Hi mama's! Is er al echo nieuws?! Hoop zo dat alles goed was! Gelukkig ligt de site er niet weer uit Getver Linie, wat eennspannende dag weer voor jou! Is alles weer rustig? @Maggi, hoop dat het gauw beter gaat en er een oplossing komt voor je zorgen. Zet m op! @Ingeltje, jij al nieuws van je werk? @Jossie, wat heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht! Lekker met een boekje en een alcoholvrij gluhwijntje in de winterzon! Geniet ervan! @zeester, wat vliegt de tijd hè! Kan me goed voorstellen dat het verlies van je kindje niet zomaar helemaal verdwijnt. Fijn dat je nu minder zorgen lijkt te hebben en kunt genieten van deze mooie zwangerschap! Zeker als straks bevestigd wordt dat jullie een prachtig meisje krijgen die straks al die schattige jurkjes kan dragen! O, wie vergeet ik nu weer...? @ bandenpijn: hier idd ook wisselend gehad, echt de pijn weg moeten puffen. Met een mega groeispurt tot gevolg! Sterkte daarmee Liesjuh en de anderen! Hebben jullie ook allemaal zoveel aan je hoofd? Misschien is het ook wel het harde werken en ons drukke gezinnetje, herinrichting van het huis met verbouwing van zolder, de zieke poes, bijna het A diploma, wat taakjes zo hier en daar, de griep van vorige week, even sporten, de was en het eten klaar willen hebben en nog leuk een spelletje doen of boekje lezen. Weet soms gewoon niet waar ik moet beginnen. Heb onze buurjongen gevraagd zat avond op te passen. Kunnen we er ook nog eens met z'n tweetjes op uit. Zo, heel even op de bank en dan boterhammetjes smeren. We gaan gezellig met z'n allen naar Plopsa indoor morgen! Ik check straks nog even de echo's! Fijne avond allemaal!
Linie: brrr wat een schrik weer... ik denk dat je wel echt moet oppassen meis... écht gas terugnemen, niet meer dagjes shoppen gaan etc. Boodschappen ook kleine doen, niet meer de kar volladen etc. Echo vision: shit... te laat Hier vandaag naar de VK geweest, alles weer prima. Kreeg nog een compliment voor de nuchterheid haha! Ze ging het hartje luisteren en zei erbij: "het kan even zoeken zijn hoor!" Dus ik zeg: "Och, ik voel hem toch al heel de dag, dus ik weet wel dat het goed zit". Zegt ze: "Ja en anders bel je wel hè?" Ik: "Ja, dat wel, maar er is toch weinig wat jullie in zo'n geval kunnen doen, dus zorgen maken doe ik me toch niet!" Ik was kennelijk nogal speciaal hahaha! Ze bevestigde al dat dat ook is hoe verloskundigen en gynaecologen er over denken. Er is inderdaad tóch niks te doen, tot die 24-26 weken. Fijn hoor, die nuchterheid
goeie tip van echo vision alleen ben ik net telaat maar ze hadden ook met 50% korting dus heb die maar gepland 22maart heb ik een pretecho in de hoop dat vriendlief het wel goed vind hihi
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH ♥ Nath88 (24) - 1e kindje - BV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis ♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - ZKH ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (12) Meisjes (18) Jongens (6) Verrassing/Geheim! Afspraken Februari: 14 Malaika gyn, Zwangernr2 VK 18 Jojo12 VK, Zeester geslachtsbepaling, Tiempje VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK 27 Masami pretecho 28 Zeester VK, Grumpy VK Maart: 4 Maggi echo (25 weken) 7 Pinkster VK 11 Jossie81 VK, Pooh85 VK 12 Koesterhoop pretecho 13 Bl0empje VK, Beertje VK, Masami VK, Leo85 VK 14 Zeester 20w echo 21 Liesjuh1977 VK 22 Zwangernr2 Pretecho 29 Kleinmonster pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na ca. 2 maanden afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Mijn afspraken voor de lijst zijn: 21 feb suikertest zk 5 mrt controle vk Hier een gesprek gehad met de gynaecoloog, wat een pretbek die vent! Het is maar net welke dienst heeft rond de bevalling maar als ik deze zou hebben helemaal geweldig. Hij heeft me veel dingen kunnen uitleggen over hoe en wat rond de bevalling. En heb gisteren een mail gehad dat ik in maart kan starten met de zwangerschapscursus. Ik ben lekker moe en ga zo te bed want heb denk ik te veel gedaan op me werk en toch een lange dag van 7 tot 17 en was al om 4 uur wakker.Dus ik raad iedereen aan: EEN STAPJE LANGZAMER
