Oké nou kan ik het ook niet meer inhouden hoor, sorry! Maar ik ben ook zo blij met mijn mooie buik! Wederom een avondfoto hoor, dan is hij vaak ook wel opgeblazen: Bekijk bijlage 304456
Wow, jij staat echt op nummer 1 haha! Hoeveel kilo zit er al bij nu? Ben benieuwd hoe je eruit ziet met 9 maanden Niet gek dat je last krijgt van je bekken zeg.. Rustig aan en genieten van het mooie uitzicht!
Jossie gefeliciteerd! Heel fijn dat jullie ukkie ook goedgekeurd is. En inderdaad zeg wat een grote voet! Dat moet bijna een jongen zijn Haha ;P grapje! Ja leuk he die vans, ik droeg ze vroeger ook in mijn skateperiode haha! Gelukkig volwassen geworden en de vans vaarwel gezegd, maar nu mogen ze weer terugkomen en zijn ze niet 100x leuker in het klein?! Ingeltje mooi zeg.. Big momma ;P Waar eindigt het he! Heel mooi, snap dat je er heel trots op bent. En houd je niet in hoor, gooi al je foto's er maar uit hier! Linie weet je al wat meer? Ben net met een vriendin meegegaan voor een huis kijken maar op de terugweg dacht ik alleen maar aan jou en zo snel mogelijk checken of er al nieuws was! Helaas nog niets. Dus ik zit hier nog volop te duimen!! Knuffel!
Hoe zou het met linie en kleinmonster zijn?? Ingeltje, dat valt inderdaad reuze mee! Ik zit ook aan de 5,5. Netjes!
net gebeld door de draagmoeder die was gebeld door de verloskundige ons meisje zit onder de groeicurve en nu worden we doorgestuurd voor een 2e echo ( vermoedelijk volgende week) om beter te kunnen kijken en na meten. alle organen enz.. waren in orde maar ze ligt dus onder de maat en dat willen ze i een academisch ziekenhuis beter bekijken
Ik hoop dat het niks ernstigs is en dat ze je goed in de gaten gaan houden de komende weken! Houd voldoende rust meid. Dat we maar snel mogen lezen dat alles in orde is, ik duim voor je.
Hoi meiden, Bedankt voor het duimen en de lieve woorden! Wat een spannende dag, maar gelukkig is alles goed Eerst naar de verloskundige, daar alvast op de echo onze uk weer gezien en daar was sowieso alles goed mee, wat ik al vermoedde omdat ik het vanochtend al steeds voelde. Toen op vriend wachten en door naar het ziekenhuis. Omdat ik al sinds gisteren zoveel last van mijn buik had waren ze bang dat mijn baarmoedermond misschien open was gegaan, dus daar was ik echt wel ongerust over. Pff, dacht ook meteen oh nee, nu is ukkie toch nog niet levensvatbaar?? Maar gelukkig zag ook dat er allemaal helemaal in orde uit. Nu bleek dat mijn placenta rand heel laag (voorin) ligt en die heeft gebloed. Dat bloed eruit persen veroorzaakt de verkrampingen en heeft pijn gegeven. De baby heeft dus iets te hard gedanst hihi.. Gelukkig is het bloeden inmiddels ook gestopt en we zijn dus weer goed gerust gesteld Vond het wel even pittig vanmiddag, we moesten in dezelfde wachtkamer van de triage afdeling wachten als een halfjaar geleden met mijn miskraam. Weer ongerust of het wel goed zou komen. Besefte toen ook dat ik anders eigenlijk deze maand uitgerekend zou zijn. Nou ja, alles is dus gewoon goed nu meiden Jossie, wat fijn dat bij jou ook alles goed was! Nu Kleinmonster nog... Maggi, wat een stoere (lieve) schoentjes! En lief dat je aan me hebt gedacht!
Poeh Linie, heb veel aan je gedacht... fijn dat alles goed is met jullie uk! Maar wat een stress zeg Iig weten ze waar het bloeden vandaan komt en je pijn dan ook. Ben zo blij dat alles oke is! Maar wat een confrontatie met dezelfde plek waar je toen wrs slecht nieuws hebt gehad Komt alles weer even terug he... En toch dubbel dat je deze maand uitgerekend zou zijn... Doe maar kalm aan! Knuffels!
Ohhh Linie wat fijn dat alles gewoon goed was!! Echt wat een opluchting, heb heel de middag gekeken of er al bericht van je was. Fijn dat het "alleen maar" de placenta is die heel laag ligt en heeft gebloed. Ja ik begrijp dat je je gelijk de ergste dingen in je hoofd haalt! Nu kun je vanavond weer lekker gaan genieten, dat ukkie maar lekker veel beweegt (en niet teveel op de placenta dansen hoor, er is genoeg ruimte ;P)! Phew, wat een opluchting! Wensdroom goed dat ze nog even goed naar jullie meisje gaan kijken. Zo te horen is het allemaal wel goed, maar een extra controle (en kans om even naar haar te spieken!!) is nooit verkeerd natuurlijk.
Ahhh gossie Had helemaal je post over de schoentjes gemist... Leuk hoor!!! Zo ik mag naar huis! Lekker morgen vrij! Pffff, gelukkig!
trouwens wel heftig ja dat je op dezelfde plek moest wachten als met de miskraam.. Maakt het allemaal nog erger. En sterretje die deze maand geboren zou worden. Dubbel hoor. Maar daar mag je gewoon even goed bij stil staan. Is niet niks natuurlijk! X