16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Maggi, leuk wiegje! Die van mij staat nu ook klaar. Vind het wel steeds dichterbij komen nu...

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Badolie: hebben wij wel vanaf t 1e badje gebruikt bij ons zoontje (op advies van kraamhulp)
    Schijnt goed te zijn voor t huidje ivm droge huid en schilfers!

Mijn vraag was ook meteen van t per ongeluk binnen krijgen hiervan (of andere sop)
    Maar kon geen kwaad, zwitsal is speciaal op babys afgestemd

Maar ieder zn eigen idee hierover toch?;)

3. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    omtrend de badolie ben ik het niet helemaal met je eens,
    verschilt ook weer heel erg per kindje, zo had ik een kindje met erg droge huid. en adviseerde de kraamzorg mij tijdens de kraamweek een beetje badolie van balneum .
    waardoor zijn huidje weer wat vettiger werd.
    maar je hebt wel gelijk verder je moet er zeker niet teveel in doen. paar druppels was genoeg.
    en idd het badje wordt wel wat glibberig. is dus even per kindje bekijken denk ik :)
    maar met die lijst badartikelen,

heb zorg nu zelf voor de tweede , dat ik
    - bepanthen zalf
    - zeepvrije wasgel
    - en balneum badolie
    in huis heb heb verder van die proefjes baby creme meegekregen en dat vond ik ff voor begin meer dan genoeg

aan de vaseline niet zo gedacht eigenlijk :p

he linnie fijn dat je weer wat mag bewegen. alleen lijkt me ook wel gek na al die dagen liggen en niks doen.
    vervelend dat je zon last hebt van je blaasonsteking en de kuur.
    slordig trouwens dat ze je de verkeerde meegaven
    en je dus zelfs 2 keer terug moest.

maggi, fijn dat je recht op meer uren hebt, lekker van genieten
    mag misschien als de baby eerder komt dan de 40 weken krijg ik ook waarschijnlijk meer uren omdat ik dan geen mantelzorg heb
    manlief moet namelijk gewoon werken van 10 tot vaak minimaal 22u en dan nog naar huis 45min in de auto . Mooi wiegje hoor lekker fris dat lime groen :D

wensdroom , oh zeker gezellig zo heb ik ook iemand via ander forum waar ik regelmatig mee afspreek. heel gezellig ook iemand met een kindje :) spannend hoor

Strijkertje oh dat is wel fijn als ze je thuis komen monitoren dat je niet steeds weg hoeft. Lief van je schoonmams dat ze je komt helpen.

inngeltje schattig wiegje hoor zoiets zocht ik toen ook op marktplaats maar had ineens wat anders gevonden. vond vaak dat ze de hoofdprijs er nog voor wilde hebben en dan dacht ik dan koop ik hem liever nieuw

Bloempje spannend hoor die shoot , ( moet je post nog ff verder lezen haha was nog bezig met schrijven :p )

Kraampakket , oh jeetje moet er nog steeds een hebben, ik en mijn stomme situatie met zorgverzekering GRR .
    hier dus geen cadeautjes erbij . ach ja nou maar eens opzoek welke goed gevuld zit , vorige keer toch wel bijna alles gebruikt o_O

Borstvoedings cursus , had iemand gehad had ik gelezen ? zat zelf te twijfelen. heb wel info van de kraamzorg opgestuurd gekregen. en weet van vorige keer wel wat. maar lijkt me toch best interresant.

Roodje zo druk aan het werk nog ? :O petje af hoor , dat zal iik echt niet kunnen..

kaatjesbaby, las van jou mega vergadering, jeetje ook respect voor jou hoor ! nog ffies en dan verlof he :D

Zwanger2 super leuk van de bellypaint ! :) ben dan wel benieuwd straks naar het resultaat hoor

( moet toch eens echt een systeem maken zodat ik niemand vergeet haha )

Nou hier even een uitgebreide update,
    na vorige week een beetje een inzinking gehad te hebben. kennelijk door stress ofzo gaat het sinds woensdag redelijk goed.
    kon eindelijk lekker ff in huis wat doen.
    mijn moeder had namelijk aangeboden om even een week op de hondjes te passen zodat ik wat rust zou hebben.
    zijn twee lieve drukke jack russels die af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan haalden omdat een van de twee een zenuwplasser is ( dus soms niet helemaal zindelijk grr ! ) waardoor de ander er overheen gaat zucht
    maar merkte na het weekend bij mij moeder te zijn en nu dus thuis zonder de hondjes dat ik wat meer rust heb.
    en mij dus ook een stuk beter voel.
    Heb dus eindelijk wat klusjes in huis waar ik me dus steeds aan ergerde even kunnen doen zonder veel harde buiken of last van mijn bekken !

