16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Oh oke bedankt!! Ik dacht juist ook dat ze zich bijv al moeten kunnen legitimeren bij een ziekenhuisafspraak etc.
    Wij weten nog niet zeker of we nog naar het buitenland op vakantie gaan dit jaar, maar hebben wel vrienden in Belgie wonen haha! Ligt er verder gewoon aan of we het al zien zitten met de kleine wat verder weg, anders wordt het toch echt Texel hoor :)

Leo, dat meer in jezelf gekeerd zijn herken ik hoor. Ik vind het nu heerlijk alleen thuis en heb helemaal geen zin om nu veel familie en vrienden te zien. Het is dat er een paar echte lieverds tussen zitten die blijven vragen wanneer ze kunnen komen haha! Ik vind het ook wel even best zo.

Ik zie nu zelfs op tegen alle kraamvisite, terwijl ik normaal echt wel graag onder de mensen (het liefst zoveel mogelijk) ben. Maar een kraamfeest is nou ook weer niets voor ons hebben we zelf ondervonden op kraamfeesten van anderen. We zien het wel en goed de agenda in te gaten houden om het in te perken als we het te druk vinden!

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hmmm wij gaan eind augustus naar Spanje voor een week vakantie, dus die kleine meid van ons moet wel een paspoort, maar hoe moet je in hemelsnaam een foto maken van zo'n humpie van krap 2 maanden oud?!:(

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Oh ja, de kleine heeft hier ook minstens 3x pd de hik ;)

4. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ohjeej dat is lastig roodje , maar ja je hebt idd een paspoort/ id nodig dan.
    een tip die ik je kan geven is baby laten liggen en dan " lokken met flesje of speeltje " en uiteraard in de tijd dat de baby wakker is.

trouwens lees net op telegraaf over kim kardasian
    leuk er bij blijven lopen in de zwangerschap is idd wel zo leuk.
    maar worstenpootjes in hakken met extreem opgezwollen voeten gaat me ook tever haha.
    zijn zat elegante schoenen die je wel past ondanks de opgezwollen enkels toch ?

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Die hoef je pas als je op reis gaat te hebben. Zolang je in NL blijft is het niet nodig. Dat is pas vanaf je 14e (uit mijn hoofd)

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    O ik ben al lang spuit elf zie ik hahaha!

Zo ik ben moe en chagrijnig. Niet zo gezellig voor de kindjes. Maar goed, ze zijn ook niet zo gezellig tegen elkaar en mij dus daar hoef ik me niet schuldig om te voelen :p

Alles bijgelezen, maar geen zin in reageren. Hihihi zelfs hier last van de hormonsters.

En natuurlijk blijven we lekker samen kletsen hier! Ik ben ook erg benieuwd wie de 1e straks is zeg! Ik zeker niet ;) ik ben net een kip. Blijf maar broeden tot ze helemaal af zijn.

7. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Haha Ingeltje spuit elf :) Toch bedankt!! Sterkte met je hormonsters en kids!

Inderdaad lastig Roodje! Maar wel een lekker vooruitzicht zeg!

Even heel wat anders. Wij hadden een mezennestje in ons nestkastje in de tuin, die zijn zostraks allemaal uitgevlogen. Zo schattig om te zien! Maar eentje kan er niet blijkbaar nog niet vliegen en die blijft steeds heel zielig zitten piepen hier voor het raam :( Pa en ma houden 'm wel in de gaten merk ik, maar vind het zo sneu! Hopelijk kan 'ie snel mee met de rest voordat 'ie gepakt wordt :$

8. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    *zwaait even snel vanuit een vergadering veel te ver van huis*

9. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Linie, ik kwam laatste een berichtje tegen op FB van de vogelbescherming. Ze schreven het volgende;

Laat jonge vogels met rust.
    Vindt u één of meerdere jonge vogel in uw tuin die er verweesd uitzien, laat ze dan vooral met rust. Meestal zijn de oudervogels wel in de buurt, maar op zoek naar voedsel. Zodra u weg bent, komen ze tevoorschijn...
    om hun jongen te voeren.
    Alleen als u er zeker van bent dat de oudervogels niet meer terugkomen, of wanneer het jong gewond is, mag u de jongen helpen door ze naar een vogelasiel te brengen.

