Pinkster gefeliciteerd met jullie trouwdag! Strijkertje, straks bij het reageren helemaal vergeten je te condoleren! Heel veel sterkte meis! Dikke knuf! Ik vertel best veel over dit forum tegen vl. Zegt hij straks ineens: Wat ga jij het meest missen na de zwangerschap??? De meiden van het forum haha. Ik zo: Nou ik hoop dat we hier nog wel blijven kletsen na de zwangerschap want ben ervan overtuigd dat we elkaar ook nog kunnen helpen/ ondersteunen na de bevalling en bij de opvoeding. En lijkt me wel gezellig om contact te blijven houden met jullie!!!
Ja! Hierna gewoon verder kletsen onder (16-30)juni mama's 2013 ofzo? Ik praat ook nog dagelijks bij april 2011 mamas Erg leuk!! Ook spreken we ongv 2x per jaar af! Nu aankomende zaterdag weer Je zal wel merken dat straks ongeveer de helft langzaam afvalt en niet meer mee kletst!
Thanks meiden! Het blijft een wonder he? Hopelijk heeft mijn vriendin 11 juni een mooie echo! wbt Rennies weet ik dat ze veilig zijn, maar de dokter heeft mij ze afgeraden na die toestand met dat niergruis en die koliekpijnen. Hij zei tegen mij dat Antagel voor mij beter was. Omdat ik moeilijk de hele dag met die fles kan rondlopen neem ik af en toe toch stiekem een Rennie Pinkster oh jee Moest er wel ff om lachen!
Gefeliciteerd Pinkster! Normaal zijn het inderdaad de mannen die dit soort dingen vergeten, vind het ook wel grappig ;P Hij heeft het je vast al vergeven Haha pooh wat grappig dat je vriend dat zegt Wel schattig ook! En natuurlijk blijven we gewoon lekker doorkletsen, denk dat we elkaar nog evenveel of misschien zelfs wel meer te melden hebben. En lekker veel foto's delen en pronken met die kleintjes Pindakoek 30 km fietsen?? Wow.. Hoe heb je dat volgehouden? Ik ben na 5 minuten al helemaal uitgeput, en daarnaast pas ik bijna niet meer op mijn fiets. Bij op en afstappen bots in met mijn buik tegen het stuur dus ik begin er maar niet meer aan. Fietsen komen wel weer over een klein jaartje, met de kleine in het zitje voorop! Zo maar richting bed en dan hopelijk eens wat eerder op dan wat tegenwoordig normaal is (11u of later..). Lig er tegenwoordig ook telkens vrij laat in omdat ik weet dat ik anders toch niet slaap, maar ga nu maar even proberen dat ritme een beetje om te gooien! Slaap lekker allemaal!
HAHAHA ja he.. Jullie hadden zijn gezicht moeten zien met die bloemen,heel blij van: zie je nou wel,leuk he!! En ik keek zo van: Wat? wat moet ik ermee,ow oke leuk dat vond ik meest rot ...aaaaahhhhhh,maar het is goed
En we zijn weer wakker..Pfff , en ik moet van ochtend onverwachts op de kindje van me vriendin passen van een half jaar..,drink me melk op en ga toch proberen een uurtje te slapen want Rick moet straks ook naar school Xxx
goede morgen dames reageer straks ff uitgebreid. iemand had verdrietig nieuws gecondoleerd en iemand was zijn trouwdag vergeten, maar man had er wel aan gedacht, zwangerschaps- dementie ? iig gefeliciteerd. verder lijkt het me leuk straks verder de kletsen als de kleine er is.. idd mama's juni of zo nu gauw douchen voordat de persoon van het consultatie bureau komt vanmiddag komt mijn vriendin dus ff gezellig kletsen.
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden!! Pinkster nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Pindakoek: 30 km fietsen poeh poeh! Ik doe je het niet na hahah Pooh: we gaan gewoon verder met een ander forum.. Het weer wordt er niet beter op dames, ik denk dat het zonnetje gaat schijnen als onze kleintjes geboren gaan worden. Ik krijg zometeen de verpleegkundige weer voor een hartfilmpje, daarna ga ik op kraamvisite bij mijn vriendin, die heeft 2 weken geleden een dochtertje met de naam Mila gekregen. Mooi effies gluren... Iedereen in ieder geval een fijne dag!
