Goedemorgen meiden! Fijne Valentijn! Koesterhoop van harte met jullie dochter! Ik kan je zeggen dat die roze wolk mij goed bevalt, hopelijk jou ook! Wensdroom ben toch wel zo benieuwd hoe het gegaan is. Hoop snel van je te horen meis. Zwangernr2 denk ook dat het een fase is. Blijven proberen, dan komt het vast goed. Verder zoals gezegd vandaag op zoek naar een outfit voor de bruiloft van dit weekend. Ben benieuwd of ik mijn buik nog in een leuk jurkje krijg
Wat leuk koesterhoop een meisje!! Ik ben nu volgens mij de enige die in de lijst nog niet gekleurd is hihi (die andere meiden schrijven niet zo veel toch?) Nog 4 nachtjes slapen hihi! Fijne dag! Liefs Ps ben ook benieuwd naar wensdroom..
Het leven op de roze wolk is fantastisch maar ik vind het feit dat ik weet dat alles gezond is nog fantastischer Nu volop winkelen en namen zoeken
goede morgen meiden. hier een berichtje van een heel gerustgesteld persoon, dat zich de afgelopen dagen veel te druk heeft gemaakt waar dat gelukkig niet nodig was. gisteren dus de GUO gehad en ze hebben heel erg uitgebreid naar ons meisje gekeken. maar ook in het Radboud hebben ze net als al bij de 20 weken echo gelukkig geen afwijkingen kunnen constateren. Maar een goed bewegend meisje gezien. wat wat klein is dat wel maar ze licht nog net binnen de groeicurve en s in het geheel gewoon wat klein. men denkt gezien men geen redenen heeft kunnen vinden wat daar een oorzaak voor zou kunnen zijn dat dit gewoon genetisch zo is bepaald en dit gewoon een klein kindje is waarbij alles er verder goed uitziet. We hebben/krijgen dus gewoon een klein kindje maar als dit gezond is maak dat niks uit. Wel moet je zulke kindjes blijven volgen in de groei en in de gaten houden gaf deze gynaecoloog aan, maar er was geen rede tot ongerustheid alles zag er prima uit en ze is gewoon een kleintje. Over 2 weken op 26 februari krijgen we een controle groei-echo in het Radboud. daarna geven ze hun advies betreft de manier van blijven controleren. mogelijk dat het bij de verloskundige kan, maar vermoedelijk moeten die in een ziekenhuis plaatsvinden met groei echo's , dit gaat dan wel in een ziekenhuis dichter bij de draagmoeder zijn omdat bij opvolgen door een ziekenhuis het hoogstwaarschijnlijk ook een ziekenhuis bevalling zal moeten worden. maar ik ben geheel opgelucht en gerustgesteld. wil ook iemand de controle echo op de lijst zetten? foto volgt later die moeten nog op de computer gezet worden.. Koesterhoop gefeliciteerd ook een meisje leuk! alle anderen ik g nu weer meelezen want verder heb ik niet alle pagina's terug gelezen.