Ah dankjulliewel! Hopelijk strakjes lekker slapen en morgen met een wat lichter hoofd op. Net mijn hart gelucht bij beste vriendin en ik moet zeggen dat dat wel even gewerkt heeft. Maar maakt helaas niet dat de zorg weggenomen is. Ik vertel het nog wel een keer beknopt hier! Linie jee.. dat is weer even schrikken zeg!! Gelukkig heb je de kleine gewoon nog gevoeld dus weet je dat het gewoon goed is. Zal inderdaad weer de placenta zijn. Echt rustig aan doen hoor, dan helaas sommige dingen van je agenda schrappen, jij en het kleintje gaan nu echt voor. Maar wel vervelend hoor Knuffel! Ingeltje wat fijn dat alles weer helemaal goed was! En inderdaad, vanaf deze kant wordt jouw nuchterheid ook bewonderd hoor Wensdroom en Koesterhoop hoe gingen de echo's? Ben erg benieuwd! Strijkertje, klinkt als een leuke vent jouw gynaecoloog. Helpt wel goed mee als je je bij iemand op je gemak voelt, hopelijk heb je hem met je bevalling! Jammer, ik grijp ook net naast de gratis echo! Hopelijk komen er nog leuke actie daar of elders, en ben ik er dan eerder bij! Wel leuk vandaag: Had van het erasmus een grooooote dikke envelop in de bus. Ik dacht huh... wat zit daar in? Maak ik 'm open, is het het boek 'gezond zwanger worden'! Heb ik die gewonnen door het invullen van een enquête over een een gezond zwanger worden programma in het ziekenhuis! De eerste 25 zouden dat boek krijgen Leukkk! Gaat over gezond zwanger worden maar ook over gezondheid tijdens de zwangerschap. Helaas allemaal al bekende info dus waarschijnlijk gaat het over een tijdje maar op marktplaats. Maar toch heel leuk dat ik eindelijk eens iets win! Nu nog wat drinken en naar bed. Ben zo moe! Slaap lekker!
Fijn dat je zo'n leuke gyn trof! Slaap lekker Strijkertje! Is er al echonieuws?! O wat spannend! Zou iemand mijn pretecho erbij willen zetten? 6 maart Goede tip van die 50% korting zwangernr2! Heb het doorgestuurd naar wat zwangere vriendinnen.
Jammer voor diegene die niet meer kunnen Hier ben ik er erg blij mee ! Vriendlief gaat hier toch niet mee, die vindt een 3D echo nogal eng ofzo zei hij haha. Ik woon zelf in Dronten, voor mij ook anderhalf uur heen en anderhalf uur terug maar ach voor een gratis 3D echo heb ik t over en die benzinekosten deel ik ds met die vriendin !
mn vriend vond het wat minder dat ik het zonder te overleggen had gepland... maar goed die actie loopt ook hard volgens mij.. maar hij is er mee eens en 22maart om 15:00 kunnen wij ons mooie meisje weer zien nijmegen is gelukkig 2 stations verder dus makkelijk te doen morgen moet ik voor het eerst alleen naar de vk vl kan jammer genoeg niet mee vanwege een sterfgeval.. heb er respect voor maar vind het toch wel beetje raar dat ik alleen moet gaan maggi: leuk dat boek klinkt als een nuttig boek! strijkertje en kaatje: heb helaas al mn laptop uit want anders had ik jullie wel erbij opgezet maar fijn dat je een leuke gynecoloog had strijkertje
Its a girl alles zag er goed uit oeff de echo was niet zo goed gelukt mr zal mirgen plaatsen, de kleine was koppig en wou zich niet goed zetten voor de foto We zijn super blij!!!!!!
