16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Leuk Peetje! De 1e wedstrijd van jullie zoon:) Jammer dat je de kleine nog niet voelt... Hopelijk gebeurd het snel! Had je nu de placenta voor? Ik voel alleen iets onderin m'n buik, heel laag, voor de rest ligt vlgs mij de placenta er ook voor...
    Strijkertje: ik zie hem ook niet...

2. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen last van urine verlies. Wel meer last van afscheiding. Loop je net in dorp, voel ik t weer lopen, ieeeehhhh, sorry dames klinkt wel heel vies :)!

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

En ben precies op de helft vandaag: WAUW:D:D:D
    Hier soms met niezen licht urineverlies...

4. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja de placenta ligt voor. Ben wel heel benieuwd wanneer ik iets ga voelen. Volgens de verloskundige voelt niet iedereen wat tijdens de zwangerschap. Zij is 3 keer zwanger geweest en zag d'r buik wel bewegen, maar heeft alle 3 de zwangerschappen niets gevoeld.

5. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    hmmm zelf kan ik hem wel openen, ik zit ook te kijken hoe ik de foto in 1 keer erop te krijgen zonder erop te klikken

6. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Zwangernr2 fijn dat je zoontje weer aan het opknappen is, toch altijd even schrikken denk ik als je kindje zo ziek is. Maar dat hij weer speelt lijkt me een goed teken, nu nog hopen dat hij er ook weer trek in eten van krijgt. Ben je zelf al helemaal opgeknapt?

Kaatje: fijn dat de koorst bij je dochtertje zakt, hopen dat het laatste beetje ook snel overgaat! Lekker dat je oppas er is en jij zelf lekker in bed kan, ook snel opknappen hoor!

Hoop dat de lente snel begint en we allemaal weer helemaal opknappen, fit zijn en van de laatste maanden van onze zwangerschap kunnen genieten.

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben met urineverlies bij niezen. Gelukkig merk ik wel dat nu ik minder vaak nies het ook niet meer bij iedere keer gebeurt.

Ingeltje: mijn reclame onderin had zich aangepast hoor :) reclame voor tena lady... haha

Gisteren, eergsisteren en vandaag de kleine weer niet gevoeld, was juist maandag zo blij toen ik hem wel voelde. Hopelijk wordt hij snel sterker en wat actiever, wil ook genieten ervan!! (en misschien heb ik over een paar weken wel helemaal spijt van deze woorden als hij met zijn getrap mij uit mijn slaap houdt :p)

Hier gisteren erg veel pijn aan mijn bekken (mijn eigen schuld) dus dan wordt vanmiddag na het werken helemaal niets doen. Wil namelijk vanavond graag even met mijn man naar de Prenatal dus daar even energie voor sparen.
    Binnenkort zijn denk ik ook de mama mazzel dagen. Weet iemand wanneer deze meestal zijn?

Fijne dag allemaal!

Dames met echo's: snel wat laten weten he, zit hier vol spanning te wachten!

7. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Jeeeehhh de helft! GEFELICITEERD!!! Geniet ervan! En succes (en natuurlijk veel plezier) vandaag met je echo!

8. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Ahh wat leuk zijn eerste wedstrijd :) Hier kunnen mijn man en schoonvader volgens mij ook niet wachten voordat ze hem mee kunnen nemen naar zijn eerste voetbalwedstrijd..

9. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28

10. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28

11. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    ik zwanger 001.jpg

ik zwanger 002.jpg

Bijgevoegde bestanden:

12. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28

13. zeester

zeester Bekend lid

28 jun 2012
    780
    0
    16
    Wensdroom kan me voorstellen dat je je toch een beetje zorgen maakt. Hopelijk valt mee! Fijn dat alle organen goed waren.

Meiden die vandaag moeten succes!

Mijn 20 weken echo is gepland! Als hekkensluiter mag ik 14-03 om 9.00 uur. Vind het spannend!

Beterschap aan alle zieken!

Liefs

14. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zeester dak je wel !

kan iemand op de lijst zetten dat we de 2e echo GUO woensdag 13 februari hebben?
    we hebben hem in het Radboud. zelf ben ik ook onder behandeling in het Radboud dus ken het daar ook en als we geluk hebben ken ik de gynaecoloog zelfs die de echo gaat doe ken nl een aantal gynaecologen

15. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn wensdroom dat je in een bekende omgeving bent dan. Spannende dag.
    Zeester, wat leuk dat je ook je datum hebt! Jouw tussentijdse echo telt ook mee! Die is al snel! Voel je al iets?
    Linie, vrees er inderdaad voor... Gelukkig mag ik de hele dag in bed liggen, ben alleen met eten en naar bed brengen vd kids in m'n eentje.
    Succes zo Grumpy!

16. Maggi

Maggi Niet meer actief

Mooi strijkertje en wat een leuk vrolijk behangetje!

Spannend wensdroom! Snap dat je je zorgen maakt maar laten we ervan uit gaan dat alles gewoon goed is en dat het gewoon een extra kans is om naar jullie kleintje te mogen kijken. Maar ik duim hier heel hard voor je dat alles gewoon goed is!!

Poe kaatje, klinkt niet lekker :( Heel veel beterschap, rust maar goed uit en wordt maar gauw de oude!
    Wel fijn dat je meisje weer een stuk op geknapt is!

