Nou, poging 2! Jojo: wat rot dat je zo'n pijn hebt Lijkt me lastig om de juiste grens te vinden. Hoop dat dit je gaat lukken. Gaat het werken beter nu je halve dagen werkt? En zingse! Linie: wat rot dat je weer zoveel buikpijn hebt Ik had laatst ook heel de dag pijn, vervelend hè... Niets helpt ook echt... Kaatje: was de optocht leuk? En is de buikpijn minder? Bloempje: rustig aan met feesten Misselijkheid is wrs een signaal van je lijf, dat het een beetje druk was... Kleinmonster: mooie echo en mooie buik (ook al was ie een beetje valsgespeeld door je etentje) Wensdroom: fijn dat je een betere nacht hebt gehad! Peetje: fijn dat alles goed was bij de vk. En hopelijk word je wachten op het voelen van de kleine snel beloond! Tiempje: leuk dat je bezig bent geweest met jureren! En je weer fitter bent! Jossie: jij ook nog gefeliciteerd met de 20-wkn! En drukke dagen gehad met de carnaval, bijna vakantie voor jou. Ik ook een week vrij binnenkort, fijn hè! Uhm, dat was wat ik onthouden had... Vanochtend tennispartij gelijkgespeeld, ging goed! Alleen laatste dagen stijfheid in mn lage rug, vooral als ik 's ochtends wakker word. Trekt wel weer weg, gelukkig! Vanmiddag schoonzus+man op bezoek gehad, was gezellig, we zien elkaar niet zoveel, lekker bijgepraat
@Kaatjesbaby & @Doowspenniej Bedankt voor jullie berichtjes over de AeroSleep, bevestigd wel een btje hoe ik er ook over denk... @Beertje1987, de kleine gaat bij ons in principe gelijk op zijn eigen kamer slapen. We hebben geen wieg, gaat ook gelijk in het ledikantje. Zijn kamer ligt tegenover die van ons en dus horen we hem toch wel snel en wen hem liever asap aan zijn eigen kamertje. Ik heb geen idee wat ik nu weeg, zal woensdag eens bij de vk vragen of ik weer op de weegschaal mag, heb er zelf geen namelijk... Maar voor m'n gevoel niet enorm aangekomen nog. Begon met 64 en nu...?! Zal het woensdag wel horen. @Grumphy, mooi klein buikje hoor! Hier vanmorgen opgestaan met enorme pijn rechtsonder in m'n buik. Geen idee waar het vandaan kwam, maar als ik zat en daarna opstond moest ik echt even dubbelgevouwen blijven staan en rustig door ademen wilde het wegtrekken... Heel vervelend en vooral pijnlijk! :x Gelukkig had ik er met lopen en staan geen last van, vanmiddag dus wel heel actief bezig geweest met behang krabben in het kamertje en alles is er af! We kunnen gaan beginnen met witten en schilderen. Gelukkig hebben we vakantie dus tijd zat, ook vd week maar even het behang halen aangezien mijn ouders volgend weekend het kamertje komen behangen. En dan kunnen eindelijk de meubeltjes schoon en in elkaar in het kamertje. Bij de Leenbakker zijn de (verduisterings) rolgordijnen in de aanbieding zagen we in de folder dus die ook maar even halen deze week. Hoeven we alleen nog te bedenken wat we qua lakentjes en gordijnen willen. Lamp hebben we al bedacht, daar moeten we even voor naar de Ikea rijden. Goh... wat vervelend!
Hier gaat de baby gelijk op haar eigen kamertje in een ledikantje. Ik vind het namelijk een nogal dure aanschaf om een wiegje te kopen voor zo'n korte periode. Jojo: Vervelend dat je zoveel pijn hebt! Ik hoop dat je snel alles kunt doseren en de pijn dan minder wordt.
Bedankt voor de link , van de zwangerschaps kleding, maar ook helaas heeft deze erg weinig keus maat 34/36 ja of de standaart leggings en die heb ik nog wel van de vorige zwangerschap @ baby op de kamer of ledikant hier bij de eerste hadden we ook gelijk het ledikantje en de eerste paar dagen sliep hij wel bij ons op de kamer in de wagenbak van de maxicosi mura en tijdje later gewoon lekker in het ledikantje nu ga ik wel een wiegje kopen omdat ik het zonde vind om nog een ledikant aan te schaffen en quinten eigenlijk te jong vind om hem al in een groot bed te leggen met anderhalf jaar dan is de wieg een mooie overgang (6maand) @ koesterhoop ja spannend he ! , ik mag morgen voor de 20 weken echo , ben klein beetje nerveus nu
hier nog ff een laat berichtje van mij.. heb net echt zo *** gedroomd dat ik er wakker van schrok :x droomde dat mn zoontje niet meer leefde.. werd er gewoon huilend wakker van en ben gelijk bij mn mannetje wezen kijken die zo lekker ligt te snurken. en nu lig ik wakker grumphy: mooie buik waar mijn kleine gaat slapen weten we ook nog niet... ik hoop op haar eigen kamertje als we ooit een huis krijgen. en anders slaapt ze lekker op de kamer van mama
goedemorgen iedereen die vandaag de echo heeft heel veel plezier! en hoop straks weer mooie plaatjes te zien
@ Doowspenniej; heb je de broeken vd H&M al geprobeerd? Ik heb normaal maat 38 maar die zat bij mij nu al te strak (terwijl ik toen nog geen buik had en ook nog niet was aangekomen). Heb dus zelf nu maat 40 genomen. Volgens mij valt maat 36 behoorlijk klein dan. En volgens mij heeft mammalicious ook kleine maatjes! Die kun je vaak wel via webshops kopen. Goodluck iedereen met echo vandaag!! X
@Snoeppie: Mamalicious heeft ook grote maten hoor, heb nl confectiemaat 44. Hebben jullie al eens gekeken bij Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind staan hele leuke dingen op en veel goedkope positiekleding! Vandaag om 15.50 uur echo, spannend..whaaahh..!!
Iedereen veel plezier vandaag met de 20 weken echo!! Ik ga straks voor de 3e keer en heb morgen een afspraak in het ziekenhuis met de gynaecoloog dus bij mij is de baby op en top gescreend voordat het er is wat eigenlijk ook heel prettig is.
Pindakoek en strijkertje: veel plezier/succes straks! En idd Roodje; laat je even weten hoe het gaat?!? Fijne dag allemaal!
Iedereen met de echo vandaag. Heel veel plezier en succes!! Ik ga maar niks zeggen over aankomen. Woog voor ik zwanger werd 66 kg en nu al 75!!! En eet geen gekke dingen. Volgens de verloskundige heeft m'n lichaam dat nodig. Nou van mij mag het wel iets minder ! Ik ga ook eens bij leenbakker kijken voor een verduistelings rolgordijn. Goed idee! Vandaag alweer 22 weken zwanger. Wat gaat t snel. Vanmorgen even gewerkt, daarna naar ceasar en nu de rest van de dag vrij. Ga maar eens bijkomen van een druk werkweekend!
pindakoek en strijkertje veel succes en veel plezier ik voel me al wat beter heb ook deze nacht beter geslapen dus dat is wel fijn. ben wel sloom maar dat komt door de rustgevende tabletten ben nu wel overgegaan op homeopatisch en dat werkt ook
Zwangernr2, wat een rotdroom zeg! Gelukkig kon je even lekker naar je slapende mannetje kijken ! Zulke dromen zijn echt niet leuk!