16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Snoeppie, beterschap voor jou en je man!

Roodje, mooie jurk! Ik moet zelf ook naar een bruiloft eind april.
    Ben dan 32 weken zwanger en ook al een positiejurk in de kast hangen voor die dag.

Ik had wel een geluk dat de collega van vl toen een hoop positiekleding weg deed voor een prikkie.
    Zij had namelijk ook een bruiloft toen ze hoogzwanger was en deze jurk dus maar 1x gedragen.
    Deze jurk heb ik dus nu ook apart hangen voor de bruiloft!
    Scheen nogal duur te zijn geweest toen, en ik heb 2 volle tassen van haar overgenomen toen voor nog minder dan de jurk toen nieuw kostte haha.

2. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Dank je Snoeppie! :)
    Wat naar dat je ziek bent. Wel romantisch dat je je hubbie ook hebt aangestoken. Samen snotteren met Valentijn ;)

3. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Wat een mazzel Pooh!
    Ben benieuwd naar jouw jurk! Hopelijk is het tegen die tijd wat mooier weer...
    De jurk die ik draag is overigens geen positiejurk. Lang leve stretchstof! ;)
    Ik heb Maggi's advies gevolgd en iets gekozen waarin ik m'n buik kan showen :D

4. Maggi

Maggi Niet meer actief

#944 Maggi, 14 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2013
    Roodje! Je weet toch dat het de regel is dat je er niet mooier uit mag zien dan de bruid ;P Dan neem je met deze jurk wel een groot risico ;D Heel mooi!! Veel plezier op de bruiloft!

Snoeppie beterschap!

Stuk verwijderd!

5. Maggi

Maggi Niet meer actief

Ahhw, ja je hebt het inderdaad goed opgevolgd! Ik ben meer dan tevreden:D

6. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Awww thanks Maggi lief van je! :)
    Wat heftig dat je relatie niet goed gaat op het ogenblik. Kan me voorstellen dat het kopzorgen geeft met die kleine op komst. :(
    Ik hoop dat jullie er samen uit komen. Blijf er goed over praten!
    *dikke knuffel*

7. Maggi

Maggi Niet meer actief

#947 Maggi, 14 feb 2013
    Dankjewel lieve Roodje!

Stuk verwijderd

En nu echt naar bed, genieten van een kleine druktemaker die me heel de nacht gaat wakker houden :)

8. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Idd probeer het even los te laten en de naailes zal wel voor wat afleiding zorgen denk ik! ;)
    Ga maar lekker proberen te slapen meis! Hopelijk gunt je kleine boef je ook wat slaap! :)

9. pooh85

pooh85 Bekend lid

15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goh maggi, wat een vervelende situatie zeg....
    Ik hoop dat de rust en gesprekken en natuurlijk het weekendje jullie relatie goed zal doen.
    Ik wens je heel veel succes de komende dagen enne als je iets kwijt wil dan staan wij voor je klaar!
    Hele dikke digitale knuf voor jou!!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    #950 Ingeltje, 14 feb 2013
    Laatst bewerkt: 14 feb 2013
    Ook even stuk uit jouw quote weggehaald ;)

O shit kennelijk niet goed meegelezen, dit heb ik helemaal gemist.
    Ik kan wel meepraten hoor, mijn man en ik zijn op dit moment ook niet echt lief voor elkaar. Manlief heeft zoveel zorgen en angsten dat hij niet met vreugde in de zwangerschap(pen, alle3 de keren namelijk) staat en ik me heel alleen voel, emotioneel. Inmiddels heb ik geleerd dat dit helaas gewoon is hoe hij er nu in staat en ik heb geleerd het te accepteren. Niet dat dat altijd lukt, want ben soms ook heel verdrietig of boos dat ik alleen zwanger ben. (Emotioneel alleen, want praktisch steunt hij me wel hoor, met de kids en huishouden)

Nu weet ik dat het na de bevalling nog wat tijd nodig heeft en dan langzaam vinden we elkaar weer terug. Wel gaan we samen in therapie, want we knokken een beetje teveel samen ;) steeds dezelfde strijd om stomme dingen.
    GElukkig hou ik zielsveel van hem..ondanks zijn gekkigheden. BEn zelf ook niet altijd even lief...

