Hij is echt leuk! Ik wil hem wel van je overnemen, vl vind deze ook leuk. Zal ik bieden via Marktplaats of regelen we het hier via privé bericht? Vraagprijs die je noemt op Marktplaats lijkt me verder prima.
Ik had idd ook de tip gekregen ze bij de Action te halen en vooral niet te vergeten ook vl zijn kant ermee op te maken. Zou best knap zijn als ik alleen op m'n eigen helft er een zooitje van maak voor en tijdens de bevalling.
Ik schud mee! Heb afgelopen nacht met een emmer naast m'n bed geslapen omdat het zuur maar omhoog bleef komen... En niets meer wat hielp, Rennies, Antagel, hoofdeinde bed omhoog... Niks! Kreeg gister nog de tip Wilhelmina pepermunt te kopen, schijnt ook te helpen. Vandaag gaat het alweer wat beter gelukkig, hopelijk vanavond en vannacht ook!
Sorry voor alle quotes, maar reageer even vanuit bed via m'n telefoon. Dan is dit net ff makkelijker reageren. Hier vandaag een luie dag samen. Afgelopen 2 dgn te druk geweest en daar pluk ik vandaag flink de vruchten van. Of eigenlijk al sinds gister avond. Heb alleen maar maagzuur aanvallen gehad tm vannacht, en heb inmiddels ook pijn in m'n bekken en schaambeenderen. Echt niet grappig. Kleine is ook minder druk als dat ik zou willen, vanaf vandaag dus weer een stapje terug doen en m'n rust beter pakken! Ik wil de kleine graag nog zo lang mogelijk binnen houden. Vind het sowieso al best doodeng worden dat het binnen nu en een paar weken echt gaat gebeuren. Ben goed voorbereid maar toch zou de paniek wel toe gaan slaan voor m'n gevoel als de kleine man zich nu al zou aandienen. Hopelijk krijg ik eerst nog ff de kans om al z'n kleren enzo te wassen en m'n vluchttas klaar te zetten die ik hopelijk niet nodig heb. Wil zo graag thuis bevallen! Nog 10 dagen en dan zit ik op de 37 weken, dat zal vast een hele fijne en rustgevende mijlpaal zijn! Vanavond krijgen we gezellig vrienden op bezoek, komen bijtijds zodat ik er niet te laat in hoef te liggen. Ze hebben zelf 2 kleine kids waarvan de jongste, een meisje nu bijna een half jaar is, we hebben hun dochter en onze kleine man vast uitgehuwelijkt. Haha Morgen komt de pedicure lekker thuis langs en gaan we 's avonds de wieg ophalen. En woensdag avond komt een vriendinnetje ons knippen en mij ook kleuren. Heb ik iig alvast een lekker vers geknipt kort en blond koppie aan het begin van m'n verlof. Mocht de kleine dan toch eerder komen staan papa en mama iig met verzorgd haar op de foto's. En aangezien het de hele week rot weer wordt ga ik de babykleertjes toch maar vast wassen en zoveel mogelijk ook in de droger doen en anders ophangen op zolder. Had gehoopt het in de zon te kunnen drogen maar dat zit er voorlopig niet in volgend de voorspellingen. En wachten totdat het mooi weer wordt gaan we maar niet doen... Ben nu al ongeduldig en erover in de stress... Ik ga vl wakker maken (waren samen even gaan liggen) en hem richting de supermarkt schoppen! Ik wil wat eten vanavond en de visite zal vast wel wat te drinken lusten.
