Wensdroom, ook van mij een hele dikke knuffel! Kan helaas niet overal op reageren, ben aan het werk! Gisteren bij de verloskundige geweest. Was allemaal goed. Kan nog wel 4 weken duren voordat ik de baby kan voelen. Dus afwachten maar... volgende afspraak 8 maart. Fijne avond meiden!
Fijn dat alles goed was Peetje! Wat lijken 4 weken nog lang dan hè? Kleinmonster, wat een prachtige foto's! Echt schitterend! Hoe zou hij er na de geboorte uitzien?! Je buik is ook mooi zeg! Leuke kleren ook! Zwangernr2, je zoontje weer een beetje boven Jan? Ben eigenlijk wel een beetje jaloers op je schoonmaakwoede... Zie wel overal muurtjes die nog opnieuw in de verf mogen. Wensdroom, hoop dat je een redelijk dagje had. Een zee van knuffels hier voor jou! En weer een dag voorbij! Meiden, de rest ben ik weer eens kwijt. Hier volgens mij een groeispurt. Mijn buik was ineens al groter, maar heb vandaag enorme buikpijn. Echt heftig, loop zo nu en dan echt te puffen. Nu niets meer doen dus, lekker op de bank of misschien nog douche/bad en dan bedje in. Morgen kinderoptocht bij mijn ouders, kan mijn man aan de slag op het zolder. Hoe bevalt het de carnavalsvierders? Jullie zijn bikkels! Fijne avond dames!
@Wensmoeder, dikke knuffel voor jou, volgens mij kun je die wel gebruiken op het moment! @Kleinmonster, dat rompertje met dat strikje is leuk hè? Toevallig ook gekocht afgelopen vrijdag, kon het niet laten hem mee te nemen. En mooi buikje en wat een mooie foto's van de kleine man! Zo duidelijk waren onze 20wkn echo foto's helaas niet Hier nu uitgeteld op de bank... heb iets teveel gedaan geloof ik vandaag. Vanmorgen lekker met vl naar de markt en het dorp geweest. Eindelijk een voedingskussen gekocht, hopelijk slaap ik daar beter mee. Vanavond gelijk maar even uitproberen. En toen we in de Zeeman liepen kon ik het weer eens niet laten om nog wat kleertjes mee te nemen, vl heeft een setje schattige rompers uitgekozen, en we hebben nog een heel lief shirtje gekocht en de eerste spijkerbroek van de kleine man. Ook maar even rondgekeken vast voor een matrasje in het ledikantje. Jeetje... wat zitten daar een prijsverschillen in zeg! Hebben een mooi koudschuim matrasje van 10cm dikte voor 49,- gezien bij een matrassen zaak hier in het centrum, denk dat dat hem gaat worden. Wil me nog wel verdiepen in een AeroSleep dek matrasje voor eventueel erop, zou dat nou echt nodig en extra veilig zijn denken jullie? Morgen lekker een dagje rustig aan doen... althans... we gaan behang krabben in de babykamer en alle spullen die maandag door de kringloop worden opgehaald naar beneden halen. Maar gevoelsmatig, rustig aan doen iig, geen verplichtingen dus eerst lekker uitslapen! En aangezien ik op dit moment een ontzettende buikpijn/darm krampen aanval krijg ga ik er zo maar lekker in duiken, hopelijk is het feestje bij de buren snel afgelopen en kan ik lekker rustig gaan tukken.
Korte reactie Liesjuh: Aerosleep is nooit getest voor baby's en de veiligheid is dan ook niet aangetoond. Zie Wiegedood Je kunt veel beter investeren in andere zaken volgens mij. Lekker rustig aan doen morgen! Goed naar je lijf luisteren!
hier wel een goed matrasje gekocht wat doorlatend was en waar de hoes vanaf kan om te wassen mocht er een ongelukje gebeuren. maar vond de earosleep extra niet nodig ( die ze ook graag erbij wilde verkopen lol ) is idd niet bewezen dat de kans verkleind wordt trouwens mooie foto hoor en echt super duidelijke echo ? was dit een 3d echo soms ? hier zelf ff aan het balen , heb nog maar twee lekker zittende spijker broeken maar die beginnen nu langzamerhand beeetje te knellen bij mijn buik nou heb ik nog wel veel grotere broeken maar die zitten niet lekker zo irri dat ik niet in de buurt een leuke winkel met zwangerschaps kleding heb die ook kleine maten verkopen, ( hier in lelystad is het niet eens verkrijgbaar :/ _
fijn dat alles nog steeds goed is peetje en ja kaatje gaat weer steeds beter met lukas hij ligt nu naast me megamindy te kijken haha wij gaan hopelijk deze week alvast kijken naar een matrasje.. schijnt hier in de buurt een nieuwe beddenzaak te zitten dus daar gaan we eerst ff kijken.
