16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik ben vast ook op de helft nu, ik loop altijd over tijd met de baby's dus deze zal wel voor de 42 gaan :p :x

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hihihi missie geslaagd :p

3. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie onderin retourtickets Curaçao en Miami! Geen nattigheid daar, toch?

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Even een tip:

Als je klikt op 'zoek in dit onderwerp' en je vult het woordje 'lijst' in, dan heb je hem zó gevonden.
    (Je vindt 'zoek in dit onderwerp' bovenaan de pagina, net onder de paginanummers)

5. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Vanmorgen druk geweest om de zolder weer eens op te ruimen. Wat toch weer net een stapje te hard was, nu weer last van m'n bekken. Maar ga zo lekker in bad samen met de papegaai, m'n boekje dagboek van een etterbak en een kopje thee.
    Vanavond lekker eten met ex-collega's en ex-bazen, dus straks lekker tutten.

6. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Net even bijgelezen, lig op de bank in mijn joggingbroek. Helemaal niet lekker. Ogen tranen continu en last van mijn holtes. Rug is gelukkig iets beter.

Iedereen met echo succes vandaag!

7. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tiempje, we hebben hetzelfde virus. Nasty!
    Kleinmonster, in bad met de papegaai?!

8. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Haha die van ons is tam en we hebben een speciale douchestok, daar komt ie af en toe dan vanaf en komt ie op de badrand zitten

9. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat grappig! Gezellig ook wel lijkt mij! Eet ie dan niet je toastjes op?

10. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Als hij de kans krijgt eet ie alles. Haha maar het yoghurt met kersen (uit de vriezer) aanmaaklimonade en een cakeje geworden die zo mee mogen en daar mag ie best een hapje van

11. Maggi

Maggi Niet meer actief

Kleinmonster dat klinkt wel heel gezellig!

Linie pff vervelend!! Hopelijk heb je inmiddels kunnen douchen (lijkt me wel zo lekker na het sporten!) en ben je de band aan het uitproberen, ben er ook wel erg benieuwd naar!
    Ja jij ook al zo aan het opruimen en verkopen op marktplaats?
    Raak er de gekste dingen kwijt! Had nog een hele zooi resten plakkaatverf en acrylverf in een tas. Wilde het weggoooien maar het was binnen een paar uur weg voor 10 euro exclusief verzenden.
    Bij de verbouwing van mijn wc ook nog een jaren 70 pot met barst en heel vies (van de oude bewonders die er nooit iets aan hebben gedaan) kwijt geraakt voor een paar euro. Heerlijk!

12. Maggi

Maggi Niet meer actief

Die bondolino (weet niet meer wie het zei) klinkt trouwens ook wel erg goed! Ik ging eigenlijk voor de tricot slen maar deze is een stuk makkelijker om te doen denk ik zo! En is ook direct vanaf de geboorte te gebruiken en ergonomisch.

13. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    #613 KaatjesBaby, 7 feb 2013
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
    Leuk kleinmonster, veel plezier samen!

@dragen: wij hebben wel het baby Björn monster. Voor een paar euro via befaamd marktplaats. Met name oor de grotere kids wel fijn, met onze dochter erin bij 9 mnd nog een berg beklommen. VOor het begin hebben we de draagdoek van ByKay
    ByKay draagdoek | Bykay.com
    Prima, maar je moet even kijken hoe het werkt. Ik had het 1x met de kraamhulp gedaan en erna was het a piece of cake. Fijn voor de huiluurtjes, pas wel op met warmtestuwing, zeker in onze tijd van bevallen.
    Voor de nog groteren hebben we inmiddels een rugdrager van deuter, afgelopen zomer de Alpen mee beklommen.

14. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Even snel: alles goed!!! Krijg nog wel een groeiecho rond de 28 wkn. Kleine is iets minder ver in alles gemeten dan 20 wkn. Wrs een klein foutje door de vk, zien ze vaker nu vk's vaker zelf echo's maken. Niets om ons zorgen om te maken, zei de echoscopiste!

Nu nog even lekker saampjes in de stad voor late lunch:)

15. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Grumpy!

16. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hoi hoi allemaal ,

ik heb niet het hele topic gevolgd , ben net lid van deze pagina
    maar zou me graag ook bij de juni mama's willen aanmelden
    zie wel dat er steeds veel wordt geschreven, gezellig :)

ben 30 juni uitgerekend van onze 2de en heb op 11 feb de 20 weken echo
    wat ik erg spannend vind.

17. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Super fijn Grumpy!! En ach, een extra echo straks is ook niet verkeerd dan ;)
    Lekker genieten samen!

Haha, ja gebadderd en wel Maggi. Maar vraag niet hoe ;) Er was in ieder geval weer lauw water ipv koud, dus heb daar het bad maar grotendeels mee gevuld en toen een paar keer met de waterkoker heen en weer haha, had ik toch een lekker warm badje :D Ik heb m'n band om hoor! Hij zit wel fijn. Alleen het gevoel dat 'ie misschien wat meer op mijn blaas drukt, maar ja, heb hem dan ook net om. Even afwachten hoe het bevalt!

Ja, lang leve marktplaats! Grappig hè wat je daar kwijt raakt. Hier doen we ook al een aantal maanden goede zaken, dus de zolder raakt steeds leger :) Toevallig komt er vanavond weer iemand iets ophalen! Morgen nog met wat dingen naar de kringloop die we nog niet kwijt raakten, maak je ook weer mensen daar blij mee.

Ik ga nog even een wasje afhalen, ophangen, strijken en dan beginnen aan de lasagne. Daarna lekker stickers plakken bij Prenatal :)

18. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Welkom Doowspenniej! Het is zeker gezellig hier :)

19. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    fijn grumpy dat alles goed was.
    en tja extra groei echo's wie weet gaan wij die ook krijgen dat is nog afwachten..

ons meisje ligt ook achter in groei krijgen nu een Guo volgende week woensdag. hopelijk is ze gewoon alleen wat klein. Ik heb nog gebeld met de verloskundige van de draagmoeder die uitgebreid heft uitgelegd wat zij wist. ze ligt met alles net op of ander de laagste lijn van de curve. ze had iets met p.. en een getal maar daar snapte ik niet veel van.. ze kon wel vertellen dat er op de 20 weken geen afwijkingen gezien waren en dat er allemaal goed uitzag.. alleen ze dus te klein is en ze dus gaan kijken of er een oorzaak is voor het klein zijn en ze dat met een Guo in academisch beter kunnen en het afwachten is wat daar uit komt en of er dingen meer onderzocht moeten worden of opgevolgd
    ik vond het erg fijn dat ze de tijd nam om die uitleg te geven.
    verder snapte ze mijn vragen ook goed, want is niet in je eigen lichaam en je staat er natuurlijk anders in en je voelt ook niet de bewegingen enz.. dus ze vond het ook niet erg of gek dat ik belde om meer info maar heel logisch en ik mocht altijd bellen als ik vragen had.

linie: hopelijk helpt de band..

doowspenniej: welkom op de lijst gezellig dat je mee komt kletsen

kaatje is zo'n draagdoek van bykay nou echt fijn? en is dat niet zwaar in je nek of draag je deze doek anders?

20. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Fijn Grumpy!! Foto! :) Jij ook gefeliciteerd met je 20 weken vandaag! :)

Welkom Doowspennie! Gezellige boel hier!

Hoe zijn de andere echo' s gegaan??

Creatief badderen Linnie, haha! Zie je al gaan met je waterkoker :)

Hier lekker naar de billen van Jan gekeken (verliefd op Ibiza), ben een echte Jan fan en het was heerlijk genieten deze film. Daarna gezellig in de mc gegeten met mn vriendin en nu lekker niks meer en vanavond Mol kijken.
    Ik ben zo verliefd op die kleine! Ik pak steeds foto' s van de echo van gisteren erbij, raak niet uitgekeken!

Ingeltje, bedankt voor de tip. Zat gisteren ook zo te zoeken naar de lijst.
    Kan jij deze erbij zetten?11 maart 9 uur controle verloskundige
    Thnx!

Deel Deze Pagina