, ik zal die van ons anders ook wel op het pf zetten vh weekend. Mss wel leuk om vast te showen.

Succes met je tentamens!

Kaatjesbaby Ook eindelijk verlof, geniet ervan!

Zwangernr2 Fijn dat de kleine weer goedgekeurd is. En wat mooi opgemaakt je bedje, super schattig!

Pinkster Na vandaag ook verlof, joepie! En wat een geweldig t-shirt, waar heb je die vandaan dan, die heb ik nog nooit eerder gezien.

Ik heb in mijn kraampakket ook geen verzorgingsdingen ontvangen, maar daarentegen wel de knuffel van Zetje Zebra :D (ben dus verzekerd bij CZ, vandaar de Zetje Zebra)

Tiempje welkom terug dan maar en ik ga zo toch de lijst bijwerken, zal ik al jou afspraken daar ook in meenemen.

Wij hebben de afgelopen dagen besloten toch maar voor een wiegje op de slaapkamer te gaan de eerste dagen/weken. Konden er mogelijk eentje overnemen van vrienden maar die was toch al verkocht. Daarom gisteren nog even op Marktplaats rondgekeken en her en der op geboden, en gelijk al reactie terug. Deze gaat het worden:

Marktplaats.nl - Wit baby wiegje - Babywiegjes en Ledikanten

Hier de laatste uurtjes tot aan m'n verlof aan het aftellen, om 17u is het dan eindelijk zover! :D

20. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013
    Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers)

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - :cool:

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbibi
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi- :cool:

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi
    ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I.

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi -:cool:

20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- :cool:
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis- Cvibi
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum- :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - CIF

23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi

24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV – ZKH

25 juni
    ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS)
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - -:cool:

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH
    - Cbbbi

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(13) Meisjes (15) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Mei:
    17 RooDje VK, Liesjuh1977 start verlof!, Grumpy VK
    18 Bl0empje Fotoshoot
    20 Pinkster start verlof!, Tiempje Gyn en datum ks bekend
    21 Kaatjesbaby start verlof!
    22 Beertje1987 VK
    23 Wensdroom Gyn, Bl0empje Liggingsecho, Leo85 VK en liggings-/groeiecho,Kleinmonster Groei echo, Tiempje VK
    24 Pinkster Bevalgesprek Jojo liggingsecho
    27 Maggi 37wkn echo, Jojo VK, Ingeltje liggingsecho
    28 Doowspenniej VK, Koesterhoop VK
    29 KaatjesbabyVK,Liesjuh1977 VK en liggingsecho
    30 Pinkster echo, Wensdroom VK
    31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho

Juni:
    3 RooDje infoavond bevallen
    19 Zeester start verlof!

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)
    sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft

Deel Deze Pagina