16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jippie wat leuk :) van harte!
    Ik heb je gelijk aangepast in de lijst, jeej jongens aan de top hihi

2. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aahh dan gaan jullie mannen straks nog ruzie maken om onze dametjes! Fijn dat de echo's van vandaag weer textbook waren. Nog een paar te gaan!

Ons dametje trappelt heel wat af. Heel gezellig! Ik zie zelfs mijn buik dan bewegen. Net nog even een Maxicosi Pebble opgehaald. Die krengen zijn nieuw echt duur (190,-), nu voor 50,- gekocht. Ben alleen nog op zoek naar een Familyfix voor in de auto. Die vind ik nieuw ook wat te duur, hopelijk krijg ik die nog via Marktplaats gevonden.

Jullie alles al compleet? X

3. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat van dat blozen herken ik. Heb er normaal geen last van, maar nu ineens wel :(! Soms wel vervelend.

4. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Irritant hè peetje! Fijn dat ik niet de enige ben.. Mensen lijken zich ook ongemakkelijk te voelen als ik rood wordt, ik ga gewoon zeggen 'sorry, zwangerschaps roodheid :)' ach ja, er zijn ergere dingen maar helemaal fijn is het niet!

Snoepie, wat een goede deal! En fijn dat je de kleine voelt en ziet! Leuk hoor! Hier nog binnenwaartse plopjes. Geniet ik ook van :)

Truste allemaal!

5. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals beloofd een foto van mijn buik(je), 's avonds gemaakt dus nu op zijn grootst haha.

Bijgevoegde bestanden:

6. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hoi hoi!!
    Ja maakt niet uit hoor,ik heet Karine,dus...pinkster was meer geheimzinnig maar nu maakt niet meer uit hahah
    Ga zeker meer schrijven en lezen!!\Bedankt!:)

7. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Voel me gelijk welkom hahha thnx!
    Ik was een poosje out of the picture! Lang verhaal..maaaar na 36 ronde proberen mag ik eindelijk mee kletsen,ik mocht op roze hhaha
    Heeeerlijk om weer zwanger te zijn,het leek zo moeilijk te geloven,maar nu geloof ik erin,ik spring van geluk!!
    Nu een naam kiezen..DRAAAA...MA
    maar verder een bericht...ik heb sinds eind van de dag tot nu ontzettend jeuk aan me vagina,of schaamlippen geen idee maar het jeukt gewoon,heeft iemand ooit mee gemaakt,,,klinkt net of ik ranzig ben,maar AUB niet denken ahahha
    Vind wel raar,gaat dit over of zal ik morgen even naar me vk belen?

Oh ja voor de lijst..ik ben 26,het is me 2e kindje,als het goed is thuisbevalen

8. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Misschien een schimmeltje karine? Even in d gaten houden!

Kan iemand mijn controle afspraak in d de lijst zetten? 13 maart mag ik weer naar de verloskundige

9. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Jaaa,zal kunnen dacht ook gelijk na,las ik net even op google zoiets,kan me niet herineren dat ik bij de 1e ook heb gehad,,

Ow afspraken ook door geven??? Ik moet 7 maart.21:15 best laat eigenlijks..

Xxxx;)

10. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Bekijk bijlage 305641
    Hier mijn 20e week buikje!een buikje van 87cm
    Vind enoooorme! Omdat ik heel slank ben,was gelijk duidelijk,nu zijn we 1 week verder maar ben 2 cm gegroeid,vandaag gemeter en 89,miss meer gegeten:D

11. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaaa! weer mooie gezonde echo's! gefeliciteerd!!!
    Welkom Karine! Mooi buikje al!
    RooDje, fijn dat het beter met je gaat!
    Wensdroom, goed van je dat je enigszins je rust hebt kunnen vinden.
    Ingeltje, hoop dat je gauw iets terug hoort over aangepaste werkzaamheden.
    Linie, jij al nieuws van je sol?
    Zwangernr2, wat een verschrikkelijke droom! Enne, doe je wat van die poets hormonen mijn kant op stoffen?

