16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Gistermiddag voelde ik me iets beter, maar vanochtend weer wat slechter. Hou ook erg vocht vast vanochtend. Maar het gesnotter is nu wel begonnen, dus het komt los. Wel erg spierpijn vandaag.

Hoop dat je vandaag naa de optocht kan

2. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    voor alle zieken beterschap en lekker uitrusten vandaag :)
    geld ook voor malaika maar fijn dat je door de apk heen bent gekomen :)
    namen: wij hebben al een hele mooie naam :) en hoe vaker ik de naam zeg hoe trotser ik er op word dat zo onze kleine meid gaat heten :) en het leukste is dat er maar weinig meiden zijn die zo heten hier in nederland dus lekker orgineel :)

3. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Zieken: beterschap!!
    @Namen: wij weten het al voor een jongen en voor een meisje

Maandag echo, hopelijk meer en beter alles te zien inclusief geslacht :D
    Ik heb van mijn schoonmoeder gehoord dat er zwangere vrouwen gezocht worden om een echo apparaat te testen. Er zijn dan iets van 20 mensen in de kamer en het beeld is in mooi 3D en je krijgt foto's en filmpje mee= gratis :) gebeld en we mogen 21 februari langskomen!

4. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hi meiden,

FF snel nu het nog goed gaat...
    Ben woensdag via VK, Huisarts, weer VK uiteindelijk in het ziekenhuis beland. :(
    Wat begon met rugpijn werden serieuze koliekpijnen. De laatste aanvallen duurden bijna een kwartier. Ik wist echt niet meer waar ik het zoeken moest van de pijn. Omdat de VK bang was dat ik weeen zou krijgen van de pijn heeft ze mij doorgestuurd naar het ZH. Eenmaal daar hebben ze inwendig onderzoek gedaan (BMH was gelukkig nog mooi lang en gesloten) bloedgeprikt (geen infectiewaarden) bloeddruk gemeten (was laag) temperatuur gemeten (geen koorts) en echo's gemaakt (uitwendig en inwendig) van de baby en van mijn nieren.
    Met de baby is gelukkig alles goed, maar ze denken dat ik bovenop een vergevorderde blaasontsteking ofwel niergruis, ofwel nierstuwing heb gehad. Wat een ellende! Om 22:30 het ZH verlaten met extra pijnstilling (Paracetamol en Buscopan) waarvan de gyn mij heeft verzekerd dat het geen kwaad kan voor de baby.
    Gisteren had ik een redelijk goede dag, ondanks de maag- darmklachten en hoofdpijn van de antibiotica, geen koliekaanval meer gehad. Alleen de Paracetamol geslikt.
    Afgelopen nacht werd ik echter om half 3 wakker met harde buiken en weer die zeurende rugpijn. Heb de pijnstilling genomen en nog door kunnen slapen tot half 10 vanochtend. Toen begon het weer!
    Nu met een kruik weer pijnstilling genomen en is het weer gezakt. Wat een ellende zeg... Ik hoop dat het gauw ophoudt want als ik weer zulke heftige koliekpijn krijg dan gaan ze me opnemen :$

Sorry voor het (toch nog lange) ego bericht, maar moest het ff kwijt.
    Heb helaas ook nog niks terug kunnen lezen, maar dat komt nog wel als ik me weer wat beter voel...
    Xx

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @Roodje: lieve schat, jezus wat naar!!! Als ik kan helpen of iets kun je me roepen hé!!

6. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He roodje wat naar ! , hoop dat het snel beter gaat !

@ namen , wij hebben hier ook al een tijd een naam voor zowel jongen als meisje :)

@ pindakoek , spannend hoor die echo ik heb maandag ook de echo :)
    en leuk dat je kon inschrijven voor testen van het nieuwe echo apparaat leuk :)

7. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Jeetje Roodje wat naar zeg! Hoop dat het snel beter gaat.

8. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Roodje, wat ontzettend naar zeg! Zoveel pijn is al heel vervelend maar zoals iedere zwangere vrouw ook de zorgen of alles wel goed blijft gaan met je kleine uk. Heel veel sterkte!

9. Maggi

Maggi Niet meer actief

Jeetje Roodje wat heftig! Heel veel sterkte zeg, denk aan je!

10. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    he Roodje... wat schrikken!!! Niet leuk dat de pijn blijft! luister goed naar je lijf en als het niet gaat gewoon bellen naar het ziekenhuis!

En Mailaika flauw gevallen.. ook niet leuk! Rustig aan doen! Wel fijn dat de apk goed was :) Deze zijn gelukkig goedkoper dan de auto apk haha.

hier net mn zus op visite gehad met mn 2 neefjes (1 maand en 2,5 jaar) was zo leuk! ik heb mn neefje gelijk de kinderstoel laten testen en hij vond het geweldig haha.

