hahaha ja las deze ook , hier is het met de klussen in huis , mijn man heeft daarmee echt twee linkerhanden pcs is die wel heel handig mee maar ja ik schilder dus alles en hang de lampen enzo dus ook op en moet er iets van ikea in de fam in elkaar dan wordt ik opgebeld ! hahaha verder heb ik ff de gemoedstand van een zeef, ff flink zitten huilen net ... dus sorry als ik op de andere evn niet reageer..
Veel plezier bij de film wensdroom, leuk! Naar welke film ga je? Ik wil wel naar "verliefd op Ibiza" wil de blote billen van Jan Kooijman wel zien ! Dinsdagochtend was de traumaheli bij ons in de straat. Nu hoorde ik vanmiddag dat het om een kindje van bijna 1ging en in de traumaheli is overleden. Ben er helemaal van vanslag! Nog geen jaar geleden is er bij onze achterburen een kindje van 9 maanden overleden. Pffff ben er overstuur van !
Hoi meiden, Jeetje kan het niet allemaal bijhouden, zoveel is er weer geschreven! Allereerst, ik heb me ook aangemeld voor het besloten forum. Dan, Maggi ook een dikke knuffel van mij. Ik heb je verhaal van vanochtend gemist, maar gisteravond wel een deel meegekregen. Heftig om daar nu door heen te gaan! Ik lees dan als ik ben toegelaten op het andere forum wel de inns en outs.. Voor nu in ieder geval sterkte! Maar wat een mooie tas heb je gemaakt!! En dat voor een eerste keer Leuk hoor! Voor Ingeltje, ook een knuffel! Knap hoe je er mee om gaat! Jojo, veel sterkte! Knap dat je nu toch de beslissing hebt genomen om te stoppen met werken. Maar ik snap dat het heel lastig is om dat te accepteren. Leo, ook wat minder werken dus. Hopelijk helpt dit. En misschien zitten wij in dezelfde route donderdag, wij krijgen dan ook onze meubeltjes voor de babykamer haha Jossie, nogmaals veel plezier!! Grumpy, een hele fijne vakantie!! Geniet ervan. Sorry voor de meiden die ik nu vergeten ben Hier gaat het nog steeds niet lekker met mijn buik en de bloedingen. Vanochtend controle gehad. De baby doet het gelukkig gewoon goed, ik ben goed gegroeid + 6,5 nu, maar mijn placenta of baarmoedermond veroorzaken dus de problemen. Ik heb nu ook steeds harde buiken, eerst was dit alleen 's nachts, maar nu ook steeds overdag. Ik moet nu nóg rustiger aan gaan doen, geen dingen doen die mijn buik belasten en veel rusten. Vind het best wel eng, want het gaat erom dat ik geen vroege weeen krijg. Ga natuurlijk hard mijn best doen en dan maar heel hard hopen dat de kleine nog heel lang blijft zitten waar 'ie zit!! Maar het geeft dus toch onrust. En ik herken mezelf dan nu ook erg in jou, Jojo. Ik vind het ook een beetje lastig te accepteren dat mijn lijf me nu eigenlijk weer in de steek laat, zo vroeg in de zwangerschap al.. Maar ja, het is natuurlijk voor een heel goed doel. Hier laat ik het even bij voor vandaag. Fijne avond allemaal!
zo ben ff een middagje met vriendlief het dorp in en kan gelijk een boekwerk terug lezen hahaha maar ziet er mooi uit maggi! ziet er echt netjes uit! ik ben bezig met een beer aan met maken voor de kleine.. maar zie nu al door de bomen het bos niet meer jasses peetje! dat is echt schrikken! logisch dat je van slag bent!
Ooohh Peetje wat heftig!!!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat je er helemaal ondersteboven door bent. Wat een vreselijk bericht! *Knuf* Linie, voor jou heel veel sterkte meid. Wat een onzekerheden zeg. Ondanks dat alles goed gaat met jullie kindje, kan ik me voorstellen dat je toch heel veel zorgen hebt. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer niet teleurgesteld in je eigen lichaam te zijn. Dit geeft juist goed aan tot hoe ver je kunt/moet gaan. Maarja, om daar altijd aan toe te geven is lastig... Voor jou ook heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!! Maggi, Wauwww! Wat sjiek. Ik kan nog amper een knoop aan een jas zetten... laat staan zoiets moois maken!!!!!!!!!!! Echt complimenten. ( ik heb 2 of 3 x achter de naaimachine van mijn oma gezeten en steeds ging het garen los of in de knoop, waardoor ik dus totaaaaal niet meer wist wat ik moest!! hihi) Dan een vraagje aan iedereen; Weten jullie hoe het zit met Ouderschapsverlof??? Ik ben al zo ver dat het volgens de CAO bepaald moet worden of het door betaald wordt. Maar zijn er hier mensen die in de zorg werken volgens de CAO Zorg/VVT? Ben benieuwd of jullie er tips/trucs over weten. Want mag je ook zeggen dat je het geheel opmaakt en achter je zwangerschapsverlof plakt? En hoeveel zak % krijg je dan nog betaald...? Ik vind het zo lastig te vinden, heb hier thuis de CAO liggen maar ik kom er niet wijs uit, vind er niks van in het boekje. Alleen over verlengd bevallingsverlof etc. Ben benieuwd (en hoop) dat iemand hier iets vanaf weet! Liefs!