Succes meis! Hou rekening dat je hormonen nu ook een heel vertekend beeld kunnen geven. Mijn hormonen veranderen me echt..

11. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Jeetje Ingeltje dat lijkt me emotioneel ook zwaar zeg :( Lijkt me heel erg moeilijk als je partner niet net zo blij kan zijn als jij met een zwangerschap. En voor hem ook best zwaar als ie zoveel zorgen en angsten heeft.
    En hormonen zullen het allemaal idd niet gemakkelijker maken.
    Goed dat jullie in therapie gaan en hopelijk vinden jullie mekaar weer terug. *dikke knuffel*

12. Maggi

Maggi Niet meer actief

#952 Maggi, 14 feb 2013
    Toch nog even reageren!

Dankjulliewel zeg, hele lieve reacties. En Ingeltje dat herken ik precies, dat alleen ervoor voelen staan! Goed dat jullie samen in therapie gaan, het kan zoveel betekenen!

Heb even wat stukken verwijderd hoor, ook wat hier net stond. Ben toch bang dat mijn verhaal ineens zomaar uit de zoekmachines rolt haha!

Dikke knuff voor iedereen en slaap lekker, nu echt :)

13. Jojo12

Jojo12 Actief lid

18 okt 2012
    382
    0
    0
    Ha meiden,

Kon niet slapen dus even alles terug gelezen en een snelle reactie van wat ik nog weet:

Roodje: mooi hoor! En heel veel plezier op de bruiloft!

Wensdroom: wat een enorme opluchting! probeer er nu maar weer lekker van te genieten! Nog een paar maanden en dan heb je een gezond dochtertje in je armen!

Maggi: jouw verhaal is al weg maar veel sterkte!

Ingeltje: ook balen zeg! En knap dat jullie samen in therapie gaan. Knuffel vanaf hier!

Ehm was ook nog iemand samen met vl ziek: Beterschap!

Zwangernr2: fijn dat de urgentie ingevuld is, blijf voor jullie duimen!

Hier even een flinke dip daarom komende week misschien wat minder actief aanwezig. Gisteren laatste werkdag gehad en vanaf nu tot verlof volledig in ziektewet. Weet wel dat dit voor mijn lichaam beter gaat zijn maar vind dit nu nog zo verschrikkelijk moeilijk. Steeds in tranen, hoop dat ik het volgende week na de eerste dagen thuis een plekje kan geven.
    Verder dus nog steeds veel bekkenklachten, morgen weer eens naar mijn collega-fysio.

9 maandenbeurs: zou ik eigenlijk volgende week heen gaan met een vriendin. Weet alleen niet hoe ik dit ooit vol zou moeten houden. .. Nog even over nadenken dus.

Nou, mijn hart even kunnen luchten, nu eens kijken of ik verder kan slapen.

14. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    dames hoe verwijder je iets? zie nu dat de foto bij bericht 906 van mij info bevat die eigenlijk niet zo open en bloot op internet gevonden mag worden.. wil iemand dit verwijderen voor mij als dat nog kan?

en wil iemand de afspraak controle echo 26 februari op de lijst zetten
    en 7 maart verloskundige controle

dank jullie wel.

RooDje mooie hoor, veel plezier op de bruiloft.
    Maggi (geen idee wat je verhaal is) maar sterkte
    Ingeltje wat goed dat jullie samen in therapie gaan jullie komen er wel uit.
    voor de zieken onder ons beterschap
    zwangernr2 fijn dat je op urgent staat.
    jojo logisch dat je het moeilijk vind, in de ziektewet is niet niks zeker als je wel wil maar niet kan.. hopelijk ku je een manier vinden om ermee om te gaan en maar positief blijven zien dat het beter is voor je lichaam. mocht je wat kwijt willen ik ben eigenlijk ook altijd thuis dus weet hoe rot het kan zijn.
    je mag me altijd ook privé mailen als je dat oplucht.

ik ga nu nog even terug het bed in man lief gaat werken en vanavond samen naar de film.

15. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wensdroom je kan alleen zelf je berichten verwijderen of aanpassen, binnen een bepaalde tijd na het plaatsen, dan staat er onderin bij quote ook een knopje wijzigen.. Daarna weet ik niet of het nog kan, maar je kan wel je bijlagen verwijderen in het menu bij gebruikersinstellingen, dan is je foto ook weg.

Zwangernr2 hopelijk lukt alles met de urgentie en hebben jullie dan toch snel een huisje!

Voor de mensen met relatiedips: heel veel sterkte! Lijkt me vreselijk om in deze tijd, die toch blij zou moeten zijn, ook daar nog eens voor te moeten knokken als het niet zo lekker loopt.. Hopelijk komt het bij jullie allemaal goed!

Hier toch eindelijk geregeld dat ik vanaf volgende week wat minder ga werken.. In 1e instantie maar 1,5 uur, maar scheelt me wel een extra locatie langs 2x per week en een hoop schoonmaakwerk.. Hopelijk is dat voldoende en anders moet er een hele dag af..

Zo nog even werken en dan lekker volgende week vrij! Alhoewel we veel hebben gepland haha.. Dit weekend de babykamer behangen, maandag allerlei afspraken, di t/m do lekker paar daagjes weg, donderdagmiddag wordt de babykamer bezorgd, vrijdag verjaardag + familiebezoek.. En dan is het alweer weekend :p

Fijn weekend vast allemaal!

16. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    Leo dank je wel ik heb de foto via gebruikersinstellingen verwijderd wist niet eens dat dat kon.
    fijn dat je minder gaat werken en wat een drukke week al zo te lezen volgende week geniet ook van je paar daagjes weg.. lekker.

17. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    wensdroom: sta nog niet op urgent.. pas als ik er door heen ben gekomen.. dat is nog ff afwachten.. ik hoop het van wel.. mn begeleidster heeft iig een mooie verklaring geschreven met allerlei dingen erin die me misschien ook kunnen helpen. maar slaap lekker nog en veel plezier bij de film vanavond :)

maggi: heb het niet gelezen maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen met alles wat er aan de hand is!

ingeltje: wat heftig allemaal zeg :( wel goed dat jullie in therapie gaan.. heel veel succes :)

jojo: heel veel sterkte en hoop dat je het snel een plek kan geven.. snap dat het moeilijk is maar het is idd wel beter voor jou en je kleine..

leo: klinkt allemaal wel heel gezellig :p veel plezier :)

hier moet ik ook ff afwachten of ik nog naar 9maandenbeurs ga.. ga met een vriendin die ook al bijna 30weken zwanger is en zij heeft op dit moment moeite met lopen en moet veel rust nemen.. ze zou het zo snel mogelijk laten weten..

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zwangernr2 dan hoop ik voor je dat je snel op urgent komt te staan.. sorry dacht dat het nu al zo was.. maar heb dan denk ik niet goed gelezen.. iig succes en ik duim ervoor

19. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Roodje, wauw! Wat een mooie jurk

Maggi, heb het niet gelezen, maar dikke knuffel en sterkte

Ingeltje, herken het ook een beetje. Vind het soms moeilijk om mijn partner betrokken te houden. Tja, dat is ook gelijk het probleem. Ik moet hem niet betrokken houden, maar hij moet wat meer initiatief daarin nemen. Lastig

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hier vandaag mijn oudste dochter jarig, 13 jaar alweer.
    Dus ipv inpakken van de spullen is het uitpakken van de cadeautjes :D
    Word weer een drukke dag verder en zal nu boodschappen doen.
    Als het goed is heb ik na het weekend eindelijk wat meer tijd.
    Dan heb ik ook heel wat in te halen hier :)

Deel Deze Pagina