16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    whahahahah

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    tot zover iedereen geactiveerd, ga zo werken, probeer daar rond 18 uur ofzo nog even wat nieuwe aanmeldingen te activeren! De rest doe ik dan vanavond als ik thuis ben.

3. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    hahahaha :p

4. Tiempje

Tiempje Actief lid

24 okt 2012
    454
    0
    0
    Paardrijden
    Oost Groningen
    Ik heb me ook aangemeld!

5. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    *proest* Ga stuk hier! :D

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    ik heb me ook aangemeld

7. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg op mijn mobiel steeds foutmeldingen als ik een berichtje wil plaatsen op het andere forum. Even kijken of ik er een app voor kan downloaden.

X

8. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Hier even een kort berichtje van mij!
    Ik heb geprobeerd een heel eind terug te lezen.. maar was het forum een tijdje kwijt.. omdat ik niet doorhad dat er een deel 2 gestart was .... Nee, ik ben niet blond ;).

@Ingeltje: Ik heb me aangemeld bij het forum en me reeds voorgesteld, dus ja, ik ben het echt ;).

Hier alles goed, afgelopen dinsdag weer controle gehad.. BM hoogte is al 23 cm.. Dus gaat de goede kant op ;).

9. Bl0empje

Bl0empje Bekend lid

9 mei 2012
    763
    0
    16
    Hallo lieve dames!

Wat is er weer een BOEL geschreven zeg. Jeetje jullie gaan echt veel te snel!!!
    Ik ben weer helemaal bij gekomen van het carnaval vieren.
    Woensdag bij de vk geweest en alles was helemaal prima. Over 4 weekjes weer controle en daarna gaan de controles in de sneltrein, volgens mij om de 2 weken van vanaf 36 wkn iedere week.
    Wow gaat echt snel.
    Ik voel ons meisje nog steeds niet echt.... Baal hier wel een beetje van, maarja, zal nog wel komen!

Ingeltje: Hopelijk snel wat meer rust voor jou wb werk!

Zwanger2: Balen van jullie huisje, hopelijk gaat die urgentie nu lukken en krijgen jullie heel vlug jullie eigen plekje!

@Roodje; Je ziet er echt prachtig uit!!!!!!!!!! Niks van aantrekken, die kerk. Wij zijn ook niet getrouwd, foeifoei hé??? hihi!

@Maggi: Maakt niet uit wat er precies is, ik wil je alleen maar heel veel sterkte en kracht wensen. En indd..... hormon(st)e(rs)n zijn vreemde dingen.... Ingeletje, voor jou ook veel sterkte in die situatie!

@Wensdroom: Wat fijn dat alles goed bleek te zijn met jullie meisje, kan me helemaal voorstellen dat je harstikke nerveus was. Ik zou me ook heel veel zorgen maken als "ze denken dat" er niet goed is..... Nu weer lekker genieten!

De rest ben ik even zo snel vergeten...

Wat betreft dat gesloten forum: SUPER! Ik wil zooooveel meer met jullie delen, maar ben ZÓ bang dat er vriendinnen oid ook stiekem hier mee lezen en dan dingen herkennen en weten dat ik het ben. En dan dus ook weten dat wij een meisje krijgen!!! Zoals jullie zien heb ik mijn onderschrift ook al verwijderd, gewoon omdat ik bang ben dat bekende er dan achter komen...
    Hetzelfde geldt met foto's plaatsen, maar op een gesloten forum kan ik fijn vrij kletsen!!!!!!!!! hihi.

Ik heb nu nog vrij tot en met zondag en dan maandag t/m vrijdag werken en dan weer een weekend vrij! Heerlijk.
    Zaterdag gaan we naar de Negenmaandenbeurs, Leuuuuuheeuuk!! Ik heb er zo'n zin in. Ik ga samen mnet mijn vriend, en vind het zo lief dat hij mee wilt. Mijn vriendin had ook al voorgesteld om samen te gaan, maar mijn vriend vond het ook wel leuk om mee te gaan. Dus gaan we lekker een dagje treinen met z'n tweeën. Heerlijk! Ben nog aan het denken om er een nachtje bij te pakken... Enige nadeel; we gaan met de trein, en wat moet ik dan met mijn slaap-spullen doen de hele dag....?
    Dan moet ik al een hotel dichtbij de RAI hebben, maar kan ik daar bijvoorbeeld al om 11:00 mijn spullen droppen?
    Nouja, ik bedenk het me maar eens even...

Ben gister namelijk ENORM verrast door hem op Valentijnsdag, zo lief.......

Iedereen een heel fijn weekend, hopelijk zonder al te veel sneeuw en viezigheid.

Liefs,

Bl0empje.!

10. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Hai lieverds, ff snel een bericht uit Duitsland. Ik moet het hier bijhouden anders lig ik eruit..haha. Begrijp dat maggi en ingeltje probleempjes hebben in de relatiesfeer..niet leuk! Het blijven toch andere wezens hè, die mannen. Mijn oma zei al, je denkt dat t mensen zijn maar blijven maar mannen :)
    Sterkte!!

