16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Mooie buikjes allemaal zal ook eerdaags eens een foto maken.

LINIE ben blij voor je dat alles goed is!!

Bij mij schopt de kleine nu ook bijna elke dag, zo speciaal...
    En ook ik heb wat meer last van urineverlies maar ja dames dat hebben we er voor over;)

2. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Lieve meiden, bedankt allemaal voor jullie lieve woorden:) Fijn dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft, dat doet goed!

Grumpy, voor jullie ook dubbel zeg. Dan ligt geluk en verdriet dicht bij elkaar hè.. Geniet maar lekker van je vrije dag morgen! En lekker een verwenarrangementje geboekt, leuk vooruitzicht!

Kaatje, succes nog met vergaderen! Hopelijk voel je je weer wat beter!

Kleinmonster, jij bent nu dus pas aan de beurt! Straks ook met mooi nieuws komen hè?!
    Ook niets uit je urinekweek gekomen dus. Misschien heeft het ook iets met de bekken te maken.
    Nee, vooralsnog is het niet erg dat mijn placenta laag (maar voorin) ligt..

Ik heb mijn buikband vandaag gekregen, ga hem morgen maar eens proberen. Erge hoofdpijn gekregen, zal wel van de spanning van vandaag zijn. Zo lekker met een kruikje het bed in.

3. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    linie ik denk idd dat je hoofdpijn te maken heeft met alle spanningen vandaag, zou ik ook hebben.
    vraagje hoe is het bij jullie met het last hebben van maagzuur, heb er nu al een paar dgn last van heb al rennie geprobeerd en gaviscon maar beide helpen niet.
    de ha maar gebeld maar die zegt dat ik daarvoor bij vk moest zijn, die gebeld, die zegt wij mogen helemaal geen recepten uit schrijven, dus ze heeft even met gynacoloog overlegt en moet volgende week even op spreekuur komen in ziekenhuis en dan krijg ik via hun het recept.
    vk ging morgen wel ha bellen, want ze vond dit geen stijl van de assistente
    en kijken of ze dan alsnog via ha het recept kan krijgen anders moet ik nog tot volgende week wachten.

4. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    Last van urineverlies heb ik ook maat enkel als ik hoest of nies :(

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Linie wat fijn dat alles goed was! Heb je nu wel kans dat dat vaker gebeurt? Aangezien de placenta zit waar ie zit..

Wensdroom hopelijk trekt het bij de groeiachterstand van jullie meisje.. Wel fijn dat ze het extra in de gaten gaan houden in ieder geval!

@maagzuur: heb ik hier ook regelmatig, soms ligt het aan wat ik eet denk ik.. Gelukkig helpen Rennie's hier nog wel goed.. Wel btje raar verhaal van de assistente hoor mama15, lijkt me logisch dat de HA ook wel weet wat je wel/niet mag tijdens de zwangerschap.. Zo blijf je aan het heen en weer bellen :p
    @urineverlies: daar heb ik dan gelukkig weer geen last van.. Wel van veel afscheiding.. Dat komt er soms ook in golven uit :p Ik draag ook constant inlegkruisjes haha.. Altijd fijn als je net naar de wc bent geweest, je staat op, bent 20 meter verder en ja hoor.. Zucht.. Hoort erbij denk ik :p

Morgen mogen wij ook eindelijk voor de 20-weken echo :D Om half 3.. Moet ervoor en erna nog wel werken, dus ws. pas 's avonds bericht van mij, of anders vrijdagochtend.. Ben gelukkig nog totaal niet zenuwachtig.. Wel erg benieuwd om beebje weer te zien :)

Fijne avond nog meiden!

6. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Veel plezier en succes met de echo morgen!!:)

7. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Nog steeds erg verkouden en niet fit hier, net zoals de helft van jullie zo te lezen.

Linie: schrok flink toen ik het las maar gelukkig valt alles redelijk mee.

Jossie: mooie foto's!

Wensdroom: gelukkig is alles met de organen goed van jullie kleine! En je hebt de schopjes gevoeld! Super zeg! Zou met niet te druk maken om de groei als het lukt (waarschijnlijk doe je dit toch wel) in mijn familie is dit al veel vaker voorgekomen maar uiteindelijk hebben alle kindjes bij de geboorte een 'normaal' gewicht gehad.

