16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Zo, ben weer ff bij.. Vanochtend controle gehad bij de VK, alles was goed. Baby wilde niet z'n hartje laten horen haha, zat te schoppen tegen dat apparaat en zwom elke keer weg :p

Net nog ff bij de fysio geweest, nu btje beurs.. Wordt echt tijd om minder te gaan werken :(

Hier nu zo'n 6 kg aangekomen.. Was niks afgevallen omdat ik nooit misselijk ben geweest, dus hier alleen maar in de +.. Ach ja, ik eet meer, maar vooral gezonde dingen, alhoewel chocola ook erg lekker is :D Maar kan echt niet zonder die extra boterham enzo, dan word ik erg flauw.

Baby komt hier eerst op onze kamer in mijn oude wiegje, die knappen m'n ouders op. Mocht dat niet zo fijn zijn dan schuiven we hem/haar op naar de babykamer. En dan later in het ledikantje :)

Mensen met echo's: succes!

Wensdroom goed dat je wat afleiding hebt.. Overmorgen is het al woensdag, dan wordt je hopelijk weer helemaal gerust gesteld!

Zwangernr2 wat een vervelende droom zeg, kan me voorstellen dat je dan niet meer kan slapen..

Fijne dag allemaal!

2. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ohhh....weet echt niet waar ik mee bezig ben....zit mezelf helemaal op te vreten hier :( :x kijk op internet naar echo foto's en zie daar een levenloze baby staan, kom ik bij lieve engeltjes site terecht en bekijk daar verhalen/foto's...:(

@Leo: fijn dat alles goed was! hier nog niks aangekomen, al wordt mijn buik wel iets dikker en strakker...

3. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ zwangernr2 oh dat is idd vreselijk naar , ook wel eens gehad denk ff kijken hoor

@ pindakoek, oh dat is idd nu met de zwangerschap niet zon goed idee om naar te kijken pff ,

@ wensdroom lekker dta je wat beter geslapen hebt en wat afleiding hebt :)

@ snoeppie , nee nog niet geprobeerd , toch maar eens snel in hsum ( heeft de h&m wel zwangerschaps kleding :)of veenendaal ( woont me mams nog :) ) shoppen, dan kan ik het tenminste passen
    vind online shoppen wel leuk hoor.
    maar heb qua spaar centjes het altijd contant dus dat werkt al niet zo
    en de ene broek maat 36 is de ander niet
    dan moet je het weer terug sturen enz

volgens mij mis ik nog eea van afspraken en echo's
    voor wie vandaag ook de echo succes :)

en dacht zal ook nog ff men buikje showen
    gisteren 20 weken :)

Bijgevoegde bestanden:

4. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doowspenniej, in Veenendaal hebben ze geen positiekleding bij h&m. Wel in ede.
    Mooi buikje :)!

5. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook eerst online gekocht en toen kon alles terug. Shirts te groot en broeken te klein! Dus ik shop nu ook maar gewoon in de winkels. Maar meeste kleren kan ik van mezelf nog aan. Heb nu 1 lichte, 1 donkere en 1 grijze spijkerbroek van de H&M, daarnaast 1 zwarte broek van Mammalicious. Van mijn collega heb ik een positiespijkerrokje te leen en bij de Sting 2 leuke jurkjes gekocht. Hempjes etc heb ik al de meest lange variant van dus kan ik ook gewoon doordragen. Winterjas past ook nog prima en ik heb nog wat ruimte over. Verder een hoop colbertjes in mijn kast hangen die met een shirt of longsleeve goed te dragen zijn. Ik denk dat ik niet veel meer ga kopen als dit. Behalve bh's, maar ik heb nog geen geschikte gevonden.