door alles spanning toch maar het baby wasje alvast gedraaid en de ziekenhuis tas aan het klaarzetten.
    heb namelijk zon raar voorgevoel dat de bevalling toch eindigt in het zkh en niet thuis zoals ik in gedachte had.
    waarop mijn moeder zei dat ze dacht dat het ook eerder zou komen.
    terwijl we bij de eerste dit gevoel niet hadden.
    We zullen zien. Gelukkig is dan de kraamzorg erg :) mijn moeder heeft namelijk pas vakantie gekregen vanaf de 29ste en ben dus de 30ste uitgerekend..

zo nu ff klagen , heb me speciaal aangemeld bij een leden vereniging ivm opstartzorg van de kraamzorg en evt lactatiekundige ( dan wel gratis ), dat 7 mei gedaan.
    keurig mail gehad dat hij goed verstuurd was,
    maar zou nog een bevestiging krijgen dat goedgekeurd wordt enzo.
    tot op heden nog steeds geen mail meer gehad..
    hoop dat het beetje opschiet, dan is het ook zo makkelijker met de thuiszorg winkel ( die daarbij ook aangesloten is om dingen te huren )

verlof ach ja in feite kan je me ook op die lijst zetten. werk toch al even niet meer..

4. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Klopt van het droge huidje dat olie juist gunstig is. Maar dan nog gebruiken wij dat niet in badje, dan kun je ook na het badje lekker insmeren met olie. Maar inderdaad: iedereen z'n eigen ideeen en voorkeuren hoor! Zo zal iedereen ook haar eigen wijze van verzorgen ontwikkelen straks. Komt helemaal goed!!! :)

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Tiempje: fijn dat je nu op een goede plek zit nu! Spannend dat je al bijna weet wanneer de kleine komt!
    Malaika: fijn dat de controles goed zijn!
    Bloempje: thanks voor alle tips! En naar hoor vh flauwvallen, heb je een lage bloeddruk dan?
    Linie: fijn dat controle goed was. En op naar de 37!
    Maggi: lieg en mooi gemaakt wiegje:) Fijn dat je recht hebt op extra kraamzorg!
    Strijkertje: fijn dat alles goed is! Wel belastend dat thuismonitoren hoor. Hopelijk hoef je niet eerder ingeleid te worden.

Hier was de check bij de vk ook weer goed. Beebje ligt al behoorlijk in m'n bekken en draag het helemaal bij me, zei de vk. Vandaar m'n bescheiden buikje, zal ook beetje zo blijven. Kleine ligt wrs helemaal tegen m'n rug aan. Ze zei dat ik misschien wel last had van m'n schaambeen, nou dus niet;) Heb eigenlijk niets te klagen, ver lopen lukt niet goed meer, dan drukt het erg naar beneden, maar that's it.
    Ik mag op 31 mei weer voor controle en dan een liggingsecho

Fijn weekend meiden!

6. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En wrs word het hier geen mega-baby, er word binnenkort nog een schattig gedaan. Nu zijn ML en ik beiden 1.70, dus ook weer niet zo gek. Enne... wat zou d'r nu in m'n buikkie zitten: een jongen of een meisje... Ben erg benieuwd! Sowieso dat we allemaal binnenkort een kindje hebben, kan er soms gewoon niet nog niet bij dat het allemaal gaat gebeuren....

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Grumpy: spannend hoor dat jullie t niet weten!!
    Wat denk je zelf?

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vandaag in t ziekenhuis weer controle gehad.
    Ctg, bloeddruk, urine en bloed prikken...
    Alles was goed!
    Witte bloedplaatjes ook weer wat hoger!

Nu volgende week weer gewoon afspraak bij gyn

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Een hoop bij geschreven weer zeg..
    zag mooie wiegjes voorbij komen. ik heb het onze ook neer gezet op onze slaapkamer en opgemaakt evenals het ledikantje en de kinderwagenbak. alles opgemaakt. en plastic zak erom tegen stof enz..

mailaika fijn dat de controles goed zijn.

Linie op naar de 37 weken, doen wat voor jou goed voelt fijn iig dat de controle goed was.

maggi fijn dat je recht hebt op extra kraamzorg.

strijkertje thuismonitoren lijkt me best lastig komen ze dan elke dag langs en op vaste tijdstippen? maar fijn dat alles goed was.

grumpy fijn dat alles goed was, spannend hé wat het zal worden?

doowspenniej fijn dat je moeder op de hondjes wilde passen.

tiempje fijn dat je een keuze hebt gemaakt die voor jullie goed voelt.

zwangernr2 leuk dat je een belly paint mag zetten.