Bekijk bijlage 306143 dit is een foto van de 20 weken echo bij de gewone praktijk van vorige week. die van deze keer staan nog niet op de computer
Wat fijn iets van je te horen Wensdroom! Heb gister veel aan je gedacht! Wat fijn dat alles goed is! Goed dat er binnenkort weer gekeken word naar de groei. Koesterhoop: gefeliciteerd met jullie goede echo! En leuk een meisje erbij op de lijst Roodje: ook gefeliciteerd met de goede echo! En wat een narigheid zeg met de niergruis Gaat het nu weer beter? Strijkertje: fijn dat alles goed is! Kh: jee, ook schrikken vh bloedverlies en je onzekere gevoel. Gelukkig ook een goede 20 wkn echo gehad! Iedereen met een goede echo nu gehad? Nog een paar nachtjes Zeester en dan mag je weer naar je kleintje kijken, ben benieuwd of je dan echt op roze mag Er staan idd wat dames op de lijst waarvan we niets gehoord hebt na de 20-wkn-echo, denk dat die er wel af kunnen toch? Ik heb geen laptop momenteel, kan niets veranderen aan de lijst... Linie: wat naar dat je weer bloedverlies hebt gehad zeg Nog rustiger aan doen? Hoop dat het snel wegtrekt! Hoe bevalt die buikband? Ingeltje: wat naar dat je werk niet meer wil, succes met je gesprek! Jojo: hoe gaat het nu met jou? Lijkt me moeilijk om te stoppen met werken als je verstand wel wil, maar je lijf niet meer... Sterkte! Maggi: knuffel wat het ook was waar je je druk om maakte! Kaatjesbaby: lekker de laatste nachtdienst! En waar haal je idd de tijd vandaan hè... Heb ik nu al, zonder kids Zwangernr2: jammer vh huisje Hopelijk eet je zoontje snel weer gewoon! Tiempje: shopse! Enne alle dure spullen zijn leuk, heb ik ook En je buik begint te komen, leuk hoor! Leo: shopse! Enne werk je nu 5 dgn??? Sterkte met je rug! Welkom nieuwe meiden!!! Heb vast niet iedereen gehad... Maar dit wist ik nog uit m'n hoofd
Zo, had even geen puf op te reageren, wel alles netjes gelezen hoor Vandaag vrij en morgen werken, daarna een hele week vrij en ML ook! Gaan 2 nachtjes slapen + wellness! Nou, daar ben ik ook wel aan toe! Even bijkomen! Verder gaat het hier goed, hoofdpijn is er heel soms nog, maar klein beetje maar, gelukkig! Wat een verademing zeg! Alleen sinds een paar dgn stijve lage rug, vooral met liggen in bed, word er soms om 4:00/5:00 al van wakker... Ben deze week gestart met zwangerschapsyoga en m'n rug voelde daarna een stuk beter aan! Is wel leuk, ene week yoga, andere week een thema-les, volgende week massage(!) en partner mag mee, haha! Er zitten verschillende dames qua zwangerschapsduur in de groep, zo leer je eventueel ook weer van elkaar, wel even aftasten zo'n nieuwe groep, vind ik. Verder wil ik gaan zwemmen, moet op zoek naar andere badkleding, aangezien m'n boobies echt niet meer passen in m'n huidige spullen. Is alleen lastig als je maat S hebt en in je boobies 75G... Dan is de badkleding altijd mega-duur, net als bh's trouwens.... Maar goed, zo heeft iedereen z'n probleem-regio Heb net al boerenkool gemaakt, op m'n vrije dag heb ik vaak weinig puf om 's avonds nog te koken, dus m'n pannetje is al klaar, slim hè! Iedereen een fijne dag!
Wensdroom wat fijn!! He, al die zorgen voor niets en de opluchting nu, geweldig! Gewoon een fijn poppetje wordt het En daar is niets mis mee Fijn dat ze het wel blijven controleren, en er is natuurlijk niets tegen een paar keer extra naar jullie meisje kijken! Nu genieten he lieve Wensdroom!! Koesterhoop gefeliciteerd, geniet op jullie roze wolk! Zeester ja jij bent de enige (van degenen die echt meeschrijven ) maar dit verandert binnenkort al! Ben zo benieuwd of het roze blijft of.... Maar ik ga er vanuit dat wat ze in Lommel zeiden gewoon klopte! Jippieeee nog maar heeeel even wachten Roodje jij ook een fijne valentijn, en de rest natuurlijk ook!! Natuurlijk is er nog een leuk jurkje te vinden voor je buik, je zult er met dat mooie buikje juist nog stralender uitzien dan voorheen Zoek er maar eentje uit waarin die extra goed zichtbaar is. De uitgelezen kans om er eens flink mee te pronken. Vanavond graag foto's Shopze! Zwangernr2 wat vervelend dat je zoontje zo slecht eet Is het alleen brood of zijn het ook andere dingen die hij slecht eet? Hij is nu 2 he en begint een beetje zijn autonomie te verwerven.. Hij weet dat jij graag wilt dat ie zijn brood eet dus of hij dat nou lekker vindt of niet hij zal alles doen om juist zijn eigen willetje door te drijven en jouw uit te testen. Of heb je het idee dat ie het echt ineens heel vies vindt? Zou het helpen om er leuke figuren van de snijden, een ster ofzo? Of dat je hem zijn eigen brood laat klaarmaken dus er wel boter opsmeren maar dat hij het zelf mag bestrooien of vleeswaren op leggen? Alleen maar ideetjes, maar geen idee of het voor jouw zoontje werkt natuurlijk. Grumpy dankjewel! Lief Ja het blijft een kopzorg, binnenkort hopelijk meer duidelijkheid voor mezelf! Hier een druk dagje; zo naar het ziekenhuis voor controle van medicijnen en erna heel de middag de kas controleren van de VVE van mijn huis. Ben namelijk voorzitter van de kascommissie. Helemaal niet leuk en wil het ook allang niet meer doen, maar niemand anders wil het overnemen en als een ander het niet doet, moet er een accountant voor worden ingehuurd waar we 900 euro voor moeten betalen. Beetje jammer dat ik ook altijd de enige ben op de vergaderingen dus ik kan niemand anders zeggen "nu doe jij het maar!". Maargoed, ik heb aangegeven dat dit wel echt de laatste keer gaat zijn omdat ik volgende jaar met een kindje zit, en er dus echt geen tijd meer voor heb. Dan maar een keer die 900 euro, hopelijk zien ze het dan wel in..