Mooi buikje Doowspenniej, bij mij is nog steeds niet echt een buik te zien. Kunnen nog steeds kerstkilo's zijn haha. Zal eens kijken of ik zo een foto kan uploaden

X

6. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    wensdroom: fijn dat je afleiding hebt en gelukkig is het al gauw woensdag :)

doowspenniej: mooi buikje.. maar positiekleren hier in ede moet je van houden.. vind dat er leuk spul bij zit in de nieuwe collectie van de prenatal!

peetje: gefeliciteerd met de 22weken :D het gaat steeds harder lijkt het wel!

leo: fijn dat alles nog goed is met de kleine beeb :)

hier leef ik in een grote schoonmaakwoede.. letterlijk en figuurlijk.. vind het heerlijk om keihard te lopen poetsen en mn gedachtes ff op 0 te zetten :) zometeen ffies met zoontjelief het dorp in.. en voor de rest heb ik vandaag weinig te doen

7. Maggi

Maggi Niet meer actief

Zo eindelijk weer een forummomentje gevonden :)

Iedereen met echo's nog vandaag; succes!!

Leo fijn dat alles weer goed was, haha lekker opstandig babytje hoor, telkens wegzwemmen ;P Lekker actief dus! Fijn :)

Pindakoek niet klikken op die foto's hoor, dat kun je nu niet gebruiken! Ik heb dezelfde foto ook gevonden denk ik bij echo 20 weken ofzo keek ik en toen kreeg ik ook een afbeelding van een levenloze baby. Heb het toen snel weggeklikt.

Wensdroom fijn dat je beter hebt kunnen slapen. Nu op naar woendag, nog eventjes. Ik duim nog steeds!

Doowspenniej wat een mooi buikje! Heb je nu gewoon al een uitgeplopte navel of zie ik dat verkeerd?

Snoeppie ben benieuwd naar jouw buikje, uploaden!

Zwangernr2 klinkt goed! Als je klaar bent kun je dan deze kant op komen haha :)

Hier vandaag ook de 22 weken bereikt, woohoo! Gaat inderdaad steeds sneller zeg. Helaas nog 3 hele weken wachten tot de volgende echo. Gelukkig tussendoor nog wel een weekendje weg dus dat laat de tijd wel iets sneller gaan.
    Net de boodschappen gehaald, zo nog even wat stofzuigen en dan helemaal nietsssss meer vandaag behalve heerlijk luieren en nog wat prullaria op marktplaats zetten. Maar dat vind ik zo'n heerlijk opgeruimd klusje dat het gewoon bij de gezellige dingen hoort.

Oh en zo nog even de verzekering bellen voor kraamzorg. Heb me ervoor ingeschreven rond 16 weken maar nooit een bevestiging of wat dan ook gekregen. En ik herinner me dat hier zelfs iemand al een intake had gehad bij kraamzorg dus ik hoop niet dat ik te laat ben!

Hoe gaat het met de carnavalsvierders? Nog even en dan zit het er weer op! En dan op naar carnaval 2014 met een klein clowntje erbij :)

8. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    HA...HA..
    ik zat de topic te zoeken,maar kon niet vinden..wat gezellig hier!
    Hoe is het met de lijst?Heb niet alles gelezen hoor,gaat het per uitgerekend datum?? dan ben ik op 21 juni !!!
    En me 20e week echo gehad.....lichamelijk,alles prima in orde,helemaal gezond!! Konden we ook zien dat een jongentje word(super leuk) heb al 1 jongen!!
    Ik heb vrijdag na mijn 20e week echo gelijk geshopt!!erg leuk al die kleedjes
    Hij beweegt flink,steeds wat harder,zoooo leuk!!! ik voel m al vanaf mijn 13e week.
    We gaan volgende week aan de slaag met de babykamer,ik heb nog geen idee hoe ik het hebben wil...hier graag ideen?
    We hebben nog geen naam...ook ppppfff
    En ik ga hier verder lezen!!!
    Xoxo Karine

9. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hallo pinkster of karine ( weet niet hoe je genoemd wil worden)
    t is heel gezellig hier iedereen is er voor elkaar en je kunt hier alles kwijt. leuk dat je mee komt schrijven en gefeliciteerd

10. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Hi Meiden,

Ik ben er weer! Wat een week zeg...
    Nog steeds aan de antibiotica, moet de kuur afmaken. Waarschijnlijk wel voor Jan met de korte achternaam, want vrijdag gebeld voor de kweek van mijn urine en er is geen ontsteking gevonden :x Wel zat er bloed en gruis in mijn urine, conclusie niergruis. Gelukkig geen koliek aanvallen meer gehad. De Buscopan en Paracetamol heeft goed geholpen, maar die heb ik vrijdagochtend voor het laatst genomen. Ik wil echt niet te lang van die zware pijnstillers slikken als het niet hoeft.
    Verder heel veel gedronken en bijgekomen van de pijn/schrik en sinds gisteren gaat het echt stukken beter. Weer een beetje energie om weer me te lezen en schrijven hier! :D

Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. Een aantal carnavalsvierders las ik al!

Ben benieuwd naar de echo van Pinda! Wij zijn morgen aan de beurt voor de 20 weken echo, maar stiekem woensdagavond nog even gegluurd in het ZH en alles was ok met de kleine.

Peetje en Maggi gefeliciteerd met 22 weken! Gaat snel he?!

Vh weekend heeft mijn vriend me verrast door buiten mij om een bod te doen op een commode die ik leuk vind op MP. Vanaaf gaan we'm ophalen! :D Helemaal blij!

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Heb ook nog ff teruggelezen...
    Ontzettend bedankt voor alle lieve berichtjes :)

Heb ook nog wat mooie buikjes voorbij zien komen. Blijft leuk om te zien!

Wensdroom wat rot dat je je zo angstig hebt gevoeld. De tip van Grumpy is een goede. Schrijven helpt mij ook altijd enorm. Daarom ben ik destijds mijn blog begonnen.
    Just so you know, ik ben 2 weken te laat geboren, woog nog geen 4 pond en was 45 cm. Heb nog een paar dagen in de couveuse gelegen, maar verder deed ik het prima en was zelden ziek als kind. Ik heb het allemaal ingehaald en ben inmiddels redelijk gemiddeld wbt lengte en gewicht. Klein hoeft niet altijd te betekenen dat er medisch iets niet in orde is gelukkig! *knuffel*

Qua gewicht zit ik nu op +4, volgens mij nog best netjes!

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Poeh roodje heavy allemaal zeg ..

Ik spring hier weer in. Druk weekend gehad, veel bekken pijn helaas. Heb mijn werk gemaild dat ik vervangende werkzaamheden wil, het verzorgen gaat echt niet meer .. leidinggevende is pas donderdag weer. Ben benieuwd ...

Kus en tot vanavond!

13. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Op mijn 3e 20 weken echo is nu alles goed bevestigd dus onze zoon heeft geen afwijkingen en alles groeit mooi gemiddeld!!:D Wat was het toch weer mooi om hem weer te zien te bewegen, hij was mooi wakker en draaide continue. Eenmaal terug naar huis in de auto liet ik mijn emoties gaan van blijdschap. Het blijft gewoon apart als je moeder wordt. Ook wij zijn de stad in geweest en hebben een eerste setje in kleur gekocht. Nu krijg ik zin in de negenmaandenbeurs volgende week, eens kijken wat voor nieuwe snufjes ze daar hebben.

14. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Roodje fijn dat je je weer wat beter voelt. Nierstenen zijn echt helse dingen!

Pinkster welkom op dit topic! Het is hier idd een gezellige en vooral snel schrijvende boel haha. Tis net een kippenhok af en toe! ;)

Strijkertje wat lekker meis dat alles oke is met de kleine!

Ben idd ook benieuwd naar de echo van pinda!

Vanmiddag op controle geweest bij de verloskundige en alles was goed! Hartje heb ik voor vl opgenomen op mobiele telefoon want hij kan helaas weinig mee. Heb het al tig keer beluisterd haha! 13 maart moet ik weer heen.
    Ben nu bezig om m'n zw dagboek bij te houden. Hele verhalen staan er in en dat is nog maar de eerste 12 weken haha

Fijne avond allemaal!

15. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Heftig roodje!! Dat moet echt flink pijn hebben gedaan..fijn dat het met de kleine goed was!
    Ingeltje, goed dat je naar je lijf luistert hoor, jij bent de enige die dat kan!
    En mooi buikje gezien

Hier een beetje sjagrijnig..hele dag op pad geweest en niet echt m'n rust gepakt, morgen weer werken en heb geen zin. Vanavond vroeg naar bed denk ik.

Ik heb een nieuwe kwaal: blozen om niks..! Hebben jullie dit ook? Het voelt zwaar ongemakkelijk maar ik zal wel een betere doorbloeding hebben nu.

Welkom nieuwe pinkster! Iemand zet je vast op de lijst, ;) das niet mijn talent haha.

Fijne avond allemaal!

16. Strijkertje

Strijkertje Actief lid

15 okt 2012
    264
    0
    0
    Weten sommige van jullie al je eigen verlofdatum?

Ik stop 6 weken voor de uitgerekende datum. Het staat gepland op 3 mei. Ik werk nu 32 uur en ga na het verlof 20 uur werken, 2 hele dagen en een avond. Mijn schoonouders gaan die 2 dagen oppassen.

Hoeveel uur gaan jullie straks werken?

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Alles goed gegaan wn bijna door de apk heen :D
    Konden alleen de vingers en teentjes niet tellen want kind was te druk...en opnieyw weer slechte echo apparatuur!!

we krijgen een meisje! ♥

Schrijf later meer zit op mn telefoon is irritant!

18. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #798 Ingeltje, 11 feb 2013
    Laatst bewerkt: 11 feb 2013
    Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013

12 juni
    ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH

16 juni
    ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★) - BV - ZKH
    ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH

17 juni
    ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH
    ♥ Maggi(30) - 1e kindje -
    ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV - Thuis
    ♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH

18 juni
    ♥ Linie (30)- 1e kindje (★) - BV - ZKH
    ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -?

19 juni
    ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis

20 juni
    ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh
    ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis
    ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis

21 juni
    ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum
    ♥ Pinkster(?) - 2e kindje (J) - -
    ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV-ZKH

22 juni
    ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - ZKH
    ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH

23 juni
    ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis

24 juni
    ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? -
    ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis -
    ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? -

25 juni
    ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis
    ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV
    ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★) - BV - ZKH (KS)
    ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★) - BV - ZKH
    ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje -

26 juni
    ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH
    ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ?
    ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH

27 juni
    ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★)
    ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★)- BV - ZKH

29 juni
    ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis
    ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★) - ? - ZKH

30 juni
    ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★) - BV - ?
    ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH
    ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis

31 juli (illegaal erelid :D )
    ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★)- FV - ZKH

(12) Meisjes (17) Jongens (6) Verrassing/Geheim!

Afspraken

Februari:
    11 Leo85 VK,Beertje1987 VK, Madchen30 20w echo, Masami VK, Doowspenniej 20w echo
    12 RooDje 20w echo, Pooh85 VK, Strijkertje Gyn
    13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK, Liesjuh1977 VK, Wensdroom 2e echo GUO
    14 Malaika gyn, Zwangernr2 VK
    18 Jojo12 VK, Zeester geslachtsbepaling, Tiempje VK
    19 KaatjesBaby VK
    20 Kimmey VK
    28 Zeester VK, Grumpy VK

Maart:
    4 Maggi echo (25 weken)
    11 Jossie81 controle VK
    12 Koesterhoop pretecho
    13 Bl0empje Controle VK
    14 Zeester 20w echo
    29 Kleinmonster pretecho

BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling
    ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren

★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★
    sterretje van Zeester (6 wk)
    sterretje van Carientje78 (6 wk)
    sterretje van Vlinder1309 (8 wk)

Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na ca. 2 maanden afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil!

Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Pindakoek!!!

Welkom Pinkster (en doowspenniej ook nog)

20. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    dankjewel ingeltje !

nou heb een goede 20 weken echo gehad :) ( geen bijzonderheden )
    kneep hem net voor de echo toch wel een beetje
    en we zijn er achter dat we nog een hele mooie zoon krijgen :)
    een broertje voor quinten :D

Deel Deze Pagina