16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Phoeeh dames wat schrijven jullie veel..niet bij te houden..:$

@Roodje: mooie jurk meid en wat een buik al :D Bij mij zie je nog steeds niets...;)
    @Masami: gefeliciteerd!
    @Jojo: veel sterkte meid!
    @Ingeltje: jeetje zwaar zeg :( fijn dat jullie samen in therapie willen gaan, is toch al een eerste stap!

Sorry meiden...heb niet zoveel terug gelezen, zal proberen jullie beter bij te houden ;)
    Hier gisteren lekker gegourmet en ga zo maar ff schoonmaken want het huis blijft toch wel erg stinken...die lucht blijft hangen...:) jullie nog wat leuks gekregen/gedaan met valentijnsdag?

2. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    roodje: leuk jurkje!! en hier trouwens ook een bastaard baby :D
    wensdroom: lekker genieten nog en voor je het weet is je kleine meid er.

maggi: ik heb je verhaal gemist zie ik maar ik begrijp dat het tussen jullie niet zo lekker gaat. jammer genoeg weet ik hoe dit is. in het begin van mn zwangerschap dacht ik echt dat ik er alleen voor zou komen te staan. ik heb ook veel met andere gepraat, je bent het even kwijt maar echt opluchten deed het bij mij niet. Mijn vriend is ook minder betrokken, dit had ik ergens ook wel verwachten maar vind het wel jammer dat ik er niet zo van kan genieten als dat ik gehoopt dat, (hopelijk bij een volgende :)) nou moet ik trouwens wel toegeven dat hij het voor zijn doen de laaste tijd wel steeds beter doet.
    wij hebben inmiddels volgende week onze 3de afspraak voor therapie en het gaat steeds beter( alleen heb ik sommige dagen dat dat kreng weer door mn hoofdspookt, zoals als gisteren). Nou ga ik er van uit ( hoop van harte )dat bij jullie de situatie anders is. maar als je je verhaal kwijt wilt ben ik er ook voor je. je woont geloof ik niet in de buurt anders heb ik ook nog heerlijke verse sinasappelssap voor je, en een stukje chocoladetaart.
    Ingeltje: voor jou natuurlijk ook sterkte. misschien kunnen we met zn 3e een clubje oprichten, zijn we toch niet alleen;).

masami: gefeliciteerd met je dochter!!

3. Maggi

Maggi Niet meer actief

#963 Maggi, 15 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2013
    Hee lieverds,

Verhaal gewist :) Als de link van ingeltje komt kan ik dingen wat langer laten staan!

4. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    vergeet ik bijna mn toetje van gisteren te plaatsen

5. Maggi

Maggi Niet meer actief

#965 Maggi, 15 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2013
    Ahh kleinmonster wat lief van je! Dankjewel! We wonen inderdaad niet echt bij elkaar om de hoek maar als ik een keer in de buurt ben kom ik alsnog langs voor een stukje taart :) Klinkt heerlijk! Je toetje trouwens ook jammm!
    Ja jullie hebben ook behoorlijk wat meegemaakt zeg. Jammer dat dit het genieten van de zwangerschap een stukje teniet doet. Gelukkig gaat het tussen jullie steeds beter en heb je nog een poosje om terug te gaan genieten van dat prachtigs dat in je buik groeit. Vind nog steeds dat je heel sterk bent! En ja misschien zijn mannen nou eenmaal niet zo betrokken als een vrouw wilt, maar toch zie ik in mijn omgeving dat het ook anders kan, en dat steekt dan toch wel

Masami gefeliciteerd met je dochter! Wat een grote meid al!!

Haha bericht even aangepast; typte kleinmonster ipv masami :S

6. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Jeetje Maggi wat verschrikkelijk moeilijk joh.... ik vind het juist wel knap dat iemand die van controle houdt, toch zo'n relatie durft aan te gaan! Maar ik vind het ook heel sterk van je dat je je grens aangeeft, een relatie altijd zo is dus kennelijk niet wat je wil (en terecht denk ik) en dan is het dapper dat je het zo aan durft te geven.

