Roodje ja toch wel fijn ook nog de Nederlandse versie erbij; kijken of ik werkelijk alles goed begrepen heb Ga het samen met schoonmoeder maken en die heeft het ook al doorgenomen. Gisteren samen stof gaan halen. De buitenkant blauw met groene bijtjes en de binnenkant groene badstof. Ben zelf ook erg benieuwd hoe het worden gaat! Linie nee ik zou me er alleen ook niet aan wagen. Maar schoonmoeder is een ervaren naaister en die zorgt er wel voor dat het toch iets wordt ;P Want ik alleen zou nog geen naaimachine durven aanraken! Grappig dat jouw kleintje ook altijd zo druk is 's avonds in bed! Vind dat wel echt de minst erge reden om niet in slaap te kunnen komen hoor, haha! Ik blijf het filmpje proberen hoor Als het lukt plaats ik 'm hier gelijk Kh fijn dat alles helemaal goed zat met jullie ukkie! Snap je onzekerheden wel maar hopelijk heeft de goede 20 weken echo je goed gerust kunnen stellen. Hele mooie echofoto en inderdaad nog een bescheiden buikje! Maar er is wel iets te zien als je goed kijkt. Enne... ik zie hier wel vaker ineens geëxplodeerde buiken in één nacht, vandaag nog dus wellicht ben jij morgen ineens geëxplodeerd Enne wat leuk dat ze tijdens de livebeelden van zich liet horen (voelen!) Hoop trouwens niet dat het echt zo werkt; kleine buik makkelijke bevalling, grote buik moeilijke bevalling. Dan word ik nu toch al wel een klein beetje bang Zwangernr2, dat huis moét gewoon komen voor jullie in 2013! Ik blijf duimen tot je het hebt Hele dag beetje gerommeld in huis. Zo koken en dan lekker onderuit op de bank en de hele hersenloze tvprogramma's afwerken (snog marry avoid gedoe, 16 and pregnant ) haha! Morgen weer wat actiever. Heb wel al een hele zooi gewassen aan hydrofiel doeken en washandjes. En over 10 weken nog een keer.
Kh: geen zorgen om je buik meid. De mijne was met 20w niet heel veel meer. Je hebt een hoop stress gehad, dan zie je ook vaak als je rust neemt je buik ineens gaat groeien. Fijn dat de echo gewoon in orde is, hopelijk weet je gauw wat de reden is van de bloedingen. Sterkte! Ik ben nu ziek wakker geworden, bah! Kriebelhoest en jeelpijn, als ik hoest doet mijn buik een partij zeer. Kortom: ik voel me hondsberoerd en heb net naar een paracetamol genomen en eet mijn keelpastilles maar lekker door (risico op diarree door laxerend effect van die snoepjes) X
Zie de H&M in H'sum voorbij komen in je bericht, kom je ook uit (de buurt van) H'sum toevallig? Ik heb bij de H&M hier in H'sum iig 2 mooie positiebroeken gescoord, een spijkerbroek en een zwarte broek, beide in maat 40 omdat die net even wat lekkerder zaten als de 38 die ik normaal genomen zou hebben. Maar zeker een aanrader de postiekleding van de H&M! Ik heb er dagelijks lol van en krijg er ook veel complimenten over. Ik ga 4wkn voor de uitgerekende datum stoppen, maar ga vanaf volgende week wel al 1 dag minder werken dus maar 4 ipv 5. (moet overuren opnemen en zo komt het mooi uit!) Na m'n verlof ga ik nog 3.5 dag werken, 28 uur verdeeld over 3 dagen en 1 ochtend. Kleine gaat dan 2dgn naar de gastouder, 1 dag naar m'n ouders en de zaterdag ochtend past mijn vriend op. Pindakoek, gefeliciteerd met jullie dochter en Downspenniej een 2e zoon, leuk dames! Nee, nog (lang) niet... we moeten nog een kinderwagen en een box zien te scoren via Marktplaats. Als het goed is kunnen we de maxi-cosi en de kinderstoel overnemen van een collega van m'n vriend. Verder nog wat kleine dingen, maar gelukkig hebben we nog even. Pinkster en Nath88 Welkom dames! Zwangernr2 Balen van je huisje! Mooie buikjes ook weer voorbij zien komen! Linie wat jammer van die baan zeg! kh82 Mijn placenta ligt ook vooraan en sinds de de 20wkn voel ik de kleine al onderin m'n buik en sinds vanmorgen ook boven m'n navel. Vooral 's ochtends