Hopelijk heb je er wat aan en is het kleintje weer vlug bij de rest. Wel schattig zo'n nestje!!!!!

10. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Bloempje, dank je wel voor de info! Een paar jaar geleden hadden we het ook al, toen heb ik het ook opgezocht, dus ik laat het beestje inderdaad met rust. Hoop echt dat t goed komt, hij zit nog steeds zo zielig te piepen :( maar pa en ma komen ook nog steeds langs gelukkig :)

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Je mag ze op schoot houden
    Of onder hun oksels een beetje laten zitten :)

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Roodje lijkt me dat ze daar wel ervaring in hebben ondertussen toch bij fotowinkels waar ze pasfoto's maken? :D Ik vind het alleen zo raar omdat zo'n paspoort 5 jaar geldig is.. Dan lijken ze er toch totaal niet meer op.. Lijkt mij ook niet echt nuttig dan, maar ja :p

Linie ik vermaak me ook prima thuis ja haha, vind t wel best zo.. Zie gelukkig nog niet op tegen kraamvisite ofzo, maar wij hebben ook al wel de afspraak gemaakt dat we dat zeker niet teveel op 1 dag inplannen en ook een aantal dagen in de week vrij houden.. Hebben ook expres geen tijd op het kaartje gezet, maar gewoon dat mensen moeten bellen zodat we geen onverwachts bezoek krijgen..

De hik voel ik ook regelmatig hier.. Da's tenminste nog schattig in vergelijking met al die lompe stoten af en toe :D

@ doowspenniej nou zat leuke schoentjes valt ook wel mee hoor haha.. Ik heb al maanden geen hakken meer aan vanwege mijn bekkenklachten, maar heb toen ballerina's gekocht, denk die kunnen overal onder, expres al een maatje groter.. Die pas ik nu nog wel, maar denk als t ooit nog echt zomer wordt dat k alleen nog in ML z'n slippers pas :D

Ik zit ook te twijfelen over wat zomerkleding nog.. K heb geen korte positiebroek, maar vraag me af of t voor die paar weekjes nog nodig is.. Denk dat k t maar ff laat.. Heb wel een aantal jurkjes die ik aan kan.. En volgens mij lig k dan grotendeels in bikini onder de parasol ofzo :p

13. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Controle bij de verloskundige was weer prima! Bloeddruk stabiel 130/70. Ze moest hem alleen 2x metej eerste keer was bijna niet te horen hehe.
    Meneer is nog gestaag aan het indalen. Maakt nu wel al contact met het bekken, maar is nog wel wat beweging mogelijk. Dus nog steeds cbibi :) wel zei ze dat als ik 37 weken zou zijn en hij ligt nog steeds zo en m'n vliezen breken is ie genoeg gedaald en hoef ik niet te gaan liggen ivm navelstreng. Kreeg ook uitleg over de bel instructies en ze zei dat ik vanaf nu wat bloedverlies kan ervaren. Dat os volkomen normaal zolang het niet meer is dan een menstruatie. Dus misschien ter geruststelling voor de dames die hier wel eens last van hebben... het schijnt te komen Door verweking bmm en dat hoort er bij

Bed hoeft niet op klossen hiep hoi! Die 5cm gaan ze niet moeilijk over doen gelukkig. Verder hoef ik oas over 2 weken terug te komen. Had verwacht volgende week al weer omdat je in principe vanaf 36 weken elke week komt maar lmdat hwt allemaal zo goed gaat was het geen probleem. Dus als iemand mij op de lijst wil zetten voor 5 juni controle helemaal fijn!