Leuk Grumpy, veel plezier samen!! Kan me voorstellen dat jullie er wel aan toe zijn. En nu kan het nog dus moet je het ervan nemen Dat stijve in de onderrug heb ik ook, moet 's ochtends echt altijd even opstarten. Fijn dat de yoga wel helpt! Haha ja mijn bikini past inmiddels ook niet meer Hopelijk vind je een passende! Lekker boerenkool, eet ze vanavond!
Goedemorgen ladies! Wat knap Grumpy op iedereen reageren en dat ook nog uit te je hoofd!! Moest gisteravond nog aan je denken, Blaudzun was bij DWDD Heerlijk dat jullie er bijna even samen tussenuit gaan en lekker gaan welnessen! En fijn dat de zwangerschapscursus goed bevalt, het klinkt leuk! Vervelend dat je last hebt van een stijve rug, ik herken het.. Mijn buikband bevalt op zich goed, geeft heel veel steun, maar ik heb toch echt het idee dat de druk op mijn blaas daarmee verhoogt wordt en dat is dan wel weer vervelend Wensdroom, fijn dat het goed was! Gewoon een klein meisje is niet erg! Mooi dat je helemaal bent gerustgesteld en gewoon goed dat ze het even blijven controleren. Koesterhoop, ook super dat alles goed was! Gefeliciteerd met jullie meisje! Maggi, fijn dat je je hart hebt kunnen luchten bij je vriendin! Hopelijk voelt het vandaag weer wat positiever.. Ingeltje, ook weer goedgekeurd dus, fijn! Heb je het al op je werk besproken? Hopelijk komt er een fijne oplossing voor iedereen. Hier nog steeds best wel ongerust helaas. Maar bedankt voor de lieve woorden meiden. Hopelijk wordt het vandaag niet erger,heb nog steeds die gekke buikpijn erbij.. Heb mijn agenda voor vandaag al leeg gemaakt, rustig aan dus, beetje thuis rommelen en op advies van vk veel liggen. Morgen heb ik de extra controle bij de verloskundige staan, heb al een heel lijstje met vragen klaar liggen. We hebben juist een heel druk weekend voor de deur, maar daar zal ik dan ook wel wat van moeten schrappen. Maar alles om onze kleine zo lang mogelijk binnen te houden natuurlijk Een fijne dag allemaal!
Wensdroom wat een opluchting zeg! Fijn van die geïnteresseerden in een VVE. Zolang ze niets merken, maken ze zich ook niet druk. Zijn er niet bedrijven aan wie je de VVE kunt uitbesteden? Dat zal natuurlijk ook geld kosten. Grumpy, goed bezig! Lekker makkelijk dat het eten al klaar is. Dat bikini probleem heb ik nu ook. Mijn borsten poppen eruit, ha ha. Maar vind het zo zonde om nu iets duurs te kopen. Heb maat 70E, dat is lastig te vinden in een bikini.