als ik wakker wordt en 's avonds als ik rustig zit of lig. Zo'n lekker gevoel om de kleine vent steeds beter te gaan voelen. Het wordt met de dag herkenbaarder en zelfs m'n vriend kan het af en toe al vanaf buiten voelen. Hier vandaag verf en behang voor de babykamer gehaald, alles daarvoor is nu in huis. We hebben deze week vakantie dus hopelijk is eind vd week alles grotendeels af zodat de meubeltjes in elkaar kunnen. Daarna nog op zoek naar gordijnen, een matrasje, lakentjes e.d. en de rest vd inrichting. Ik mag morgen weer voor controle naar de vk, wordt m'n HB weer geprikt, ben benieuwd of de ijzertabletten hun werk hebben gedaan. Zal ook eens vragen of ik op de weegschaal mag staan, ben toch wel benieuwd of de buik die er afgelopen 2 weken uitgeknald is me ook echt al extra kilo's opgeleverd heeft. Zag dat er na de laatste lijst al weer heel wat afspraken in verwerkt mogen worden, zal hem zo weer even bijwerken.
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH ♥ Nath88 (24) - 1e kindje - BV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis ♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - ZKH ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (12) Meisjes (18) Jongens (6) Verrassing/Geheim! Afspraken Februari: 12 RooDje 20w echo, Pooh85 VK, Strijkertje Gyn 13 Koesterhoop 20w echo, Ingeltje VK, Liesjuh1977 VK, Wensdroom 2e echo GUO 14 Malaika gyn, Zwangernr2 VK 18 Jojo12 VK, Zeester geslachtsbepaling, Tiempje VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK 27 Masami pretecho 28 Zeester VK, Grumpy VK Maart: 4 Maggi echo (25 weken) 7 Pinkster VK 11 Jossie81 VK 12 Koesterhoop pretecho 13 Bl0empje VK, Beertje VK, Masami VK, Leo85 VK 14 Zeester 20w echo 29 Kleinmonster pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na ca. 2 maanden afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Maggi, Wensdroom en KH82 ik heb jullie zojuist de werkbeschrijving gemaild, dus jullie kunnen aan de bak! Vanmiddag hadden wij de 20 weken echo en het was geweldig! Geslacht was natuurlijk al bekend, maar dat wist die dame in het ZH niet en die zei dat het overduidelijk een meisje was Gelukkig maar! Verder lag ze heerlijk te bewegen, te zwaaien, te drinken/eten (mondje en zelfs een tongetje zien bewegen!) Alle metingen waren super en ze is voor zover mogelijk gezond verklaard Elke keer weer word ik verliefd op ons meisje *zucht* en ondanks dat ik haar voel bewegen en mijn buik zie groeien, denk ik tijdens een echo nog steeds "Wow, er zit echt een baby in mijn buik!" Haha Ik vind het ook zo snel gaan op het ogenblik! Hier nog wat fotootjes. Vooral die met dat zwaaiende handje vind ik bizar!
Roodja, gefeliciteerd met de goede echo!! Dank je wel voor de beschrijving.... Lief dat je dat hebt willen maken en delen @ Snoeppie, beterschap! @ Liesjuh, laag voel ik de baby nog niet, maar zo heeeeeeel af en toe dus wel zachtjes in de buurt van mijn navel
Mooi Roodje!!! Zo leuk is dat hé,en hoe bijzonder het is!!! Super super mooi!!! Die van mij gaf geen kick tijds de echo ,maar hij lag heerlijk te slapen en vond allemaal wel best hahha,soms heeft de vk hem ff wakker gepest,vond zo zielig ahahha,maar hij moest zijn benen wijd doen! Ben ook helemaal happy,kan hem niet meer weg denken zeg het maar,hij hoort helemaal bij!!!
Graag gedaan! Hoop dat het lukt en wil daarna natuurlijk wel een fotootje zien! Verder blij te horen dat jouw echo ook helemaal goed was en superleuk dat je die kleine gevoeld hebt! Pinkster thanks! Vorige keer bij de 12 weken echo lag ons meisje ook te slapen. Toen moest ik van de echoscopist rondlopen, huppelen en hoesten. Vond ik ook zielig idd! Helemaal toen ik haar tijdens een paar keer hoesten een salto zag maken! Gelukkig werkte ze dit keer wel mee!