Gefeliciteerd Koesterhoop!! Onze foto's waren ook niet zo succesvol, ach.. Zolang de echo maar goed is hè! Fijne nacht iedereen! Ik ga een shit nacht tegemoet. Vandaag gewerkt maar eenmaal thuis weer helemaal ingekakt. Nu verkouden, snotterig en keelpijn. Kamillethee met honing weinig effect, keelpastilles die laxerend werken en meer dan 4 paracetamols p.d. wil ik niet gebruiken. Morgen maar ff langs de huisarts want nu krijg ik het benauwd door mijn verkoudheid, mijn ergste vrees! Aaargh! X
Bevallingslijst Mama's 16-30 Juni 2013 12 juni ♥ Veetje83(29) - 1e kindje - BV - ZKH 16 juni ♥ Marjolein1984(28) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Snoeppie(26) - 1e kindje - BV - ZKH ♥ Strijkertje(28) - 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Tiempje - 1e kindje - FV - ZKH ♥ Nath88 (24) - 1e kindje - BV - ZKH 17 juni ♥ KaatjesBaby(34) - 4e kindje (JMM) - BV - ZKH ♥ Maggi(30) - 1e kindje - ♥ Peetje2012 - 1e kindje - FV of BV- Thuis ♥ MaMa (24) - 1e kindje - BV - ZKH 18 juni ♥ Linie (30)- 1e kindje (★ - BV - ZKH ♥ Cookie (43)- 1e kindje - ? -? 19 juni ♥ Wensdroom(31) - 1e kindje via draagmoeder - FV - Thuis 20 juni ♥ Ingeltje(31) - 3e kindje (JJ) - BV - Zkh ♥ Masami - 3e kindje (MM) - BV - Thuis ♥ Liesjuh1977(36)- 1e kindje - BV - Thuis 21 juni ♥ Leo85(27) - 1e kindje - BV - Geboortecentrum ♥ Pinkster(26) - 2e kindje (J) - BV - Thuis ♥ Zwangernr2 (23) - 2e kindje(J) - BV - ZKH 22 juni ♥ Jojo12 (27)- 1e kindje - FV - ZKH ♥ Juliave (28)- 1e kindje - FV - ZKH 23 juni ♥ Kleinmonster(25) - 1e kindje - BV - Thuis 24 juni ♥ Fas30(29) - 1e kindje - ? - ? - ♥ Mama15 - 5e kindje - FV - Thuis - ♥ Mangoo - 3e kindje - ? - ? - 25 juni ♥ Bl0empje(21) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ Kimmey(25) - 1e kindje - BV ♥ Madchen30 - 3e kindje (JM)(★★★★★ - BV - ZKH (KS) ♥ Malaika(37) - 2e kindje (J) (★ - BV - ZKH ♥ Pooh85 (28) - 1e kindje - 26 juni ♥ Koesterhoop(25)- 1e kindje - BV - ZKH ♥ Nonma (30)- 1e kindje - ? - ? ♥ Beertje1987 (25)- 1e kindje -BV- ZKH 27 juni ♥ Grumpy(32) - 1e kindje (★ ♥ Jossie81(31) - 1e kindje (★★- BV - ZKH 29 juni ♥ Pindakoek(30) - 1e kindje - BV - Thuis ♥ RooDje(31) - 1e kindje (★ - ? - ZKH 30 juni ♥ Kh82 (30) - 1e kindje (★ - BV - ? ♥ Elfrieda (39) - 3e kindje (J)(★) - BV - ZKH ♥ Doowspenniej (25) - 2e kindje (J) - BV - Thuis 31 juli (illegaal erelid ) ♥ Zeester (30) - 3e kindje (JJ) (★- FV - ZKH (13) Meisjes (18) Jongens (6) Verrassing/Geheim! Afspraken Februari: 14 Malaika gyn, Zwangernr2 VK 18 Jojo12 VK, Zeester geslachtsbepaling, Tiempje VK 19 KaatjesBaby VK 20 Kimmey VK 21 Strijkertje Suikertest ZKH 27 Masami Pretecho 28 Zeester VK, Grumpy VK Maart: 4 Maggi echo (25 weken) 5 Strijkertje VK 7 Pinkster VK 11 Jossie81 VK, Pooh85 VK 12 Koesterhoop pretecho 13 Bl0empje VK, Beertje VK, Masami VK, Leo85 VK 14 Zeester 20w echo 21 Liesjuh1977 VK 22 Zwangernr2 Pretecho 29 Kleinmonster Pretecho BV= Borstvoeding