Gewicht: begin het toch wel erg flink aan te komen helaas... Morgen maar eens kijken of ik op de weegschaal durf te staan.

Urineverlies: meestal niet maar nu ik zo erg verkouden ben soms bij heel vaak&hard niezen helaas..

Nou ga snel mijn bed in, morgen weer een ochtendje werken.

Slaap lekker allemaal!

8. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    hier weer alles super!! zal morgen een foto plaatsen. Ze heeft voor het grootste gedeelde het leuke gedaan en daarnaast ook gekeken of alles goed was, maar dat had ze de vorige keer ook al een beetje gedaan.
    mn schoonmoeder zat me elke keer te plagen met het feit dat mn vriend als baby al grote voeten had, ons kereltje lijkt op zijn papa! hij heeft nu al grote voeten, maar ja hij heeft ook een grote .... :D, hij kan ook net zo fronzen en heeft zijn neus. verder kon ze aan zn hersens al zien dat ie erg handig wordt (ook al van zn vader)

Ze vroeg of wel er al hadden gedacht om straks een pretecho te maken. We krijgen hem GRATIS omdat we haar zoon kennen. ik mag dus op de lijst er bij voor 29 maart PRETECHO!

deze vrouw geeft ook les aan leerlingen en nou is het zo dat mn verloskundige in opleiding is voor echoscopiste. Ze gaf aan dat als ik volgende week een afspraak heb bij de verloskundige dat ik maar door moet geven dat ik een goede kandidaat ben om straks voor haar examens op te oefenen:D:D:D wat vervelend nou. hihih

hier denkt de mini kleinmoster ook dan mn blaas een trampoline is, gelukkig tot nu toe geen urine verlies gehad. maar wat niet is kan nog komen

linie: ik ben erg benieuwd of die band wat voor je doet. misschien dat ik er dan ook 1 aanschaf

Weltrusten iedereen

9. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    En? Kleinmonster?? Hoe was het??: zie inmiddels dat alles goed was, fijn!!!!

Leo85, Malaika, Wensdroom, Nonma, Grumpy heeeeeel veel succes en plezier morgen!!!

Ik heb lekker opgetreden, nu slapie doen :)
    Truste!

10. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat alles goed was kleinmonster!
    Wensdroom, knuffel voor jou. Blijft spannend.
    Zwangernr2, hopen dat Lukas snel opknapt! Hier onze kleinste ook 40 koorts. Sneu!!
    Mama, wat een rare assistente. Daarvoor is de huisarts juist! Ze hebben zelfs een richtlijn
    NHG-Standaard Zwangerschap en kraamperiode
    De gynaecoloog heeft er ook 1
    http://www.nvog-documenten.nl/richtlijn/doc/download.php?id=638
    Maar wat een nonsens dat je daarvoor naar de gyn zou moeten! Hier helpen rennies nog.
    Grumpy, volgende keer kom je maar een kopje muntthee drinken. Ik was die zwangere op de iPad met enorme hoeveelheden gezond voedsel (om vervolgens alsnog met een ijsje de deur uit te vluchten, tegen de keelpijn en koorts)
    Ingeltje, dank voor je geruststellende woorden. Ik heb vandaag zout beperkt en suiker toegevoegd ;)

Mama's allemaal succes bij de echo's morgen!
    Ben gesloopt....Welterusten!

11. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard

12. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    o ja vergeet ik het bijna voor wie vandaag echo's hebben succes en veel plezier !

13. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Iedereen met een echo vandaag: heel veel succes en plezier!
    Zal voor jullie duimen dat alles goed is!

Kleinmonster: wat fijn dat alles goed was! Geniet ervan!

14. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    goedemorgen :D 3pagina's terug gelezen en ff kijken wat in onthouden heb:p

kleinmonster: wat fijn dat alles goed was en leuk van de pretecho :) en leuk kamertje! En hoop dat mn vriend ook nog bijdraait :) vind het wel leuk dat hij mijn zoontje als zijn zoontje aan ziet :) ik zeg wel eens wil je niet 2kinderen van je zelf maar dat wil hij niet :p achja miss draait hij nog wel bij :)

wensdroom: hoop dat het idd niks ernstigs kan betekenen. Wel goed dat ze het nog een keer gaan checken!

mama15: idd raar van die assistente dat ze zo doen.. met speciale medicijnen zoals slaappillen kan ik me het voorstellen dat ze niks uitschrijven maar voor maagzuur.. maar met mijn maagzuur gaat het redelijk :) ik eet alles nog zonder last te hebben

jojo: werkze vandaag :)

urineverlies: het zelfde als bij koesterhoop.. alleen als ik keihard nies of hoest.. schrok de eerste keer wel hoor :p dacht dat ik vloeide haha zat binnen een seconde op de wc hihi

20wekenecho: iedereen die vandaag mag heeel veeel succes :) hoop weer op goeie berichten en mooie echofoto's

mijn zoontje is alweer iets beter gelukkig :) had vanochtend 38,3 en hij wil weer gelukkig spelen :) alleen nog niets eten...
    hoe is het met kaatje? en jou jongste?

15. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Wensdroom, niet raar dat je je zo voelt. De weg naar dit wondertje was niet zonder hobbels voor jullie. Een kind is het kostbaarste dat er is op de wereld, dus raakt het je in je allerdiepste ziel als er ook maar enige twijfel is over haar gezondheid. Je moederhart breekt. Veel sterkte met wachten. Hopelijk kunnen jullie snel terecht.

Fijn dat het beter gaat met je zoontje zwangernr2! Onze kleine dame is ook aan het opknappen, vanmorgen 38 maar nog erg huilerig. Gelukkig is onze oppas hier, want ik heb ontzettende pijn bij mijn kaak en jukbeenderen. Weer veel wakker vd hoofdpijn, nu gelukkig geen koorts maar wel gauw weer onder de wol.

Hoe laat zijn de echo's?

16. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kleinmoster, fijn dat alles goed was!

Urineverlies, hier wel bij niezen helaas....

Meiden met 20 weken echo: Heel veel succes!!!

17. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0

Dit is een foto van mijn buik die ook naar voren begint te staan, ik had al een buik omdat ik wat zwaarder ben maar nu komt ie mooi naar voren:)

18. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linie, wat fijn dat t goed was. Wat een opluchting!

Wensdroom, ik snap dat je je ongerust maakt. Hopelijk is alles goed. Jullie meisje wordt nu goed in de gaten gehouden!!

Zwangernr2, gelukkig knapt je zoontje weer wat op!
    Kaatje, fijn dat je meisje ook weer wat opknapt.

Meiden met echo's vandaag, heel veel succes!!

Ik voel nog steeds niks :(! Morgen weer naar de verloskundige, heb me niet eens op de afspraken lijst gezet zie ik.

Gisteren zijn mn man en ik onverwachts naar Nederland-Italië geweest. Was erg leuk. Kunnen tegen ons zoontje zeggen, dat dat z'n eerste voetbalwedstrijd is geweest :)!

19. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie m niet :)! Kan de foto niet openen.

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Goedemorgen!

Ik mag om 14:30 voor de echo!
    Andere mama's ook succes met de 20wkn-echo!

Kleinmonster: fijn dat alles goed is met jullie zoontje! En wat lief een gratis pretecho:)

Wensdroom: het is toch niet gek dat je er anders in staat nu na je ziekte en wat Kaatje al zei: de weg naar jullie wonder toe is lang geweest. En dan nu toch die extra spanning ivm de groei van jullie meisje. Hopelijk kunnen jullie snel terrecht voor een uitgebreide echo! Knuffel!

Ingeltje: we gaan wel op zoek naar een ergonomische draagzak. Denk dat we de voor de Bondolino gaan. Krijgen hem kado van m'n schoonzus, zo lief al die verwennerij! De bondolino knoop je onderaan ook vast. En dat zit de kleine in de 'kikkerhouding' wat goed schijnt te zijn.

Kaatje: vervelend van je hoofdpijn:( Kan je rustig aan doen vandaag?
    Fijn dat het ietsjes beter gaat met je dochter.
    En zwangernr2 fijn dat je zoontje aan het opknappen is!

Iedereen verder een fijne dag!

Deel Deze Pagina