Hey meiden, Welkom aan de nieuwe dames! Wat fijn dat de echo´s tot nu toe allemaal zo goed zijn. echt heerlijk! Ik hoop wensdroom dat jij morgen ook de geruststelling krijgt!! KH fijn hoor meis dat alles goed is zeker na zo´n rot periode met bloedingen e.d. Maggie, jij bent al 22 weken! Ik nu 16 (morgen). Jij bent even ver als ik had moeten zijn. Echt een gek idee is het dat ik nu ´maar´ 6 weekjes achterloop. Wat zijn we toch gezegend dat het allemaal weer zo snel mocht lukken. Nu even duimen tot aan de 20 weken echo dat alles ook echt oke is. Sorry meiden als ik jullie vergeet, maar de zwangerschapsdementie slaat toe! Ik weet niet meer wat er allemaal geschreven is. O ja gewicht. Ik nu -1 kilo hihi! Ik ben tevreden tot nu toe en ik hoop tot 36 weekjes door te kunnen werken. Hier bij ons (vooral bij mijn moeder en die trekt mij mee ) is de roze wolk binnen gekomen en hangen er al een aantal lieve schattige roze jurkjes in de kast.Wat een heerlijk gezicht toch en...nog 5 nachtjes slapen en dan mag Jan de Koning me vertellen wat zijn oordeel is hihi. Of alle jurkjes weer op marktplaats kunnen of niet, haha. Nee het vertrouwen groeit. Ik begin te geloven dat er een klein meisje in me groeit *zucht* wat heerlijk!! Morgen dus 16 weekjes, yeah!! Wat klinkt dat al lekker ver. Dagje werken nog en dan lekker voorjaarsvakantie. Lekker leuke dingen doen. Ik heb er zin in!! Liefs
Wow, weer veel geschreven. Kh, wat een stress is het voor je geweest. Wat super dat t allemaal goed is met je minimensje ! Nog meer goede 20 weken echo's! Joepie!!!!! Vandaag is ons babykamertje naar de spuiterij gegaan. Het wordt wit gespoten. Dan kunnen we eindelijk aan t kamertje beginnen. Ik voel de kleine man nog steeds niet bewegen. Hoop dat hij snel van zich laat horen (voelen eigenlijk )! Ga nu lekker slapen. Was een enorme uitslaper, maar ben nu steeds op tijd wakker en ben daarom ook weer eerder moe. Begin er al aan te wennen ! Slaap lekker allemaal!
Wat fijn dat er weer goede weken echo's geweest zijn. Koesterhoop en Wensdroom, heel veel succes morgen bij die van jullie! Zwanger nr2: Jammer van het huisje! Baby voelen: elke dag voel ik ons meisje maar nog niet boven mijn navel. Vl voelt nog niks want elke keer als hij zijn hand op mijn buik legt houd ze op haha. Ik probeer door te werken tot weken voor de bevalling maar ben benieuwd of dat gaat lukken... Hier weer controle gehad bij de vk en alles was goed, alleen is mijn ijzer gehalte wat gezakt. Dus nu op advies van de vk aan de floradix. Zou iemand voor mij mijn volgende afspraak op de lijst willen zetten? 11 maart controle vk Alvast bedankt!
Roodje, dankjewel voor de werkbeschrijving!! Zie net dat ie binnen is, super bedankt, echt zo lief van je! Wat fijn dat alles goed was!! En heerlijk die foto's! Die met het handje hebben wij hier ook (hebben ze dezelfde dvd voor ons opgezet misschien?! haha!) Bij mij komt dat besef ook soms ineens; het is echt!! Er zit echt een baby in. Ongelofelijk wonderlijk iets is en blijft het. Prachtig gevoel. Geniet ervan!! Zeester morgen al 16 weken! Klopt, wij waren even ver! Maar dat je nu eigenlijk maar 6 weken "achterloopt" is ook ongelofelijk. Geniet maar lekker op je roze wolk hoor! Heb er maar gewoon vertrouwen in dat het klopt Peetje hoop dat je kleine mannetje snel van zich laat horen! Maar dat zal nu niet meer lang duren Nu lekker naar bed toe, ben hartstikke moe en het heerlijke is dat de pijn vandaag meevalt. Dus hopelijk betekent dat dat het een rustig nachtje wordt zonder dat ik telkens moet draaien dan de pijn. Jippie! Tot morgen lieve allemaal! Slaap lekker!