Je kunt je berichtje inderdaad 1 uur lang wijzigen, daarna niet meer.

Wel een optie misschien (voor iedereen) om een plekje hier op zwp/facebook/ander forum te zoeken waar je je privé dingen wel neer kunt zetten en verwijderen wanneer je wil.
    Hebben we ook met ander groepje gedaan. Hier gewoon basisplek houden, maar voor echte privézaken hebben we een xtra forumpje opgericht.
    Wil ik best regelen hoor! Ik heb namelijk al een forumpje ergens waar niemand in kan.

7. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    #967 wensdroom, 15 feb 2013
    Laatst bewerkt: 15 feb 2013
    maggi wat moeilijk knap dat je je grens aangeeft.. sterkte

iemand had een jarige dochter gefeliciteerd

8. Maggi

Maggi Niet meer actief

Dankjulliewel.. :)

Ingeltje dat lijkt me een heel goed plan! Hoef ik niet telkens te typen en weer te verwijderen :) Zou heel fijn zijn als je dat kon regelen! Moet het zo al verwijderen want ik wordt zo opgehaald door moeder van vriend. Hoop dat een heel aantal het gelezen hebben!

Tot vanavond!

9. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    maggi: hier waren vrienden van ons ook veel meer betrokken bij de zwangerschap. een goede vriend van me wordt ook papa en als ik zie hoe hij er mee omgaat ben ik erg jaloers, gaat mee naar alle controle's, babywinkels enz.. die van mij zei de vorige keer moet ik mee naar de echo? ben de vorige keer ook mee geweest :$.hij zei dat hij het als grapje bedoelde maar heb hem even duidelijk gemaakt dat dat geen grapjes zijn!!
    *verhaal prive verstuurd*.

10. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maggi: Dikke knuffel voor jou meid. Jeetje wat ben je sterk! Je in zo'n positie verkeren en dan nog de kracht hebben om alles te nuanceren. Van beide partijen valt iets te zeggen, maar wat ik heel knap vind is dat je hebt geaccepteerd dat hij niet te veranderen is. Je zou hem vast af en toe eens een schop onder zijn kont willen geven.. Ik hoop dat als de baby er eenmaal is hij over zijn angst en onzekerheid komt en ziet watvoor iets moois het is. Gebeurt dat niet moet je in ieder geval je grens bepalen en ook kiezen voor je eigen geluk. Nogmaals petje af en knuffel voor jou!

Kleinmonster: ik was inderdaad ook benieuwd hoe de zaken er bij jullie inmiddels voor staan. Het is jammer dat je niet optimaal kan genieten van je zwangerschap. Maar ergens heerst er zo'n taboe dat je nooit eens mag klagen als je zwanger bent. Gelukkig heb ik geen klagen tot zover, maar klachten als bekkenproblemen, nierstuwing, misselijkheid, vermoeidheid, iedereen wimpelt dat maar weg. Vraag me af hoeveel procent vd zwangeren ECHT op die wolk zitten. Het is 9 maanden (en daarna ook) hard werken voor ons lichaam en ook onze geest. Maar ik denk dat het echte genieten pas begint als de baby er is! Dan is alles veel tastbaarder en hoop dat dat voor de mannen die er nu moeite mee hebben gaat helpen.

Ingeltje: Ook voor jou een dikke knuffel! Ook al ken je je man zo goed en weet je van je vorige zwangerschappen hoe hij erin staat, is toch jammer dat je dat niet samen kan delen op emotioneel vlak.

Gesloten forum: is wat mij betreft goed. Ik probeer privé dingen toch te vermijden omdat ik bang ben voor meelezers.

Ik heb vannacht gelukkig weer wat beter geslapen. Manlief is toch gaan werken. Helaas stond ik net op de weegschaal en zag ik dat ik alweer een kilo kwijt ben met dat heftige gehoest bij een hoge hartslag. Voel me net een oud wijf! Voor mijn conditie is de griep niet zo goed haha. Maar alweer bijna 23w en ik hoef nog maar 13w te werken na deze week. Kan me dat echt niet voorstellen dat we straks een meisje in ons midden hebben. Al 5 mooie echo's gehad, ik voel haar veel bewegen en nog is het moeilijk te bevatten dat ik zwanger ben haha.

X

11. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wensdroom, wat super dat t goed is met jullie meisje :)!

Maggie, heb t niet gelezen, maar een dikke knuffel voor jou!!

Ingeltje, wat goed dat jullie in therapie gaan! Daar is veel lef en zelfkennis voor nodig en ik weet zeker dat jullie er sterker uitkomen!

Jojo, ik herken je gevoel en zit niet eens helemaal in de ziektewet. Ik vind het helemaal niet leuk. Heb het er met m'n leidinggevende over gehad en hij zei, echt een mannenopmerking, maar heeft wel gelijk. Hij zei, het is voor het goede doel. Je baby is het belangrijkste. Ga nu maar zoveel mogelijk leuke dingen doen, die je kunt bijv. lunchen met vriendinnen en geniet nog van je nachten die je door kunt slapen.
    Dan nog is het moeilijk te accepteren, maar het voelde voor mij wel goed dat hij er zo over dacht. Dikke knuffel voor jou!!

Masami, gefeliciteerd met je dochter!

Hoorde van m'n vader dat t kamertje al wit gespoten is. Alleen nog maar grondverf, maar dat het er nu al heel mooi uitziet :)!
    Vandaag komen er mensen langs om een logeerbed op te halen. We wilde het naar de sloop brengen, maar nu maken we er iemand anders blij mee :)! Ook staat ons aquarium op marktplaats, dus als jullie iemand weten die en aquarium van 150cm zoekt.... :)!

12. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slaap echt heel slecht. Heb zo'n last van m'n heupen en bekken. Slaap al met en kussen tussen m'n benen, maar word steeds wakker met veel pijn. Hebben jullie soms tips?

13. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen

Ooh wat ziet dat er heerlijk uit! Hmmmm

14. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    ingeltje: dat geheime forum klinkt goed.. zit op facebook ook in een geheime groep met daarin alle vrouwen die in de vrouwenopvang zaten en kunnen we ook af en toe onze hart luchten zonder dat iedereen mee kan lezen

masami: gefeliciteerd met je dochter :D

kleinmonster: dat ziet er echt heerlijk uit!

ik heb net mn papieren weer bij gemeente ingeleverd en word begin volgende week gebeld erover of ze mijn aanvraag in behandeling gaan nemen..
    heb net gelijk ook ff kleertjes voor de kleine meid geshopt :) zal zo ff een foto plaatsen

15. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    20130215_110222.jpg

16. Peetje2012

Peetje2012 Bekend lid

17 aug 2012
    666
    0
    0
    NULL
    NULL
  17. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    hmm lekker toetje ja ... :)kom een keer bij jou toetjes eten..

heb een echo afspraak gemaakt voor een 3D echo bij de echo vision kon niet meer gratis maar wel nog met 50 % korting ook leuk..

kan iemand die net als de andere afspraken in de lijst zetten?

26 februari extra controle echo ziekenhuis.
    7 maart controle verloskundige
    20 maart 3D echo echo vision

18. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    zwangernr2 wat een leuke kleertjes en ik hoop voor je dat ze je aanvraag in behandeling nemen bij de gemeente

19. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Ik heb het natuurlijk weer gemist, maar blijkbaar erg dapper Maggi.

Leuke kleertjes zwanger2!

Fijn dat het lekker opschiet Peetje. Hier is een stuk plafond eruit en een muur. Maar ML neemt de tijd... Tot mijn frustratie. Wil zo graag de stukadoor erin, dan kan ik de rest afmaken. Nu kan ik dat lichamelijk nog. En over vier maanden is het al zover!

Vandaag in bed geschreven:
    Hoor die vogeltjes hun best doen, alsof ze denken dat het daarmee eerder voorjaar wordt. Geen voorjaar, wel weer een witte wereld. Getrappel in bed, daarbuiten is het te koud. Lekker blijven, de zomer is vroeg genoeg. En ook dan doen de vogeltjes hun best.

20. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard

Deel Deze Pagina