Hoop dat je een rustige nacht hebt! Lieverd, bij twijfel altijd overleggen. Consult bij gyn wil niet zeggen overdracht he, zeker als je dit zelf aangeeft. Welterusten ook voor jou!
hoop dat het bij mij ook zo mag zijn inderdaad.. en ja die zalf ga ik ook aanschaffen hoor dat iedereen er erg positief over is dus ga het ook eens proberen. pinkster: hoe is het nu met de bloedingen? iedereen fijne pinksteren allemaal vandaag is ook mijn vader jarig dus daar ga ik vanmiddag heen.. hij zat stiekem te hopen dat hij vandaag een kleinkind kreeg jammer voor hem maar wel beter voor de kleine meid en wie weet krijgt hij een kleinkind op vaderdag heb ook last van flinke slapende armen.. vermoed door al die in een keer zichtbare aders en lig nu eenmaal graag op mn armen.. achja dat kwaaltje nemen we er maar voor lief bij nog een paar weken en dan is ze er! fijne pinksterdag iedereen
Hey meiden, Ben er weer ! Druk weekend gehad. Vrijdagavond hadden we een reunie van t werk van m'n man, van zijn eerste keer uitzending afghanistan. Hij organiseerde het zelf, dus, moesten tot het eind blijven. Pfff lag er om 3.30 uur in. Was echt teveel en te laat. En gisteren hadden we een feestje bij de buren. Was erg gezellig, maar heb weer teveel gestaan en daar pluk ik nu de vruchten van. Heb bijna niet geslapen van de pijn en ook last van m'n nek. Heb net gekeken en mag helaas geen midalgan oid smeren. Maar..... Al met al waren het wel gezellige feestjes ! Heb er van genoten, dus de pijn neem ik maar even voor lief. Zwangernr2, gefeliciteerd met je vader. Hier schijnt ook de zon, lekker van genieten vandaag. Ga nu eerst een ontbijtje maken. Als het lukt om kaas te snijden, heb de laatste week ook last van t tunnelsyndroom. Voelt vervelend, Hmm lastig al die kwaaltjes !
zo net weer ff contact gehad met de draagmoeder en sinds gisteravond beweegt ons meisje weer zoals daarvoor. ze is dus weer wakker. nu hopen dat ze goed blijft bewegen.. donderdag hebben we de 26 weken controle bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. koesterhoop fijn dat alles goed gaat zwangernr2 fijne verjaardag bij je vader gezellig pinkster dat je bij de griek bent gaan eten. draagdoek van mijn zusje gekregen, zij heft m nooit gebruik, we zullen wel zien of ik m ga gebruiken. iedereen fijne Pinksteren
peetje lastig hoor al die kaaltjes maar helaas horen ze erbij. heb je spalken tegen het tunnelsyndroom? geniet maar van de zon ga ik hier ook doen..
Bleehhh even ego bericht; Werd om 06:30 wakker, voelde me niet echt lekker. Vl heeft een emmer voor me gehaald... (Lief he?! ) en sindsdien lig ik ziekjes in bed: flink overgegeven. Daarna wel weer even geslapen, weer wakker geweest en weer in slaap gevallen... Nu net weer wakker. Voel me echt niet 100%....!! En dan te bedenken dat we vandaag familiedag hebben: bij ons in de tuin!! Lekker druk dus. Hoef zelf niets te doen hoor, er komt eten via buffet van een slager en er zijngenoeg mensen die de dingen kunnen verzorgen, maar toch. Gister wel alles klaar gemaakt en hele huis gepoetst, dus misschien is het toch 'n beetje de vermoeidheid! Lieve dames, geniet van het zonnetje, tenminstw ik HOOOOP dat die er is.... En een hele fijne zondag allemaal! Ps.: Zwanger2 gefeliciteerd met je vader!