Ook fijn zwangern42 dat jouw mannetje weer aan de beterende hand is. Is ook zo zielig die kleintjes :(

Ohh zeester spannend!! Voor jou komt de 20 weken echo nu ook dichtbij!

Hier een dagje rustig aan na alle drukte van afgelopen dagen. Even een dagje voor mezelf proberen te houden, en hopen dat de pijn dan een beetje zakken wil. Zodra ik me erg druk ga maken en rond ga lopen fietsen en doen is de pijn direct op een hoogtepunt. Dus vandaag niks van dat alles. Gewoon lekker wat opruimen hier en spullen uitzoeken die op marktplaats kunnen, bankhangen.

Mijn konijntjes zijn wel vervelend hoor, zou ze toch bijna ook op marktplaats zetten :p Ze hadden eerst de hele babykamer voor zichzelf alleen en konden daar ook altijd loslopen. Nu zijn ze terug in de woonkamer en dan kan dat niet, ivm draden enz. Dus mogen ze alleen 's middags een paar uur en 's avonds na het eten tot we gaan slapen los. Bij elkaar wel een uur of 7. Maar ze vinden het niet genoeg en zijn de hele tijd als ze in de kooi zitten aan het stampen, nagels schrapen over de vloer, proberen het hok open te maken.. waahh!

17. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Inderdaad mooi Strijkertje!

En Kleinmonster, super dat je echo goed was (had ik geloof ik nog niet gezegd :))

En Kaatje, goed uitzieken dan. Hopelijk heb je geen antibiotica nodig..

Oja en Leo, ze gaan me nu wel wat beter in de gaten houden. De verloskundige belde vanochtend al, wel lief, dan volgende week weer op controle komen en de week erna nog in het ziekenhuis bij de gyn. Maar ik hoop maar dat uk zich wat rustiger houdt en niet meer gaat springen op het randje down there ;)

Zeester, wat fijn dat je echo ook gepland is, kun je mooi weer naar toe leven!

Wensdroom, nog een klein weekje geduld dus. Lekker dat het in Nijmegen is!

Haha Maggi, jouw vervelende konijntjes.. Ze waren ook wel verwend natuurlijk en nu komen ze opeens op de tweede plaats en dat terwijl de baby er nog niet eens is haha :p Rustig aan dan vandaag!
    En hier gaat marktplaats ook lekker!

Ik baal, net gesport (nou ja wat heet, heel voorzichtig dan, want ik heb nog steeds wat last van mijn buik) en nu ligt er een brief in de deur van Essent dat ze vanmiddag aan het warmtenet bezig zijn en dat we dus geen warm water en verwarming hebben:$ Ik wil nu in bad!!!:x:x Niet leuk.

Als ik, wie weet hoe lang het gaat duren, straks dan uiteindelijk gedoucht of gebadderd ben ga ik de buikband voor je testen Kleinmonster!

Ben benieuwd naar de echo's vandaag!

18. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    #598 Liesjuh1977, 7 feb 2013
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
    Mijn placenta ligt ook voor en ik voel ook nog 'niks'. Af en toe een btje kriebelen en dan het idee dat ik in de verte een schopje krijg. Maar echt al duidelijk de baby voelen, nee... helaas nog niet :(

19. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013

12 juni

♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH

16 juni

♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH

♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH

♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★) - BV - ZKH

♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH

17 juni

♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH

♥ Maggi(30) - 1e kindje -

♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis

♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH

18 juni

♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH

♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -?

19 juni

♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis

20 juni

♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh

♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis

♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis

21 juni

♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum

♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV-ZKH

22 juni

♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - ZKH

♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH

23 juni

♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis

24 juni

♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? -

♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis -

♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? -

25 juni

♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis

♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV

♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS)

♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH

♥ Pooh85 (28) - 1e kindje -

26 juni

♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH

♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ?

♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH

27 juni

♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★)

♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH

29 juni

♥ Pindakoek(30) - 1e kindje
    - BV - Thuis
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH

30 juni

♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ?

♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH

31 juli (illegaal erelid :D )

♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(11) Meisjes (15) Jongens (6) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Februari:

7
    Leo85 20w echo (GUO), Malaika metingen en gyn, Wensdroom VK, Nonma 20w echo, Grumpy 20w echo
    8
    Linie VK
    11
    Leo85 VK,Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo, Masami VK
    12
    RooDje 20w echo, Pooh85 VK, Strijkertje Gyn
    13
    Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK, Liesjuh1977 VK, Wensdroom 2e echo GUO
    14
    Malaika gyn, Zwangernr2 VK
    18
    Jojo12 VK, Zeester geslachtsbepaling, Tiempje VK
    19
    KaatjesBaby VK
    20
    Kimmey VK
    28
    Zeester VK, Grumpy VK

Maart:

4 Maggi
    echo (25 weken)
    12
    Koesterhoop pretecho
    13 Bl0empje
    Controle VK
    14 Zeester 20w echo
    29 Kleinmonster pretecho

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling

♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★

sterretje van Zeester (6 wk)

sterretje van Carientje78 (6 wk)

sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na ca. 2 maanden afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Super! Ja de babybjorn bijvoorbeeld schijnt niet zo denderend te zijn, zeker niet als kinderen met hun rug naar de ouder toe geknoopt worden en met de benen naar voren bungelen.

Deel Deze Pagina