En ik snap het idee van een privé forum maar heb nu al tijd tekort om deze goed bij te houden dus weet niet of ik daar actief zal zijn maar het is fijn voor de meiden die gevolgd worden.

Fijn weekend, ik ga lekker wintersport vieren :)

11. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    jossie fijne wintersport geniet ervan..

12. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ik kom ook maar eens mijn neus laten zien... erg druk geweest met werk, cadeautje maken voor broer (post hem straks, zooo schattig) en verder niks doen, moe zijn, en rusten.. Phoehh wat kan je daar druk mee zijn ;) Probeer even te reageren van wat ik heb onthouden wat hier allemaal gezegd werd..

wat vervelend het bloedverlies linie... Gelukkig(volgens mij, dat je laatst zei) alleen nog wat bruinverlies en goede echo... blijft toch altijd spannend...

Fijn dat alle carnavalvierders het carnaval hebben doorstaan... Ik had ook een (klein) beetje carnaval.. Op werk mochten leidsters en kinderen verkleed komen.. erg gezellig was dat :)

jossie fijne wintersport!!.. (je ging niet skieen toch?!?!)

Knuffel aan maggie en ingeltje... hoop dat jullie weer snel kunnen genieten, en geen zorgen meer hebben. Zelf hebben we ook een lichte relatiedip gehad ergens rond mijn 11 weken... Gelukkig wel alles snel weer goed. Hoop dit ook voor jullie. idd toch andere wezens, en met onze hormonen erbij... hihi..

Wij gaan zaterdag naar de 9 maanden beurs, hoogstwaarschijnlijk met broer en vriendin... ben benieuwd... Manlief had al verboden naar de huishoudbeurs te gaan(mag je ook gratis heen) nu had ik gister gesprek met een collega, dat je DOOR de huishoudbeurs moet, om naar de 9 maandenbeurs te komen.. Hihi, heb hem dat gister even ingepeperd..

Hier alles helemaal prima, voel de kleine steeds vaker.. Ook soms nadat ik snachts naar de wc ben geweest..Vind ik helemaaal niet erg :)... Verder een beetje aan het denken wat te doen na de bevalling ed.. beetje lastig verhaal, maar mijn contract loop tot november, en aangezien het mijn derde contract is, ben ik er wel zeker van dat ik er dan 3 maanden uit moet. Maar ook dat ik vaak 1.5 uur reistijd heb, wil ik dit(zoals ik er nu over denk) niet als ik straks een kleine heb. Dan ben ik van half 8 tot 8 weg.. Vind ik te veel. Dus moet ik dan werk hier gaan zoeken?!?,. kan het zowiso niet in de kdv wereld, want dat licht helemaal op zijn gat. Maar ja, eigenlijk wil ik wel een aantal dagen werken (2-3), en de vacatures (ook buiten kdv) liggen nou niet echt voor het oprapen... en ja, als je werkt heb je ook opvang nodig, nu zag ik een gastouderbureau met een opzegtermijn van 1 maand, lijkt me wel handig in mijn geval... Naja, heb ook nog even.

Ow ja, de kamer is klaar qua verf, en zondag komen mijn ouders de meubeltjes brengen!!!!! juuujjjj Ben nu druk met de mdfboom, zooo leuk

13. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Ook hier alvast een *zwaai* naar iedereen
    Wij gaan naar Belgie voor de bruiloft morgen
    Alle meiden alvast een heel fijn weekend gewenst
    En Jossie een lekkere vakantie!
    Ik spreek jullie zondag weer!
    Xx

14. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Veel plezier roodje!!.. mooie jurk trouwens, die was ik nog vergeten hihi...

15. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    RooDje veel plezier op de bruiloft.

iedereen goed weekend..

ik ga me klaarmaken zodat ik klaar ben als mijn man thuis komt om samen te eten en naar de film te gaan.

16. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

13 dec 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    welke film ga je heen wensdroom?
    Ik heb ook nog een filmbon maar weet niet echt wat ik ermee wil.. Wil zowiso les miserable zien, maar niet in de bios.. Hou het al niet droog bij stukjes online.. veel plezier

17. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik heb me ook aangemeld!

18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik heb me ook aangemeld voor het privé forum :D

Mooie kleertjes zwangernr2..

En gefeliciteerd met iemands dochter (zucht.. geheugen als een zeef :p)

Fijn weekend allemaal!

Ik ga even verder proberen om manlief z'n pc te maken, want die doet het niet meer.. En dan pikt ie de mijne steeds in :p

19. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Jossie: fijne vakantie!!!
    Iedereen verder een goed weekend! 'k Heb VAKANTIE:)

20. Maggi

Maggi Niet meer actief

Iedereen bedankt voor de lieve reacties!!

Als ik ben toegelaten op het priveforum zal ik daar het verhaal nog eens duidelijk neerzetten.

Wensdroom heel veel plezier bij de film, gezellig!!

Iets leuks; Heb vanmiddag het luiertasje/matje gemaakt! En hij is leuk geworden. Had nog nooit genaaid maar heb alles met wat aanwijzingen zelf gedaan. Niet alle stiksels zijn even recht maar voor een eerste keer is het niet gek! Foto's:

Deel Deze Pagina