Zwangernr2: Gefeliciteerd met je vader! Peetje: Fijn dat het gezellig was alleen wel balen dat je daar nu de prijs voor betaald. Vanmiddag lekker in de zon zitten zou ik zeggen... Wensdroom: Fijn dat jullie meisje weer wat beweeglijker is! Is toch een geruststelling als je van de draagmoeder hoort dat zij ze voelt bewegen.... Bloempje: Heel veel beterschap! Ik hoop dat je er toch een gezellige familiedag aan overhoud! Vrijdag heb ik de controle bij de gyn gehad! Ons meisje is wel wat klein maar niet zorgwekkend. Wordt nu op 2037 gram geschat. Ik mag nu terug naar de vk voor verdere controles! Ons meisje stak tijdens de echo wel haar tongetje even uit naar ons haha. Gisteren verjaardag gehad en langer blijven hangen dan gepland maar was ook zo gezellig. Alleen toen ik thuiskwam wist ik door de pijn niet meer hoe te gaan zitten/liggen en vannacht ook flink last van gehad dus vandaag ook verplichte rustdag voor mij in de zon... Zou iemand mijn volgende controle op de lijst willen zetten voor mij? 28 mei om 13 uur groei/liggings echo vk Ook mag er bij mij fv en zkh achter... Alvast super bedankt voor het erbij zetten! Hier vrijdag middag ook de box in elkaar gezet! Gelukkig reageren de honden er goed op en is de box niet erg interessant voor ze. Ik was bang dat ze erin zouden gaan liggen of boxkleed eruit zouden halen maar tot nu toe nog niks aan gedaan gelukkig! Hier ff foto van de box:
Oh ja, vergeet bijna te zeggen dat er bij mij ook CBIBI achter mag... Als iemand dan de lijst aanpast mag dit er ook bij... Alvast bedankt! Ik zit namelijk gewoon op explorer omdat firefox hier niet goed de pagina's laad en er dan dus weer veel codes bij komen waardoor niet alles in de lijst past.
Ah dan moeten we Bloempje dus een schop onder haar ***** geven Hahahaha grapje hoor Bloempje maar jouw browser doet dus stoute dingen met de lijst. Ik verkoop de ByKay omdat ik een andere heb gekocht van een vriendin die ik veel mooier vind en dan kan ik daar dit geld voor gebruiken. De ByKay is een hele fijne beginnersdoek omdat hij heel makkelijk te knopen is. Ik ga nu een stapje verder, naar een geweven doek, die zijn wat stugger om te knopen. Wel wat luchtiger in de zomer op warme dagen. Wij hebben wel een L omdat mijn man erg lang is en ik ben wat stevig (ben ook 1.73 maar wel wat overgewicht). Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed of het dan te lang is voor jullie. Voor mij was hij in ieder geval niet te lang ofzo.
Ik heb een normaal postuur (voor de zwangerschap 1.70m en 64kg) en als jij aangeeft dat je een M voor het mooi net iets te klein vindt dan is de L (en mss zelfs die van Ingeltje) dus toch wel een optie. Goed om te weten! Pinkster Is het bloeden weer gestopt inmiddels? Zwangernr2 Gefeliciteerd met je vader! Bl0empje Beterschap! En hopelijk knap je nog genoeg op om mee te kunnen genieten van de familiedag. Pooh85 Wat fijn dat je terug mag naar de vk! Wat een mooie box hebben jullie zeg, heel gaaf! Wij gaan hem hier ook een dezer dagen in elkaar zetten, benieuwd of onze katten er net zo op reageren als jullie honden doen. Zal zo gelijk even je afspraken verwerken in de lijst. Hier alweer druk geweest, was gedraaid en opgevouwen, vl geholpen met ophangen van wat dingen (zijn er nu achter dat de kleine man echt een hekel heeft aan het geluid vd boormachine, krijgt hij de hik van doordat hij schrikt), slaapverdieping gestofzuigd en mezelf nu maar verplicht even met de laptop erbij op de stoel rust te nemen. Moeten vanmiddag nog weg en wil het wel vol gaan houden. Gisteravond ook al te druk geweest, waardoor ik last kreeg van harde buiken en dat moeten we niet hebben natuurlijk... Ik heb besloten dinsdag de eerste wasjes van de kleine te gaan wassen en m'n vluchttas in te gaan pakken. Ik las vanmorgen weer een bericht van iemand waarbij met 34w1d haar vliezen waren gebroken en die opgenomen was in het zkh, als ik dat zo lees komt de bevalling toch wel eng dichtbij en kan het zo ver zijn eer dat je er erg in hebt... Ik ga er overigens gewoon vanuit dat ik op tijd of te laat beval, want dat schijnen de meeste vrouwen (bij het eerste kindje) te doen, maar toch... voor de zekerheid! Blegh... ik haat die onzekerheid, ik laat me echt veel te veel meeslepen in verhalen van anderen.
