Kaatje: YEAH!!!! Super!!! Maggi: leuk kamertje hoor! Leuk gedaan Rest: haai+zwaai! Net terug van werk, drukke dag en ben het nu zat... Hier wrs ook nog een keer een pretecho tussen 25-28 weken, dan schijnt het het mooiste te zijn ofzo... Goed weekend iedereen!
Zo net terug van het dorp en net een box gekocht via Marktplaats woensdag gaan we de box ophalen. Ik denk dat ik ook nog een echo wil als de draagmoeder tussen de 25 en 30 weken zwanger is. Heftig inderdaad beertje van de kennis met dat ivf verhaal pff vriendin is ook bezig met ivf. hopelijk gaat het snel beter met die kennis. vandaag draagmoeder nog even gesproken en ons meisje is flink aan het bewegen. leuk joh hopelijk doet ze dat dinsdag ook. voor nu verder een fijne avond ik g dadelijk voice kids en daarna moordvrouw kijken ( moordvrouw echt mijn favoriete serie op dit moment) heerlijk lekker op de bank tegen mijn mannetje aan hangen voor de tv.
Wij doen hier ook een pretecho in 3d maar dan waarschijnlijk rond week 28. Het schijnt dat de huid dan niet meer zo doorschijnt en je echt goed beeld hebt! Dit vertelde de echoscopiste van de pretecho 7 jan mij.
Zo zette ik mijn paardjes buiten, terwijl ik de sluis niet dicht had gedaan vandaag. Gevolg: ze stonden bij de buren in de tuin gras te eten, ha ha. Ik in mijn badjas de paardjes eruit vissen, hihi.
Wat een mooie echo's weer. Ik zal die van ons ook plaatsten, moet er alleen nog een foto van maken. Door de drukte gewoon geen tijd om veel hier te komen. Ben ook zo emotioneel momenteel huil om van alles. De placenta ligt helaas wel weer voor. Het rug werveltje bestaat uit 4 puntjes ipv de gebruikelijke 3, maar omdat het maar 1 is was het waarschijnlijk geen probleem. Kaatje, mooi dat alles goed is. Ook zag ik een mooie kamer voorbij komen, echt leuk.
hihi leuk he, alles snel vergeten en domme acties uithalen... naja als je er maar om kan lachen... Ben benieuwd hoe anderen keken als ze jou in badjas buiten zagen. of ben je onopgemerkt gebleven.. leuk dat jij ook een pip agenda hebt.. me loooveess pip studio
Hallo meiden, Alweer even niks van mezelf laten horen omdat we druk zijn met verbouwen. Wel heb ik trouw meegelezen. Gefeliciteerd aan iedereen die een goede echo heeft gehad en iedereen die jarig is geweest. Ik reageer via mijn telefoon dus hou het kort. Vandaag 20 weken echo gehad alles was goed en voor 100% nog steeds een jongen. Mijn placenta ligt voor en dat ging niet veranderen zei ze. Onze zoon was weer super druk. Sinds gistere voel ik hem nu soms..maarja wat wil je met een gtoot stootkussen Foto's komen ook van mijn telefoon dus bee tje slechte kwaliteit helaas Fijn weekend iedereen
Wow mooie foto's Kimmey! Ik kan bijna niet wachten tot ik maandag ochtend de 20 weken echo heb.... Gelukkig mogen we al om 08.30 uur! dus niet lang in spanning maadag haha. Haha tiempje, zie je al bijna helamaal lopen met die badjas aan achter de paardjes aan! Enne hete roosters uit de oven halen zonder ovenwat is niet zo verstandig, maar ach gelukkig bedacht je je op tijd en kun je er nu smakelijk om lachen marjolein!
Mooie foto's madami !! Wat een verschil he Helaas was het profiel bij ons minder goed zichtbaar omdat meneer zich verstopte in mijn bekken.
Mooie foto's! Ik mag gelukkig ook vroeg maandag om 9.30! vandaag beetje last van lage rugpijn, alhoewel het is niet echt pijn is maar meer een beetje zeurens gevoel. Hoop niet dat het een voorbode is van BI...
Geen idee of ze mij in mijn mooie wit met zwarte stippen badjas hebben gezien. Gelukkig heb ik niet zoveel buren in de buurt,ha ha. Me love it too! Wil ook een pip behangetje op de babykamer, maar ben er nog niet 100% over uit.
Gelukkig zijn alle andere 20 weken echo's ook goed! Een pak van mijn hart en wat een mooie fotootjes. Echt al kindjes he. Wat een verschil met mijn foto's van 13 weken bijvoorbeeld. Maar mijn 20 weken echo begint een klein beetje in zicht te komen. Ik vermoed zo rond 11 maart. Ik kon nog geen afspraak maken omdat ze nog geen planning hadden in het ziekenhuis voor maart. Beetje gek, maar ik moet eind volgende week terug bellen. Ben benieuwd. Nu eerst aftellen naar 18 februari! Das nog maar 17 nachtjes hihi Peetje, oei dan woon je echt dichtbij. Ik ga denk ik stiekum maar neuzen waar in juni de blauwe vlaggetjes hangen hahaha!! Stiekum met hoogzwangere buik door de wijk. Valt helemaal niet op Gekkigheid natuurlijk, maar wel grappig dat je zo dichtbij woont! Liefs en een goed weekend!
O ja en marjolein, onze jongens zaten en zitten (hihi) op het KDV bij het speelkwartier. Ze zijn begonnen bij de guppies (oudste nu 5 3/4) en de schildpadjes (jongste nu 3 1/2) en de zeepaardjes. De jongste zit daar nu ook nog steeds! Tot aan de zomer en dan gaat hij ook naar school. En dan komt onze kleine frummel er vanaf januari 2014 ook weer. Liefs
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis ♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV -ZKH (gyn) ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Inkiewinkie(33) - 2e kindje -BV-ZKH (geplande ks) ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ PirateMommy(?) - 1e kindje - ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje - BV-ZKH 22 juni ♥ Jojo12 - 1e kindje - ? - ZKH ♥ Liza28(28) - 1e kindje - ? - ? ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (10) Meisjes (11) Jongens (4) Verrassing! Afspraken Februari: 1 Kimmey 20w echo 4 Pooh85 20w echo, zwangernr2 20w echo, Jojo12 20w echo, Beertje1987 20w echo, Madchen30 20w echo, Liesjuh1977 20w echo, Pindakoek 20w echo 5 Wensdroom 20w echo 6 Kleinmonster 20w echo, Jossie81 20w echo 7 Leo85 20w echo (GUO), Malaika 20w echo, Wensdroom VK, Zwangernr2 VK, Nonma 20w echo 8 Linie VK 11 Leo85 VK, Grumpy 20w echo (GUO), Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo 12 RooDje 20w echo, Pooh85 VK 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK, Liesjuh1977 VK 14 Malaika metingen 18 Jojo12 VK, Zeester geslachtsbepaling 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK 28 Zeester, VK Maart: 4 Maggi echo (25 weken) 12 Koesterhoop pretecho 13 Bl0empje Controle VK BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na 2 maanden afwezigheid ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Dan wonen we echt dicht bij elkaar! Ik ga t eens goed in de gaten houden. Als er een zwangere vrouw of achter de kinderwagen je heel lang aanstaart, dan ben ik het haha! Vanavond speelde voor t eerst mijn hormonen op ! Heb erge ruzie met m'n man gemaakt. Pfff zeg dan ook zulke gemenen dingen. Hebben het al wel weer goed gemaakt hoor, maar voel me mega schuldig tegenover de baby en m'n man . !