16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    wensdroom: super dat alles goed is en wat gaaf dat je de kleine meid al kon voelen :) echt leuk!

kaatje: beterschap voor jou en je jongste! echt niks aan de griep! :(

linie: doe lekker rustig aan

tiempje: ja ik wel! hoop dat de kleine meid op haar papa lijkt! :)

maggi: idd.. vind het ook heel sneu voor hem. hij ligt nu lekker in dromenland hier :)

felicitasbox: ik kreeg van de week zomaar een brief binnen dat ik binnenkort een uitnodiging zal krijgen.. dus ben benieuwd :) heb verder niet echt veel ervaringen dat ze constant bellen voor aanbiedingen.. misschien is dat nieuw?

2. Maggi

Maggi Niet meer actief

Oh en over de felicitas box.. Ik werd inderdaad ook vrij snel gebeld. Ze hadden een aanbieding voor een tijdschrift en daarbij kreeg je dan allemaal "gratis"... noppies spullen, hartstikke leuk ja.. maar nee bedankt! Ik heb ze gewoon gezegd dat ik momenteel van een WW uitkering leef en dus werkelijk niets kan missen dus dat ze me ook niet meer hoeven bellen. Achja, ze zullen wel weer aan de deur staan over een paar maanden. Dat is de prijs die we betalen voor gratis spullen..

Tiempje wat leuk dat je buik beweegt!! Heb het ook, vooral 's avonds en als hij hoog zit. Echt heel leuk!
    Ben ook erg benieuwd naar het kindje. Dat het op de papa lijkt zien we al duidelijk op de echo's, maar hoe precies? En het karaktertje? Nog een paar maandjes dan zien we het :)

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Ineens bekruipt mij het gevoel dat ik geen bandenpijn heb maar een blaasontsteking :(
    Pijn in de onderbuik en linksachter in mijn rug en zei toevallig gisteren tegen VL dat ik zo veel moet plassen, maar als ik dan op de wc zit komt er niet zoveel uit.
    Vanochtend ging er een belletje rinkelen...
    Morgenochtend maar wat urine wegbrengen denk ik

LOL@ Maggi met het schoenenvirus. Leuk ben dol op Vans! Waar heb je ze gekocht?

Grumpy, zal straks eens kijken of ik een foto kan plaatsen van mijn buik voor de zwangerschap ter vergelijking

Wensdroom wat fijn dat alles goed was en wat gaaf dat je je meisje hebt gevoeld! Lijkt me een heel speciaal moment!
    Misschien dat ze met een groeispurt binnenkort haar achterstand nog inhaalt!

Andere dames veel succes vandaag bij de echo!

4. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Oh meiden, lichtelijke paniek nu hier. Kreeg zojuist opeens echte menstruatiekrampen en voelde nattigheid, op de toilet bleek ik een hoop bruinverlies te hebben!! Meteen de verloskundige gebeld en nu moet ik naar het ziekenhuis, ze bellen me zo terug hoe laat ik exact moet komen, maar in ieder geval op korte termijn. Wat me gerust stelt is dat ik de kleine vanochtend steeds gevoeld heb en dat bruin bloed oud bloed is, maar ben toch wel een beetje aan het stressen en bang nu...:(

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    He getver Linie dat is schrikken meid!
    Hoop dat je snel in het ZH terecht kan en dat het allemaal meevalt. *knuffel*

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zo, ik ben weer bij..

Gefeliciteerd met alle mooie echo's! Wij mogen morgen eindelijk :D

Weet niet meer wiens vriendin het was waarvan de vader was overleden maar wat erg zeg! Super dat je er gelijk naartoe bent gegaan!

Zwangernr2: beterschap voor je zoontje en succes met je huisje, hopelijk krijg je em!

Oe Linie dat is zeker schrikken! Hopelijk valt alles mee, ik ga voor je duimen in ieder geval!

Ik zal ook nog ff buikfoto erop zetten.. Deze is van afgelopen vrijdag.. Kreeg op m'n werk vd week de vraag v een klant: Hoe lang moet je nog? Ik dacht: eehh, ik ben om half 7 klaar vanavond, hoezo? Opeens dringt het tot me door dat ze naar m'n buik kijkt haha.. Ik: Oh ik ben net op de helft, dus moet nog wel ff :D Was ze wel btje verbaasd over geloof ik :p Maar vond t wel lief, er komt dan altijd zo'n verhaaltje van: Geniet ervan, het is zo speciaal, enz.. :)

7. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hè Linie hopelijk kan je snel in het ZH terecht , ik ga duimen voor je

8. Maggi

Maggi Niet meer actief

Pf Linie dat is schrikken!! Hopelijk kun je heel erg snel terecht en valt het allemaal mee! Je hebt de kleine nog goed gevoeld dus dat is in ieder geval al een hele geruststelling. Heeeeel dikke knuffel! Ik denk aan je en hopelijk horen we gauw van je!

9. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Maggi, graag gedaan! Haha.

Linie, jeetje wat eng zeg. Heel veel sterkte vandaag, zal voor je duimen dat alles goed is.

Roodje, hoop dat het geen blaasontsteking is. Vind die kuur altijd erg vervelend. Ik krijg er altijd maag en darm klachten van...