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers) 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cbbbi - ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbibi ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH - Cvibi ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I. 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi - 20 juni ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV Thuis- Cvibi - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum- ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - CIF 23 juni ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi 24 juni ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV ZKH 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH - Cbibi - ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH - - Cbibi 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ - BV - Thuis - Cbibi - ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH - Cbbbi 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH Cbibi 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? - ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (13) Meisjes (15) Jongens (7) Verrassing/Geheim! Afspraken Mei: 20 Pinkster start verlof! 21 Kaatjesbaby start verlof! 22 Beertje1987 VK 23 Wensdroom Gyn, Bl0empje Liggingsecho, Leo85 VK en liggings-/groeiecho, Kleinmonster Groei echo, Tiempje VK, Malaika Gyn 24 Pinkster Bevalgesprek Jojo liggingsecho 27 Maggi 37wkn echo, Jojo VK, Ingeltje liggingsecho, Tiempje Gyn en datum ks bekend 28 Doowspenniej VK, Koesterhoop VK, Pooh85 VK en liggingsecho 29 KaatjesbabyVK, Liesjuh1977 VK en liggingsecho 30 Pinkster echo, Wensdroom VK 31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho, Zwangernr2 VK, Grumpy VK en liggingsecho Juni: 3 RooDje infoavond bevallen 19 Zeester start verlof! BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren... = verlof begonnen! Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald. Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald. Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald. CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer ter!ugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!
Pooh85 je afspraken en ook de indaling van de kleine staan in de lijst hoor! Enneh Ingeltje... hoe graag wil jij je doek verkopen? Heb even de foto die je op MP hebt staan laten zien aan m'n vriend en hij vind hem wel leuk. Kun je een foto van die van jou voor me maken mss? Zou zomaar eens kunnen dat je hem al bijna verkocht hebt nu...
Goedemorgen allemaal (nog net ) Pooh mooie box hoor! Bloempje misschien heb je gister idd teveel gedaan? Ik merk het eind vd dag als ik te druk ben geweest, dan word k ook misselijk.. Maar gelukkig niet zo erg dat t ook overgeven wordt.. Beterschap in ieder geval! Hier gister enorm verrast met een babyshower ML had het goed geheim gehouden (meestal lukt hem dat niet haha).. Stel vriendinnen en m'n moeder waren er, was erg leuk. ML en ik moesten drinken uit een flesje haha en wat spelletjes doen, wie het snelst luier kon verschonen (IK ) en wie het snelst babywas kon ophangen met babypop in de hand en telefoon aan het oor.. (Was ML sneller met 4 sec. maar zijn was hing niet netjes ) En potjes proeven.. En allemaal cadeutjes gehad, erg leuk. O.a. een blik met gips om straks voetafdrukjes te maken van de baby Was echt superleuk Vandaag lekker rustige dag, misschien nog even naar mijn ouders, die staan hier in de buurt op een camping, verder lekker niks doen.. Fijne dag allemaal!
Bloempje: oei beterschap! Das balen zeg precies op een familiedag bij jullie! Hopelijk knap je nog op.... Liesjuh: beter te lang , dan net aan, of te kort. Ik weeg zelf iets meer, voor mn zwangerschap 72-76 kg Leo: leuke verassing, babyshower!!