Oef dames, wat is er een hoop gekletst! Gezellig hoor , maar kan niet alles onthouden... Strijkertje, wat verdrietig inderdaad. Gecondoleerd! En wat dubbel tegelijkertijd, over 1,5 week al jullie wondertje op de werld zetten!!! Spannend zeg! Pindakoek, jee 30km fietsen, inderdaad knap dat je het uberhaupt nog kon!! Pooh, haha grappig, ik vertel ook regelmatig dingen aan VL. En inderdaad we gaan gewoon gezellig verder na de bevalling , tijdens het voeden 's nachts enzo hihi. Ingeltje, wat een prachtige teksten hebben jullie in de geboortekaartjes! Deze ook weer hoor! Roodje, wat een mooie buik!! En zeker super voor je vriendin!! Pinkster, gefeliciteerd met je trouwdag nog! Haha die zwangerschapsdementie! Beertje, voel je vandaag wat beter? Ik heb die dagen er ook zeker tussen zitten hoor En wat lastig inderdaad van het gedichtje.. maar misschien is het juist ook mooi als jullie dezelfde smaak hebben als je ouders toen toch?! Doen waar je je het beste bij voelt. Kaatje, ja de studie gaat natuurlijk gewoon door.. Succes en wel een beetje rustig aan hoor En Maggi, zijn de klusjes gisteren wel gelukt?? Maar alles op zijn tijd inderdaad, gewoon lekker verdelen! En wat rot dat je uitkering nu stopt. Kun je het nog wel even uitzingen zonder baan? Hopelijk vind je straks gauw een leuke job! Hier gaat het wel oke. Alleen de buikkrampen blijven steeds komen de afgelopen dagen en veel harde buiken, inmiddels is dat natuurlijk normaal hier, maar ik blijf er onrustig bij. Het liefst zou ik nu gewoon een datum willen waarop de kleine komt, na al die weken ben ik de onzekerheid een beetje beu Maar ja, de natuur gaat zijn gang En natuurlijk wil ik volgende week in ieder geval nog halen! Gisteren een vriendin op bezoek gehad met een chocolade medaille haha! Maar eigenlijk vind ik de kleine dé held En ook nog een buurvrouw met een cadeautje, dat doet ze iedere week als ik weer een week erbij ben, dus ze is mooi klaar met ons die steeds verder komen haha, echt super lief natuurlijk!! Morgen heb ik een afspraak bij de verloskundige waar ik tot de 25 weken onder begeleiding was!! Als ik de 37 weken haal dinsdag mag ik namelijk weer terug naar hen, jippie!! Morgen hebben we alvast een gesprek om alles door te spreken, zo fijn! Vandaag nog wat uitzoekdingetjes, spaarrekening voor de kleine bijv. En weten jullie wanneer je baby precies een eigen paspoort moet hebben? Al vrij snel in het begin toch? Ik kan het nog niet duidelijk vinden.. Vind t eigenlijk zo krom, een babypasfoto voor 5 jaar Nu nog even een theetje zetten voor mezelf Fijne dag allemaal!
@Pinkster: oh jeetje wel lief dat hij eraan gedacht heeft gefeliciteerd idd! @Linie: naar dat je steeds harde buiken hebt! heb er ook last van hoor..soms ook het idee dat mn buik uitscheurt..zo strak staat het... Vanavond weer yoga en maken we een 'bolle buiken' groepsfoto Vind het trouwens ook knap dat ik 30 km heb gefietst...maar voorlopig echt niet meer
Goeiemorgen! Voor het eerst sinds lange tijd weer eens mijn ontbijt nog 's ochtends achter de kiezen Linie wat lief al die cadeautjes voor elk weekje erbij! Echt leuk dat er zo bij stil gestaan wordt. En jij bent ook een held hoor, samen met de kleine een heldenteam Die onzekerheid is niks nee, daar heb je nu lang genoeg in gezeten. Maar het is in ieder geval zeker dat de kleine binnen nu en 6 weken gaat komen! Haha moest het zelf even terugzoeken over die uitkering want ik snapte niet wat je bedoelde ;P Nee ik heb het misschien wat ongelukkig geschreven; ik bedoelde dat de volgende keer dat het wordt uitbetaald de kleine er al is! Krijg komende maanden juist extra uitbetaald, namelijk de hoogte van het salaris van mijn vorige baan. Dusse nee, gelukkig is ie niet gestopt Moet wel weer in september/oktober aan de bak helaas! En dat is een goeie van jou trouwens, van het paspoort! Daar komt vast wel een antwoord op van de ervaren mama's, ben ook wel benieuwd, had er helemaal niet aan gedacht! Strijkertje veel plezier op kraambezoek! Lekker alvast knuffelen met zo'n kleintje Al hoef jij nu niet lang meer te wachten! Pinkster oppasze! Pindakoek leuk zeg zo'n foto! En straks eentje met platte buiken en alle kindjes erbij Zon na gisteren een druk dagje met huishoudelijke dingen (en het is me nog gelukt ook alles van het lijstje af te strepen! ) vandaag een administratief dagje. En vanmiddag komt een vriendin op de thee, dus dat is dan wel weer even gezellig! Nu eerst even op de bank wachten tot de hik van de kleine weg is. Vind dat zo schattig dat ik daar echt eventjes voor blijf zitten tot ie uitgehikt is. Vind dat ie het trouwens wel vaak heeft, soms wel 3 keer per dag! Arme jongen
Haha, dank je! En gelukkig dat ik het verkeerd had begrepen!! Scheelt toch een hoop haha! Ja, die hik, mijn kleine ook heel vaak!! Inderdaad schattig, maar ook sneu.. ik durf dan ook niet op te staan, bang dat het dan langer duurt voor uk hihi! Veel plezier met je thee date!!