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Excuus voor de type fouten zit op mijn mobiel...

15. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013
    Privé voor deze mama's (alleen voor meekletsers)

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi - :cool:

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Strijkertje(29) - 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH (geplande keizersnede) - Cbibi - :cool:

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH - Cbbbi - :cool:
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje - Cbibi - :cool:
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis -Cvibi - :cool:

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH - Cvibi
    ♥ PirateMommy (?) - 1e kindje - BV - ZKH met M.I.

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - ZKH - Cbibi -:cool:

20 juni
    ♥ Ingeltje(32) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh - Cvibi- :cool:
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV – Thuis- Cvibi - :cool:
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum- :cool:
    ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - Thuis/ZKH - CIF

23 juni
    ♥ Kleinmonster(26) - 1e kindje - BV - Thuis - Cvibi - :cool:
    ♥ Jeszss (29) - 1e kindje - BV - ZKH - Cvibi - :cool:

24 juni
    ♥ FB1984 (28)- 2e kindjeJ) - FV – ZKH

25 juni
    ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis - :cool:
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS)
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH - Cbibi - :cool:
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - FV- ZKH -:cool: - Cbibi

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH - Cbibi - :cool:

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH - Cbbbi

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - ZKH - Cbibi
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH Cbibi

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ? - :cool:
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis - Cbibi - :cool:

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(13) Meisjes (15) Jongens (7) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Mei:
    23 Wensdroom Gyn, Bl0empje Liggingsecho, Leo85 VK en liggings-/groeiecho, Kleinmonster Groei echo, Tiempje VK, Malaika Gyn
    24 Pinkster Bevalgesprek Jojo liggingsecho
    27 Maggi 37wkn echo, Jojo VK, Ingeltje liggingsecho
    , Tiempje Gyn en datum ks bekend
    28 Doowspenniej VK, Koesterhoop VK, Pooh85 VK en liggingsecho
    29 KaatjesbabyVK, Liesjuh1977 VK en liggingsecho
    30 Pinkster echo, Wensdroom VK, Jeszss VK en liggingsecho
    31 Jossie81 start verlof!, Doowspenniej Liggingsecho, Zwangernr2 VK, Grumpy VK en liggingsecho

Juni:
    3 RooDje infoavond bevallen
    5 Beertje1987 Controle VK
    19 Zeester start verlof!

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad!
    ★ = kindje verloren... :cool: = verlof begonnen!
    Cbbbi = Caput (hoofdje) bewegelijk boven bekken ingang: hoofdje is nog niet ingedaald.
    Cbibi = Caput bewegelijk in bekken ingang:hoofdje is stukje ingedaald.
    Cvibi = Caput vast in bekkeningang: hoofdje volledig ingedaald.
    CIF = Caput in Fundo : het hoofdje ligt boven = stuitligging

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)
    sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na circa 1½ maand afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer ter!ugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft!

16. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    @ Ingeltje: Wil je misschien nog eens even naar de lijst kijken? Heb de afspraak van Beertje erbij gezet, vanuit een ander Browser. Dus ben benieuwd of ik nu nog steeds het grote "illegale-code-monster" ben!!!! ;)
    THNX!
    X

17. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Wat ik trouwens grappig vind.....:

Tussen 13 en 16 juni zijn geen dames hier uitgerekend!!!
    Vanaf 16 juni tot en met 30 juni elke dag wel één of meerdere!
    Haha, viel me zomaar even op..... ;)

18. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Officieel waren we ook de VANAF 16 juni mama's ;)

19. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hé kaatje alles goed met jou? heb je binnenkort nog tijd en puf en zin om af te spreken in Nijmegen?

20. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16

Ohhhhh jaaaaaa klopt natuurlijk....
    Heeeeeel Domdomdom van mij... Sorry!!!!!!!! :(:)

Maarehh; Kaatje, jij nog op een vergadering? Je had toch ook verlof nu...? :(

Xxx

Deel Deze Pagina