FV= Flesvoeding ZKH = Ziekenhuisbevalling ♥ = goeie echo gehad! ★ = kindje verloren ★ ★ ★ Sterrenhemel ★ ★ ★ sterretje van Zeester (6 wk) sterretje van Carientje78 (6 wk) sterretje van Vlinder1309 (8 wk) Om de lijst overzichtelijk te houden, schonen we de lijst af en toe op. Na ca. 2 maanden afwezigheid (of 1 dag posten en niet meer terugkomen) ga je weer van de lijst. Er weer op? Geef maar een gil! Wil je de lijst aanpassen? Zoek dan de laatste lijst op (zoek in dit onderwerp op 'lijst'), klik op quote en haal in de tekst dan de [ quotes ] weg zodat de opmaak behouden blijft
Koesterhoop, gefeliciteerd met jullie meid, ze staat in de lijst! En Strijkertje, jou afspraken staan er ook tussen hoor!
Dag dames! Even een kort berichtje om te laten weten dat ik ook nog leef haha! Best druk gehad afgelopen dagen dus moet alles nog bijlezen. Koesterhoop wat heerlijk goed nieuws! Gefeliciteerd! Tot laterrr!!!
koesterhoop gefeliciteerd leuk hoor hier was meneer ook erg bewegelijk tijdens de echo haha, je zag zlfs tijdens de echo dat hij me hard aan het schoppen was , dus ik toen heel droog oh, die voelde ik hahaha
gefeliciteerd koesterhoop leuk een meisje erbij op de lijst! heb een vraagje aan iedereen die hier al een kind heeft.. hebben jullie kinderen ook periodes gehad dat ze haast niks wouden eten? lukas is de laatste tijd een drama met eten.. het enige wat hij nog wil eten is vleeswaren maar zogauw je worst op zn broodje doet weigert hij dat ook te eten. snap niet waar dit gedrag vandaan komt want een half jaar geleden at hij nog alles wat hij kon eten
Goedemorgen allemaal, Koesterhoop, gedicteerd met de goede echo! Geniet van je roze wolk! Wensdroomhie ging de echo in het ziekenhuis? laat je snel wat horen! ? Even snel een zwaai aan de rest (moet weer snel verder met werken) Fijne dag allemaal
Koesterhoop gefeliciteerd met jullie dochter , fijn dat alles goed was! Zwangernr2 heb geen kids dus kan je daar niet mee helpen, hopelijk is het een fase en eet ie snel weer lekker alles op Hier druk met de babykamer.. Willen dit weekend behangen en dacht eerst dat we wel over het oude behang heen konden, maar t zit op sommige plekken te los, dus alles moet er af Wat een rotklus zeg.. Zitten wel 3 lagen op en dan nog 4 lagen verf haha.. Vanavond vergadering op het werk dus daarna nog maar heel even tijd.. Morgen weer hele dag werken en morgenavond gaan we een kinderwagen bekijken via Marktplaats.. Heb man al achter de broek aangezeten dat ie aan de slag moet vanmiddag en morgen haha.. Verder weinig te melden.. Fijne dag allemaal
Gefeliciteerd koesterhoop! En gelukkig nog een meisje erbij Ik ga vanmiddag naar de prenatal de blije doos halen en even kijken voor een babybadje. De kortingsstickers zijn nu nog geldig. Ben steeds al druk op zoek naar geboortekaartjes, maar pff wat is her duur. Tenminste, ik zoek blijkbaar steeds de duurste uit, ha ha.