wat een mooie echo. Wat kun je het kindje zo al super goed zien. Leuk! Fijn zwangernr2, dat het beter gaat met je zoontje. Wij kopen ook een goedkoop matrasje. Hebben al wel een matrasje, maar daar heeft het zoontje van mn schoonzus opgelegen en las ergens dat je toch beter een nieuw matrasje kan kopen, ivm allergien oid. Heeft iemand daar verstand van? Als het goed is, wordt onze kinderkamer komende week gespoten. Het ledikantje, commode en kast zijn nu houtkleurig en we gaan ze wit laten spuiten. Dan kunnen we echt gaan beginnen met het kamertje. Heb ik zo'n zin in. Nou ga er snel weer vandoor, ben alweer anderhalf uur aan het werk .Werken tot 15 uur, daarna meteen door naar een verjaardag. Heb ik eigenlijk geen zin in, wil lekker op de bank hangen vanmiddag, maar helaas! Fijne zondag!
ik heb nog geen idee. We wilde die pas bij Action gaan halen, maar ben ik vergeten haha! Geen last van zwnagerschapsdementie hoor . Moeten dus nog even rondkijken. Ik denk bij babydump. Hoorde dat er in Veenendaal nog een zaak zit met babyspulletjes, gaan daar ook maar even kijken. Gaan volgende week zaterdag de box bestellen bij babypark. Hebben een hele mooie gezien. In hoogglans. De baby mag dus niet met vieze vingers aan de box zitten, want dan wordt mama boos haha
bij scheepjeshof zit er ook een zaak met allerlei matrassen.. die is er nieuw hoorde ik van de moeder van vriendlief. daar willen wij eerst ff gaan kijken zie al helemaal voor me dat je kleine eerst zn handjes wast voordat hij aan de box komt
meiden bedankt voor alle reacties en knuffels , heb een goede nacht gehad, was denk ik zo moe da ik goed geslapen heb.. gelukkig.. en ook nog een nieuwtje te horen gekregen.. t lijkt wel babyboom bij de familie kant van mijn man.. paar weken terug gehoord dat zijn zus zwanger is van nummer 3 en nu blijkt de vrouw van zijn broer ook zwanger te zijn van hun nummer 2. wel grappig want zoontjes van mijn man zijn zus en broer schelen 6 weken en tussen de twee die nu op komst zijn zit dit keer 4 weken ongeveer.. en zij zus is weer 6 weken later dan dat die van ons zou moeten komen.. ik ga weer verder schuren en schilderen.. fijne zondag.
Zo, ben weer ff bij.. Gister druk geweest hier, zijn bezig met het schilderwerk in de babykamer Strx de 2e helft doen en daarna lekker eten bij m'n ouders Wensdroom fijn dat je een goede nacht hebt gehad, maak je niet teveel zorgen he, we duimen allemaal voor je Zwangernr2 hopelijk is je zoontje snel weer fit! Kleinmonster mooie buik hoor en prachtige foto's! Matrasje e.d. moeten wij ook nog kopen.. Ga gewoon voor een goede kwaliteit, maar niet het duurste v het duurste hoor.. De rest weet ik al niet meer haha. Fijne dag allemaal!
Pfff paar dagen druk gehad en over de 20!!!! pagina's terug gelezen haha.... kletstantes Ik heb helaas niet veel onthouden want slecht geslapen en ben nu brak.... Hele mooie echo zag ik voorbij komen! en mooie buik! Meiden die ook een goede 20 weken echo hebben gehad, gefeliciteerd!! Matrasje: kijken wij op de 9 maandenbeurs eerst naar aanbiedingen... als daar niets is kunnen we altijd nog de winkel in haha. Hier vanmiddag carnavalsoptocht kijken bij de oma van vl. Die woont in een verzorgingsflat op de 11e verdieping en kijken mooi uit over de route van de optocht. Dus verrekijker in de aanslag en lekker binnen voor de raam met een kop thee. Verder geen carnaval voor mij. Hebben donderdag een carnavalsavond gehad en ik heb het toen zo goed gevierd dat ik de dag erna kapot was haha
gefeliciteerd wensdroom leuk he al dat babynieuws en fijn dat je goed geslapen hebt pooh: daz idd ook een idee om daar ff te gaan kijken.. veel plezier vandaag met carnaval hier ben ik weer druk met mijn nesteldrang.. ben druk bezig met mn spullen aan het uitzoeken en weggooien.. en vond ook waardevolle spullen terug in een doos zoals de echofoto's van mn zoontje
goedemorgen dames! fijn dat je je weer beter voelt wensdroom! En wat een mooie (3d?) echo van kleinmonster! Heel bijzonder! Hier de carnaval overleefd.. wat een druktes met optreden zeg.. vrijdagavond, zaterdag middag en nacht en toen kon je me opvegen. Mijn buik was kei hard en ik droomde vannacht dat mn kindje het niet meer 'deed' ... niet leuk! Maar lekker rustig aan doen vandaag en gelukkig morgen ook nog vrij, dan 3 dagen werken en dan op wintersport. Ga natuurlijk niet skieen maar hoop op veel zon en lekker wat wandelen bijvoorbeeld. Komt goed! Hier in Rotterdam bijna geen sneeuw maar hoorde dat er op veel plekken wel veel ligt. Allemaal oppassen Rustige zondag allemaal!
