Jeetje linie ik zit in de trein naar huis dacht ga ff kijken of de meiden nog leuke nieuwtjes hebben lees ik dit! Gelukkig is alles goed met de kleine en hebnen ze de oorzaak kunnen achterhalen. Nu even rustig aan doen hoor!! Knuffel voor jou! Ik zal vanavond even uitgebreider reageren hoor maar wou even een hart omder de riem steken. Hier heb ik het idee dat ik tijdens werk soms wat urine verlies. Die kleine schopt de hele dag op m'n blaas en voel ook vaak druk op m'n blaas en bij m'n uitgang bam de urine buis. Misschien vd week toch eveb naar de ha brengen om te checken op infectie? Herkennem jullie dit?
Pfoe Linie wat een opluchting! En wat een naar idee om idd op dezelfde plek te zitten als met je miskraam... heftig hoor... gelukkig alles goed!! Urineverlies: bij mij nooit meer goed gekomen na de 1e zwangerschap. Ik loop al weken met Tena Lady in mijn ondergoed! *let op...lachen: als we allemaal nog een paar keer het woord urineverlies typen, moet je de reclames onderaan de pagina eens zien veranderen * Urine verlies Urineverlies Tena Tena Tena
linie wat een opluchting dat alles goed was.. wel naar idd om op dezelfde plek te moeten wachten.. wat een spannende middag heb je gehad.
Jeetje Linie, wat een spannende dag voor jullie! Fijn om te lezen dat alles goed is met de kleine. Wat een schrik! Zeker als je dan in hetzelfde kamertje zit in deze maand, bah. Emotioneel hoor! Wensdroom, goed dat ze nog eens van top tot teen gaan meten. Ben je bezorgd? Ingeltje, bij mij staat alleen reclame over eten bestellen, dat klopt wel Maar mijn weegschaal staat dan ook al op +8 (of zo)... Prachtige buik! Mama, inderdaad nog een bescheiden maar mooi buikje voor nr5! Wat heerlijk, zo'n groot gezinnetje! Als ik thuis vermeld dat we het ook over schoenen hebben, krijg ik binnenkort een forumverbod. Maar wat zijn ze leuk! Dus als ik even offline ben... Hier heb ik mezelf inmiddels uit bed moeten hijsen voor 2 vergaderingen in Utrecht. Tussentijds bivakkeer ik bij een bekend Zweeds warenhuis voor het avondeten met veel rauwkost en fruit. Zo nog even spieken of ze iets leuks hebben. Vanavond weer lekker mijn bedje in! Hoe is het met de andere zieken?
wensdroom: wel beter dat ze dat nog even nachecken maar iets groeiachterstand kan toch verder niet kwaad? kaatje: balen dat je naar 2vergaderingen moest maar klinkt goed van dat vele fruit enzo hier ben ik heel erg verkouden en word er gek van dat ik niet normaal door mn neus kan ademen.. zoonlief is daarin tegen behoorlijk ziek.. straks had hij 41graden koorts en heb even bij de huisarts gezeten met hem maar die verzekert dat hij het flink te pakken heeft van de griep met een zetpil is het afgezakt tot 40graden koorts.. ook nog best hoog! hij ligt nu lekker te slapen en hoop dat hij morgen weer wat beter is
Hier advertenties voor korting op kleertjes. Kleertjes.com enzo.. aargh! IK WIL HET NIETTT! Kaatje succes met de vergaderingen! Beetje jammer wel.. Dat bekende zweedse warenhuis klinkt dan weer goed Daar kom ik werkelijk nooit met lege handen weg, al neem ik het me nog zo voor. Ach zwangernr2 wat sneu zeg voor je zoontje. 41 is wel ergggg hoog, maar 40 nog steeds hoor.. Hopelijk morgen weer wat beter!
In dec had ik dat idd, was toch wel raar, en dat raakt je zeker. Dat blijft ook altijd wel een plekje houden. Maar deze zwangerschap maakt heel veel goed! Zal bij jou ook vast zo zijn. Sta er rustig bij stil hoor nu. Knuffel! P.s. Wij hebben het 'slechte' nieuws toendertijd gehoord in het kamertje waar ik nu elke 4 weken komen bij de vk zelf. Best gek, toen veel verdriet in dat kamertje, nu al zo veel mooiere momenten gehad, raar is dat eigenlijk hè...