Bloempje bedankt voor het lijstje betreft verzorgingsproducten.
    ik heb nog een vraagje: vandaag dus met iemand die ook zwanger is gesproken en die vertelde dat ze van de kraam de kinderwagenbak niet mochten gebruiken als bedje in de eerste weken, omdat het open moest zijn voor de kleine. nu dacht ik dat je die gewoon evt ook als bedje kon gebruiken om bij je op de kamer te zetten i.p.v. een wieg, en je niet het ledikantje hoef te verplaatsen. mijn schoonzusje heeft dit met alletwee haar kindje gebruikt, die zijn nu 5 en 1,5 en mijn eigen zusje heeft dat ook gedaan dochtertje is 2,5.
    wij wilde nl de kinderwagenbak mee naar de draagmoeder nemen om na de geboorte de nacht dat we daar blijven ons kindje in te laten slapen. maar nu weet ik dus niet meer wat en hoe.voor huis hebben we een wiegje op onze slaapkamer staan.

en je vraag of de draagmoeder mee leest : ze heeft weleens gekeken maar geen actief gebruiker of lid van dit forum. dus eigenlijk niet.

verder vandaag er gezellig gehad met de persoon uit de buurt waar ik me ben gaan lunchen. het klikte goed en we hebben van 13 uur tot ong 16.30 gezellig zitten kletsen. denk dan ook dat dit wel een vriendschap kan worden. leuk dus en straks lekker samen dingetjes doen met de kindjes.

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wensdroom; volgens mij mogen ze gewoon in de kinderwagenbak slapen hoor...
    Word door sommige kraamverzorgsters zelfs geadviseerd als je geen wieg heb.
    En je bepaald t altijd nog zelf hoor! :)

11. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    FB dat dacht ik ook maar omdat die andere persoon vertelde wat hun kraamzorg had gezegd begon ik te twijfelen.

12. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    @Wensdroom: Het klopt inderdaad dat er geadviseerd wordt om het kindje niet in de wandelwagenbak te leggen. Dit ivm warmtestuwing en de kans op wiegendood hierdoor.... Máár.... Er wordt weer wél geadviseerd je kindje de eerste dagen (weken/maanden) bij jezelf op de kamer te laten slapen. Zeker als je BV geeft.
    Tja, niet iedereen heeft de middelen of sommige vinden het ook onzin om een wiegje te moeten kopen voor die korte tijd. (Kan ik me goed voorstellen hoor, niets op tegen!!!)
    Dus dan laat ik de kindjes ook lekker in de wandelwagenbak op de kamer van papa en mama slapen, niets op tegen! Alleen moet je dan wel goed de temp van de baby in de gaten houden en zorgen dat je niet teveel warmte toedient. Deze kan namelijk niet weg dan. En zeker nooit 2 kruiken in een wandelwagenbak. ( Kan in wiegje/ledikantje soms wel nodig zijn).

Soms leggen we babytjes ook in de wandelwagenbak die hun draai niet kunnen vinden in een wiegje of groot ledikantje. Je moet je voorstellen dat ze uit een heerlijk knus holletje komen, en dan als ze op de wereld zijn ineens in een heeeeeel groot bed, helemaal alleen, met heel veel ruimte. Sommige kindjes hebben de eerste dagen nou eenmaal behoefte aan veel geborgenheid en dan wil de wandelwagenbak ook vaak uitkomst bieden.

Maar, het is al wat FB zegt; iedere mama en/of papa bepaalt helemaal zelf wat er met hun kindje gebeurd...!!!! Laat je maar niet van de kaart brengen door kraamverzorgsters ( of door mij ) of door iedereen die je tips en adviezen wilt geven. Die tips en adviezen zijn vaak heel fijn en handig, en vaak zul je ze ook gebruiken. Maar er zijn altijd tips en adviezen die je hoort, aanneemt, en waarvan je denkt; dat is niet zoals ik het wil. Het eigen mama-gevoel is nog altijd het beste, dat zeg ik in de gezinnen ook altijd!!!!!
    (en dit geldt dus ook voor badolie bijvoorbeeld.... Er zijn 10000 tips, maar iedereen zoekt op een gegeven moment hun eigen weggetje erin! :) )

Liefs!

13. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013
    Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers)

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - :cool:

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbibi
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi- :cool:

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi
    ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I.

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi -:cool:

20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- :cool:
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis- Cvibi
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum- :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - CIF

23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi

24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV – ZKH

25 juni
    ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis :cool:
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS)
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - -:cool:

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH - Cbbbi

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(13) Meisjes (15) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Mei:
    18 Bl0empje Fotoshoot
    20 Pinkster start verlof!, Tiempje Gyn en datum ks bekend
    21 Kaatjesbaby start verlof!
    22 Beertje1987 VK
    23 Wensdroom Gyn, Bl0empje Liggingsecho, Leo85 VK en liggings-/groeiecho,Kleinmonster Groei echo, Tiempje VK
    24 Pinkster Bevalgesprek Jojo liggingsecho
    27 Maggi 37wkn echo, Jojo VK, Ingeltje liggingsecho
    28 Doowspenniej VK, Koesterhoop VK
    29 KaatjesbabyVK,Liesjuh1977 VK en liggingsecho
    30 Pinkster echo, Wensdroom VK
    31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho

Juni:
    3 RooDje infoavond bevallen
    19 Zeester start verlof!