*zwaait vanuit de op-1-na-laatste nachtdienst!*

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oef..wakker geworden en de slaap niet meer kunnen vatten. Zit erg met mijn werkprobleem in de knoop en lig maar te piekeren.
    Ik denk inmiddels dat ik er wel uit ben, maar makkelijk is het niet...
    En nu heb ik nog steeds honger (halve zak chips weggewerkt :) ) maar ga maar weer een poging doen tot slapen...

Fijn Kaatje, nog 1 to go!

Pinkster ben je in NL geboren of in een ander land (of ben ik nu te nieuwsgierig :) dan zeg het maar hoor ;) )? Hihihi wat grappig dat jij in centimeters meet. Ik durf mijn omvang al jaren niet meer te meten whahah maar met jouw figuurtje zou ik ook wel durven hoor

13. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    goedemorgen allemaal :) heb vannacht gelukkig beter gedroomd haha :)

pinkster: Welkom! leuk op de zelfde dag uitgerekent als mij :)

doowspenniej: gefeliciteerd met je zoontje :) leuk :)

jossie: ik dacht dat het blozen aan mij lag haha.. voel me af en toe net weer een puber :p

zometeen weer zoonlief naar psz brengen :) en zelf er weer tegen aan gaan vandaag.. ohja.. het huisje waar ik 2e op stond heb ik helaas niet gekregen :( vl en ik baalde er echt ontzettend van maar we gaan gewoon door met onze huizenjacht :)

14. KaatjesBaby

KaatjesBaby Fanatiek lid

7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat vervelend zo'n nachtje Ingeltje!
    Hopelijk kun je snel iets definitiefs regelen, dat zal opluchten.

Balen van jullie huisje zwangernr2! Dan wordt het het volgende! Jullie zijn errug warm!

Fijne dg vandaag! Ik kruip onder de wol!

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hallo meiden, hier weer een berichtje van mijn kant.
    SORRY dat ik momenteel niet reageer, heb het smoordruk met de voorbereiding van de verhuizing. Helemaal omdat vl op locatie in belgie is en ik er dus alleen voor sta met 2 kids je kunt mij wegdragen momenteel.
    Gisteren vk was alles oke en heb 13 maart bij de nieuwe vk een afspraak. Heb op 27 feb. een pretecho, want de oudste wil ook nog graag een echo meemaken.

Nu verder met stucken en schoonmaken, ik hoop dat er binnenkort wat tijd vrijkomt, want ga dit niet lang meer volhouden.

16. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Gelukkig heb je niet zo naar meer gedroomd zwangernr2
    jammer van het huis.. maar wat kaatje zegt volgende is voor jullie je bent nu zo warm..

Wat rot ingeltje dat je zo'n slechte nacht hebt gehad hopelijk kun je alles regelen op je werk.

Kaatje slaap ze.

Hier opzich ook vannacht weer een redelijke nacht gehad, heb best kunnen slapen..nog 1 dagje en morgen weten we eindelijke meer.
    We zijn ook bij mijn ouders dus ben overdag niet alleen dat helpt ook

fijne dag allemaal

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook 13 maart weer controle bij de verloskundige, kan iemand dat erbij zetten?

Hier begint zo langzamerhand alles volgepland te worden haha.. Info-avondje hier, cursus daar.. Hebben jullie daar ook last van?

Ik moet ook echt gaan minderen met werken.. Vanavond maar eens even over hebben met mijn baas.. Fysio en bekkenband helpt wel goed voor mijn rug, maar t wordt nog wel steeds erger, doe gewoon teveel..

Zwangernr2 balen van jullie huisje!

Nieuwe dames welkom :)

Pff ben de rest alweer vergeten haha.. Vannacht gedroomd dat ik van alles was vergeten en daardoor ons huis weg was.. Angst voor zwangerschapsdementie denk ik :p Soms valt het mee, maar soms.. :p Heb ook veel vaker dat gesprekken langs me heen gaan terwijl ik normaal erg alert ben :D

Fijne dag allemaal!

18. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hallo dames,

Mag ik hier ook mee komen kletsen? Ik heb eerst gekletst n het 1-15 juni topic maar ik ben 2 dagen teruggezet van 14 naar 16 juni. Nu hebben een clubje opgericht en dat vind ik helemaal niet prettig kletsen, dus hoop dat ik me hier bij mag voegen !

Info over mij, Nathalie, 24 jaar, eerste kindje samen, bonusdochtertje van 4 die bij ons woont. 4 katjes. In verwachting van een zoon en ik ga proberen borstvoeding te geven. Ik moet op medische indicatie in het ziekenhuis in Zwolle bevallen omdat ons kindje 3 witte bolletjes in het buikje heeft, dit is bij de 20 weken echo ontdekt. Een guo gehad, bloed geprikt op toxoplasmose, taaislijmziekte en dat was allemaal negatief. Ook de vruchtwaterpunctie uitslag was negatief, dus geen chromosomen afwijkingen :) nu krijg ik elke paar weken een echo om het in de gaten te houden ... Maar we zijn dol gelukkig dat alle ernstige dingen uitgesloten zijn !

19. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Zoo weer even bijgelezen hoor!

Wensdroom, fijn dat je wat meer rust in je hebt nu. Nog even geduld! Knuffel!

Zwangernr2, balen joh! Maar misschien was het voorbestemd en wordt het volgende veeeel mooiere huisje van jullie! ;)

Masami, oh jee dat klinkt heftig. Denk een beetje om jezelf, kun je geen hulp vragen bij vrienden of familie?

Ingeltje, ik hoop dat je er toch uit komt met je werkprobleem. Je zo beroerd voelen elke keer is ook niet echt een optie toch? Hoe reageert je baas erop? Bij mij is ze heel attent en vraagt regelmatig of ik alles nog wel volhoud. Maar het kan ook anders dat besef ik!

Kaatje slaap lekker! Is dit dan je aller aller laatste nachtdienst?

Nath88: welkom! volgens mij ken ik je van het juni 2013 topic, klopt dat? Jullie hebben spannende momenten mee gemaakt als ik het zo lees! Nu wel een beetje aan het genieten?

Ik zit vandaag in dubio... Ik moet vrijdag een praktijktoets inleveren en het zit zo: het is onderdeel van een andere toets die op een brute en oneerlijke manier beoordeeld is met een 1... dus ik moet nu een 10 halen voor deze toets wil ik op een voldoende uitkomen. Onmogelijk dus een herkansing moet ik sowieso maken. Maar ik twijfel of ik nu heel veel werk moet gaan steken in deze opdracht terwijl ik al weet dat ik hem nog een keer moet maken. Ik heb daarnaast ook gewoon nog m'n werk en andere activiteiten dus zeeen van tijd heb ik nu ook weer niet. Wat denken jullie?

20. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Even snel een reactie vanaf mijn werk:

- welkom aan alle nieuwe!! Klets lekker mee, altijd erg gezellig hier en we kunnen alles met elkaar delen!

- Ingeltje; wat naar dat je zo slecht hebt geslapen? Wat heb je besloten tav je werk?

- Leo; ook voor jou dus minder werken, goed hoor dat je dit hebt besloten! Wanneer ga je het op je werk melden? Succes!

- Zwangernr2: balen zeg van jullie huis! Blijf voor jullie duimen dat je er binnenkort toch nog iets komt voor jullie

- Beertje: wat rot zeg van die toets, zou als ik jou was er nu niet teveel energie in stoppen, moet je straks toch al doen voor de herkansing!

- Masami; logisch toch dat je even weinig reageert; je hebt wel even wat meer aan je hoofd. Wel aan jezelf blijven denken hoor! Succes in deze drukke dagen!

- Hier; nog steeds veel pijn, zal denk ik moeten stoppen met werken binnen een paar weken want zo gaat het niet meer... moet dit denk ik alleen eerst nog even accepteren!
    Maar ook leuk nieuws: sinds zaterdag voel ik iedere dag onze kleine uk even. Kort en niet erg duidelijk maar wel heerlijk :) ben helemaal blij!

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina