Hier zie ik de laatste tijd mijn buik bewegen, echt cool! Ik voel het ook heel goed, maar mijn zoontje van 4 is steeds net te laat, gemeen hoor, hij wil zo graag! Ik las laatst ergens dat de baby het grootste deel van de dag slaapt... nou ehhh die van mij niet hoor!
He wat naar meis! Kan me voorstellen dat je het moeilijk kunt accepteren. Eigenlijk heb je geen keus dan het rustig aan te doen en dat is moeilijk voor een actieve jonge vrouw en helemaal omdat je in je hoofd die rust niet zo gemakkelijk kunt vinden. Is meditatie misschien iets voor jou? *knuffel*
peetje: echt super gaaf!!! ingeltje: dat heb ik ook gelezen maar mijn kleine meid begint altijd met het avondeten overdag voel ik haar jammer genoeg niet zoveel
Tiempje wat naar van je vriendin Bloempje en Pinkster wat een mooie buikjes! Pinda ik wil zeker in het ziekenhuis bevallen. Geeft mij een veilig gevoel. En mocht ik pijnstilling willen, dan vind ik het fijn dat het daar voorhanden is... Ook hier heeft VL vd week's avonds in bed onze kleine meid ook aan de buitenkant gevoeld. Was leuk om zijn gezicht te zien. Nu wordt het ook 'echter' voor hem. Hatsekidee alles een beetje terug kunnen lezen hier en op het prive forum (fijn initiatief Ingeltje!) en leuk om alle meiden beter te leren kennen! Vrijdagavond kwamen we rond 9u aan bij vrienden (niet het bruidspaar) in Belgie. Toen we wilden gaan slapen stonden ze erop dat wij in hun bed gingen en zij op ons luchtbed. Heel lief hoor, maar hun bed is een stuk harder dan ons bed en ik heb erg slecht geslapen de laatste 2 nachten. Ik heb er echter niks van durven zeggen omdat ik het zo lief vond dat ze hun bed afstonden aan mij als zwangere! Zaterdag was dus de bruiloft. Echt geweldig! Het bruidspaar zag er prachtig uit. Trouwen voor het gemeentehuis was binnen 10 minuten klaar (da's misschien iets Belgisch?!) en in de kerk duurde wel anderhalf uur. Het huis van God kent vele kamers, maar helaas geen verwarming, dus zat behoorlijk te bibberen daar! Daarna een GE-WEL-DIG diner gehad en lekker gefeest. Af en toe voelde ik me wel schuldig naar ons meissie want de muziek was best luid en na een dansje kreeg ik meteen harde buiken. Om 2u lag ik in bed gisternacht en om 9u zaten we weer aan het ontbijt, dus ben nu behoorlijk bek af. Zo lekker met m'n mannetje in bed Divorce kijken
oh my god! ben na een paar dagen al helemaal de draad kwijt bij deze een poging om weer aan te sluiten bij ons kletsclubje: - Ingeltje: dank voor het openen van de nieuwe beschermde kletsplek! heb een poging gedaan me aan te melden bij het besloten forum. Vervelend dat het magere tijden zijn voor je man en jou, juist heel sterk dat jullie er samen aan werken. Sterkte! Slim dat je die rolstoel gereserveerd hebt! Hot mama on wheels coming through! Hoef je ook al die tassen niet te sjouwen! En die wakkere baby dat belooft wat! Succes met vangen voor je zoon! - zwangernr 2: hopelijk lukt het met je urgentieverklaring!!! *duim duim* schattige kleertjes! Fijn dat Lukas mee is gaan eten! Aan de tips heb ik weinig toe te voegen. Zoals gezegd, het is een fase. Laat het vooral geen machtsspel worden en biedt geen alternatieven. Positief gedrag belonen, negatief negeren. Gouden regel, maar dat weet je vast al lang Succes met de eigenwijze boef! - wensdroom: leuk dat jullie ook voor de 3D gaan! Klonk als een gezellig filmavondje met je man! - Maggi: wat rot van jullie problemen! Juist nu wil je samen genieten en kun je verschrikkelijk eenzaam zijn. Sterkte! Maar wat maak je prachtige dingen voor jullie zoon! Chapeau! Fijn dat je uit zon warm nest komt. Kan me voorstellen dat het ook troostend kan zijn als je het moeilijk hebt. Lief van jullie mannetje om oma nog even gedag te zeggen! - Linie: wat een ontzettend zware tijd voor jou! Die onzekerheid, dat lijf dat je in de steek laat en het idee dat je jezelf zo in acht moet nemen om geen vroegtijdige weeën te krijgen heel erg moeilijk. Een knuffel is eigenlijk niet genoeg Zet m op! - Tiempje, wat verdrietig dat je vriendin haar kindje is verloren! Sterkte voor haar Fijn dat Pinky zo beweeglijk is! Gefeliciteerd met je 23 weken! Lieve kaartjes, vind het moeilijk om zo te zeggen welke ikzelf het mooist zou vinden. Je moet ze toch in het echt zien. Inderdaad kies welke stijl bij jullie allebei past en of je al dan niet een foto wilt. wij hebben 2x ons kaartje laten maken bij Card Arth Welkom... | CardartH Supersnel, supermooi en voor een goede prijs. Alles is in overleg aan te passen, ik vond het erg persoonlijk en hierdoor was het echt ons kaartje geworden. - Jojo: voor jou een dikke knuffel. Wat een tegenvaller dat het zo gelopen is met je werk, ik kan me voorstellen dat het tijd kost voordat je het kunt accepteren. Sterkte meid! - Peetje: wat rot dat je zoveel pijn hebt met slapen. Breekt je op he? En wat een vreselijke verhalen bij jou in de buurt! Natuurlijk raakt het je, Zeker nu! Sterkte! Gelukt met kasten in elkaar zetten zonder scheiding? Balen dat je het niet wist van het verlof . Maar wat een super kind staat jullie te wachten dat hij jullie aan de buitenkant laat voelen dat alles ok is! Lief! - Zeester: datzelfde geldt natuurlijk ook voor jou met die ontzettend verdrietige gebeurtenissen in jullie woonplaats. Vreselijk! Maar voor jou komt er een mooi weekje aan Nog maar 1 nachtje! Spannend!!! Succes morgen! Leuk dat er weer een meisje in jullie familie is geboren! Inderdaad geen kleintje - Peetje/Zeester: het klinkt zo gezellig bij jullie misschien toch eens een thee afspraak samen maken??? - Grumpy: ook voor jou slechte nachten, bah! Heel rot voor je! Hoop dat je lekker bij kunt tanken deze vakantie week! Geniet ervan! - Pinkster: mooi die snel groeiende buik van jou! Gezellige avond gehad? Kleinmonster: nadat je je oom had aangemeld heb ik in mijn broek gepiest van het lachten! was er nog Tena lady hier? - Roodje: wat een prachtige jurk! Heb je veel complimentjes gehad? Klinkt als een heerlijk weekend! Nou ja, behalve dat bed dan Geniet van je eigen stekkie! - Snoeppie: beterschap! Vervelend die harde pijnlijke buiken, maar laat je vooral geruststellen door die beweeglijke kleine binnenin. -Veetje: fijn dat de controles goed waren! - BlOempje: ook fijn dat bij jou alles goed was! Begin je al iets te bespeuren? Prachtig buikje! Ouderschapsverlof: ik ken jouw CAO niet precies. Bij ons is het onbetaald, maar evt kun je via de belasting ouderschapsverlofkorting krijgen, dat is een tegemoetkoming als je door het opnemen van ouderschapsverlof terugval hebt in loon. Maar pas op: bv bij mezelf (1 dag per week ouderschapsverlof) had ik oa het jaar daarna veel meer nacht- en zondagsdiensten en dus meer ORT. Daarnaast van werkplek gewisseld en tussentijds vakantiegeld uitgekeerd gekregen. Hierdoor geen terugval in loon en dus GEEN RECHT OP COMPENSATIE VIA DE BELASTINGDIENST. Scheelde zon 1700 euro die ik wel gekregen zou hebben als ik minder diensten gewerkt zou hebben. Balen! In theorie zou, behalve de belastingdienst, je HR afdeling je goed voor moeten kunnen lichten. Helaas ken ik uit de praktijk een aantal voorbeelden dat er omwille van bedrijfsbelang gewoon geen goede informatie is gegeven, dus blijf kritisch. - Jossie: wat een wijze oma! Hoe is de wintersport? - Marjolein: succes met werk-keuzes maken. Lastig! Hoe is het kamertje geworden? Mooie cadeaus! - Leo, weer op je eigen PC? Super dat je zo technisch bent! - Doowspenniej, jij handige harriët! Wow! Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt Rothormonen! - Beertje: hoe was je dienst? - Liesjuh, ben erg benieuwd naar jullie kamertje! Fijn dat het al zover af is! - kh, ben je niet stiekem een zwangerschapsbuikje aan het kweken?! Succes met je werkweek, bikkel! - Pindakoek: hier gaan we nu voor een thuisbevalling. Bij nr 1 wilde ik graag in het ZH vooraf, ook gezien de helft van de voor het eerst barenden alsnog naar het ZH moet. Daarnaast heb ik in mijn werk teveel ellende gezien van te laat ingestuurde zwangeren, dat kon ik niet verdringen. Tijdens de bevalling was ik ook nog toe aan pijnstilling, dus dan was thuis blijven geen optie. Kreeg ik ook nog een vacuum, hij kon er niet uit. Veeeeeel te groot. Bij de tweede moest ik in het ZH ivm meconiumhoudend vruchtwater. Bevaling was prima, baby deed het goed. De derde was er al bijna toen de verloskundige kwam, dus die keuze was er niet eens. Daar ga ik nu ook weer voor Overig nieuws hier: na paar vrije dagen vol met kids en gezelligheid inmiddels bekaf. Klaar voor een nieuwe werkweek heet dat geloof ik (4 lange dagdiensten, drukke avondprogrammas). Vanochtend mezelf nog uitgesloofd door veel te lang en te ver hard te lopen. Waarom?! Erna flink stijf, morgen avond weer naar zwangerschapsgym om in walvis formatie alles los te werken en weer te verstevigen. Heerlijk! Ons meisje doet het goed volgens mij. Mijn buik is ook ontploft en ik voel haar regelmatig. Ze is wel gedraaid: waar ik haar eerst links voelde, zit ze sinds afgelopen week vooral rechts te trappelen. Dinsdag weer naar de vk. Kijk ernaar uit om haar weer te horen! Ongelooflijk dat het nog maar 13 wk werken is! Wil iemand voor mij opnemen in de lijst: - 6 maart: 3D pretecho (na de geweldige tip! nogmaals dank!) - verlof: 21 mei (36 wk) Zodra ik geautoriseerd ben zal ik ook bijlezen op het besloten gedeelte. Lieverds, ik hoop dat ik zo weer een beetje bij ben... Voor wie ik toch overgeslagen heb... sorry sorry sorry! Fijne avond!
Zo kaatjesbaby..Dat je netjes op iedereen reageerd..ik vergeet steeds..van wie was het ook alweer,maar ik heb een hele leuk avond gehad,ben net thuis!Nu slapen,morgen weer aan de bak..truste en slaap lekker alle meiden!!!!
Wow kaatjesbaby! Diepe buiging voor jou!! Superlief dat je aan iedereen denkt! Even snel een berichtje vanaf wintersport. Is gezellie hier maar mis het skiën wel hoor! Maar ga geen risico nemen. En m'n lief blijft de hele dag naar m'n buik kijken, zo trots is hij. Echt leuk Slaap lekker en zwaaizwaai vanuit Duitsland!
Kaatje: jeetje wat lief dat je aan iedereen hebt gedacht Fijn dat je leuke dagen hebt gehad! Maar wel een drukke werkweek zeg! Succes met werk! Jossie: toch wel jammer dan hè niet skiën... Maar goed dat je het niet doet hoor... Leuk dat je vriend zo trots is RooDje: leuk dat je een leuke bruiloft hebt gehad. Balen van het minder prettige bed... Leuke serie Divorce! Heb vanavond ook gekeken! Binnenkort maar eens de andere afleveringen terugkijken op de comp Zo heerlijk even geen werk De rust doet m'n rug goed! Gaat veel beter! Gister en vandaag veel opgeruimd en weggegooid. En 4 dozen voor familie voor een rommelmarkt. Het komt helemaal in orde in onze 50m2
Zo even een poging gedaan om alles bij te lezen hier! Linie: wat een spannende weken voor jullie. Ik hoop dat alles goed blijft gaan en jullie kleine hummel nog heel lang blijft zitten. Probeer je rustig te houden en blijf positief! Knuffel voor jou! Tiempje: dat feesten op je blaas klinkt heel herkenbaar haha. Vooral s ochtends vroeg is meneertje aan het trampoline springen down under. Wat gaaf dat je buik al zo beweegt! Idd filme en op you tube! Roodje: klinkt allemaal heel gaaf de bruiloft! Fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad! Ingeltje sterkte met je rug klachten en die rolstoel is een top idee. Je hebt maar een lijf dus doe er alsjeblieft voorzichtig mee!! Jossie: fijne vakantie!! Leuk he om te zien al die trotse partners! Mijne is ook helemaal gek van mijn buik. Misschien nog wel meer dan van mij hihi. Kaartjes: ik vond die rechts boven wel mooi en die ella ook. Ik hou wel van klassieke geboortekaartjes. Kaatjesbaby: respect voor jouw zwangere geheugen meid! Ik ben nu de wegal kwijt haha! Hier een bizar drukke weekenddienst gehad. Zaterdagavond wss ik kapot en m'n rug wilde niet meer! Maar ouders hadden gevraagd of we kwamen kaasfonduen dus dat is wel lief van ze en gezellig dus gedaan. Savonds met vriendinnen afgesproken om iets te gaan drinken. Had bij voorbaat al gezegd dat ik het niet laat zou maken dus om 11 uur terug en naar bed. Om half 6 ging de wekker weer... vriendlief heeft me gelukkig naar werk gebracht anders had ik denk ik achter het stuur in slaap gevallen. Wederom heel druk met veel echt zieke patiënten dus hollen hollen hollen. Tegen de middag begon ik hoofdpijn te krijgen die niet weg wou gaan in combinatie met een stijve nek. Thuis werd het allemaal steeds erger en ik wilde geenpcm nemen. Dus van ellende masr om half acht maar naar bed gegaan en viel direct in slaap. Nu op tijd wakker maar de pijn is weg! Alleen doet m'n nek nogal pijn denk dat het komt omdat ik verkouden ben geworden over de nacht... vandaag doe ik helemaal NIKS want het is m'n enige vrije dag deze week Liefs!
Wat leuk dat sommige hun baby al vaak voelen aan de buitenkant klopt de stelling denken jullie dat jongens heviger zijn in de buik dan meisjes???
Geen idee... Omdat ik geen vet op mijn buik heb en nog niet zo gegroeid ben schijnt het wel sneller te zien/ voelen zijn.
wow kaatje.. dat was het langste bericht ooit hier volgens mij en superlief dat je aan iedereen denkt! ik moet toegeven dat ik ook niet meer helemaal bij ben hier.. probeer het wel allemaal te lezen maar mn hoofd is nu echt een zeef omdat de afgelopen weken erg heftig waren en elke week leek er wel weer wat te gebeuren.. dus als ik niet op alles reageer sorry daarvoor! jossie: leuk dat het gezellig is en skien komt vanzelf weer als jullie kleine er is grumphy: fijn dat de rust je goed doet! beertje: doe jij ook rustig aan? koesterhoop: ik voel de kleine meid ook nog niet echt aan de buitenkant.. heel af en toe denk ik van wel en laat ik mn vriend voelen.. maar die voelt niks.anders dan mijn hartslag zegt hij hier mn telefoon op luid staan voor het geval dat die gemeentevrouw mij belt vandaag.. hoop dat ze mijn aanvraag in behandeling nemen
Update: mijn buik beweegt sinds vanmorgen ook! Heb een behoorlijke speklaag dus dat zou het niet moeten tegenhouden koesterhoop! Helemaal leuk zo'n apart gezicht die golfbewegingen...
Ik vind het ook lastig om bij te blijven hoor! Respect voor Kaatje haha.. Hebben afgelopen zaterdag de babykamer behangen dus zijn behoorlijk druk geweest.. Gister lekker rustig aan gedaan, vandaag allerlei afspraken en morgen t/m donderdag lekker ff er tussenuit.. Zijn we wel aan toe Vrijdagavond onverwachts nog een kinderwagen opgehaald via MP.. Joolz, die we graag wilden, incl. maxi cosi, met een paar kleine gebruikskrasjes, maar verder ziet hij er als nieuw uit.. Voor maar 340 euro Zo blij ermee Ze worden vaak ook verkocht voor 600 zonder maxi cosi erbij.. Dus goeie deal Vond het heel raar om met de maxi cosi te lopen en in/uit de auto te halen hihi.. Begin wel voor me te zien dat dat straks met baby erin moet Fijne dag dames! Hopelijk heb ik donderdag btje tijd om bij te lezen haha, er wordt zoveel gekletst hier!
Ik vind die maxi cosi's zo zwaar.... Had laatst mijn zusje haar baby even vast in de maxi cosi en besefte dat ik nog heel wat spinazie moet eten, ha ha.
Goedemorgen dames! @Beweging: nee alleen ik voel het nog, vl helaas nog niet. Van het weekend een badpakje gekregen van mijn schoonzusje, zo lief zal straks wel ff foto showen Zaterdag naar de 9 mnd beurs toe, heb er zin in! @Leo: leuk! goeie deal @Zwangernr2: duim voor je dat ze snel de aanvraag in behandeling nemen!