Fijne dag! ik geniet van mijn vrije dag, vanavond optreden, morgen middag en morgen avond en dan is dat gekke gecarnaval weer voorbij en mag ik volgende week weer gaan werken.

11. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    roodje wat schrikken zeg :$ hoop voor je dat je snel weer opknapt en geen koliekaanvallen krijgt! heel veel sterkte meis!

12. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    roodje wat naar hopelijk blijft het nu goed gaan en blijft de pijn weg.
    hier hadden we de naam al gekozen, maar naar deze naam regelmatig te hebben genoemd vind ik deze nu niet zo heel leuk meer, is trouwens ook een naam die maar heel weinig voorkomt, de naam die we hadden.
    nu toch weer een andere naam gekozen, ook een naam die maar zelden voor komt, heb natuurlijk even gegoogeld.
    hier nog steeds last van m n rug, pffffff heb nu toch echt paracetemol gepakt want heb geen zin om weer een hele dag met gigantische rugpijn te zitten, moet zeggen nu met de para is het enig zins vol te houden.
    heb ml gezegd dat hij vandaag maar het huishoudelijke werk moet doen.
    dadelijk even boodschappen doen en dan doe ik niks meer.
    hier is trouwens de kleine de hele tijd als het schopt tegen de blaas aan het schoppen pfff dat is een behoorlijk vervelend gevoel.

13. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    RooDje, wat vreselijk naar voor jullie! koliekpijn schijnt erger te zijn dan weeen... hopelijk zakt het weer af, maar neem het zekere voor het onzekere he. Sterkte!

Malaika, fijn dat alles goed was! Rot dan je dan zo beroerd kunt voelen! Pak je rust!

Mama, jij ook hè! Verstandig dat je je man aan het werk zet.

Tiempje, jij ook beterschap!

Zwangernr2: dank, hier gaat het echt een stuk beter. Hele ochtend uit bed, naar optocht geweest en nu terug voor middagslaapje. Net nog een domme glijer gemaakt in de tuin, gelukkig op de zij beland. Au!

@namen: nog geen. Suggesties zijn welkom!
    Wij hebben veel voorkomende namen voor de anderen.

14. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Roodje, wat schrikken. Hopelijk voel je je snel weer beter. Sterkte!

15. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    RooDje wat rot zeg koliek pijn kan erg pijnlijk zijn hopelijk gaat het snel beter
    andere zieke ook rustig aan doen.

@ namen wij zijn er al uit.. eigenlijk waren we dat heel snel al.

Vandaag is mijn man thuis gebleven omdat ik me nogal rot en down voelde en behoorlijk zorgen maak betreffende de extra echo die we krijgen de Guo volgende week.

16. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    O wat rot voor je wensdroom, snap je bezorgdheid. Lief dat je man bij je blijft. Zet m op samen. *knuffel*

17. Linie

Linie Bekend lid

2 okt 2012
    903
    38
    28
    Hoi meiden,

Jeetje heftig Roodje! Heel veel sterkte en beterschap, hopelijk gaat het gauw weer beter!!

Wensdroom, rot dat je je zo voelt. Wat een lieverd jouw man!

Jojo, wat een mooie foto en een mooie buik, leuk hoor! Een nieuwe box en kleed gekocht dus! Leuk!
    Malaika, ook fijn dat alles goed was. Maar rot dat je bijna flauw viel!

Voor de zieken, beterschap nog!

Namen: Wij hebben de jongensnaam wel al, meisjesnaam zijn we weer over gaan twijfelen. Maar we hebben er 3 die we allebei leuk vinden, dus komt goed. Helaas zijn het wel namen die redelijk populair zijn, maar ja als dat nou voor ons ook de mooiste naam is...?!

Hiet gaat het ook niet zo lekker, erg veel pijn aan mijn buik. Ik word er echt onrustig van door wat er afgelopen woensdag gebeurde en loop continue naar de toilet om te kijken of ik niet weer bloed. Slechte nacht gehad ook met pijn, en sinds vanochtend ook erg veel pijn in mijn rug, zij, heupen en bekken. Hopelijk is dit maar even heel tijdelijk ;)
    Gisteravond nog wel even naar de Prenatal geweest, de badspulletjes gekocht. Gelukkig best een rustig weekend. Vriend gaat carnaval vieren, dus alleen bankhangen vanavond. Heb maar besloten dat ik dit weekend niet mee ga feesten.
    Ben ook nog aan het afwachten of ik nog iets van mijn sollicitatie ga horen. Zou het eigenlijk uiterlijk vandaag horen. Maar zal het dus denk ik wel niet geworden zijn.
    Oja, de Babydump belde dat de 21e onze babykamer meubeltjes al geleverd worden, leuk :)

Fijne dag nog allemaal!