Wat een opluchting, zwangernr2! Hoop dat jij en je buik wat rust kunnen pakken de komende dagen. Denk ook aan je kleine meid he? Zelf zul je ook alle energie nodig hebben voor de bevalling en het herstel erna. Hoe heb je de opvang voor je zoontje geregeld? Wensdroom, wat ontzettend balen van jullie opvang! Wij hebben ook een oppas, aan huis weliswaar. We hebben naar gevonden via een zoekopdracht bij KION maar uiteindelijk afspraken via een ander bureau gemaakt. Dat bevalt ons geweldig! Wellicht ook een optie voor jullie? Maggi, rustig aan he met alle klusjes! Liesjuh, jouw agenda klinkt ook nog veel te vol om te bevallen! Kan me voorstellen dat het straks rust breng. Zoals al eerder gezegd moet hier ook nog ALLES. Vind het juist een eng idee dat het over een week gewoon thuis mag. Tot nu toe kon ik me verschuilen achter "in het ziekenhuis hebben ze ook alles". Nu moet ik ook aan de bak... Net met onze oudste naar de bios geweest. Zo gezellig! Even nog quality time samen voor de storm. Hij vond het ook erg leuk. Hebben The Croods gezien. Hilarisch! Ga maar eens de commode reorganiseren terwijl de meiden hier in bad zitten. Tot later!
Zwanger2, gelukkig hebben jullie een goed gesprek gehad. Wensdroom, wat balen zeg! Het is al zo lastig om iemand te vinden met wie het klikt en die je vertrouwt... Liesjuh, balen van het maagzuur. Ik word er ook helemaal gek van. De rennies gaan er in sneltrein doorheen. Ik ben ook benieuwd wanneer de eerste baby's geboren worden. Van mijn pufclub is de eerste alweer 2 weken oud, met 37 wk geboren. En de tweede ligt nu in het zks te puffen met 38 wk. Vind dat, ondanks de onrust bij een aantal, dat we het netjes volhouden. Die 37 weken moeten haalbaar zijn! Voor mij nu nog 3 weken, ben benieuwd wanneer ze gehaald gaat worden. Ik ben er iig helemaal klaar voor . Zal ook nog even een foto spammen van de familie wieg (had ik nog niet gedaan, toch?). Hoezo dement? Dikke knuf voor iedereen!
Tiempje mooie wieg! Bij mij vd zwangerschapscursus is nog geen vd 6 stellen bevallen. Nu variëren de bevaldata in onze groep ook wel van 31-05 t/m 25-07 maar toch... alles kan, de eerste is toch over 11dgn al uitgerekend. Ik ben benieuwd, we merken het vanzelf wel.
Oh doe maar een bod daar, dan kunnen we adres en andere dingen via mail doen, is wel fijn voor het terugvinden! Super, ik heb er fijne herinneringen aan, altijd leuk als je iemand 'dichtbij' dan blij kan maken
Netjes? Tsss dat is pure angst... weet je hoe boos ik word als één van de baby's niet luistert naar Tante Ingeltje?? 37 weken en niks geen gekke fratsen PUNT!
tiempje: mooie wieg kaatje: het ligt er aan wie als mijn zus vrij is past zij op en anders eventueel mijn huisgenoot. en na de bevalling helpt mijn vriend me meer met de verzorging van mijn zoontje en de begeleiding springt ook in waar ze me kunnen helpen.. dat is dan wel weer een voordeel van begeleid wonen
Als de borstvoeding na een tijd niet voldoende mocht zijn wordt mijn voeding kruidvat. Hopelijk helemaal niet nodig natuurlijk
Mooi wiegje Tiempje! Haha Ingeltje, vind ik ook, ze moeten lekker blijven zitten allemaal.. Alhoewel ik wel op zo'n punt ben dat ie van mij klokslag 37 weken mag komen hoor.. Rotkwaaltjes Heb nog btje kunnen slapen vanmiddag.. En rest vd dag valt het mee met het maagzuur, maar neem nu preventief pillen in haha.. Strx op bed weer liggen dus ben benieuwd hoe het dan gaat.. Ik ga morgen ff Losecosan halen, dat schijnt 24u lang te helpen.. En als dat niet werkt dan bel ik de huisarts voor nog iets sterkers Fijn he, die laatste loodjes
Wij hebben kruidvat voeding gekocht. Volgens de verloskundige zijn de merken bijna hetzelfde. En kruidvat is een stuk goedkoper dan nutrilon.