10. Maggi

Maggi Niet meer actief

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    'k hoop het ook niet :( Ik heb eigenlijk zelden een blaasontsteking maar hoorde dat je er vatbaarder voor bent tijdens zwangerschap en dat de klachten anders zijn dan wanneer je niet zwanger bent. Heb ff gegoogled en denk toch dat het er een is. Morgenochtend ff urine wegbrengen. Hopelijk valt het mee. Hoe lang duurt zo'n kuurtje eigenlijk?

12. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Ik moest de kuur 8 dagen ipv de standaard 5, omdat ze zeker willen zijn dat het weg is. Maar ben na 5 dagen gestopt, omdat mijn maag en twaalfvingerige darm gingen ontsteken. Werd er ook wat depri van, maar ik was toen ook heel erg ziek van de zwangerschap, dus alles ging dubbel op.

13. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes linie, hopelijk valt het mee! Ik duim voor je!

14. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    goeeeeedemiddag!!!!

hier super goed nieuws, de echo was helemaal goed! Ik moest er gewoon van huilen, zo bijzonder!! Wij wilden het geslacht niet weten maar ik vroeg aan het einde toch even of de vk het wel had gezien maar dit had zij niet en zij zei ook dat ze daar niet erg op lette, het belangrijkste waren de organen/ groei etc. Vond ik wel een fijn idee, dat zij het ook niet weet :)

Net gelijk naar het gemeentehuis, erkenning is ook rond, joepiedepoepie.

Linie, wat naar dat je bruin verlies hebt! Ik duim voor je dat het niets ergs is!!! Laat je het snel weten? Sterkte!
    Maggi, die schoentjes zijn liefff!!! Ben ook gek op Vans, heb ze zelf ook gedragen in mijn skate tijdperk haha.
    En roodje, goodluck met je waarschijnlijke blaasontsteking!

Hier ff een foto die mijn lief heeft gemaakt, vond ik leuker dan de echte echo foto. En eentje van een behoorlijk grote voet haha

15. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    mooie echofoto's jossie :)
    en super dat alles goed is met jullie kleine!

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Mooie foto's Jojo!

Ik dacht trouwens altijd wel dat ze naar het geslacht keken, ook om te zien of het goed aangelegd is enzo? Geslachtsorgaan is ook een orgaan :p

17. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    jemig wat schrikken linie! Ik duim voor je dat er niks ergs aan de hand is.. sterkte!

18. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    jemig schrikken linie, hopelijk is alles gewoon goed, maar idd toch even goed laten nakijken.
    hier al de hele dag koppijn en potje moe.
    dadelijk even gauw boodschapjes doen en dan ff uurtje liggen.
    had trouwens gebeld voor de blije doos, ze zou meteen de uitnodiging doorsturen, en heeft ze idd gedaan ik had nog niet opgehangen en het mailtje was al binnen, dus die gaan we morgen ff halen als ik het haal.
    meteen ook even een fototje spammen van mijn buikje, vind mezelf nog niet zo heel dik terwijl dit no 5 is die we verwachten maar zoals ik al eerder zei ben de andere was ik nog niet zo dik op het eind en ben ook wat flink van mezelf

Bijgevoegde bestanden:

19. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Jojo, jossie hier :) maar dus niet naar geslachtsorgaan gekeken, wel blaas, maag, nieren, hart en aanleg van navelstreng oa. Toen mijn zus het niet wilde weten zei de vk dat zei wel graag wilde zien wat het werd.. Vond ze niet leuk.. Dus ben blij dat die van ons het ook niet weet:)

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Linie: wat schrikken zeg! Ik hoop dat alles oke is met de kleine! Kan me voorstellen dat je in paniek bent, ik duim voor je en hoop dat je snel terrecht kan! Knuffel!

Wensdroom: fijn dat alles goed is met jullie meisje! En wat bijzonder dat je het zelf hebt voelen schoppen;)

Jossie: fijn dat alles goed is met jullie kleine! En ik weet niet of ze toch naar het geslacht kijken... Maar goed, het is een verrassing, leuk hoor! Mooie foto's ook! Geniet van dit mooie moment:)

Roodje: zou idd blaasontsteking kunnen zijn, gewoon morgen even laten checken.

Mama15+Leo: mooie buiken!

Beterschap nog voor de meiden die ziek zijn!

Hier: na gister een goede dag te hebben gehad vandaag weer veel last van mijn buik:( Met werken echt geen pretje, loop heel langzaam om m'n patienten uit de wachtkamer te halen... En probeer, waar kan zoveel mogelijk te zitten. Is echt bandenpijn vlgs mij... Morgen lekker vrij, dat is erg fijn! Ik zal m'n man morgen eens een foto laten maken van mijn buik:) Al vind ik hem zelf nog wel mini;)
    Morgen op de helft:D:D:D In het begin kroop de tijd, voor m'n gevoel en nu gaat het in ene snel zeg! Heb over 1,5 week vrij en 2 nachtjes in een hotel geboekt+ wellness!!! Zin in relaxen en kan ik eindelijk badderen:):):)

Deel Deze Pagina