18. Maggi

Maggi Niet meer actief

Hoi!

Wensdroom wat een lieve man heb je zeg!! Konden we maar iets zeggen om je gerust te stellen maar het is toch nog even spannend en afwachten. Knuffel!

Malaika fijn dat alles goed was!

Linie bah zeg :( Wat rot die pijn en snap dat je er nu heel angstig van wordt. Hopelijk voel je je snel weer ietsje beter en wordt de angst weer wat minder want zo kun je er niet echt van genieten :(
    Ben benieuwd of je nog wat van de sollicitatie gaat horen! Misschien bellen ze eerst degenen die afvallen en daarna degene die het geworden is. Dus het kan nog altijd :)
    Welke badspullen heb je uiteindelijk gekocht? En wat leuk dat het kamertje binnenkort geleverd wordt!
    En wat betreft de namen; wat maakt het uit hoe populair het is? Als het voor jullie een leuke naam is dan is dat toch gewoon goed!

Hier weer een beetje raar dagje; voelde de kleine weer even niet na vanochtend dus gelijk in de stress. Voel 'm nu wel weer af en toe maar meer achteraan, is dus ergens anders gaan liggen. 3 weken tot de volgende echo is echt heel erg lang als ik telkens zo in twijfel zit als ik even niets voel. Maargoed, ga er vanuit dat er nog veel van zulke dagen bij gaan zitten dus ik wen er maar aan. Pff..
    Verder wel minder pijn vandaag, stuk minder heftig. Ook dan ga ik weer twijfelen; waarom is de pijn ineens minder?? Is er iets niet goed :|
    Gelukkig hebben we hier elkaar om onze angsten bij kwijt te kunnen, echt een fijne uitlaatklep hoor!

Zo maar even naar buiten, beetje beweging zal me goed doen!

19. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Hallo lieve allemaal!

Het is alweer even geleden dat ik geschreven heb, heb zelfs nog niet eens alles gelezen.
    Ik heb afgelopen week namelijk weer bij een lief klein babytje gewerkt, en nu heb ik VAKANTIE!
    Tijd voor de carnaval.... heerlijk.
    We beginnen vanavond en ik heb er veel zin in, altijd zo gezellig!

Wat betreft dat flauwvallen dat had ik van de week ook in het gezin, jeetje mina, ik liep naar boven naar het wiegje van de baby en voelde zo al het bloed in m'n tenen zakken. M'n oren begonnen te suizen en ik zei tegen de mama; ik moet écht even gaan zitten. Ben op bed gaan zitten en de vrouw waar ik werkte zei; wow je wordt zo wit!!! Poehh wat voelde ik me slecht, keek in de spiegel van de klerenkast en zag eruit als een lijk. Maar even rustig aan gedaan, hoofd naar beneden en toen ging het wel weer. Vreemd, weet niet waar het vandaan kwam, had namelijk goed gegeten en alles.
    Maarja, komt allemaal goed.

Ben ik nou een van de weinigen die het schoppen nog niet voelt??? Ik voel af en toe wel iets, maar echt nog niet dat ik denk dat het dat is. (Waarschijnlijk is dat wel het kindje, i know) maar ik kan echt niet zeggen dat ik het iedere dag voel!!!!! :(

Alle carnavals-vierders; veel plezier.
    Alle andere; Fijn weekend.
    Voor de zieken; beterschap!!!!!!!!!

20. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Jeetje roodje! Heftig zeg! Koliekpijnene zijn echt hels en werkr maar weinig tegenm gelukkig was met de kleine alles goed. Doe rustig aan hoor!!

Wensdroom, vervelend dat je je zo rot voelt. Heel lief van je man dat hij bij je bleef. Alleen is ook maar zo stil dan he?

Maggi hier is de kleine ook gaan verliggen denk ik. Sinds gisteravond voel ik af en toe wat maar niet meer zo heel veel. Maakte ik me ook zorgen om maar schijnbaar moet je je kindje psas vanaf 28 weken dagelijks voelen. We zijn gewoon gezegend dat we ze al zo vroeg voelen!

Namen: nog niet over uit helaas.. de naam die ik heel leuk vind vibd vl niet denderend en de rest is wel oke maar nog niet overtuigend.

Nu eindelijk lekker weekend! Weer verder aan de baby kamer en lekker uitrusten :)

Deel Deze Pagina