linie:wat een naar nieuw maar fijn dat alles nu weer goed gaat. moet je nog ergens rekening mee houden omdat ie laag ligt? ingeltje: kan mee voorstellen dat je bij dat pakketje even een traantje hebt gelaten, super lief van je vriendin. zwangernr2: mijn vriend wilde nooit kinderen. later heeft ie wel eens aangegeven dat als we toch kinderen zouden krijgen hij er wel 2 wilde, en het liefst snel op elkaar. en enkele weken geleden begon hij al over 3 . dus wie weet trekt ie van jou ook nog wel bij. zwangernr2 en kaatjesbaby: beterschap!! dat ze maar weer snel mogen opknappen. buikjes: ik ben jaloers op sommige buikjes. wij waren maandagavond een vriend helpen verhuizen (vriend verhuizen, ik een beetje schoonmaken), en er liep ook nog een oude bekende van ons. Vl aait over mn buik zit ie vriend ons raar aan te kijken "je bent toch niet zwanger" wij ja echt wel. "nou net dan zeker". dus vertel dat ik al op de helft zit, dat geloofde hij niet hij vond mn buikje veel te bescheiden . wensdroom: ik ben zo blij voor je dat je de kleine hebt mogen voelen, daar heb ik voor geduimd. wel vervellend dat ze wat kleiner is, maar zijn jullie volgende week ook bij de echo? Kraamzorg: kraamvogel doet meestal vroeg de gesprekken nu was het bij mij ook nog eens zo dat er toevallig een plekje vrij kwam in de agenda waardoor ze mij gelijk heeft meegenomen. Over de uren weet ik nog niet of ik daar gebruik van wil maken. Hou er nooit zo van als er een "vreemde" in mn huis loop. vriend neemt ook in iedergeval de eerste week vrij. echo: ik moet nog even geduld hebben ben pas om 20.30 aan de beurt, maar volgens mij ben ik de laaste dus wie weet wat extra lang spieken. ( wij kennen toevallig haar zoon ). ben wel een beetje zenuwachtig maar meer omdat ik het leuk vind om naar hem tekijken. Je zou toch bijna zelf z'n apparaat aanschaffen om de hele dag naar de kleine te kijken. Blaasonsteking: uit mn kweek kwam niets naar voren dus moet weer contact opnemen met de verloskundige. zit te twijfelen of ik morgen bel of gewoon wacht tot de afspraak volgende week. Pijn: de pijn heb ik begin van de avond weer gehad en bleef nu wat langer aanhouden, maar ondertussen heb ik onze kleine man gewoon gevoeld. Het was erg vervellend maar ik ga er maar vanuit dat het bandenpijn was. Eten: wij eten turkse Durum maar zonder appel want hij houdt niet van fruit in zn warm eten. hahah ( hoop dat de kleine man straks meer op zn mama gaat lijken qua eten dan op zn vader want dan wordt het een ramp) zo volgens mij ben ik aardig bij
ooh en niet te vergeten vandaag de gordijnen opgehaald, het is nog lang niet af maar wilde het toch even laten zien. Vanmorgen op de markt schuimrubber gekocht om een matrasje te kunnen maken in de wieg. Dus binnen kort weer naar oma zodat ze me kan helpen met het naaien van de spullen voor de wieg
Ingeltje: prachtige buik!!! Gewoon spammen hier Wensdroom: goed dat je de kleine uitgebreid checken op de groei. Kaatje: succes met vergaderen! En bij dat Zweedse warenhuis kan je best prima eten Was net bij je in de buurt bij dat warenhuis waar je alles voor baby's kan kopen Zwangernr2: beterschap voor je zoontje!
Leuk hoor! En niets aantrekken wat andere mensen over je buik zeggen hoor! Mensen hebben altijd commentaar... Bij m'n collega, die bij de 3e vrij snel een mooie zwangere buik had, zeiden veel mensen: nou, bijna zeker op het einde en dat was dan niet zo, hadden mensen ook altijd wat op te zeggen... Echt stom
Kaatje : ik ben iemand die zich best snel druk kan maken en ik vind het wel spannend..zeker goed dat ze nogmaals kijken dat sowieso , maar toch.. Zwangernr2: ik weet eigenlijk niet of een groeiachterstand echt kwaad kan, denk op zich niet zo heel erg zolang ze maar wel blijven groeien en dat de groei niet stopt.. maar ik weet bijvoorbeeld niet of het ook een voorbode kan zijn voor bepaalde problemen die je verder nu nog niet kan zien bijvoorbeeld en daar kan ik me dan zorgen over maken Kleimonster : ja wij gaan gewoon mee naar de echo want dat gebeurt in een academisch ziekenhuis en een van de ziekenhuizen waar dat kan is bij ons in de buurt maar anders waren we ook mee gegaan ik wil ook perse erbij zijn
wat een opluchting linie wensdroom, ik hoop dat het niets ernstigs is. Naast dat ik super verkouden aan het worden ben, is het nu ook nog onder in mijn rug geschoten! Moest steeds hard niesen en ineens pijn... Als het morgen nog zo is toch maar even mijn fysio bellen. Vorig jaar had ik precies hetzelfde en toen was ik na drie behandelingen er vanaf.
Bij mij wisselt het gewicht heel erg, denk dat het met vocht vasthouden te maken heeft, want vorige week stond ik ook op 8 kilo maar opeens vandaag dus weer gezakt. Zal toen wel veel zout gehad hebben denk ik. Nouja, uit ervaring weet ik dat die laatste weken de kilo's heul hard gaan. Eindig meestal rond de +18 kilo ofzo.
Draagdoeken zijn wel wat beter voor de baby, gewoon lange doeken die je moet knopen, schijnt ergonomisch beter te zijn. Ik wil graag een mooie draagdoek voor in de zomer.. heerlijk! Urine verlies Urineverlies TENA tena T e n a ?
Urineverlies joeehoee waar ben je nou? Hihihi volgens mij loopt de pagina achter ik krijg ook alleen maar alles te zien waar ik de afgelopen weken op gezocht heb.