Wensdroom, fijn dat je weer even bijgetankt hebt en wat leuk weer een kleine er bij! Heeft jullie meisje straks genoeg speelkameraadjes! ik krijg steeds meer de indruk dat wij ontzettend afgezet zijn met ons matrasje. Bij de babypark gekocht voor 250 euro.. :-O Maar dat was nog een van de goedkopere, degene die goedkoper waren geveerd en dat mag tegenwoordig niet meer toch? en lijkt me ook niet comfortabel. Nou ja, gekocht is gekocht moet me er maar niet druk over maken. Geld is toch al een tijdje weg. Hoe doen jullie dat trouwens met de eerste 3 maanden? Slaapt de kleine dan bij jullie op de kamer? Het lijkt me wel een fijn idee, maar ik vind het zo zonde om een dure wieg aan te schaffen voor die korte periode. Heb al meerdere verhalen gehoord over in de reiswieg van de kinderwagen, een mozesmandje etc., maar is dat wel veilig? Lijkt me niet erg goed ventilierend met afgesloten zijwanden. Pfff.. komt nog meer bij kijken dan je denkt! Hier een rustig dagje vandaag, ben nu m'n huiswerk aan het bijwerken.. morgen weer naar de VK Vanmiddag komen m'n ouders en zusjes het babykamertje bewonderen. Btw.. ik ging net de klamboe klaarmaken, ik heb zo'n babouche tinkerbell geval met van die belletjes er aan. Die moest ik dus nog zelf monteren. Wat een &^%* werk!! Het lintje was aan het eind wat gerafeld en de oogjes in de belletjes veel te klein. En ik had net m'n nagels geknipt dus kon ook niet echt lekker pierken.. Er zijn aardig wat scheldwoorden uit mn mond gerold. Hopelijk heeft die kleine z'n oortjes dicht gehad hahaha. Fijne dag allemaal ladies en de carnavalvierrsters: respect hoor! En veel plezier
Hier even een kort berichtje van een fanatieke "carnavals-vierster"!!! De vrijdag&zaterdag zitten er al op en eigenlijk zegt mijn lichaam nu al *KNAK*!!! Vrijdag waren we lekker optijd thuis (0:00 uur), maar daarentegen hadden we gisteren een hele lange avond. Om 17:45 bij elkaar komen en om 02:30 lag ik eindelijk in bed. Wel de hele avond gewoon kunnen zitten, was receptie. Maar ondertussen ook miziek maken en dat zo lang achter elkaar.... Ik was kapot!! Ik dacht heerlijk te kunnen gaan slapen, maar om 05:45 uur werd ik ineens zo misselijk wakker. Dat gevoel heeft tot ongeveer 06:30 geduurd en toen kwam alles eruit....... Jeetje wat voelde ik me slecht! Volgens m'n vriend kan het komen als je veel jusd'orange drinkt.... Ivm dat zuur.... Dus die maar vermijden... Baat 't niet...! Eigenlijk moesten we weer om 10:30 paraat staan, maar ik heb me afgemeld. Lig nog lekker in bed een beetje bij te komen en ga zo lekker in bad. Daarna maar kijken hoe het gaat: vanmiddag is optocht en daarna pas weer programma voor ons. En anders lekker dagje thuis en morgen misschien weer 100% fit. Lieve allemaal; ik lees jullie berichtjes wel hoor. Heel veel sterkte voor de snotterige/zieke dames. Knuffel voor Wensdroom, alle klussers; respect en succes!! ( wij moeten nog wachten tot week 11, dan komen pas de nieuwe ramen op de babykamer!!!! Aaaahh) en alle anderen ook een heel fijn weekend gewenst!!!! Liefs, Bl0empje
Dat klinkt niet al te best hoor, pas je goed op jezelf!? Er komen vast nog genoeg carnavalsvieringen die je weer lekker actief mee kunt doen!