Linie wat rot zeg.. ongerustheid is mij ondertussen meer dan bekend en echt niet fijn. doe maar lekker rustig aan.. grumpy knap idd dat uit het hoofd reageren, ik heb echt wat bladzijdes niet meegekregen was iets te veel met mijzelf bezig en met druk maken waar dat dus uiteindelijk niet nodig was. lekker even samen erop uit en lekker boerenkool hebben wij gister gegeten. maggi fijn dat je met een vriendin hebt kunnen praten. zwangernr2 rot dat je zoontje niet eten wil helaas geen tips nog geen ervaring mee.
Even snel vanuit de auto een dikke knuffel en felicitatie voor de gelukkig gezonde dochter van wensdroom! Jee wat een opluchting! Ben ontzettend blij voor jullie! Hier op weg naar Plopsa indoor. Spreek jullie later!
maggi bedankt voor de tips nee denk niet dat hij het vies vind.. hij heeft het altijd graag gegeten.. en avondeten gaat nog redelijk.. maar zal het eens proberen om leuke figuurtjes uittesnijden wensdroom: wat super dat alles goed is! ben blij voor je! kaatje: veel plezier in plopsa indoor
@ zwanger2, ik denk ook beetje dat het een fase is , misschien hem zelf de broodjes enzo laten smeren ? hem/haar(ff kwijt) er bij betrekken van nu gaan we lekker broodje smeren en daarna opeten @ grumpy , ken het probleem zit hier met 70E weet wel dat de livera nog wat saaie bh's had in grote maten in hun gewone collectie voor zon 20 euro per stuk ? zwemgoed idd super moeilijk als je kleine omvang hebt en grote borsten , misschien ff internetshoppen ( waar ik zelf een hekel aan heb hahaha ) @Kaatje veel plezier vandaag ! @ wensdroom , fijn dat ze op de guo verder geen bijzonderheden vonden. is wel een geruststelling lijkt me op naar de volgende echo maar weer @ linie vervelend dat je nog steeds zon last hebt, vind het hier een kriem dat ik zo lang moet wachten tot de vk haha mag 24 feb maar die tussentijd is soms zo lang in het begin trouwens moet ook nog ff lijstje vragen , was naar een aantal dingen van mijn vorige bevalling benieuwd
Hier een trouwe meelezer Maar heeft Lucas al zijn kiezen al? Jos weigert nl zijn brood als hij kiezen of tanden krijgt. Zie dat hij 2 jaaf en 2 wkn is vandaar, kan ook zijn dat hij alles al heeft qua tanden/kiezen maar ik denk even mee hihi
hij mist nog een paar kiezen.. zou kunnen dat het daar van komt. doowspenniej: ga het eens proberen bedankt voor alle tips meiden
zwanger 2 ik sluit me bij de andere dames aan, ik denk idd dat hij waarschijnlijk wilt kijken of jij mee gaat in zijn acties, en daarom probeert zijn eigen willetje nu op te leggen. ik herken die fase wel, hebben mijn kids ook gehad, ik heb zelfs m n dochter van 9 die het nu nog vaak genoeg probeert. die roept van te voren al, lust ik niet, of hoef ik niet zonder dat ze het ooit geproefd heeft. mijn oudste zoon heeft dat gehad met slapen pfff en dat vond ik zwaar. ik denk idd het eten aantrekkelijk proberen te maken, maar vooral er niet van af stappen, als je weet dat hij het altijd gelust en gegeten heeft, want eenmaal eraan toe geven zal hij het dadelijk met wat anders proberen. als ze het echt niet lusten dan zie je dat wel ( kokhalzen ) wensdroom gelukkig alles toppie met jullie meisje en geloof me hier hebben we hetzelfde gehad en uit eindelijk met 37 wkn geboren en 52 cm en 3890 gram. ik zag weer een roze wolk erbij, gefeliciteerd. heb alles gelezen maar ook druk hier, kids hebben vakantie en dan is het niet leuk om maar iedere x achter de pc te hangen. vandaag de deuren boven bijna af met verven, dat maakt ml morgen af dan kunnen we zondag kamertje verven en dan de tekening nog op de muur en dan INRICHTENNNNNNN. baby schopt goed gister best hard dat ml nog zoiets had van oeffff dat was toch wel hard, was er zelf ook ff van geschrokken hahaha. hier mogen we woensdag weer naar de vk ben benieuwd.