Pinkster gefeliciteerd met jullie trouwdag! Wat een lief gebaar van je mannetje! Pinda jee meis 30 km fietsen wat een hel haha! Ik vind lopen nu steeds zwaarder worden, maar moeten in beweging blijven he! Roodje wat een geweldig nieuws! Hopelijk blijft het goed gaan met je vriendin en mogen ze 11 juni een mooie eerste echo beleven! Kaatje ook nog aan de studie? Ik moet volgende week ook nog twee take home tentamens inleveren. Maar na de auto pech van vorige week ga ik niet meer zo ver rijden naar m'n school. Kun jij het ook thuis af? Strijkertje, gecondoleerd. Wat een verdrietig nieuws. Succes vanmiddag met de wijk verpleegkundige. Ben benieuwd wanneer jouw kleine gaat komen! Linie wat een leuk idee van je buren om bij elke week een presentje te geven. En qat heerlijk als je weer naar je eigen verloskundige zou mogen! Heb je toch maar even mooi geflikt met die kleine van je! Hier vanmorgen naar de drukker geweest om de kaartjes te bestellen. Voelde wel vreemd hoor om z.n naam door te geven enzo. We hebben besloten on gewoon bij het gedichtje te blijven. Zijn nog wel even op zoek geweest maar niks haalde het bij deze. En inderdaad, getuigt van goede smaak haha. Van het weekend krijgen we de proefdruk via de mail en na het weekend kunnen we de enveloppen ophalen. Begint wrl echt te worden nu! Zo weer even naar de verloskundige, even horen hoe het met mijn schatje gaat
Hahaha ik ben zo blij te lezen dat mijn uk niet de enige is die soms wel 3x per dag de hik heeft! Soms duurt het zo lang dat ik het ook sneu vind vior hem!
Hier heb ik de hik nog niet herkend bij nr 1 ook niet hahah Gek eigenlijk. Maar ff op de vraag van linie met het paspoort, zodra je met de kleine de grens over wil , ook naar belgie heb je idd een id kaart of paspoort voor de baby nodig. Eigenlijk uberhaupt dus als je weggaat . Heel stom ja . Heb dus hier nu ook een paspoort met een baby foto er op hahahahhah Kan ff niet reageren op de rest sorry, vanavond op laptop weer ff
Dankje Linie Fijn dat die van jullie ook zo vaak de hik heeft; vind het ook zo zielig inderdaad en het duurt soms écht lang! Beertje succes bij de vk en leuk dat jullie het kaartje nu ook klaar hebben! Vond het ook echt heel gek op een proefdruk te ontvangen met zijn naam al echt erop enzo. Zo onwerkelijk! Doowspenniej maar is het dan niet zo dat je voor een baby ook altijd een ID/paspoort bij je moet hebben om te kunnen identificeren? Want wij hebben idenificatieplicht. Geldt dat niet voor die kleintjes dan?
Maggi nee die plicht is pas vanaf 14 jaar, maar zodra je naar belgie gaat bijvoorbeeld , heb je wel een id of paspoort nodig anders ben je wel "strafbaar" . Krom helaas. Trouwens hier heb ik ook nooit men id of paspoort bij me haha alleen mijn rijbewijs oooooops Hier hebben we voor q het paspoort met 7 maand laten maken omdat we met 9 maand naar turkije gingen. ( blijk dus tijdens de vakantie al zwanger te zijn geweest hahahahhaha ) Lastig was nog de pasfoto maken, die absurde regels met baby,s zijn behoorlijk moeilijk. Niet lachen recht zitten enz. Nou mochten ze wel klein glimlachje hebben.
Het gaat goed hier zo te zien de baby's blijven nog lkkr binnen! Ze hebben gelijk met zo'n weer wil ik ook wel lkkr warm binnen blijven Ik ben echt benieuwd hoe de lijst uiteen gaat lopen eens de bevallingen beginnen
Lees het net inderdaad vanaf 14 jaar pas identificatieplicht. Inderdaad krom allemaal! Zo ja dat lijkt me echt lastig een pasfoto maken van een baby! Vooral als je deze van een paar maanden oud hummeltje moet laten maken. Haha dus jullie waren stiekem met zijn vieren in Turkije, baby zonder paspoort meegesmokkeld
@ doowspenniej voor binnen NL is een rijbewijs ook geldig als legitimatie hoor, dus dan doe je niks verkeerd Denk dat we hier voorlopig toch niet de grens over gaan met de kleine, dus die krijgt er wel 1 als dat nodig is voor vakantie o.i.d.. Strijkertje gecondoleerd nog (ik heb volgens mij ergens overheen gelezen..) Hier weinig te melden verder.. Merk ook dat ik het allemaal niet zo meer bij hou haha.. M'n vader zei zondag ook (waren bij m'n ouders op de camping, die zaten in de buurt met vrienden) dat ik meer in m'n eigen wereldje zit.. Zo van: zet mij maar op een stoel en ik vind t wel best.. Terwijl ik normaal juist de oren van iemands hoofd klets Vanavond gezellig eten bij een stel vd Samen Bevallen cursus Houden we hopelijk nog leuk contact aan over, vind dat wel leuk als je wat mensen kent met kids in dezelfde leeftijd enzo.. Fijne dag allemaal!