*zwaait weer even vanuit de (laatste!!!) nachtdienst* Wat een mooie baby's en buikjes! Ik zal even bij moeten komen van de diensten, maar denk wel aan jullie! Dames, heel veel succes morgen!
RooDje dank je voor de beschrijving. KH jij hebt ook een stress gehad zeg.. fijn dat alles goed is.. alle andere met goede echo's ook fijn natuurlijk! Zeester 16 weken , ja zal toch even raar zijn dat je anders verder was geweest , maar inderdaad alles gaat en komnt goed. lekker op je roze wolk en je bent 'maar'6 weekjes achter op de rest.. Vandaag het zover.. vanmiddag de echo ik hoop dat ik daarna met goed nieuws kan komen hier. de draagmoeder blijft erna eten bij mijn ouders dus ik zal pas later komen vertellen hoe het was.. straks nog ff met mijn zusje winkelen en dan vanmiddag de echo.. zo spannend.. gelukkig wel minder last van de stress en ook vannacht weer goed geslapen. dames die nog meer echo's hebben succes en veel plezier.
Wat een mooie buikjes Spannend voor ons vndg, spreek jullie later heb afspraak om 12u ik hoop vndg teweten wat het is
@ Wensdroom en Koesterhoop, succes vandaag. Ik duim ook voor jullie! Inderdaad wel even wat stress gehad, maar zolang die kleine meid het goed doet! Ze is nu alvast wat gewend van d'r moeder @ Kaatje, je laatste nachtdienst zit er op! Fijn. Knap dat je 't zolang hebt volgehouden. @Peetje, dat jullie maar snel een mooie witte kamer terug krijgen. Nag ik vragen of het over laten spuiten duur is? @ Zeester, ik vind het ontzettend fijn om te lezen dat je het vertrouwen terug krijgt. Het is ook niet niks.. Mooi dat je nu toch kunt gaan genieten Nog even wachten en dan kan meneer Jan gaan kijken
koesterhoop: succes bij de 20wekenecho wensdroom: jij ook heeel veel succes vandaag! hoop dat alles oke is met jullie kleine meid voor de andere die naar de vk gaan ook heel veel succes zeester: gefeliciteerd met je 16weken ook voor jou schiet het al op! ik heb jammer genoeg een slapeloze nacht gehad kon de weg naar dromeland niet vinden dus duik er vanmiddag ff weer in zometeen eerst ff naar het gemeentehuis om papieren voor mn urgentie optehalen.. ben heel benieuwd! fijne dag iedereen
Zeester en Koesterhoop: veel succes vandaag en hopelijk kunnen om jullie straksgaan genieten! Duim voor jullie! Kaatje: wat heerlijk dat je jouw laatste nachtdienst hebt gehad! Nu even lekker bijkomen! Kh82: fijn dat de 20wkn echo wel goed was, nu hopen dat het met jou ook snel weer beter gaat! Verder alles weer even vergeten dus *zwaai* naar iedereen!
Wat een mooie echo roodje!! Lief die met het handje! Kh82, wat een nare toestand steeds met die bloedingen.. Pff.. Gelukkig was de echo goed toch? Maar snap je onzekerheid! Welkom nieuwe! Wat een toestand met die bolletjes in de buik (sorry ff vergeten wie en wat enzo..shame on me haha) maar goed in de gaten houden! En welkom hier, is een fijne club! Succes koesterhoop en wensdroom!! De regel van ingeltje geldt nog, alleen maar gezonde kindjes hier! Gister heb ik een proefles yoga gedaan voor zwangeren. Relaxed zeg! En ik voelde voor het eerst echt plopjes aan de buitenkant! Die kleine vond het dus ook fijn denk ik <3 Morgen nacht ga ik op wintersport met schoonfam, benieuwd hoe het gaat zonder skiën.. Heb al een leuk boek gekocht, komt goed! Fijne dag en knuffels uit Rotterdam