Net heel verdrietig nieuws gehad. Mijn beste vriendinnetje heeft een miskraam gehad... Baal nu zo dat we zover uit elkaar wonen, anders was ik erheen gegaan om haar een dikke knuffel te geven. Moest het even kwijt...
He bloempje, ik val onder cao ziekenhuizen en ik kan idd verlengd bevallingsverlof opnemen 4 weken en ouderschapsverlof. Allebei onbetaald, maar wel terug te vragen bij de belastingdienst. Voor elk uur ouderschapsverlof is dat iets van 4.12 euro.
Hey peet, Ik heb die trauma ook gezien en gehoord. Ook alle politie en de ziekenauto zien staan afgelopen (meen ik) dinsdagochtend. ( Bij de huizen in een bocht aan het water) Nu las ik gisteren al op facebook wat stukjes die ik niet kon plaatsen over een juf en dat het niet eerlijk was. Nu er twee advertenties in de rijnpost staan en ik jouw verhaal lees kan ik het denk ik plaatsen. Wat is dat afschuwelijk zeg. Ook ik krijg er koude rillingen van. Ik weet ook het verhaal nog van dat andere kindje. Is dat al bijna een jaar geleden? Tjonge dat raakte me toen ook al zo. Je moet er niet aan denken dat er zoiets gebeurt. Pffff dikke tranen hier. Zo,n lief klein jongetje..... Ik heb er geen woorden voor
word gewoon verdrietig van dat verhaal over dat jochie vond mn droom van de week al zo erg.. maar als het realiteit zou zijn.. denk dat ik als moederzijnde compleet zou doordraaien als het mijn kind was.. echt vreselijk! tiempje: ook naar voor jou vriendin zeg heel veel sterkte voor haar! en voor joubook natuurlijk
Wat vreselijk zeg! Hoe pak je na zoiets je leven weer op he.. Ongelofelijk. Dit soort dingen zouden niet mogen gebeuren. Onschuldig kleine kindertjes. Afschuwelijk... Jee wat naar voor je vriendin Tiempje Hopelijk kun je haar toch op afstand een beetje steunen. Frustrerend he op zulke momenten als je niet direct ter plaats kunt zijn om een arm om diegene heen te slaan! En dankjulliewel lieverds! Voor zowel complimenten over mijn naaisel als medeleven! Heb op het priveforum nog het een en ander toegevoegd Nu heerlijk naar dromenland! Slaap lekker!
hebben jullie trouwens ook steeds meer last van spierpijn in de bovenbenen? stond er vanmorgen mee op en het trekt nu helemaal door mn rug.. volgens mijn huisgenootje is het bandenpijn.. maar kan me echt niet meer herinneren hoe dat moest voelen
Ik begreep zelf uit speurwerk dat je 25% doorbetaald zou krijgen, das mij te weinig. Maar dat weet k dus niet zeker
Hè wat vreselijk naar heb het zelf 6 keer bij mijn beste vriendin meegemaakt...vreselijk verdrietig..
Heb iedereen geaccepteerd, op 1 na. Ene Sara1988 heeft zich aangemeld, maar die kletst niet mee, dus heb ik niet toegelaten.... Trusten voor nu!
Goed werk Ingeltje!! Enne..... Hou de indringers en "stiekeme lezers" buiten he... Hahaha!!!! Slaap lekker allemaal!
Haha ja ik heb manlief z'n pc gefixt hoor Hij is niet zo technisch hihi.. Niet dat ik alles weet, maar Google is mijn beste vriend Ik ben ook beter in klussen, hij heeft 2 linkerhanden.. Maar is vooral bang om iets fout te doen, terwijl ik altijd eerst dingen zelf wil proberen.. Btje omgekeerde wereld hier af en toe Nou k ga snel slapen, heb me ff voorgesteld op het prive forum.. Morgenochtend staat mijn mams vroeg voor de deur om te behangen
Leuk om verhalen te lezen op het privegedeelte Helemaal als je zo vroeg wakker bent op de zaterdag Zal me nog uitgebreid voorstellen, had gister een heel verhaal getypt en alles weg... Wat naar voor je vriendin Tiempje! Sterkte! En wat een naar verhaal van dat kindje zeg Verschrikkelijk! Linie: wat rot dat je pijn en bloedingen blijft houden! Die kleine moet nog wel even blijven zitten hoor... Sterkte met rustig aan doen! Iedereen verder een fijn wkd!