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)
    sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer ter!ugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

14. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    ze komen bij mij als eerste om 9.00 thuis omdat ik het verst woon, dus dat is wel lekker.Dan werken ze naar het ziekenhuis toe in Hoorn.

15. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Bloempje dank je wel voor je duidelijke uitleg.

Zoals ik ook al schreef thuis hebben we een wiegje of ledikantje en het slapen in de kinderwagenbak is vermoedelijk maar voor 1 nachtje.

strijkertje fijn dat ze bij jou als eerste komen.

16. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    @bloem, mag ik je vragen waar je jullie set voor ledikant/wieg en vlaggenlijn hebben laten maken. Ik ben ook nog op zoek namelijk naar zoiets! Ennuh heerlijk al die tips, ook al is het mijn derde, ik merk dat ik veel al niet meer weet. Dank je wel!

Morgen gaat mijn zwager weer verder met de babykamer...yes!!!

Heb nu even verder geen puf om te reageren. Ik zal proberen dat van de week weer te doen!

Fijn weekend allemaal!

Liefs

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja ik vind t ook fijn hoor!
    Bij mij is t de 2e , maar ben echt de helft alweer vergeten.
    Denk dat t wel vanzelf gaat straks allemaal...

18. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    En ook IK heb dus hartstikke verlof nu hè! :D

Vond het ontzettend dubbel en best emotioneel om m'n computer af te sluiten, afscheid te nemen van collega's en de deur achter me dicht te doen. De volgende keer als ik op kantoor kom ben ik gewoon al mama!

Ik mag nu dus ook op :cool: in de lijst!

Jeeeej, ik ben niet schuldig! :p;)

Zwangernr2 Bedankt voor het compliment over de wieg, wij zijn er ook echt heel blij mee. En wat superleuk dat je onverwachts toch een bellypaint kan gaan doen!

Maggi Wat een boel uren kraamzorg! Schattig gezicht dat kleine wiegje naast je bed, bij ons komt hij waarschijnlijk aan het voeteneind te staan. Vd week eerst maar eens ophalen en op lakentjes jacht.

Linie Wat vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt. Ik hoop dat je het nog lekker 2 weken uithoudt met de beeb in je buik en dan gewoon zoals je wilt met de vk en in het kraamcentrum kunt bevallen. Het is je echt wel gegund nu je de kleine al zo lang extra binnen hebt weten te houden. :)

En oefenen met de maxi-cosi, dat moeten wij ook maar eens gaan doen volgende week ofzo. Ik zou echt niet weten hoe of dat werkt, best lullig als je het straks moet en niet weet hoe te doen... ;)

Strijkertje wat vervelend dat je steeds minder mag joh. Wel fijn dat je zoveel hulp aangeboden krijgt.

Pinkster Je man vind het vast een hele leuke verrassing!

Bl0empje Vervelend dat je nog steeds zoveel last hebt van het flauwvallen. Ik ben jaloers op je slaapgedrag, maar 1x wakker om te gaan plassen, tel daar bij mij maar minstens 2 of 3x bij op...

Veel plezier morgen bij de fotoshoot!

19. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013
    Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers)

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - :cool:

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbibi
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - :cool:

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi
    ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I.

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi -:cool:

20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- :cool:
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis- Cvibi - :cool:
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum- :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - CIF

23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi

24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV – ZKH

25 juni
    ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - :cool:
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS)
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje -? -:cool:

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH - Cbbbi

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(13) Meisjes (15) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Mei:
    18 Bl0empje Fotoshoot
    20 Pinkster start verlof!
    21 Kaatjesbaby start verlof!
    22 Beertje1987 VK
    23 Wensdroom Gyn, Bl0empje Liggingsecho, Leo85 VK en liggings-/groeiecho,Kleinmonster Groei echo, Tiempje VK, Malaika Gyn
    24 Pinkster Bevalgesprek Jojo liggingsecho
    27 Maggi 37wkn echo, Jojo VK, Ingeltje liggingsecho
    , Tiempje Gyn en datum ks bekend
    28 Doowspenniej VK, Koesterhoop VK
    29 KaatjesbabyVK,Liesjuh1977 VK en liggingsecho
    30 Pinkster echo, Wensdroom VK
    31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho, Zwangernr2 VK, Grumpy VK en liggingsecho

Juni:
    3 RooDje infoavond bevallen
    19 Zeester start verlof!

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)
    sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer ter!ugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

20. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    haha liesje idd , zag het later pas maar toen kon ik het al niet meer veranderen :p sorry

Deel Deze Pagina